hai meiden, Eindelijk weer eens wat van mij laten horen. Kijk wel elke dag mee maar heb totaal geen puf om te reageren, je moet telkens op zoveel, tenminste dat gevoel heb ik dan. Als ik alles lees dan denk ik dat ik oh daar even op reageren en daar even op reageren en zodra ik dan erdoor ben dan weet ik al niet meer waarop ook alweer..... Nou ja en dan heb ik niet echt meer zin om alles terug te zoeken. Maar hier gaat het op zich best, misselijkehid zakt wat af en heb vandaag echt weer wat puf om iets te gaan doen. Eindelijk....v rijdag de hele dag nutteloos op de bank gelegen terwijl er best genoeg te doen was.....schaam ik me dan ook weer voor. Maar goed rust voor alles want ik merk dat ik last krijg van mn heupen en op zich lijtk dat nog geen probleem (kan me niet voorstellen dat dat een zwschaps-symptoom is) maar het straalde gister door naar mn onderrug, en dat maakt me wel een klein beetje bang. Maar ik hou gewoon genoeg rust en vraag het de 30ste wel aan de vk, tenzij het erger word. @simply me: je mag het best veranderen hoor, we hebben alleen onze 3 namen eronder gezet zodat niet iedereen het gaat veranderen omdat het dan wel eens heel onoverzichterlijk gaat worden, dan qoute je snel een verkeerde lijst. De pb's naar ons drietjes was gewoon om het overzichterlijk te houden. Maar zo is het prima hoor! Z en dan ga ik nu weer even de handen uit de mouwen steken....lekker even druk aan de slag en dan vanmiddag weer uitgeput op de bank.... fijne dag allemaal, en voor degene met intake of echo's vandaag, veel geluk en plezier!
Goedemorgen meiden! Nou, ik heb het net op mijn werk kunnen vertellen, nu nog even afwachten wat er verder gaat gebeuren. Ze pakten het gelukkig positief op, ik kan er zelf nl. ook gewoon helemaal niets aan doen, helaas @ Anoniempjeh: Nou, dat is inderdaad een lap tekst, maar mooi om te weten! @ Patrieske16: Meid, wat vervelend dat je je zo rot voelt telkens, ik hoop dat je je snel beter voelt hoor! @ Lautjuh: GEFELICITEERD! Geniet er lekker van @ Mikki77: Jeej, wat leuk meid! Super Nu zal dat afspreken vanzelf ook wel meer worden denk ik, haha! @ Goofychick: Hee meid! Spannend is dat he? Nou, bij ons zit het ook aan beide kanten veel in de familie en door wat versprekingen door mij en wat de acupuncturist zei, dacht ik eigenlijk dat het er hier ook 2 zouden zijn. Op de eerste echo zagen we echter maar 1 kindje. Natuurlijk ben ik net zo blij en in mijn geval is dat natuurlijk ook wel veel beter, al had ik 2 kleine ukkies ook erg leuk gevonden. Ben heel benieuwd of het bij jou wel 2 zijn! @ Dagmar: Meid, ik heb echt met je te doen . Hoop zó voor je dat het woensdag gewoon allemaal goed is! @ Ladybug: Welkom terug! En succes met bijlezen, haha! @ Nettie: Meid, pas er mee op, dat het niet ook bekken instabiliteit is. Zit het echt in je heup of in je bekken? Bij mij zit het nl. echt in mijn bekken, maar straalt dus ook regelmatig uit naar mijn been Anders gewoon even de VK bellen Succes ermee!
@Yvette: gaat het wel goed daar allemaal? Het klinkt bijna alsof je het zelf niet hebt gewild... Laat je niet van de wijs brengen door je collega's meid!
Neem aan dat Yvette het over haar bekkeninstabiliteit heeft... en daar heeft ze echt niet voor gekozen..... Had gister ook pijn in mijn bekken.. na echt te veel gedaan te hebben.... en herken de pijn.... Had gehoopt dat t me deze zwangerschap bespaart zou blijven maarja... als je er 90% kans op hebt... is het natuurlijk een kleine kans van niet.... Vandaag maar helemaal niets doen.... xxmona
@ Re81: Haha, nee, ik heb het inderdaad over de bekkeninstabiliteit! Sorry voor de verwarring! De zwangerschap is hartstikke gewenst en ook gepland, dus daar zijn we ook nog steeds super blij mee! @ Ramona0309: Vervelend meid... Ik hoop dat je vandaag, met wat meer rust, de pijn onder controle kunt houden... Maar als je het nu ook al voelt, vrees ik het ergste.Sterkte!
