Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey zen, ja als ik wat weet hou ik je op de hoogte, wat doe jij als k vragen mag?

snap alleen niet wat je bedoelde met wat niet is ka nog komen bij mij vrees ik?

2. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hai Libra,

er stond mij iets van bij dat sauna tijdens de eerste
    weken niet aangeraden wordt. Daarna was het geen
    probleem.

Heb het even gegoogelt en er zijn een aantal sites die
    het advies geven tot 14 weken niet te gaan, vanwege
    risico op oa. miskramen.

Misschien dat je zelf even kan googelen of het aan je
    verloskundige vraagt. Dat weet je het zeker.

Ik wil je niet bang maken hoor. Misschien is dit helemaal
    achterhaald, maar wou het toch even zeggen.

Groetjes SimplyMe

3. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @anoniempjuh: Hahahaha, dat had moeten zijn:

Wat heerlijk, geen misselijkheid. Ik ook nog niet, maar voor mij is het nog te vroeg om te denken dat ik bij die 20%hoor die er geen last van heeft… Wat niet is kan in mijn geval nog komen, vrees ik.. Je moet je inderdaad maar goed orienteren wat betreft je werk, en hou me op de hoogte, want ik ga ook terug in uren! Als ik meer weet vertel ik het jou natuurlijk ook. Fijn dat je over bent naar je nieuwe huis! Succes met klussen.

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier weer ff een ego berichtje.

OM 17.00 uur was de informatrice van moeders voor moeders er en het was erg gezellig.

Gelijk een test gedaan en zo zag de test erui:
    Ik was erg onzeker na alle verhalen van de afgelopen week, maar dat heeft deze test, volledig weggevaagd. De T-streep, kwam zelfs eerder naar voren als de C-streep. HIHIHIHIHI. Dus die vrouw zei: Jij ben echt wel hardstikke zwanger!:D

De ophaaldag word op dinsdag en dan krijg ik gelijk mijn boek (heb ik uitgekozen) en een fotolijstje waar de echo straks in kan.

Ik blijf dit elke week doen, tot 5 augustus. Dus dat is best lang. Maar ik ben blij dat ik iets kan doen, voor mensen die (net als ik) moeite hebben met zwanger worden.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja,

ik heb ook totaal nog geen last van misselijkheid en als ik de informatrice moet geloven, krijg ik dat dan ook niet meer.....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @Female As woensdag, nog 5 nachtjes slapen ;) dan heb ik mijn eerste echo..
    Tja denk uit eindleijk ook dat ik het gewoon weer zelf doe. Bij mijn vorige huwelijk heb ik uit eindelijk hem gevraagd aanboord van de veerpond uit terschelling via de microfoon.. Nu wil ik gevraagd worden hoe dann ook ;)
    O en female eet ze ondanks de wijn en de kaasjes...:)

@anoniempjuh nou hier nog iemand die tot de 20% behoord... nou ja niet te hard gillen, maar voor als nog heb ik ook alleen wat krampjes en meer niet...

@Zen Partner is wel eens op Hawia geweest en vind het dus ook de beste plaatst om zijn echte geluk van ons te vieren ( ik weet het nog niet want zijn huwelijksreis was naar hawai...)
    Ja 5 daagjes gaan heel heel erg snel voor bij hoop ik....
    Hoe komt het dat jij nog neit weet wanneer je een echo krijgt? Heb je nog geen afspraak met een gyn of vk?

@libra, ik doe even maar niet naar de sauna, gewoon voor de zekerheid. Ik had net mijn zus gevraagd eens mee te gaan, maar voorlopig even maar niet. ga ik wel, dan ga ik voor behandelingen, bubbelbad en baantje trekken maar niet de sauna in...Gewoon voor de zekerheid.

Ik heb net even in de stad gekeken naar positie kleding ( ik draag zelf vaka gothic dus wil niet in de eeuwige spijkerbroek vervallen straks) en ik kwam er achter dat dat best moeilijk is...
    Weet iemand waar je zwangerschaps strings kunt krijgen?

Verder heb ik vast het boekje mama en papa vertelt gekocht... gewoon leuk...

7. Phopalonia

13 mei 2008
    30
    0
    0
    Hallo allemaal, het is erg lang geleden dat ik iets van me heb laten horen maar ik heb wel af en toe meegelezen.

Sinds deze week ben ik de hele dag misselijk, dus meiden schaar jezelf niet te vroeg bij de gelukkigen, ik had tot op deze week ook nergens last van ;)

Verder gaat alles prima, de 10e heb ik eindelijk een eerste echo, we zijn reuze benieuwd.

Ik heb het ook al aan aardig wat mensen verteld, het is veel te leuk om geheim te houden, en als je je beroerd voelt is het ook wel zo fijn dat je collegas weten waarom.

Succes allemaal!

8. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @nieuwbegin: oh, ja als hij daar op huwelijksreis is geweest, kan ik me voorstellen dat je er nog even over na moet denken. Er zijn natuurlijk nog veel meer mooie plekjes op de wereld! Ik heb inderdaad nog geen afspraak bij dok of vk, het werkt hier anders, ik woon in het buitenland. Je belt pas een paar weken later en dan krijg je direct een plekkie. Dus ik wacht het allemaal nog even af.

X Zen

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hallo dames,

Ik mag me ook aanmelden bij de januari mama's :D
    Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.
    We weten het nu bijna 2 weken, maar wilde me hier nog niet aanmelden ivm bekenden op het forum (dus buuv als je dit leest..tis nog een geheim haha! :) )

Jullie hebben al heel wat gekletst en als jullie het niet erg vinden ga ik niet alles terug lezen :)

Zal me eens netjes voorstellen ;)

Ik ben Chantal 26 jaar en trotse mama van onze stoere bink Luca.
    Ben getrouwd met de liefste man die er is ;)
    We wonen in het gezellige limburg.
    Luca is vorige zondag 1 jaar geworden.
    Vorige maand dachten we...laten we maar eens stoppen met de pil en we zien wel waar het schip strandt....nou dat was sneller dan verwacht..het was meteen raak :confused:
    Maar goed we zijn dol gelukkig met onze 2de wonder in de maak.

Ik voel me op het moment nog goed...nergens last van...maar las dat dat snel kan veranderen.

12 juni heb ik controle bij de vk.

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @iloveandres
    Ik mag door tot 12 aug. Nu lekker in de beker piesen he meid... ben al een dag druk bezig met sparen ;) Ga zelf neit in de stad maar wacht tot ik thuis ben ;)

@ Zen Aha, waar woon je dan als ik vragen mag?
    Gelijk terecht kunnen is ook wel fijn natuurlijk...

11. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @nieuwbegin: tuurlijk mag je dat vragen. Ik woon in zonnig Los Angeles, de andere kant van de wereld dus! 9 uur tijdsverchil, vandaar dat ik altijd pas actief wordt op het forum als het bij jullie al avond is en zou je van mij ook goed om bijv. 5 uur in de nacht berichten kunnen zien, haha. Dat betekent dus niet dat ik slapeloze nachten heb!

12. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hahah nou dan nodig ik je uit voor msn, ik heb nog wel eens van die slapeloze nachten de laatste tijd dus ;) haha..

Wij kunnen jou dus niet verwachten op een bolle buiken ontmoeting?

13. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Zeker wel, want ik verhuis over een paar maanden terug naar NL!

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, cool zeg, Zen!

@ Nieuwbegin: Ga zelf neit in de stad maar wacht tot ik thuis ben.......

Wat bedoel je hier precies mee?

@ Chantal: welkom hier en heel veel kletsplezier. Dat gaat hier zeker goedkomen. HIHIHIHI

@ iedereen: Ik ben net nog ff snel naar de winkel gegaan en heb daar ijs gekocht. Ik had ineens heel erg veel zin in ijs met slagroom. HIHIHIHIHI.

Andres is nu naar een bruiloft van iemand van de voetbal. Aanhang mag niet mee. pffff. Zo niet grappig, had me er echt heel erg op verheugd, omdat ze eerst zeiden dat aangan wel mee mocht.....nu zit ik weer alleen thuis....

Maarja, wel samen met een bak met ijs. LOL

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Chantalk: Van harte gefeliciteerd! Dat is snel gegaan dan....net gestopt met de pil en raak! Super.

16. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @Zen He bah, dan ben ik dus mijn nacht chat weer kwijt hahahaha ;) je was daar omdat partner een baan had daar of jij zelf als ik vragen mag?

@iloveandres sorry miste wat letters en woorden.. Ik bedoelde ik ga niet eens meer in de stad naar de wc, maar wacht met plassen tot ik thuis ben...

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow, hahahahahaha.

Nou zo gek ben ik toch niet hoor. Als ik nu niet snel plas, als ik maar even voel dat ik moet plassen, dan krijg ik enorme buikpijn....

Ze heeft me ook verteld, dat ik alleen maar thuis hoef te plassen. Ze zijn al blij met wat je meegeeft.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Tom en Dootje, allebei heel erg veel sterkte. Ik vind het erg rot voor jullie :cry:
    Dootje, ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden en je snel zwanger bent van een gezond beebje. En Tom natuurlijk ook.

Liefs, Sophie

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hoop t voor je...
    Met mijn eerste zwangerschap werd ik pas misselijk toen ik eigenlijk niet meer misselijk moest zijn qua weken.... begon toen pas heeel laat....

Je merkt t vanzelf? toch?

xxmona

20. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ja klopt zei ze bij mij ook, en dat is ook zo natuurlijk, maar ben nu nog zo enthousiast erover en daarbij hebben wij zelf natuurlijk gebruik gemaakt van andere moeders....

Deel Deze Pagina