Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Even snel een berichtje van mij:

Net de echo gehad.... EN EEN MOOI BEEBJE MET KLOPPEND HARTJE GEZIEN!
    Jippie! We zijn helemaal blij!
    Vandaag precies 9 weken, 5 januari uitgerekend, dus 1 dag korter dan verwacht.
    Dus Nettie of iemand anders; wil je dit aanpassen in de lijst?

Hoop vandaag nog even op jullie te kunnen reageren, maar pin me er niet op vast! Tot gauw!

2. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Nettie: Ach gossie, arm kind... Dat alarm is
    ook zo hard, vooral als het vlakbij afgaat. Maar
    ze lacht weer? Hoe was de echo trouwens van
    je zus en haar man?

@chantalk: Ik heb je even op blauw gezet.
    (Zie vorige lijst.)

@07Britt: Gefeliciteerd met je prachtige echo. Hele-
    maal in de wolken nu zeker. Met een smile op je ge-
    zicht van oor tot oor. :) :) De datum heb ik voor
    je aangepast hoor.(Zie vorige lijst.)

Groetjes SimplyMe

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chantalk ja een jongetje zou goed bij de buurt passen :) maar een meisje is ook leuk die zijn er nog niet in de straat ;) geniet er lekker van en we zien ons snel op de koffie

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Gefeliciteerd! met de mooie echo....

Ff een vraag aam allemaal...
    BIj mij zeiden ze de vorige keer als de echo en de uitgerekende datum minder dan een week schelen dat ze dan toch de uitgerekende datum aanhouden... nu konden ze t nog niet goed zien, maar met de 12 weken zou t duidelijker zijn qua datum.... (scheelde bijna niets)
    nu zie ik toch dat dames hier met dagen aan t schuiven zijn? Volgens mij houdt de vk gewoon de uitgerekende datum aan ....

xxmona

5. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    klein ietsiepietsie spijt heb ik wel.....heb dus wel gefietst en nu heb ik enorm last van mn liezen....en rug onderin....Dat word dus niets meer doen vandaag....

@simplyme: ja hoor ze lacht alweer,(dat alarm staat aan het begin van onze straat dus idd behoorlijk dichtbij....) ze heeft me precies verteld wat ze allemaal zag tijdens het fietsen, erg interessant, je zou blind kunnen fietsen met zo'n kleine... ;) En verder nieuws over mn zusje heb ik nog niet, ze gingen direct door ergens anders heen op visite dus ik bel ze vanavond even over hoe het ging. Zodra ik iets weet meld ik me weer!

Nu verplicht rustig op de bank met de laptop.....ook zo vervelend. Maar straks nog bedden opmaken en was opvouwen dus móét wel even languit op de bank, of zal ik naar buiten gaan.....is wel ernstig warm hier buiten dus kies denk ik voor de relaxte bank....in de iets koelere kamer....mehn t lijkt wel zomer en dat in de lente.....

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Britt07: GEFELICITEERD met je mooie echo meid! Super hoor! En nu weer lekker verder genieten :)

7. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Even een klein echo berichtje van mij: ondanks een goede echo afgelopen dinsdag, begin ik me toch weer zorgen te maken. Heb nl sinds woensdag weer bruine afscheiding...bruin is oud zeggen ze dan. Ik denk dan: dan heeft er dus wel bloed gezeten ergens...volgende week weer een echo, nog maar weer netjes afwachten dus. Zat er maar een luikje in mn buik...

Verder vandaag door mijn collega's naar huis gestuurd. Ben bijna flauw gevallen tijdens een les die ik aan het geven was...ze belden net en morgen mag ik ook thuis blijven. Lief zijn ze toch!

8. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Dat ligt er aan of je een regelmatige of onregelmatige cyclus hebt (gehad).
    De afgelopen 3 maanden wisselde het bij mij van 29, 31 naar 34 dagen. Daarom houden ze nu de echodatum aan!

En ja, de hele dag al een lach op mijn gezicht van oor tot oor. Vind het zo leuk! De echo van mijn zus was trouwens ook helemaal goed afgelopen vrijdag. Zij was toen 7 weken en 1 dag, dus we schelen om precies te zijn 11 dagen! Kan het nog mooier?

9. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0

Hesuper de super...gaafjoh.. gefeli.... hoop dat je nu lekker kunt genieten...

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Seilenna: Goh, heftig... pas goed op jezelf meid! Hoe voel je je nu?

@ Britt: Heerlijk he meid :) Nou, super dat je samen met je zus zwanger bent, heerlijk!

