Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

nou sinds vanmorgen wat minder last van me borsten, aangezien dat me enige kwaaltje is, hoop ik dat het gevoelige gevoel snel weer terug komt haha, maar ik neem aan dat het wel normaal is dat dat en beetje afwisselt toch of niet.

nou heb net op de hyves site gekeken, maar er zijn er nog maar 2 lid he?volgens mij willen veel mensen toch een beetje anoniem blijven, ik weet eigenlijk nog niet of ik me nu al ga aanmelden zal s even nadenkne ahahahah

nou fijne dag allemaal

liefss

2. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Even een vraagje aan jullie ( tuurlijk kan ik wel alle profieltjes gaan zitten bekijken maar kost zoveel tijd....) waar komen jullie vandaan?

Ik kom uit Spaarndam, een dorpje vlakbij Haarlem Noord-Holland dus..

Nog even een 2de vraagje... partner zegt dat hij echt wel verschil ziet in buikjes.. ik zie het nog niet... Heb 2 foto's geplaatst in mijn album van vorige week en van vanochtend...

Zien jullie verschil?

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Hoe gaat het hier allemaal, heb even niet zoveel fut om bij te lezen.
    Ben zoooo misselijk.

Wilde even laten weten dat we het gisteren aan ouders en zus en broer hebben verteld. Hele leuke reacties gehad.

Groetjes Taby.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Zo een paar dagen even niets van mij gehoord,donderdagavond heb ik echt erge krampen gekregen en was echt bang dat het mis zou gaan,ik heb 2 uur op de wc gezeten,beetje kunnen poepen en toen was het na 2 uur weg,de heftige krampen dan,vrijdag heb ik ook nog wat krampen gehad,geen bloedverlies dus ik ga er maar van uit dat het gewoon normaal is,dat als je bijna 9 weken bent dat er weer veel veranderd,zeg ik maar tegen mij zelf...........................
    Nu heb ik ook de zorg van mijn moeder ze ia geopereerd en kan niets meer met der hand nu,dus moet nu 2 weken voor haar koken en haar huisje ook wat bijhouden,voor het grote werk huur ik ene paar weekjes iemand in.................

Nou even reageren op iedereen dat kost ook veel tijd.................... ;)

@ Taby............wat fijn he meid dat je het hartje hebt zien kloppen :)

@ Sanne ......bedankt nog voor je lieve woorden meid........

@Dootje...............Meid ik zat vol spanning alle berichten te lezen van de afgelopen dagen en ik had nog zo'n hoop voor je meid,ik vind het echt heel erg meid,dat je je kindje bent verloren...maar wel een goede beslissing dat je nu gaat voor verdere onderzoeken meid.............wat ik ook tegen Molly zei als je wilt praten mag je me altijd een pb sturen ik zal altijd een luisterend oor zijn meid..............

@ tom 78 .................meid jij ook heel veel sterkte met het verlies van je kindje meid...een hele dikke knuf en ook voor jou geld als je wilt praten kan dat altjd meid..........

@ female....................Ik vind het ook wel fijn om gewoon thuis te zijn,en waarshcijnlijk kom ik meestal met een maand of 5 plat te liggen,voor mijn extreem hoge bloeddruk,dus dan is het ook fijn dat je in ieder geval nergens in de zkw zit,vind ik dan,ik moet woensdag naar de arbo toe,en dan hoor ik het verder................en daarna vind ik het ook natuurlijk erg fijn om gewoon thuis te zijn,maar kom ik een leuke baan zeker dan ga ik zeker solliciteren...............Ik herken de hormonen hoor hahahah ;) ...................Wat leuk en vooral lief dat je ouders komen zeg bij jullie,en daar ook een caravan hebben gehuurd voor hun kleinzoon,echt super vind ik dat.................Gefelicteerd meid met je nieuwe baan,laat me weten hoe het morgen is gegaan meid?
    Tja wat je zegt van zwanger zijn,ik zou het nog niet zeggen,hij heeft het ook niet gevraagd,ik zou gewoon eerst laten zien wat eengoede hulp hij aan jou heeft en dan zou ik het zeggen,dan weet hij dat hij niet meer zonder je kan hahahhaha.

