Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Meid wat erg...ik kan me goed voorstellen dat je je vreselijk zorgen maakt. Ik hoop heel erg dat alles blijft zitten. Kan die echo niet wat eerder?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Lautjuh85: zat jij niet ook op het NOD-forum, met een test die heel lang negatief bleef terwijl je ook niet ongesteld werd? Of ben ik nu in de war met iemand anders? In ieder geval: GEFELICITEERD! En welkom :)

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik wilde nog iets vertellen, want wat ik net heb meegemaakt is echt té grappig :)

Van mijn twee vriendinnen is er eentje nu 29 weken zwanger, en we hadden al een tijdje niks meer met z'n drieën afgesproken. Dus vandaag een terrasje gepakt...
    Ik en mijn zwangere vriendin waren er als eerste, en ik kon mijn mond natuurlijk geen seconde langer houden en vertelde meteen dat ik ook zwanger ben. Twee minuten later komt vriendin 3 aangewandeld, ze groet ons en zegt zo uit het niets: ja, voordat jullie vragen gaan stellen: ik ben dus zwanger! Dus ik: dat meen je niet, ik ook! :) We lagen echt dubbel van het lachen. Het was zo bizar. Zaten we daar ineens uit het niets met z'n drieën zwanger te zijn op het terras :) 3 x raden waar we de héle middag over gepraat hebben :oops:

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Mikky,

dat hoef ik niet eens te raden, hahahahahahahahaha.

Maar is wel heel erg grappig, dat jullie nu gezellig met zijn 3-tjes zwanger zijn!

Veel plezier!

@ Lautjuh: Welkom hier!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dagmar: oh meid, ik hoop nog dat het niet doorzet voor je.
    @Derona: gefeliciteerd! Geniet ervan.
    @Mikki: hoop dat het niet heeft doorgezet.

Hier verder op en top zwanger......na een druk weekend ben ik ingestort.....mijn buik is opgezet en voelt moe aan,beetje gespannen kennen jullie dat? Alleen een jogging broek zit nu lekker. Zou het nu al tijd worden voor zwangerschapskleding? Nee toch?

Gisteren eindelijk ook tegen mijn moeder gezegd (ze woont in groningen en ik in de buurt van Leiden dus die zie ik niet zo vaak)
    We hebben een boekje over anekdotes over OMA gegeven. Ze snapte hem eerst niet maar opeens kreeg ze het door....."je bent toch niet zwanger?" JA dat ben ik WEL! Was een zeer emotioneel moment.
    SUPER!
    (overigens door een heel weekend weg te zijn ook niet optimaal kunnen verzamelen voor moeders voor moeders ahum)
    Zoals ik al had verwacht is mijn moeder trouwens ook een van een twee eiige tweeling en die van mijn hubbie ook. (klein percentage kan op de mannelijke genen zitten en hoofdzakelijk zit het op de vrouwelijke genen....tja mijn mannetje heeft ook een x chromosoom....dussssss.....beide kanten.......hmmmmm.......schrik me rot als ik over drie weken twee hartjes hoor........hoop te horen....!

6. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Female: Oh je was toen al 30 weken! Wat leuk hee! Dus je kleintje was er als het ware al bij! Gezellig hoor! Ik heb wel wat andere zss ja, pijnlijke boobs en vermoeidheid vooral, verder voel ik me wel top. Beetje rommelende darmen, gelukkig geen obstipatie meer. Dat haaat ik. Ik heb best wel zin om over een tijdje weer naar NL te gaan, wij gaanm –zoals daarvoor- in Amsterdam wonen. Bubbelbad klinkt goeoeoeoeoeoeoeoed! Ben jaloers, zou dat ook zooo graag willen hebben!

@Dagmar 1974: Ik duim aan een stuk door. Ik hoop zo dat het bloed inderdaad komt van een van de twee teruggeplaastste cellen! Sterkte en kan die echo idd niet gewoon NU/morgen?

@Anderen-die-zich-zorgen-maken-over-geld: Volgens mij is dit echt iets wat er helemaal bij hoort, die zorgjes over geld en hoe dat nou allemaal moet. Ik heb dat ook, maar aangezien je het toch niet allemaal van te voren kan weten en bedenken denk ik nu maar simpelweg: laat ik gewoon zo min mogelijk uitgeven en een beetje zuinig zijn de komende maanden/jaren, dan hopen we er maar het beste van.