Ah, dan is het dus toch voor een goed doel dat ik op dit moment kokhalzend achter mijn bureau zit, en dat ik vanochtend voor het eerst in opperste ellende boven de toiletpot hing Tjeempie wat was ik MISSELIJK vanochtend! Mijn stiefmoeder zei laatst nog, toen ik 5 weken was: als je nu nog niet misselijk bent komt het ook niet meer. Nou...ze had dus ongelijk! En hebben jullie ook dat je 's nachts zo onwijs vaak moet plassen? Ik moet er dus tegenwoordig echt 7x per nacht uit, om vervolgens een paar druppeltjes te plassen, terwijl het aanvoelt alsof het 10 liter is En als ik dan weer ga liggen krijg ik weer een soort spierpijn in mijn onderbuik, ik weet niet wat dat is...Dus ik slaap ook erg onrustig. Vervolgens ga ik dan met mijn dementerende hoofd naar mijn werk, en daar aangekomen kwam ik tot de ontdekking dat ik álles ben vergeten: mijn cliëntdossiers, mijn agenda, mijn adressenboek, mijn telefoon...alles ligt nog thuis Ik ben echt niet mezelf!
Nou de moeheid heeft hier ook ernstig toe geslagen.. ik zou ondanks dat ik er net uit ben nu nadat ik allene even de was gestreken heb wel weer heel graag terug willen mijn bed in... Maar ht betekend alleen maar goeds... Nog 48 uur...
@nieuwbegin: die moeheid komt me heel bekend voor al heb ik vandaag energie voor 10.....zal het vanmiddag en vanavond wel bezuren denk ik, zal kapot zijn, ben als een wervelwind even door mn huis gegaan met een poetslap......nu al nesteldrang? Maar gister deed ik niets, zaten bij hubbie's oma en tegen de avond begon ik echt te tollen van de slaap terwijl ik niets gedaan had.....of zou dat luiheid zijn... @Yvette: zit echt óp mn heup en daarom dacht ik niet direct aan b.i. maar doordat het gister doorstraalde naar mijn onderrug ben ik wel wat voorzichtiger geworden.....heb bij mn dochter helemaal geen last gehad, zegt dat nog iets? Of kan dat gewoon..... Ik wacht nog even af hoe het gaat en word het erger dan stap ik wel naar de vk. Ik weet ong. wat je moet doen om het binnen de perken te houden dus daar ga ik me netjes aan houden en wacht op die manier rustig op 30 juni. En dan nu alweer bijna op de fiets om dochterlief te gaan halen van de psz. Gaat zo'n ochtend snel he? Oh ja, moet ik nog even kwijt: zusje en zwager krijgen vandaag een echo....voor hun gemoedsrust omdat ze in september een miskraam heeft gehad.....Zóóóó benieuwd hoe het zal gaan en een klein ietsiepietsie jaloers ben ik ook wel.....maar bij mij geen goede reden om er eentje eerder te krijgen, zal geduldig moeten wachten tot de termijnecho....
Hier ook weer even een berichtje van mij! Ik kan het allemaal niet bijhouden zo snel gaat het hier Wel hartstikke gezellig! Ik las iets over tweelingen enzo. Ze zeggen dat ik dubbel kans heb (mijn bio-vader en mijn moeder), maar ik heb het even opgezocht en ik kwam idd tegen dat het van je moeders kant moet zijn. En als je al 2-ling bent dat het dan nog extra veel kans is. Vandaag ga ik de VK bellen om een afspraak te maken voor een echo. Misschien wat aan de late kant, als ik hier kijk, maar ik wil gewoon wat later. Misschien een beetje bang dat er niets te zien was ofzo. Was namenlijk met mijn schoonzusje zo. Nou ja, we zien het wel.