@ Yvette................Vorige keer heb je toch een uitwendige echo gehad of niet?........dan zou ik hem gewoon weer uitwendig doen,ik heb je echo gezien en was superduidelijk :)
    Niets te danken...................hahahahhaha theemutsen zijn we ;)
    Ja hoe gaat het met mijn zorgen,heel erg slecht,ik ben echt heel bang,ik loop ook in therapie van Zoë* nog steeds en heb het ook met jan erover gehad en hij zegt dat het normaal is dat ik mijzelf dit aandoe,ik durf niet te genieten omdat ik bang ben om mijzelf te binden en dat het na die 13 weken beter zal gaan,ik moet 10 juni na mijn echo hem bellen,en dan praten we even aan de foon,hij kent me door en door oop al dik 3.5 jaar bij hem......ik vond het wel fijn om te horen dat mijn angsten heel normaal zijn en dat ik niet hoef te doen dat ik op een roze wolk zit omdat mensen dat verwachten,hij zegt accepteer dat je bezorgd ben,en probeer te denken dat je er ook niets aan kan doen,en laat het dan los,en dat gaat wel moet ik zeggen.................met noël gaat het goed,hij begint woordjes meer te zeggen,EINDELIJK hahahahahha,maar hij is weer lekker aan het etterbakken en helemaal opgeknapt,vanavond gaan we even met hem naar de kermis,daarom ga ik vanmiddag even wat rusten.........

@ re ....................Ja ik open het kladblok naast de pagina en zet die rechtsboven in en reageer dan op iedereen waar ik oo wil regaren of die iets aan mij vragen en kopieer het later en dan klikken en klaar.....

@ Sopie...............Meid jij ook een kloppend hartje gezien,geweldig meid.......... :)

@ Mikki ............dat is toch niet raar dat je dat zo vroeg bent gaan regelen meid,want dat moet ook wel zo vroeg,want het is soms hopeloos :cry: ,gelukkig heb jij het goed geregeld meid,en was er ook plek..........

@ molly..............Meid een hele dikke knuf nogmaals en heel veel sterkte meid............

@ Anoniempjuh..........Je hebt gewoon recht op je verlof waar je altijd voor hebt gewerkt,je contract je nieuwe contract gaat ook in op de dag dat je zw verlof over is,zo ging het bij mij tenminste........

@ cobi................je vroeg wie dat ook had eerst veel symptonen en dan niets meer,nou ik heb dat dus ook steeds hoor meid,en dat is dan maar normaal als we het samen hebben zullen we maar denken dan hahahah.

@ Goofychick...................Ja ik vind dat ook echt makkelijk met dat kladblok ernaats,nu vooral nu ik onderhand 10 pag heb gemist............bandenpijn kan je al heel vroeg hebben meid...............Ik weet wat je bedoeld met je vechten voor geld meid,en blijf volhouden hoor........ik vecht al met de belasting van 2006 ik moet 984 euro terug krijgen van hun,en het is ook wettelijk betaald,maar ze blijven volhouden dat ze mijn terug gaaf niet hebben gehad,we hebben een boekhouder en die heeft zwart op wit dat ze het wel hebben,dus ja het is nu 2008 en daar sta je dan al 2 jaar ana het vechten maar ik geef het niet op,maar nog 3 jaar en dan is het verjaard :evil: ,maar als Mart moet betalen voor zijn zaak dan zijn ze snel zat :evil:

@ Diane en chantalk......Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen meiden :)

@ Indira..................Meid wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien meid.............heerlijk is dat he meid........ :)

@ dagmar...........fijn als je zw tekenen krijgt,dat je zo blij kan zijn met een misselijkheid he ;) .............ik lees dat je lichtbruin had met afgeven,dat kan soms nog ene innestelingsbloeding zijn,dat heb ik hier nu al ene paar keer gelezen,als je geen krampen hebt en het bloeden zet niet door meid,dan zal erw aarschijnlijk niets aan de hand zijn............maar dat is makkelijk gezegd voor een ander meid..........want jij hebt het toch afgeveegd bij jezelf en dan word je bang dat is heel normaal...anders bel je even naar je gyn,want ik denk als je met ICSI zw bent geworden dat je onder een gyn staat toch?

@ ib 22.....................Ik herken het meid die driftbuien van je kindje,noël die kan er ook wta van voortaan hoor :cry:

@ tacha...........lieverd ik las je verhalen over je test en dat je onzeker bent geworden,ik heb hier toen straks in dit bericht ook een stuk geschreven over mijn onzekerheid meid,en wat mijn psyghe daarover zei,en dat heb jij waarschijnlijk ook...............ik denk dat jij even met je vk contact moet opnemen of met je ha en vertel hoe bang en onzeker je bent of je aub die echo eerder kan krijgen,dan ben je gewoon niet zo bang en gestresst meer meid.....of wil je dat zelf niet?
    En ik wil je geen sorry meer zien zeggen meid,we moeten hier over alles kunnen praten en ook over de angsten en de onzekerheid meid.die horen er helaas ook bij.

