Hoi, kwam hier even snel lezen en las over blaasontsteking en cranberry. Ik heb ook vaak last. Drink daarom voor het vrijen paar glazen water en ga daarna direct plassen. Als ik maar even vermoed dat ik last ga krijgen neem ik capsule Cranberry van Bional. Op de verpakking staat dat het gewoon mag tijdens de zwangerschap. Vele anderen mogen niet vanwege de toevoegingen. Ik heb al maanden geen last meer x Sophie
Hoi meiden, Uit eten was leuk, nog bedankt voor jullie veel-plezier-berichtjes! @ SimplyMe Is leuk he om weer bij dezelfde vk te zitten. Ik heb nu ook weer steeds dezelfde gyn (ik ga alleen maar naar gyn en HA, hebben hier geen vk) @ anoniempjuh oh herkenbaar zo'n slome vent wat klussen betreft! Hij werkt alleen maar, dus is nooit thuis en als ie dat is doet ie niks. Soms echt frustrerend hoor... En in de tuin besteed ie wel uren want dat vind meneer leuk. Maar ik wil het IN huis af . We zijn nog wel 10 jaar bezig. Maarja we hebben wel een heel tof groot vrijstaand huis met heel veel ruimte op de kop getikt, voor heel weinig. Dus is weer positief Veel plezier in je nieuwe huis! @ Libra Ik ben het met je eens, ik heb ook die instelling. Velen zullen het niet met me eens zijn, maar het is een bewuste keuze om relaxter met dingen om te gaan... Veel plezier in de suana, geniet ervan! @ Zen Ja hij vond het super hoor, het trouwen en de dag enzo. Tja moesten ook een beetje haast maken want ik was al 30 weken zwanger toen we trouwden Wat heerlijk dat je nog niet misselijk bent! Ik duim voor je dat je bij de 20 % zit! Verder veel 'last' van dingen? Wat leuk dat je in het buitenland woont zeg! Woon je er al lang? Dus weer terug naar NL?! Leuk, gelukkig kun je mee met de meeting! Hoe vind je het om weer naar NL te komen? En in welke stad gaan jullie wonen? (Vragenvuur, sorry ) @ MerelQ Leuk, trouwjurk passen Moet dan zeker op het laatste moment nog vermaakt worden of niet? @ Nieuwbegin Fijn he van die romantische mannen (NOT) Nou ja, uiteindelijk is vragen of gevraagd worden niet de hele wereld he. Als de dag maar fantastisch is! PS ja zie goed verschil op de foto's. zijn ze op hetzelfde tijdstip gemaakt? Mijn buik is nl 's avonds altijd een stuk dikker dan 's morgens @ Patrieske Ik laat het weten over werk, thanks Ik hoop echt dat je in de toekomst iets leuks vind! PS die krampen, was het geen bandenpijn? Ik had dat met Kynan ook, net als heeele heftige ongi-pijn @ Dagmar, bah meid. KAn me voorstellen dat je je wat zorgen maakt. Maar grote kans dat het nog iets te vroeg is! En je woensdag een goede echo hebt! Bloedverlies in een heel vroeg stadium gebeurd regelmatig, en net zo regelmatig is er dan niets aan de hand! Doe maar rustig aan en sterkte ok! @ ChantalK Welkom en gefeliciteerd! Wat grappig, wij hebben nog samen bij de mei 2007 gezeten! (Al was ik daar maar kort actief) @ mikki77 Maak je geen zorgen meid, er kan echt niet met de bibi gebeuren door zorgen maken hoor! @ Yvette; waar woon jij dan in Limburg? @ Ramona; wat is beter; iets van cranberries of blaasontsteking die je met antibiotica moet oplossen . Ik denk het laatste hoor. Ik gebruik het ook gewoon want heb ook om de haverklap blaasontstekingen als ik het niet doe. En btw bij de apotheek krijg je ook cranberriecapsules die 100 % natuurlijk zijn en dat kun je dus ook doen. Dus meiden; ik zou me niet teveel zorgen maken hoor. En ik heb NU besloten dat ik lekker in mijn bubbelbad ga liggen . TV is echt bagger op een zomerse zaterdag . Lekker met thee, tijdschriftje en vers fruit! Ciao!
