Hai dagmar Meid ik heb niets ontvangen van je.......... Hai Yvette hhahahshha ja nu zeg je me wat....volgens mij is het de vruchtzak als ik goed heb geluisterd al die jaren hahahahhaha ja je mist me gelijk he hahahahah,die kleperdeklep weg ....ik heb vandaag weer pijn gekregen bij het plassen,en daqt verklaart ook wel weer de buikpijn als ik weer een blaasontsteking heb dus maandag breng ik toch weer even mijn urine weg naar de ha,die zullenw el niet denken Ja morgen ben ik 9 weken,ik probeer me daar maar aan vast te houden net wat je zegt,nog 4 te gaan...dat moet ook zo voorbij zijn toch en nog 10 dagen en dan mag ik weer die echo dus ik hoop dat het dan wat beter zal gaan als ik zie dat het goed is,dat idee heb ik wel........bedankt voor het kijken meid
Dagmar, ik zie geen pb in mijn postvak...stuur hem anders nog een keertje! Alle andere meiden: bedankt voor de bemoedigende woorden. Ik heb 's even op internet zitten speuren, en naar wat ik eruit begrijp hoeft het inderdaad niks te betekenen. Zolang het maar bruinig is en je geen buikpijn hebt. En ik ga het inderdaad zometeen wel even vertellen thuis. Het punt is dat hij dan meteen alles en iedereen wil optrommelen, terwijl er gewoon niks anders valt te doen dan afwachten Maar ja, hij hoort het inderdaad wel te weten.
hai allemaal ,wie trouwens mijn hyves wil dit is mijn adres http://patrieske16.hyves.nl/ Hai zen Ja ik vind dat heel normaal.ze is een schat van een vrouw en is altijd in de weer voor mij en ons gezin,dus is het normaal dat ik er nu voor haar ben,gelukkig gaat het al goed met haar...........dat is wel waar ik op vertrouw dat ik geen bloedverlies heb en dat het dan wel goed zal zitten dat zeg ik mijzelf wel steeds hoor,ik moet ergens natuurlijk ook wel normaal even blijven denken...........ik ben inderdaad erg begaan met anderen,maar dat komt denk ik om wat ik zelf heb meegemaakt en weet dat een luisterend oor zo belangrijk is............al is het voor iets kleins of iets groots zeg ik altijd........fijn dat ik je een goed gevoel geef
hai mikki fijn dat het net je toch iets geruster maakt,maar goed wat je zelf ook zegt je moet het thuis wel vertellen,leg hem ook uit dat hij niets kan doen,en dat je moet afwachten,maar goed ik snap je reactie van je vriend wel,ik ben zelf zo en Mart is wat rustiger,dat is maar goed ook En als hij er echt op staat dat hij iets wil doen,dan moet je misschien er geen ruzie om maken en hem zeggen dat hij het dan maar moet proberen te regelen,dat je ergens terecht kan........misccchien word hij dan wat rustiger al denk ik het niet.........
@ Zen: Nou, toch wel even heerlijk dan even lekker van de zon genieten! Maar ik kan me supergoed voorstellen dat je NL mist! Ik ben zelf een echt familie dier, dus zou het denk ik nooit kunnen, zo ver weg. Knap van jou en je man hoor! Wanneer kom je terug eigenlijk, je zei een paar maanden, weet je het al precies? @ Patrieske16: Oh oke! Nou, dan heeft zon uk wel een behoorlijke vruchtzak, haha! Het is echt leuk, we gaan precies gelijk op Ben eens heel benieuwd of je nu een jongetje of een meisje gaat krijgen Je hebt wel pech met je gezondheid zeg Heb je al eens geprobeerd om cranberry sap te drinken? Is goed tégen de blaasontsteking, omdat het de urine zuur maakt. Kun je gewoon bij de AH kopen
hai yvette Volgens mij wel hoor,en dan word het daalijk de placenta......want als ze mijn baarmoeder bekeken dan was die altijd gewoon grijs gekleurd op dat scherm dan he Ja dat zag ik ook in de lijst en nog 1 tje weet het zo niet even meer uit mijn hoofd,we staan met 3 of 4 meiden op 4 jan volgens mij..... Nou met 18 weken weten jullie het hoor,dan wil ik het weten,maar wie het dan wil weten die stuur ik een pb omdat ik het voor bekenden zo wil laten dat ze het niet weten,denk ik hahahahah....... dat zei laatst ook iemand tegen mij,mag je dat wel gewoon bij de zwangerschap drinken?