@ nieuwbegin...............ik wa svandaag bij de hema daar hadden ze zw strings in het zwart en wit,en het waren er 2 voor 9.95 en 1 voor 4.50,helaas niet in mijn maat,de Xl :cry: ,dus ik ben ze bij de prenetal gaan halen maar daar waren ze overdreven duur,maar goed ik moest hem toch hebben :cry: .....vroeger hadden ze ze bij ons bij de hunkemoller maar die hebben ze niet meer,en die waren zo fijn :) .................je vroeg waar we vandaan komen,ik kom uit denbosch Noordbrabant :)

@ merel Q...............Meid gelukkig wa sje urine wel goed meid,jeetje wat spannend weer.........meid ik was bij Zoë* ik woog 100 kilo toen ik zw werd van haar en na 3 maanden woog ik nog 79 kilo zoveel was ik afgevallen,ik kon alleen wat vocht binnen houden.........en kleine beetjes eten,en dan gaat het hard........na een maand of 5 kon ik weer wat meer gaan eten en kwam ik ook weer vlug ana meid,de artsen houden dat wel in de gaten meid dus maak je daar geen zorgen om,in zoverre je dat kan meid........

@Libra............ik heb een kat en die mag ik gewoon knuffelen hoor meid,ik mag de bak niet schoonmaken en dat is het,ik moet wel zeggen mijn kat komt alleen binnen en op de plaats........

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wauw wat kunnen jullie kletsen in een halve dag :confused: :)

@nieuwbegin, ik zie ook wel een verschil bij jou. Helaas zijn het alleen maar de darmen ;)
    Bij mij zie je het ook al best duidelijk...het valt me mee dat ik er nog geen reacties op heb gehad.

@ de rest, zwaai zwaai eerste even opruimen en dan met mijn zoontje naar de speelgoedwinkel om zijn cadeaubon uit te geven ;)

Oja hyves...ik wacht nog ff omdat niet iedereen het nog weet.

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    @patrieske16: het is dus helaas nu wel helder bloed.. niet veel maar toch.. ik baaaaal er zo van!! heb indd icsi gehad....
    vorige week positief getest en nu dan dit...

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lieve dagmar..................meid wat verschrikkelijk,maar meid echt een beetje bloedverlies hoeft niet iets te betekenen meid,er hebben meer meiden dat hier gehad en een echo hebben gehad met een kloppend hartje..............maar lieverd ik kan die angst niet bij je wegnemen,want als dat andersom zou zijn zou ook niemand dat kunnen,maar meid,ik zou even naar het zkh gaan bellenmeid,maak je niet helemaal over de zeik,wat makkelijk lullen is voor een ander ik wete het meid.............maar echt bel het zkh en eis dat je langs mag komen,sta erop dat je langs mag komen,misschien is het een adertje of nog van de ICSI meid dat je bloed..................lieverd een dikke knuf en als je wilt praten hoor ik het van je meid..........

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden ik ben nog wat voorzichtig,en hoop echt na donderdag hier mee te kunnen kletsen,
    want dan hebben wij onze eerste echo,

:D:D

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Derona

gefelciteerd met je zwangerschap meid,en heel veel succes met je echo een donderdag.............ik hoop dat je al meteen een mooi kloppend hartje ziet.......... :)

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnx me to
    met hoeveel weken heb jij een echo gehad als ik vragen mag?

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona

Ik heb een echo gehad met 6 weken en 3 dagen,ik dacht zelf dat ik 7 weken was,ik had niet verwacht dat we wat zouden zien maar zagen toch een kloppend hartje,de echo staat in mijn album als je hem wilt zien

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen

ik ben vanmorgen bij gyn geweest. die heeft gekeken.. er zit wel wat maar hij weet niet of het goed is of niet... is het nog te vroeg voor.. hij wil dat ik woensdag gewoon weer kom om te kijken hoe het dan is.. hij kan er nisk van zeggen..
    en ja ik weet dat het vaker voorkomt maar bij mijn 1e was het niet zo.. en nu dan wel.. wordt er zo onzeker van!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja ik zie hem super
    hoop ook echt dat hij van mij zo er uit ziet :D

