Meiden, ik hoop dat ieder snel wel op die heerlijke roze (of blauwe haha) wolk kan klimmen Ondanks de miskraam in maart ben ik er wel direct op geklommen Voel me zo anders dan vorige zwangerschap, veel meer echt zwanger net als bij Sophie. En denk dat ik daardoor extra blij ben, ook dat ik direct na mk weer positief testte. Had ik nooit durven dromen. Het verbaast me zelf, had verwacht dat ik me alleen maar zorgen zou maken na mk want dat is echt iets voor mij Moet er wel even aan wennen dat ik misselijk en moe ben... x Sophie
Joyce, kan heel veel schelen hoe geconcentreerd je plas is. Als je toevallig net gisteravond nog veel gedronken hebt kan streepje lichter zijn.... Over paar dagen nog een keer testen! Duim voor je! xx Sophie
MerleQ, wij hebben het direct verteld omdat ze wisten van de miskraam en ook dat we het gelijk weer gingen proberen. Bovendien ben ik nogal fan van een wijntje, dus zou gelijk opvallen als ik weken na eisprong nog steeds geen wijntje zou drinken (dronk alleen voor eisprong en dat wisten ze ook). Kan ook nooit m'n mond houden Veel plezier en succes met vertellen. Hopelijk reageren ze positief en anders hoop ik (makkelijk gezegd) dat je je er niet teveel van aan trekt. x Sophie
MerleQ, wij gaan het vertellen na de eerste positieve echo. Dan geven we ze een kopie van de echo. 2 jaar terug heb ik het aan mijn ouders verteld op moedersdag en vorigjaar op moederdag heb ik iedereen verteld dat ik zwanger was. Dus dit jaar maar een andere dag voor ons haha. Ik kan mij voorstellen dat je een beetje druk maakt om te vertellen maar uiteindelijk zullen ze zo blij voor je zijn. Denk jij nu maar aan dat beebje in je buik en denk even niet aan je vaders (wat klinkt dat leuks, vaders). Sterkte! Liefs, Gaby
hoi meiden thanks allemaal ook voor het toevoegen op het lijstje gaby ik probeer er vandaag zo weinig mogenlijk aan te denken al kijk ik nog elke keer op de testjes haha maar goed eerst me nod maar afwachten en als ie dan nog zo vaag blijft dan ga ik maar een digi cb doen als dat dan nog nodig is en ja tis idd vroeg maar ze moeten 2 uur rijden om hier te komen dus ze zullen elk moment wel hier zijn maar goed me huisje is weer helemaal aan kant dat is weer een voordeel en doordat ze komen denk ik er ook niet zoveel aan ach nog een paar dagen sophie kan dat invloed hebben ? twas gisteren best wel warm dus ook veel gedronken heb elke keer een droge mond zelfs vanacht nog een glas water gaan halen beneden laten we hopen dat dat het dan is. zijn er trouwens nog meer meiden die met matcare vage streepjes hadden en dat cb wel vet posi was? en waar kan dat dan aan liggen? heb nog steeds het gevoel alsof er een bal in me keel zit vooral met slikken en dat maakt me dan misselijk hebben jullie dat ook? ik merk dat ik nu allemaal vragen ga stellen om te kijken of meer meiden dit hadden/hebben haha niet verstandig maar ja sorry..... groetjes en allemaal een super mooie dag geniet van het heerlijke weer
07britt dank je wel meid voor het toevoegen op de lijst gaby ik moest eigenlijk wel heel hard lachen net om het 1x per jaar seksen hahaha als ik het zo terug lees lijkt het idd zo hahahaha gelukkig is dat niet het geval zou wel apart zijn he 1x per jaar klussen en gelijk elke keer bingo hmz hahaha groetjes joyce (ben nu echt weg hoor)
Joyce, je kwaaltjes klinken echt heel zwanger hoor En ze hebben het over testen 's ochtends vanwege geconcentreerde plas. Vorige week had ik dus 's ochtends erg lichte plas, zag er bijna uit als water. Leek me niet zoveel zin hebben daarmee te testen. Heb toen met een plasje later getest (zonder 's ochtends direct iets te drinken) Keren daarna heb ik er op gelet 's avonds geen bakken thee meer weg te slurpen Moest ook erg lachen om Gaby haar opmerking over sex Gaby, veel plezier nog in jullie buitenhuis! Heerlijk genieten met dit mooie weer x Sophie
Joyce, ik had een paar dagen voor NOD toen ik nog een heel licht Matcare streepje had, ook het idee dat de digi CB 'niet zwanger' aan zou geven. Maar direct 'zwanger'. Heb ook geen idee hoe dat kan, aangezien ze toch zeggen dat Matcare vanaf 25 en cb vanaf 50 positief test. Was er in elk geval natuurlijk super happy mee x Sophie
@ Sophie, wat goed dat je direct weer zwanger bent geraakt! Hopelijk gaat alles goed dit keer! @Joyce, ik had ook hele vage streepjes en met de digitale van cb direct 'zwanger'. Echt een aanrader dus als je twijfel weg wilt nemen Ik heb overigens nu opeens steken in mijn buik die doortrekken naar mijn onderrug.. Dat heb ik normaal gesproken ook vlak voordat ik ongesteld moet worden. Hmz..