@Lautjuh85: Welkom en… dus TOCH! Wat heb jij het lang spannend gehouden. Geweldig joh! Gefeliciteerd!

@Goofychick: Wat leuk zeg, dat je mama zo blij was! Stel je voor hee, gewoon twee van die kleintjes! Zou wat zijn!

Liefs, Zen

7. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    helaas kan de echo niet eerder.. heb gisteren al 1 gehad en die was nog te vroeg om het evt. hartje te zien. woensdag had ik sowieso al mijn echo staan. we moeten die afwachten..
    maar helaas is de ongi nu behoorlijk doorgezet.. ik verlies heel veel bloed. heb alleen geen last van erge krampen.. ik hoop nog steeds dat 1tje is blijven zitten :)

8. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ja dat was ik. Vandaag 12 dagen overtijd en vorige week maandag laatste test gedaan. Was toen ook nog negatief. Gisteren met het toiletgang rood bloed aan het papiertje. En vandaag een licht posi zwtest. Morgen nog maar 1 doen want ik kan het niet bevatten haha.

Haha leuk he. Had het nooit meer verwacht. Ik dacht dat ik aan het ontpillen was en dat mijn cyclus helemaal van slag was.

9. winter15

winter15 Niet meer actief

@ Anoniempje, ...guess what...? ik voel "ze" weer! Haha, en jij?
    Bedankt voor het posten van de info van de belastingdienst, voor kinderkorting komen we niet in aanmerking, maar dan wel voor de combinatiekorting!
    @ Mikki, wat leuk ! met zijn 3-en zwanger!
    @ Patrieske, veel plezier met je series kijken, wat kijk je allemaal dan?
    @goofychick, wat toevallig joh die tweelingen in jullie beide families, wat spannend trouwens...! ps. ik ben ook blij dat de legging aan mag, heerlijk wat een verademing voor mijn buik!
    @Lautjuh85, van harte en welkom!

Groetjes Sanne

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    @SANNE":ja voel ze n klein beetje, was wel erg moe vandaag, dus neem dat maar voor lief als kwaaltje van dit moment haha.

tis geen kinderkorting meer maar kindertoeslag he, maaruh als je er geen recht op hebt houd dat iig in dat je wel een leuk salaris hebt haha, wij hebben er nu ook geen recht op, maar als ik straks minder ga werken weer net wel, dus ben er dan toch wel blij mee haha.

Hoop dat anderen misschien ook iets aan de informatie hebben!

Dagmar:ik wens je erg veel sterkte, en hoop het beste voor je, nog 3dagen geduld en dan weet je hoop ik meer!

lieffsss

11. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    @goofychick.... Mijn 2 ooms zijn 2eiig, en mijn schoonmoeder was ook 2eiigig.... Dus dubbel kans bij ons....pfff
    Het lijkt me wel leuk hoor een tweeling,
    maar ook wel erg druk ineens....
    Nog 5 weekjes en dan weten we meer,
    met de echo.

Verder voel ik me vandaag zo beroerd.
    Ik stond op vanmorgen, misselijk! *bleh*
    En toch maar weer gaan slapen tot half 1.
    Nu zit ik op werk, had zowaar avonddienst.
    Ik heb al gebeld dat ik me hierna ziek meld.
    Ik heb 38.1 koorts.....
    Gelukkig kan het niet gelijk kwaad voor de beeb.
    Maar het voelt echt dubbelop,
    en misselijk, en griepje
    *ik wil in bed liggen* en moet nog tot 23.00 uur

Sorry hoor ;), moest t even van me afschrijven.
    Ik lees alle verhalen wel mee,
    maar het echt geen puf om overal netjes op te reageren....

xcobi

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dan man brengt het niet over hoor.. dat gaat alleen door vanaf de vrouw.. bij mij is het ook zo namelijk.. mijn man is een tweeling en mijn mams ook en ze heeft ook voor mij miskraam gehad van tweeeling
    dus ik dacht ook dubbelop maar dat gaat niet op dus. alleen de vrouw kan het overbrengen...

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Haiiiiiiiii

Nou ik ben terug van mijn ouders gekookt en afgewassen,en nu thuis alles opgeruimd mijn was en mijn strijk die al een paar dagen lag gedaan :oops: ,en de bedden opgemaakt en Mart is de kleine aan het verzorgen en dan ga ik die daalijk in bed leggen en dan ga ik op de bank series kijken,of op bed,want ja het voetballen he op zondag :evil: .........tussendoor nog even naar de pc...........tijdens de reclames hahahah.

