Nou, ik heb dat gelukkig nog niet nodig gehad. Alhoewel, ik weet niet of Clomid ook hieronder valt, want dat heb ik vorig jaar wel 1 ronde gehad, maar hierna hebben wij een pauze ingelast, toen. Voor de rest heb ik er geen gebruik van gemaakt, maar vind het zo'n super initiatief, dat ik gewoon wil helpen. Had jij trouwens ook dat toen ze het testje ging doen, de T-streep eerst naar voren kwam en daarna pas de C-streep? @ ben ff je naam kwijt: Ik zal het inderdaad wel zien, of ik nog misselijk ga worden of niet. Ik hoop natuurlijk van niet, maarja we zien wel. Liefs en dikke knuffel, Patricia
jep bij mij kwam ook gelijk de t streep eerst op en toen zij ze al "das duidelijk een zwangerschap" Ze vond hem zelf zo duidelijk dat ik een paar dagen eerder mocht beginnen. normaal schijn je pas met de 6de week te mogen starten maaar de test was zo overduidelijk zei ze dat ik met 5 wegen en 4 dagen gister al mocht beginnen.... Nee clomid komt niet uit hewt hcg van ander moeders. Het gaat vooral om pregnyl en dat hebben wij 2 rondes gebruikt. Toen deden wij ook een pauze en deze ronde werd de iui afgebroken ivm te veel en te grote eitjes. Dus uiteindelijk zonder pregnyl zwanger.. Maar toch wet ik wat het is en daarom steun ik het ook met zoveel mogelijk urine...
Ow ok. Ik snap je. Mijn vriendin heeft ook pregnyl gebruikt. Zij heeft vandaag een 20 weken echo gehad. Ga morgenavond naar haar toe, want we slapen daar. Zondag namelijk ffies op haar dochter passen, want zij hebben een judotoernooi dan de hele dag. Wij zijn nu in iedergeval heel erg snel opzoek naar een nieuwe auto. Eentje op gas, dat is een stuk goedkoper. Kunnen we ook vaker naar mijn schoonouders, die ongeveer een uurtje bij ons vandaan wonen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders...zijn er meerdere hier die zich hebben aangemeld (of dat nog van plan zijn)? Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook willen doen, maar ik had toen in het begin heftige buikkrampen en was bang dat het fout zou gaan. Op mijn werk zie ik wel dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat en wil zo toch een beetje meehelpen voor vrouwen bij wie het niet zomaar lukt. Probeer mee te kletsen maar heb nog geen idee waar jullie het over hebben haha!
Hai hai, bedankt voor jullie bezorgdheid, maar volgens mij valt 't heel erg mee hoor Vriend en ik gaan regelmatig naar de sauna, we zijn al heel wat gewent wat dat betreft, tot aan de beruchte Finse loyly aan toe. Die sla ik uiteraard wel over deze keer en ik ga ook geen kwartier op de bovenste plank vertoeven. 5 a 10 minuutjes op de onderste plank is daarentegen geen probleem, gezien mijn lichaam al gewend is om de temperatuurschommelingen op te vangen. Bovendien licht 't vruchtje heel diep. Zo diep dat het de hoge temperatuur niet eens mee krijgt. De kerntemperatuur van je lichaam verandert namelijk bijna niet, saunawarmte is vrij oppervlakkig. Tuurlijk moet je rustig aan doen, maar alle bronnen die ik er over raadpleeg zeggen dat 't geen kwaad kan, zeker niet als je de sauna al gewent bent. En anders blijf ik lekker in het laconicum hangen of doe ik een rondje stoombad. We gaan in elk geval naar het sauna centrum, lekker ontspannen
Pfff, nou gister kon ik weer bijna het ziekenhuis in maar gelukkig was mijn urine vanochtend weer beter. En wonderbaarlijk genoeg voel ik me vandaag al de hele dag vrij goed! Ik heb gewoon sinds tijden alles binnen kunnen houden! Nou maar hopen dat het tij nu dan ook echt gekeerd is... Ik slik nu de medicijnen op regelmatige basis en de maximale hoeveelheid dus ik denk dat dat ook wel meewerkt... Ik ben wel ontzettend veel afgevallen volgens mij en ik maak me ook wel eens zorgen of dit allemaal geen kwaad kan... Maar de artsen zeggen van niet. Ik vind het sowieso wel eng om medicijnen te gebruiken tijdens een zwangerschap. Oh ja en dan krijg je weer het volgende: het zal toch niet zo zijn dat de misselijkheid minder is doordat de "baby" niet meer leeft? Haha, het is ook nooit goed! Overigens heb ik woensdag ook mijn trouwjurk gepast! Dat was echt super! Heb nu steeds meer zin in de bruiloft Ik heb helaas niet echt kunnen meelezen. Vind het jammer dat ik niet echt op de hoogte ben van hoe het met jullie gaat. Hoop dat ik snel weer regelmatig mee kan lezen!