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Dagmar: ik heb vanochtend ook een beetje bruinverlies gehad. Eerst was het alleen bij het afvegen, maar toen ik een uurtje later weer naar de wc ging druppelde het er zo uit (geen rood bloed maar bruin/doorzichtig) :cry: Ik schrok me kapot, en vijf minuten daarna ging de bel en kregen we visite die ons kwamen feliciteren met de zwangerschap. Toen moest ik mooi weer spelen, terwijl ik me onwijs zorgen maakte en om de 5 minuten naar het toilet wilde. Ik heb mijn vriend ook nog maar niks verteld, want die gaat meteen plankgas naar het ziekenhuis voor zoiets. Maar ik heb na vanochtend geen bloed meer gehad, en ik heb ook geen buikpijn, dus ik hoop maar dat het niks bijzonders is geweest. Ik weet wat je voelt meid! *knuffel*

p.s. ik heb me vanochtend in bed een beetje zorgen liggen maken om bepaalde dingen, en nu ben ik bang dat het daardoor gekomen is. Nu durf ik helemaal niet meer aan vervelende dingen te denken, uit angst dat het weer gebeurt :cry:

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai dagmar........oke sorry meid,dat stukje van dat je naar de gyn bent geweest heb ik niet gezien,dat heb ik over het hoofd gezien,echt sorry ik zie het nu in je onderschrift staan...........Ik kreeg bij noël ook vroeg een echo door ons verleden,vanaf 3 weken en toen iedere week,bij week 7 begon het hartje pas te kloppen,dus nu is dat best vroeg bij mij dat het hartje is gaan kloppen,dus het kan soms wel langer duren meid,voordat je wat ziet,hoever ben je nu heeft de gyn gezegd?
    Dat is ook zo meid dat je daar zo erg onzeker van word,anderen die dat niet hebben,hebben gewoon makkelijker lullen meid,dan bedoel ik bloedverlies,ik heb geen bloedverlies en wel veel buikpijn en ook al hebben ze gezegd dat het erbij hoort ik ben daar ook erg bang door en erg onzeker.....omdat ik dat niet bij Zoë* en niet bij Noël heb gehad,dus ja dan word je onzeker,maar ik heb bij beiden een bloeding gehad en het is bij beiden blijven zitten,het was wel echt ene veeg,en toen niets meer,maar je hoort vaker dat vrouwen bloeden en dat het toch goed gaat,en het is makkelijk gezegd om je daaraan vast te houden meid,dus dat ga ik ook niet zeggen,het enigste wat ik zeg probeer het niet op te kroppen en gooi het er anders hier uit of anders stuur je me een pb als je het hier rot vind om andere meiden bang te maken,maar goed ik vind een forum dat je over onze angsten ook moeten kunnen mailen....
    Meid heel veel sterkte en ik duim voor je een woensdag en laat ons wat weten he ?

Hai derona

Ik hoop het ook voor je meid,maar dat komt wel goed :)

Hai mikki

Meid je moet zo niet denken want dat heb je echt niet in de hand,ik was heel positief met mijn dochter haar zw en ik heb haar ook verloren en dat heeft niets met gedachtens te maken meid,echt niet,als het niet goed zit hoe erg het ook is,dan is het niet goed,en dat kunnen wij niet veranderen door positief te denken en als het goed zit dan kunnen we ook niet door negatieve gedachtens te denken dat het mis gaat en dat het dan ook mis zou gaan,dus meid laat dat los.
    Ik hoop voor jou dat het ook niets is meid,maar ik zou het wel tegen je vriend zeggen en als je bijft bloeden toch even met iemand contact opnemen hoor.........voor jou ook veel sterkte

16. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    @ Patries en mikkie, ik heb jullie beiden een PB gestuurd.

liefs mij

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo, even een vraagje aan jullie allemaal: Wij hebben maandag onze eerste echo gehad en alles was goed, lag goed op schema etc. Maar nu vraag ik me iets af… het vruchtje zit een een zwart ‘belletje’ of zo, is dat nou de vruchtzak, of is dat zwarte je baarmoeder? Ja, kan heel stom overkomen, maar ik heb er dus geen idee van…. :oops: :oops: :oops:

@ Simply Me: Ja, die heb dus ook gevoeld en heb daarom heb ik mijn laatste dag van mijn menstruatie een dagje vroeger gezet, omdat mijn cyclus maar 27 dagen was… Even faken, maar met de echo klopte het dus wel precies ;)
    Goed dat je je eigen gevoel volgt, dat voorkomt straks vervelende momenten!