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Na je vorige mk kan ik mij voorstellen dat je extra oplet en het heel eng vind.. maar watzegt je gevoel?Zit dit kindje goed?

Heel veel kracht en probeerhet naast je neer te leggen. Bruin=idd oud bloed enhoeft nog neits te betekkenn...

@iedereen...

Ik kwam er gisterachter datwe hier misschein wel chatten met de mama van het eerste kindje van 2009 is eigenlijk wel apart...

12. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ik voel me nu nog steeds een beetje gammel en (natuurlijk) misselijk. Merk dat ik gewoon meer meot eten. Heb meer energie nodig op een dag, maar goed, als je al misselijk bent...

verder wbt die bruine afscheiding, ik heb dat bij de eerste zw.schap ook gehad, al ver voor de miskraam begon. Mijn gevoel is nu veel sterker dat het goed gaat, ook door de andere signalen van mn lichaam...probeer het inderdaad naast me neer te leggen. Weet inmiddels, dat zolang het bruin blijft, het onschuldig kan zijn...

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Bij mijn vorige zwangerschap hebben ze steeds de echo aangehouden.
    Ik ben eerst een week vooruit gezet toen weer achteruit en uiteindelijk weer een week vooruit :rolleyes:

@ britt, geweldig meid...geniet er lekker van.

@ seilenna, suc6 volgende week..hoop dat het allemaal geod zit.
    Ja dat zo'n luikje was wel handig af en toe ;)
    Geniet lekker van je vrijw dag morgen.

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Luister dan goed naar je gevoel, het zit goed... hoe moeilijk ook na je miskraam, je gevoel zegt je zoveel.. Maak je niet te druk...

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Allemaal

Nou ik ben een beetje opgeknapt,jeetje ben vanochtend om 7.00 tot 9.00 aan het overgeven geweest,heb er een flinke hoofdpin van,maar moest wel lachen,ik wilde geruststelling.,nou daar heb je het,hahahahah dat je zo blij kon zijn met overgeven,alleen het ziek worden iedere keer als ik nu wat wil eten,vind ik niet zo fijn,ik zit echt met lange tanden te eten,terwijl ik normaal van eten hou :) ,maar goed ik kwam best snel aan dus het is niet zo erg dat ik er geen zin in heb,maar als je manneke heeft staan koken,hij is thuisgebleven omdat ik echt zo ziek was.........en mijn ouders aten ook hier...........en ik zit dan nog net niet kokhalzend te eten,dat vond ik wel rot voor hem :oops: ,maar goed ik kan er niets aan doen :cry:

Ik ga even kijken of ik vandaag nog reageer anders doe ik het tussendoor of anders morgen...........

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hai meiden!

Hier niet zoveel nieuws meer te vertellen. Ik hoop gewoon ontzettend dat het voor iedereen gewoon goed gaat!

Vanavond nog even sax spelen en dan vroeg naar mijn nestje denk ik!

Liefs en fijne avond!

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Zielig he Patrieske :) Ik kwam thuis met kiwi's, meloenen en sinaasappels voor mezelf, en niks voor mijn ventje. Helemaal vergeten. Dat is ook heel zielig :) Nu gaat hij maar brood met frikandellen maken :)

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meis,

je kunt gewoon je verzekering bellen en een kraamzorgaanvraag doen. Als je een voorkeur hebt, moet je die gewoon aangeven en dan geeft de verzekering dit ook aan in de "zorgveiling". Als je geen voorkeur aangeeft, is het wie het eerst komt wie het eerst maalt voor de kraamzorgcentra en krijg je na ongeveer 2 weken via een brief te horen welk kraamzorgcentrum de zorg bij jou gaat leveren.

Je kunt dus gewoon je voorkeur aangeven, van wie jij de zorg wilt hebben.

Je kunt het (als je bij Achmea zit) ook via de website aanvragen. De aanvraag spreekt eigenlijk voor zich, als je je sofinummer en relatienummer maar bij de hand hebt.

PS.: als je morgen gaat bellen voor kraamzorg aanvragen, zou ik heel erg vroeg bellen of tussen half 6 en 6 uur....het is op het moment heel erg druk bij Achmea....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Hi Ladiez,

Alles goed hier. Alleen: Veel wakker worden en veel plassen.... Onrustige nachten, terwijl ik me vlak voor ik ga slapen voel alsof ik 3 jaar in een ruk zou kunnen tukken.

Liefs, Zen

Deel Deze Pagina