Oh je hebt helemaal gelijk. Maar waarom zijn er 2 inkomensafhankelijke toeslagen? Was 1 niet genoeg? Overigens maken wij op beiden, verrassend genoeg, geen aanspraak. Goh.
@MerleQ.... verdikkie wij ook niet. Maar volgens mij krijgen we wel een vergoeding voor het gastouderopvang.... Dat kan je ook via de belastingdienst berekenen. Krijgen we toch nog iets terug van de overheid....
Voor alle mensen die zich zorgen maken om geld; als je minder gaat werken, blijf je relatief veel meer verdienen. Dat komt omdat er dan minder belasting en toeslagen van je salaris gaan. Ik ben van vier naar twee dagen gegaan na de geboorte van mn zoontje en houdt nog twee derde van mijn salaris over. ben verder niet heel erg bij met lezen en schrijven, want zit midden in een verbouwing/verhuizing en dat met een peuter van anderhalf, zorgt iig voor weinig tijd. Mijn eerste kwaaltjes gaan gelukkig starten, gelukkig omdat mijn vorige zs een mk is geworden, toen had ik ook helemaal geen kwaaltjes dus ben nu blij met de moeheid en de misselijkheid.
Jeetje, ben ik even een middagje naar een verjaardag geweest...kleppen jullie een aantal pagina's vol. Tis me even teveel nu om op iedereen te reageren Dagmar, wil je wel heel veel suc6 wensen. Hoop voor je dat er woensdag een mooie echo met een kloppend hartje te zien is.
Ik kan me voorstellen dat je dan blij bent met elk kwaaltje Mijn vriendin zei het ook al: moeheid en misselijkheid is een goed teken.
Good evening all! Ladybugske komt even melden dat ze weer back in town is! De vakantie was heerlijk geweest, waarschijnlijk was het onze laatste vakantie met ons tweetjes. Ik heb verder nergens last van gehad, geen kramp, niet moe, geen super pijnlijke boobs meer, lijkt wel alsof ik helemaal niet zwanger ben. Ik hoop dat ik alles nog terug kan lezen maar het zal net voor vanavond zijn. Hopenlijk zijn er alleen maar nieuwe mama's bijgekomen en is er niemand afgevallen
Goh.. het aanvragen van die kraamzorg is ook alweer veranderd.! en zolang is het nog niet dat ik het de vorige keer heb aangevraagd... Bij mijn zoontje kon ik t gewoon via de kraamzorg aanvragen en namen zij contact op met de verzekering... Nu moet je dus aanvragen bij de Verzekering en nemen zij contact op met kraamzorg.... Nou ben ik benieuwd of jezelf nog mag kiezen ofdat er gewoon gekeken wordt wie t goedkoopste is ofzo... wil graag dezelfde als die ik bij mijn zoontje had.... Morgen maar bellen... naar zo'n 0900- nummmer..... zal wel weer wat zijn.... xxmona
Meiden, Ik heb een heerlijke maar mega drukke dag gehad. Heb eventjes niet de puf om te reageren, dus morgen weer ok. Welterusten allemaal!
Zo en weer ander halve pagina moet lezen.. Meidne wat gaan we hier toch snel... Ik hoop dat jij een fijne vakantie hebt gehad ladybug... en ik hoop dat het snel woensdag is zodat jij te horen krijgt of het goed zit dagmar.. Hier begin ik langzaam de geneugden van het zwanger worden te ondekken ( not) we waren vandaag even in Amsterdam ( een show van rati rostelli bekijken) en we liepen door een steegje wat enorm naar pies rook nu merk ik dus dat mijn geur nu sterker word is ene feit.. Ik werd er dus ook behoorlijk naar van ( misselijk is een groot woord) dus tja ik heb ook een kwaal **** danst de kamer in het rond**** Verder iedereen truste
Goeiemorgen allemaal! hier begint de misselijkheid ook zo nu en dan op te spelen, jammer, had zo gehoopt bij die 20% te horen... haha! vorige week belde moeders voor moeders, helaas komen ze hier niks ophalen, maar er is een depot vlakbij. Nou, ik ga maar eens poetsen en over een paar uurtjes weer naar de sportschool.
Good Morning Ladies, @dagmar1974: Wat een onzekere situatie. En je kan pas woensdag terecht voor nog een echo... Jee meid, wat naar. Ik hoop zo ontzettend voor je dat alles goed komt. Dikke knuf. @Mikki77: Wat leuk zeg! Met z'n drieën zwanger... Verder ben ik blij te horen dat het met buikkie weer goed gaat. Gelukkig... @nieuwbegin: Spannend! Nog een paar dagen... Ik ben echt benieuwd naar de echo. @lautjuh85: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. @Cobi: Beterschap meid. @ladybug: Welkom terug. Fijne vakantie gehad zo te horen... @Re81: Naar de sportschool... Heb je weer een goede smoes nodig om straks weer onder de buikspieroefeningen uit te komen? En nog even over de lijst... Is het de bedoeling dat je afspraken doorgeeft of mag je het zelf veranderen als je weet hoe dat moet? Groetjes SimplyMe
even geen tijd om van ales te typen, moet werken over 10min haha. maar t is zo, je hebt dus kinderbijslag,kindertoeslag(dat is sinds 2008 en vervangt de kinderkorting)en combinatiekorting! 3 verschillende dingen dus! liefsss
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 47 januari mama's agenda 2008/2009 30 mei: - SimplyMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn-Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! @Ik heb mijzelf er even bijgezet. Groetjes SimplyMe
Hallo, Ik heb het even gedaan en hoor wel wat de afspraak hierover was. Verder zie ik meteen dat Britt vandaag voor een echo mag... Veel suc6. En Sabrinamaat de intake heeft... Ook veel suc6. Groetjes SimplyMe
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 47 januari mama's agenda 2008/2009 30 mei: - SimplyMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! @Ik heb mijzelf er ook even bij gezet! @Molly: ik heb je afspraak eraf gehaald, heel veel sterkte nogmaals!
@simplyme: heb geen smoes meer nodig haha, vriendin belde net af omdat ze zwaar ongi is. Dus daar kom ik weer genadig van af... Maar een smoes voor a.s. vrijdag is altijd welkom! Oh, en ik heb mijn afspraken ook even toegevoegd op de lijst.
Mogge mijn echo afspraak op 17 juni mag eraf, is niet nodig na de miskraam van afgelopen donderdag...