@ mikki.......wat leuk dat jullie 3 tjes zwanger zijn,maar vooral met je andere vriendin,ik denk dat jullie gelijk oplopen of niet?

@ Goofychick...leuk meid dat het zo'n emotioneel moment was tussen jou en je mama :)

@ dagmar...jeetje meid,ik vind het echt heel rot en ik hoop dat ze woensdag in ieder geval nog 1 hartje zien meid...........jeetje ik ben er echt even stil van,ik blijf voor je duimen meid.

@ sanne 78..............Ik hou van geesten en spoken en paranormale dingen,dus 1 keer raden........Gost wisperer..Medium....en Lost( niet meer helemaal gek van maar ja dat plakken we er dan maar achter aan ;)

@ cobi.........Meid als je echt niet meer kan,dan moet je wel eerder naar huis gaan hoor..............heel veel beterschap meid.......

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou we zullen zien........ben met alles dolgelukkig!

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Wat die chromosomen toch allemaal kunnen doen he? hahahahahahahah.

Ik ben ook benieuwd wat het bij ons zal worden. Ik denk gewoon 1...

Maar aan de andere kant, als het er wel 2 zijn, zijn we wel in 1x klaar. Hahahahahaha.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Vriendin 2 is nu 14 weken zwanger, dus wel wat langer dan ik. Maar we hadden elkaar al een tijdje niet gezien, en zij wilde het niet eerder zeggen dan na 12 weken (logisch). Zij is op 26 november uitgerekend en ik op 26 januari. Echt leuk :)

@Dagmar, dat over die tweelingen heb ik ook laatst over nagedacht, want mijn vriend was er ook één van een tweeling (zijn broertje is helaas dood geboren). Volgens mijn schoonmoeder had ik nu ook kans op een tweeling, maar volgens mij klopt dat niet. Want een tweeling wordt toch 'veroorzaakt' doordat er 2 eicellen tegelijk vrijkomen, of doordat 1 eicel zich in tweeën splitst? Het heeft niks met het sperma te maken lijkt mij. Hmm....of kan het ook gebeuren dat twee spermacellen 1 eicel bevruchten? Want dan kan het wel via de man doorgegeven worden...

Pffff...ik vind het heel erg, maar ik verlang nu alweer naar mijn bedje...en het is 20.30 :confused: Belachelijk! Ik hou geen leven meer over zo :)

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nou nou, leuk salaris ja, maar we moeten dan ook veel meer betalen aan belastingen en andere vaste lasten dan iemand met een lager salaris. Dus volgens mij hebben we het uiteindelijk echt niet zoveel ruimer dan iemand die net onder ons verdient. Ik vind dat zo overtrokken. Ik word er af en toe echt niet goed van als ik zie wat wij allemaal inleveren en anderen wel niet krijgen. Al helemaal als straks die kinderopvangtoeslag alleen omhoog gaat voor die fantastische hoge salarissen.

Ik dacht trouwens dat iedereen wel weet dat je kindertoeslag hebt. Dat is al jaren zo (je ouders hebben deze ook voor jou gekregen), die kinderkorting is juist nieuw.

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Mikky,

je hebt volgens mij gelijk hoor, wat betreft hoe een tweeling tot stand komt...

En jij bent niet enige hoor, die al naar haar bedje verlangt.... Ik verlang al een half uur naar mijn bedje, maar moet straks eerst nog een ongeveer 1,5 uur terug rijden naar huis...
    Maarrrrrrrrr mijn stoel gaat plat, dus ik ga onderweg nog ffies wat slaap meepakken....

Dus, het is echt niet erg hoor, dat jij al naar je bedje verlangt!

Liefs en hele dikke knuffel,

Patricia

19. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    @Merleq,.... bedoel je niet gewoon de kinderbijslag? Die is al jaaaaren.
    Kindertoeslag is nieuw en inkomensafhankelijk.
    Kinderkorting.... die ken ik nog niet.....

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    1,5 uur terugrijden :confused: Gelukkig hoef je zelf niet te rijden! Lijkt me een goed plan om onderweg even je oogjes toe te doen. Slaap lekker alvast ;)

Deel Deze Pagina