Ja, dat mag je gewoon drinken, die tip heb ik zelfs van de VK of de HA, geloof ik en als je het zeker wilt weten, vraag je het toch gewoon nog een keer na? Ik drink het wel, om het maar te voorkomen, heb geen zin in een blaasontsteking Ik wil wel graag weten wat je krijgt, dus dan stuur ik je wel een PB'tje met de grote vraag! Ik zal je ff in een PB'tje sturen wat ik nu denk... Misschien heb ik het wel helemaal fout... haha Wij willen het ook graag weten, maar houden het dan ook niet meer geheim, lekker makkelijk met de kado's
@Yvette: weet het nog niet precies. Maar wel ergens deze zomer! Ben ook een familiemens hoor, maar voor een beperkte periode vond ik het nog wel acceptabel En inderdaad GENIETEN is het wel hier met dat mooie weer. Nu een beetje uitkijken met al die zon want dan krijg je toch vlekken in je gezicht ofzo? Zen
hai Yvette Nou als jij het drinkt zal het wel goed zitten toch Ik heb je pb yje gehad hahahhaah,ik moest echt hard lachen en dat kon ik zeker gebruiken...........ik laat het je dan zeker weten hoor...... Bij Zoë* hebben we het ook tegen iedereen verteld en werden meteen door jurkjes en roze schoentjes overspeld was erg leuk,bij Noël wilde niet dat iedereen het wist door de ongemakkelijke vragen...........maar sommige wisten het bij het zien van het kamertje al genoeg Wat denk je bij jouzelf als ik dat mag vragen?
hi.. Cranberrysap en cranberrytabletten kun je beter NIET innemen.. heb t tijdens mijn vorige zwangerschap uitgezocht.. In cranberrysap zitten oa salicylaten en die kunt u beter niet gebruiken tijdens een eventuele zwangerschap...! Nam ze altijd in en tijdens mijn zwangerschap dus niet! xxmona
Hai Ramona Oke bedankt voor je reactie meid.......Yvette ik hoop dat je dit ook leest en vraag het nog even zelf goed na meid,voordat het niet goed is,ik ga het maandag aan de ha vragen en zelf even kijken op het net.........
Oh, wat een verontrustend bericht... ! Dat je het beter niet kunt drinken... Pfff, wat een tegenstrijdige berichten elke keer @ Patrieske16: Dan vraag het eerst nog maar eens na, nu durf ik het ook niet meer te drinken! Bij ons durf ik nog geen uitspraken te doen over wat ik denk... IEDEREEN hier denkt een jongetje, maar ik ben er niet zeker van... We wachten dus rustig af... Gezondheid gaat boven alles, en als ik dan een voorkeur mag uitspreken... ik zou een meisje heel leuk vinden... Maar het maakt me niet uit of de eerste of de tweede een meisje wordt hoor, dus ik ben gewoon blij als ons Hummeltje gezond is! (En nu echt naar beneden...)
Meningen zijn er ook over verdeeld hoor... maar aangezien er ook negatieve berichten zijn... neem ik het dus niet.. wil t risico niet lopen...
Ik wil jullie allemáál wel toevoegen Maar ben zo bang dat de andere mensen in mijn lijst er dan te vroeg achter gaan komen...
Mikki.. Dan meldt jij je hyves-adres tegen de tijd dat iedereen t mag weten... Heb ik ook gedaan.... maar eehh niet vergeten he? Dan voegen WIJ ALLEMAAL jou wel toe..
hai ramona en Yvette..........dat is ook zo dat is over veel dingen,maar ik wil ook nergens risico meenemen,en Yvette meid je hebt geen liters gedronken.en je vk had het gzegd meid,dus maak je niet al te bezorgd maar drink het anders maar gewoon beter niet meer meid........ik vraag het zeker na hoor.......... Dat is ook zo meid,maar goed meestal heb je gewoon een beetje een voorkeur en dat mag ook en nu niet meer boven komen he hahahaha
ik zit net in me 9mnd dagboek te lezen en daarin staat een goeie tip die ik niet wist::je moet nu al beginnen met het regelen van kraamzorg anders is er een kans dat je te laat bent! dus voor iedereen, denk eraan!
Dagmar, ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Derona, suc6 bij de echo donderdag. Patrieske, mooi echo...ikke oook! Moet nog 2 weekjes wachten Yvette, hey leuk jij ook uit limburg. Ik woon in midden limburg..en jij? oh haha ik zie het al (nu nog swalmen en straks wessem.) dan woon ik niet ver bij je vandaan. zal je ff pb-en Over crannberrysap...ik zal het op mijn werk eens uitzoeken of het wel of niet mag.