@ Female: In Swalmen, over 2 maanden in Wessem, dat is dus super dichtbij! Ik ga ook mooi in België naar de tandarts Het is daar vaak zoveel beter geregeld dan in Nederland . @ ChantalK: Ja, inderdaad lekker dichtbij zeg! Leuk hoor @ Patrieske16: Nee, heb inderdaad geen liters gedronken, gelukkig! Ik vraag het woensdag nog wel even aan de VK We kunnen niet voorzichtig genoeg zijn @ Alle anderen: Ik ga slapen . Morgen weer vroeg dag, moet spelen bij de communicantjes. Wel heel erg leuk, al die kleine meiden en jongens in hun mooie kleren! Welterusten en tot morgen!
Hallo Meiden, Wat kletsen jullie er toch wat van af Ik lees dat er toch nog meiden zijn die nog testen niet meer doen wordt je alleen maar onzeker van en de testen zijn allemaal anders je krijgt toch steeds een andere streep! Tis moeilijk ik weet het maar ik ga niet meer testen kost ook nog is veel hahaha. Verders gaat het wel goed kan me alleen niet herinneren dat ik zo ziek was van mijn zoontjes! Ben erg benieuwd wat er in mijn buik rond dobberd hahaha nog 13 weken en dan wil ik echt wel weten wat het wordt zijn jullie ook zo nieuwschierig ? Helemaal na 2 gezonde zoontjes ben ik erg benieuwd zou wel heel leuk zijn als het een meisje zou worden al ben ik net zo gelukkig met nog een klein mannetje hoor maar toch mag ik van mezelf wel stiekum hopen hahahaha. Nou ga mijn jongens aan kleden zijn erg ongeduldig dus ik kom wel weer langs als ik me goed voel? Liefs Chantal.
Heb sinds gisterochtend opeens een "dove" duim. Ken je dat? Het gevoel van je wang na een verdoving bij de tandarts? Nou dat heb ik dus nu in mijn duim. Het doet verder geen pijn ofzo, maar ik wist ook niet waar het vandaan kwam, dus heb even gegoogled en toen kwam ik hierop uit: Iemand daar weleens van gehoord? Het carpale tunnelsyndroom? Nou ja, heb er geen last van, maar het is gewoon irritant. Heb ik weer... hihi!
Goeie morgen dames, Hoe gaat het hier met de zwangertjes? Female, ohja daar ken ik je dus van Yvette, grappig zeg! sjansie, ik heb alleen 2 testen gedaan die nega waren en daarna 1 posi. Kost je idd een hoop geld al die testen doen Ik heb er wel nog 1 liggen (had een dubbele gekocht en de eerste daarvan was meteen posi ) Maar stel dat het mis gaat...heb ik er wel nog 1 in huis voor de volgende keer. Oh sorry ben er weer van tussen...zoontje wordt ongeduldig
Goede morgen meiden, @Libra: Veel plezier vandaag met je ontspan-dagje. @dagmar1974 & Mikki77: Hoe gaat het nu met jullie? @goofychick: Wat fijn dat je opa en oma er zo blij mee waren. Het is ook een leuke verrassing. En hoe is het met je moeder afgelopen? Je zou het toch gisteren gaan vertellen? @nieuwbegin: Ik zie ook een duidelijk verschil hoor. @Derona: Alvast welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Nog 4 nachtjes slapen.. Spannend zeg. @Female: Bubbelbad.... Klinkt niet slecht... @Yvette1983: Veel plezier vandaag. Mag je trouwens zelf de lijst veranderen (afspraken erop zetten) als je weet hoe dat moet of "moet" dat via Sjansie28 , Nettie of ladybug? Ik weet niet wat we daarover hebben afgesproken. Groetjes SimplyMe
volgens mij moet je de lijst via hun aanpassen maar weet het niet ceker. nou sinds gister en vandaag niet zulke gevoelige borsten en tepels meer, ben ik niet zo blij mee want heb verder al totaal geen zw verschijnselen, hebben jullie dat ook dat ze soms ineens niet meer zo gevoelig zijn? Ik heb ook wel s gehoord dat als je zwanger bent je onderbuik een stuk harder is, hebben jullie dat ook?ik had het wel een beetje dacht ik maar heb nu t ideej dat dat ook wat minder is, pfff wat irri dit zeg, nog een week tot me echo pfffff @female:ja irritant is dat he, die van mij werkt ook de hele week dus ik vestig me hoop iedere keer op de weekenden, maar dan is t lekker weer en gaat ie lekker mototrrijden of zoals nu naar t voetbal, maja hij heeft gister wel het badkamermeubel opgehangen, is toch nog iets! nou heb er niks op gehoord maar hoop dat jullie mijn berichje gister hebben gelezen over dat je voor de 12 weken kramzorg moet aanvragen omdat je anders misschien naast het net vist! liefss