@iloveandres Kijk dus jij weet ook waar jehet voor doet, het moeders voor moeders... Wat fijn dat jouw vriendin toch nog zwanger is geworden... He heb je voor een auto gekeken op www.autotrack.nl gekeken voor een 2de hands auto... staan er echt veel op... en vast ook wel een gas... @chantalk Ja wij hadden het net over moeders voor moeders. Ik had mij vorige week vrijdag opgegeven en woensdag was die mevrouw bij mij. Ik heb als 1 tankje vol haha Ik vond het toch wel spannend hoor dat die mevrouw kwam, vooral ook omdat ze ook nog een keer een test doen. Maar goed dat jij je ook opwilt geven. @Libra ik heb ergens gelezen dat als je het idd vaker doet dat het opzich niet heel veel kwaad kan. Hoewel ik( ook verkwente sauna gangster) gewoon voor de zewkerheid echt even tot na augustus wacht... @MerleQ he meis ik hoop toch echt dat het eerdaags beter gaart met jou... sterkte meis..
Tsja, als ik kijk naar wat ik allemaal wel niet beter kan laten omdat ik zwanger ben dan vind ik er nu al niks meer aan. Dat ik m'n broodje brie moet laten staan is al een hele opoffering. Ik rook en ik drink niet, dus daar mee stoppen was niet van toepassing, maar jeetje... als ik al niet eens meer m'n ontspandagje kan nemen, of zelfs m'n kat niet meer mag knuffelen... dan kan ik me niet voorstellen hoe mensen zich voor het tijdperk der wetenschap voortplantten. Je kunt wel overal apen en beren zien natuurlijk, maar word je daar echt gelukkig van? En is dat niet minstens zo belangrijk voor jou en je kind?
@ nieuwbegin, haha ja dat lijkt me ook wel spannend...stel nou dat er uit komt dat ik helemaal niet zwanger ben @ libra, ik heb idd ook ergens gelezen dat een sauna opzich wel mag maar idd niet de bovenste plank..of zoiets Ik heb er gelukkig geen moeite mee om dingen te laten voor mijn kleine ukkie....je krijgt er zoveel moois voor terug...dat is het me dubbel en dwars waard Ik ga weer 'lekker' werken...blegh!
Hoi hoi allemaal, Wil even laten weten dat ik 'n hyves heb aangemaakt voor iedereen die uitgerekend is in nov, dec en jan.... Dus als je ook hyves hebt ...Join the club ! Groetjes Wieteke
Je hoeft toch alleen maar op te letten en goed je handen te wassen na het verschonen van de kattenbak? Knuffelen kan helemaal geen kwaad hoor heb ik me laten vertellen...
Ik wil niet vervelend doen maar overal wordt afgeraden om de eerste maanden van je zwangerschap niet naar de sauna te gaan ivm de hoge temperaturen! Vraag het nog even na. Later in de zwangerschap mag het wel weer. Overigens mag je brie en dat soort dingen WEL....zolang het maar gepasteuriseerd is.
Goede morgen allemaal, Flauw he! Gelukkig voel je je wel ietsje beter. Misschien is gember een idee? Een van de meiden had er goede ervaringen mee, weet niet meer wie, maar het is inderdaad een bekend huismiddeltje tegen misselijkheid. @Sarake: Hoe was het met je echo gisteren? nieuwsgierig @chantalk: Welkom meid enne van harte met het kleine wondertje in je buik. Werk ze... Groetjes SimplyMe
lieve dames iemand ervaring hiermee? ik ben dus morgen precies 6 weken zwanger via ICSI, afgelopen woensdag heb ik mijn laatste progestran bolletje ingenomen.. en nu.. had ik vannacht opeens heeeeeel lichtbruin tijdens het afvegen.. gisteravond lichtroze.. wat is dat?!>?!>!> ik maak me zo'n zorgen....
@ allemaal.......we hebben het onze schoonouders verteld.....! Wij kwamen onder het mom van trouwfoto's laten zien.....hhahahahaha.....we hadden voor OMA een boekje met allerei leuke teksten die kinderen zeggen over hun OMA en voor OPA een speen i love OPA......het was super om het te vertellen en ik wed dat OMA niet heeft geslapen vannacht. Mijn moeder gaan we het vanavond vertellen. Ga nu opschieten.....x
Hebbie een linkje, ik haat zoeken hahaha' @Libra, Opzich hehb je gelijk, soms word er gedaan of je ziek bent ipv zwanger. Maar ik schreef ook alleen maar wat ik doe, als jij het wilt doen moet je het gerust doen. Zeker als je het vaak doet. Alleen ik ben de 3ste drie maanden misschien overdreven omdat mijn oma, mijn moeder, mijn zus en mijn zusje een miskraam hebben gehad dus ik heb het te vaak van te dichtbij gezien wat dat doet... Na de 3 maanden zal ik mijn touwtjes ook laten vieren, maar deze weken even heel streng voor mijzelf.. Voel jij, je goed bij jouw beslissing dan moet je het zeker gewoon doen. Ik heb een keer een client geadviseerd om toch gewoon een paar cigarettjes te roken op een dag. Omdat het stoppen te stressvol was voor haar en haar vruchtje. Dan is minderen beter dan stoppen. en idd voor de wetenschap werd men ook zwanger en deed men ook maar wat. Feit is wel dat er toen natuurlijk een veel hogere aantal baby sterfte en of miskramen was. Maar goei, geniet van je dagje sauna
Helaas geen ervaring, misschien even in het stukje over medische hulp ook een vraag plaatsen... Ik hoop dat er niets aan de hand is... heel veel kraacht in ieder geval
Whahahahaha, is niet echt slim van me, om de link niet te plaatsen.... Zwangerrrrrr.hyves.nl Groetjes Wieteke