@ ChantalK: GEFELICITEERD! Waar ergens in Limburg woon je? Woon er zelf nl. ook :)

@ Zen: Meid, wat een eind weg, haha! Wat zo’n forum alles dichtbij maakt he?! Wauw, altijd zon, zou het ook wel willen… Hoe kom je daar zo verzeild?

@ Iedereen die de vraag stelde: Bij mij kwam de teststreep ook een stuk eerder en toen zei die informatrice zelfs: “Goh, wat snel, misschien zijn het er wel 2!” (Ik was toen ook pas 5 weken en mocht dus ook meteen meedoen…)

@ MerleQ: Meid, heel veel mis je niet eigenlijk, er wordt enorm veel afgekletst, maar niet iets wezenlijks dat je echt mist gelukkig! Als je jezelf maar snel beter voelt, dat is het allerbelangrijkst! In ieder geval, nog veel beterschap!

@ Dagmar: Meid, hier heb ik geen ervaring mee, maar als ik het zo lees hier op het forum, kan dat helemaal geen kwaad, zolang het niet doorzet en er zijn geen krampen….

@ GoofyChick: Leuk is dat he meid! Nou, geniet ervan vanavond en laat even weten hoe ze reageerde!

@ Nieuwbegin: In Swalmen, in Midden Limburg en binnenkort in Wessem :) Naar ons prachtige nieuwe herenhuis, heb er zin in!

@ Patrieske16: Hee meid! Daar ben je dan weer! Goed te lezen dat het iets beter met je gaat… En wat betreft die onzekerheid, jah, ik kan het me goed voorstellen… Iedereen is al onzeker met zo’n prille zwangerschap en in jou situatie is dat nog eens dubbel zo erg natuurlijk… Ik hoop in ieder geval dat je snel kunt genieten meid, we zitten bijna aan die 13 weken (dat hou ik mezelf maar voor,haha)
    Ik heb trouwens je echo even gezien, super leuk om te zien meid! :) Wauw….

@ Derona: GEFELICITEERD! En geniet er lekker van, en veel plezier met je echo donderdag!

18. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @MerleQ: geen zorgen over het niet meelezen hoor! Denk eerst maar even aan je eigen gezondheid en die van je beebje! Hoop dat alles goed gaat!

@Hyves-site: misschien over een paar maanden. Heel leuk idee, maar wens nog even anoniem te blijven tot de gevarenzone-tijd voorbij is...

@Patrieske: wat lief van je dat je je moeder op de been helpt na haar operatie! Wat zal ze dat fijn vinden. Kan me voorstellen dat je het fysiek wel even zwaar hebt nu, en dat je erg schrok van die krampen etc. Gelukkig geen bloed, dan zal het nog wel goed zitten! Vertrouw maar op je lijf! En probeer niet teveel te stressen, ook al besef ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan! Sterkte! ik heb het gevoel dat jij een hart van goud hebt! Jij bent zo lief voor iedereen op het forum! Geeft me een heel goed gevoel!

@Dagmar: Wat zul je geschrokken zijn. Fijn in elk geval dat je direct terecht kon en dat je snel weer een echo kan krijgen. Dat is toch het enige wat je wat zekerheid kan bieden. Sterkte, we duimen voor je!

@Derona: welkom!

@Mikki77: dat is inderdaad even schrikken! Ik denk niet dat het komt doordat je je zorgen hebt liggen maken hoor, teveel stress zal zeker niet goed zijn voor je beebje, maar of liggen piekeren direct tot bloedverlies leidt? Fijn dat het weer gestopt is, kan je weer geruster ademhalen. Zou het wel aan je vriend vertellen hoor, hij wil toch weten en begrijpen wat er allemaal in je omgaat deze maanden, denk ik!

Liefs, Zen

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Nieuwbegin: Ik heb trouwens even naar je foto gekeken, maar ik zie al heel duidelijk verschil! :)

20. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Yvette: Ben hier verzeild geraakt voor werk, en voor werk van mijn man. Tis heerlijk hoor! Maar mis NL toch ook wel. Super om lekker in het Hollands te kunnen kleppen op dit forum!

Zen

Deel Deze Pagina