Dames die bevallen t/m 25 januari.. We krijgen een rat... ! chinese jaar loopt van 7 feruari-2008 t/m 25 jan. (daarna is t een os) Heb even snel een stukje overgetypt voor de liefhebbers... Een Rat kind is lief en liefhebbend. Het is wat verlegen maar in werkelijkheid heeft het een fel concurrerend karakter. Vaak gaat het huilen om wat meer aandacht te krijgen en gewoonlijk klampt het zich vast aan een of twee mensen. Hoewel hij een vriendelijke aard heeft, is het bezitterig over ouders en vrienden en jaloers als de aandacht naar anderen uitgaat. Het leert al vroeg praten, houdt van eten en het interesseert zich al vroeg voor koken en huishoudelijke karweitjes. het speelt graag in groepsverband en kan zich op kleinigheden concentreren en sluit gemakkelijk vriendschappen. Je kunt er van opaan dat hij dingen netjes houdt of tenminste weet waar de dingen liggen. het rat kind geeft al vroeg in zijn leven blijk van een berekende natuur. Hij wil altijd de grootste helft van de appel precies evenveel koekjes als zijn oudere broer( nog liever meer maar onder geen beding minder). het valt niet mee om het ergens mee te beduvelen. Het heeft alles snel door en er ontgaat hem niets. Met jongere kinderen zal de Rat zich moederlijk gedragen; in het ergste geval ze zonder pardon de wet voorschrijven. Als hij de juiste aansporing krijgt, zal hij op school goed zijn best doen. Hij zal dolgraag aan alles meedoen wat zijn scherpe intellect kan stimuleren. De Levendige Rat is gek op lezen. Hij zal al vroeg het belang van het geschreven woord inzien en zich goed kunnen uitdrukken. Veel van 's-werelds meest beroemde schrijvers en geschiedkundigen werden geboren in t jaar van de Rat bron:Chinese astrologie, theodora lau)
@ female, ja mijn trouwjurk wordt pas 2 weken van te voren vermaakt Normaal gesproken zou ik m dan al thuis hebben hangen maar dit leek ons toch verstandiger. Alhoewel er waarschijnlijk niet veel vermaakt hoeft te worden. Oh ja goed trouwens dat iemand dat zei van de kraamzorg want ik las het ook al ergens. Ik ga daar aankomende week maar achteraan! Oh mijn vriend is bezig met een subsidie voor een aio en als hij deze krijgt, zal hij weer promoveren. Ik hoop het zo, want het scheelt ruim 300 euro netto per maand en ik moet zeggen dat we dat goed kunnen gebruiken als onze baby er is...!
aio?maar 300euro netto per maand, dat kan ik ook wel goed gebrukiken hahaha, straks als er een baby is heb je behalve de kosten voor de baby ook nog ens minder inkomen in ons geval teminste, ik ga 12uur werken ipv de 24 die ik nu werk, dus minder inkomen en een baby erbij, dat zal best wel een stuk krapper worden, maar goed heb het er wel voor over natuurlijk, zolang we het maar redden is het goed! liefss
aio is een assistent in onderzoek Mijn vriend is zelf een onderzoeker. Gelukkig gaan wij sowieso niet er op achteruit omdat ik nu studeer en dat straks ook blijf doen. Ik werk momenteel niet omdat ik in een bestuur zit dus ik loop geen inkomsten mis... Maar wij gaan wel een heel stuk duurder wonen straks (inclusief extra servicekosten betalen we dan bijna 400 euro meer dan nu) dus dat komt misschien wel zo ongeveer op hetzelfde neer... En omdat er nu zo ontzettend veel uitgaat door ons huwelijk en de nieuwe woning aan meubels en dergelijke, hebben we onze financieen niet duidelijk op een rijtje. Dus dat vind ik wel eng.