bedankt voor jullie reacties dat doet me echt even goed! vanmiddag moet ik ergens heen waar ik normaal gesproken erg veel zou drinken.. wij willen het echt pas met 12 weken gaan vertellen dus ik moet nog even wat gaan verzinnen waarom ik vanmiddag het bier laat staan hahaha fijne dag allemaal en geniet van de zon
Wist effe niet hoe het moest.. ben hier nog niet zo lang bezig Maar is het zo goed..? 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - ? - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo
Goedemiddag iedereen @ nieuwen: gefeliciteerd & welkom wat een lekker weertje he? @ lob: ik snap je wel hoor, ook ik heb dat gevoel nog niet. heb ook heel weinig/vage symptomen dus ben héél ongerust Maar we kunnen niets anders dan wachten he.. Straks hebben we een bbq bij mn papa. Mag ik gewoon mee eten van de kip enzo als ie goed doorbakken is? Gelukkig eet ik enkel doorbakken vlees dus het valt niet op ik heb besloten me niet zoveel zorgen te maken over die hcg waarde.. Ik zit goed op de tabel dus zolang ik geen ongikrampen/roze/bruin/rood bloed krijg dan mag ik niet ongerust worden! Over een 3 weekjes hebben we onze eerste echo, morgen bel ik voor 'n afspraak. Dus hopen dat alles goed blijt en dat we dan een mooi hartje zien ! Pas dan zal ik op de roze wolk klimmen denk ik Nou dames, fijne dag nog en geniet van jullie nog geheime zwangerschap
Vinden jullie dat ook zo moeilijk om te zwijgen? Ik zou het willen uitroepen! maar doe het toch niet Mensen vragen dan: wanneer beginnen jullie voor een tweede! Echt moeilijk om te zwijgen dus... Groetjes
Goeiemiddag, Alle meiden die er vandaag bij zijn gekomen, van harte gefeliciteerd, geniet er van! En natuurlijk heel gezellig dat jullie hier mee komen kletsen. Heb vandaag op het werk effe m'n urine getest en heb dus een dikke vette urineweginfectie. Morgen maar effe de huisarts bellen. Zou je daar nou medicijnen tegen mogen slikken? Groetjes Taby.
Taby, misschien domme vraag, maar is dat hetzelfde als een blaasontsteking? Vervelend in elk geval. Veel beterschap! Er is een antibioticum die je gewoon mag slikken als je zwanger bent. Die heb ik tijdens bv gehad. Merelrosie, ja ik heb t ook hoor Tacha, bbq kan inderdaad als kip goed doorbakken is. Waar je wel op kunt/moet letten is of er aparte vorken of wat dan ook gebruikt worden voor het op de bbq leggen van rauw vlees en het er later gaar weer vanaf halen. Beetje onduidelijk hoe ik het nu opschrijf, maar je snapt m denk ik wel Eet smakelijk (ben je ws al aan het doen, beetje late reactie van mij....) Het lijkt mij ook helemaal te gek om straks een hartje te zien kloppen. Dan stijg ik met roze wolk en al ook flink op en zit ik een stuk steviger Dat we allemaal maar een schitterende echo krijgen binnenkort! We gaan eten...dus moet weer stoppen. x Sophie
Meiden, willen jullie me ff opbeuren? Net op de wc wat bruinverlies gespot ....... Ik ben zo bang dat het verkeerd gaat... Liefs, Josien
Josien, zolang het niet helderrood is, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Heb vaak op het forum hierover gelezen, veel meer die het hebben en waar het gewoon goed gaat. Neemt niet weg dat ik me heel goed kan voorstellen dat je erg schrikt, want dat zou ik zelf ook hebben. Neem anders voor de zekerheid morgen even contact op met gyn. Probeer, hoe moeilijk het ook is, je niet teveel zorgen te maken. Sterkte met deze onrust! Dikke knuffels, Sophie
O jeetje Josien, ik schrik er ook van hoor. Kan je niet even contact opnemen met de gyn ofzo, misschien kan hij/zij je wel even gerust stellen. Dikke knuffel van mij. Groetjes Taby.
Josien heb ik ook gehad bij mijn eerste zwangerschap maar nu loopt er een grote klimaap in de speeltuin dus kan allemaal goed gaan meid