Nettie, ergens gelukkig maar dan, ik hoop dat het snel wegtrekt bij je! En het kan zeker geen kwaad om preventief er al bij stil te staan natuurlijk Of het nog iets zegt dat je er bij de eerste zwangerschap geen last van had, dat weet ik niet, ik ben nu pas voor de eerste keer zwanger. Ik weet wel dat het bij mij waarschijnlijk veroorzaakt is door de ballet, dat heb ik heel lang gedaan en vanaf een heel jonge leeftijd (4 jaar) en mensen die té lenig zijn, hebben verhoogde kans... Jippie Ja, een ochtend gaat megasnel, ook als je nog geen kleintjes hebt, maar ik geloof dat het nog veel sneller gaat als je wel al zo'n kleintje thuis hebt lopen! Ik hoop dat je je zo lekker energiek zou blijven voelen, het kan natuurlijk... Er zíjn vrouwen die zich juist veel beter voelen, ik hoop voor je dat je zo lekker blijft voelen!
@Nettie tja luiheid kan het ook zijn, maar datzit niet echt in mijn bloed.. moet echt even zitten elkekeerals ik iets doe in het huis... Ik hoop dat je zwageren zuseen goede echohebben.. ik duim voor ze... Je laat het wel weten he
@nieuwbegin: ik vroeg het ook meer m.b.t. mezelf die luiheid....omdat ik gister de hele dag stil heb gezeten dat ik daardoor niet moe maar juist lui.....zou het durven om jou lui te noemen hoor... Thanx Yvette: nou ik heb juist dat de ochtend snel gaat als ze even niet thuis is, ma- en donderdags gaat ze naar psz en dan heb ik dus ff mn handen vrij....nou voor ik het weet is die ochtend alweer om..... Maar goed ook wel lekker om haar dan weer op te halen hoor! gezellig samen broodje eten. Net moest ik mn meissie enorm troosten. Ze was alleen buiten toen het maandelijkse alarm afging....Ik had net te laat door dat dat kwam en was dus net te laat buiten bij haar, en zodoende was ze ws de lucht in gesprongen van schrik, ze stond echt te shaken op die kleine pootjes van der.....echt zóóóó zielig....gelukkig is het nu weer over......zal handig zijn als ze groot genoeg is om het uit te kunnen leggen.... Ga straks denk ik ff fietsen, boodschapjes doen..... moet bij ons een dorp verderop en doe het normaal met de auto maar kan vandaag wel fietsen.....denk ik.....of toch niet.....twijfeltwijfel......
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 47 januari mama's agenda 2008/2009 30 mei: - SimplyMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! @chantalk: je staat erbij....in het groen....heb je al een vermoeden qua geslacht? geef het dan ff door komt je naam in de bijpassende kleur. Heb direct mijn naam roze gemaakt....ga steeds meer denken dat het een meisje is dus vandaar.....
@Nettie: wil je mij ook op de lijst zetten. Als alles goed blijft gaan ben ik 28 januari uitgerekend.
* inbraak Lieve buuf gefeliciteerd (chantalk) meid, woh wat snel gegaan zeg niet te geloven echt super het word hier nog super gezellig in de buurt, en natuurlijk hou ik mijn mondje je geheimpje is veilig En natuurlijk ook alle andere januari mamas gefeliciteerd geniet er maar lekker van de 9 maandne zijn voorbij voor je het weet. Liefs Vivian einde inbraak*
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 47 januari mama's agenda 2008/2009 30 mei: - SimplyMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *kheb even mijn vakantiemelding weg gehaald
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 28 januari Lautjuh85-23 jaar-... kindje-geslacht weten-bevalling-? 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 52 januari mama's agenda 2008/2009 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Lautjuh85: ik heb je erbij gezet. Ik weet alleen een aantal gegevens niet. Ik heb ook de oude afspraken er afgehaald. @Britt07: Ik heb je van 4 januari naar 5 januari verplaatst. @Chantalk: Ik heb je even op blauw gezet. Ik kon mijn bericht nog wijzigen. Dus ik heb Chantalk en 07Britt aangepast. Dan hoeven we niet weer de hele lijst te posten. Ik tel trouwens 52 mama's, dus dat heb ik ook even aangepast. Groetjes SimplyMe
hey viv dank je nettie, ik dacht een meisje, maar mijn gevoel gaat steeds meer naar een jongen dus hou het maar op jongen de rest even weer een zwaai zwaai van mij. Heb het druk met mijn kleine binkie. Straks nog even een kado gaan halen van zijn kadobon.