ojeetje een ratkind dat wordt een mooie combi met onze zoon Ik wil ook graag op de lijst staan...mag dat? wat moet ik bij wie door geven? anomiepjuh, ja dat heb ik idd ook. Mijn onderbuik is meer gespannen. suc6 bij je echo volgende week
Hoi Meiden, @ Ramona, leuk dat stukje over de Rat! Goede eigenschappen: wordt dus een lief, geleerd kind die zelfs van huishoudelijke klusjes en koken houdt...wat fijn! dat van dat aandacht vragen en dat jaloerse dat neem ik dan wel op de koop toe, haha! @ anoniempje: Ik werd vanochtend ook wakker voor het eerst zonder pijnlijke gevoelige borsten, baal er dan ook van, was ook een van mijn weinige kwaaltjes...Ik probeer me maar even niet zo druk te maken, maar is natuurlijk moeilijk! @Merleq: wat is aio?, willen we natuurlijk meer van weten! Trouwens triest weer hier in het midden van Nederland, bij jullie ook? lekker bank-hangen vanmiddag! Groetjes Sanne
@Merleq: oke..aio staat er al bij! Nee, dat gaat het bij ons dus niet worden...haha! Ik maak me ook wel een beetje druk over straks qua financiën...ik werk nu 36 uur en ik ga dan naar 24 of 27 uur, we wonen ook best duur, maar mijn vriend gaat in de toekomst wel meer verdienen, maar zul je net zien dat dat straks nog een tijdje op zich laat wachten...
@merleQ:haha nou weet er alles van, wij wonen sinds 1 maand ook in een nieuw huis, en hebben veel verbouwd nieuwe inrichting, dus onze financieen zijn ook even niet wat het zijn moet..en dit huis kost ons netto ook zo'n 300euro meer maja @sanne:ja irri he, ik zit er nu echt constant aan te voelen, gaat echt nergens meer over, en zit ook al steeds aan me onderbuik te voelen heb t ideej dat die ook wat zachter is, terwijl ik niet eens weet of die uberhaupt wel hard hoort te zijn, maar goed ben mezelf weer lekker gek aant maken zo, heb o ff totaal niet t gevoel dat k zwanger ben.....
Hey meiden, alles goed met jullie? Hier alles nog steeds goed. Mijn man en ik zijn nu aan het oppassen op het dochtertje van vrienden van ons. Die hebben judotoernooi en dat duurt de hele dag, dus konden ze haar niet meenemen. Maar is altijd erg leuk om te doen. Het is zo'n lekker dier. Qua zwangerschap gaat het hier supergoed. Eigenlijk weinig last van dingen. Vooral last van moeheid en mijn boobs. @ Merleq: kan me goed voorstellen dat je dat eng vind. @ Ramona: wel interessant om te lezen zeg. Zoals het op mij overkomt, krijgen we allemaal een strebertje. @ Anoniepjuh: mijn borsten zijn nog wel gevoelig. Ik heb ook echt geen idee of het normaal is dat je borsten ineens niet meer zo gevoelig zijn. Heb jij ook geen last van moeheid dan? De onderbuik is bij mij inderdaad ietsje harder dan normaal en mijn borsten ook. @ Re81: hier heb ik nog nooit van gehoord. Je zou het natuurlijk in het ziekenhuis even na kunnen vragen.... @Nieuwbegin: ik zie ook wel een verschil hoor. Ik denk alleen dat het bij mij nog niet te zien is, ik heb namelijk (doordat ik zoveel ben afgevallen) een buik dat nogal hangt... Zal vanavond eens aan Andres vragen of hij vast een buikfoto wil maken en dan zal ik het hier eens plaatsen. @ de rest die ik vergeten ben: sorry.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja dat heb ik dus ook. Zul je zien dat hij toch net niet die subsidie krijgt en dus toch een jaartje langer moet wachten op die promotie. Is vast wel te overleven, maar ik krijg 't bijna aan mijn hart van de stress rondom geld en heb het liever dus gewoon ruim in plaats van dat het allemaal net goed gaat. Maar ja, pieker pieker pieker.
Uh...nou, buiten het feit dat ik al 2 uur door het huis loop te kokhalzen, gaat het prima Ik heb geen bloed meer verloren en ik heb ook nog steeds geen last van mijn buik. Ik maak me er nu ook niet meer zo druk om. Zometeen komen 2 vriendinnen bij mij op bezoek, waarvan een nu 6 maanden zwanger is. Die gaat echt opkijken als ze hoort dat ik ook een beeb krijg...kan nu al niet wachten om het te vertellen En over dat sterrenbeeld rat...wij krijgen dus een steenbok-rat, een waterman-rat, of (na 25 januari) een waterman-os dames! Op www.catharinaweb.nl kun je zien wat die combinaties voor kind opleveren. Heel grappig om te lezen!
Hey Mikki, fijn dat je je geen zorgen meer maakt. Ja leuk is dat he? Als je het je vriendinnen gaat vertellen. HIHIHIHI. Bedankt voor de link van die site. Ik ga gelijk even kijken. Liefs en dikke knuffel, Patricia