Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo black daliya,

Wat een rotnieuws! Bah... Ik wil jou en je man/vriend
    heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit
    verlies. Jeetje, klote zeg. Dikke knuf...

Veel liefs SimplyMe

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Black daliya:

Meid wat erg! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd.

Liefs en hele dikke knuffel,

Patricia

3. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    black daliya, heel veel sterkte meid met dit verlies!

4. SimplyMe

Hallo meiden,

Het wordt morgen een spannende dag voor heel wat meiden.

@dagmar1974: Veel suc6 meid. Ik ben nog steeds
    heel hard aan het duimen voor je. Ik hoop zo dat het alle-
    maal goed is daarbinnen.

@Journey: Veel plezier met de intake.

@Coby: Jij ook veel plezier met de intake.

@nieuwbegin: Ik zou ook de kriebels hebben hoor. Spannend!
    Veel suc6 enne ben benieuwd hoeveel het er zijn.

@Yvette1983: Veel plezier met je intake en je mag weer
    even naar binnen gluren. Leuk zeg!

@Nettie: Hoe was het met je vriendin? Zeker veel gekletst
    over... Zwangerschap en :baby: :baby: :baby:

@ramona0309: Mijn zoon is ook een steenbok. Hij is geboren op
    4 januari, was 14 jan. uitgerekend. Nu 12 jan. uitgerekend, dus komt HIJ
    (het is een jongen, weet hij zeker) volgens mijn man op 2 jan. Logica he...
    Ik zal heel hard lachen als ZIJ eind jan. pas komt. ;)
    Nog beterschap met je zoontje. Zielig he, als ze ziek zijn...

@dani08: Ik vind het ook ontzettend moeilijk om mijn klep te
    houden hoor, maar het is mij tot nu toe wel gelukt. Ik heb de hele familie
    al gezien en ze weten nog van niks. Verder herken ik het niet van dat
    verspreken, maar ben ik ontzettend klungelig de laatste tijd, stoot mij
    overal aan, laat alles uit mijn handen vallen, enzo, maar of dat door
    de zwangerschap komt? Ik had het nooit eerder zo. Vreemd iig.

@iloveandres: Alle stress voor niks... Geluukig dat ze zo tof reageerde
    op je werk.

@Libra: Hoe was het trouwens in de sauna?

Groetjes SimplyMe

5. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ merleQ: Meid, veel plezier vanavond! Zo komt het allemaal steeds een beetje dichterbij he! :)

@ Patricia: Wat goed zeg! Wat heb jij een lieve teamleidster! Wauw…

@ Black Dalya: OH nee toch?! :( Wat droevig… Heel veel sterkte voor jou en je man. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan allemaal goed gaat…

6. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Hahahaa o ja das waar ook he, dat is 30 jan toch?
    Hmmm ben benieuwd wie nog meer, maar mijn hoop is gevestigd dat het babytje iets eerder komt dan gepland... een steenbok is wel heel lief ;)
    Sterrenbeeld Steenbok
    21 december - 20 januari

Astrologische kennis kan een handig hulpmiddel zijn om je baby dat te geven wat hij nodig heeft. In de eerste jaren is het belangrijk je baby te helpen bij het ontwikkelen van zelfvertrouwen en eigenwaarde. Elk sterrenbeeld vraagt daarbij een andere benadering. Het is je waarschijnlijk al opgevallen dat je baby steeds naar die éne rammelaar grijpt of zijn pluche boekje altijd links laat liggen. Welk speelgoed juist jouw baby helpt bij zijn ontdekkingstocht naar zichzelf lees je hieronder.

De Steenbokbaby is serieus en wil graag hard werken. Zwoegend en ploeterend klimt hij langs de smalle kant van de trap omhoog. Hij laat de moed niet zakken, zeker als je van tevoren hebt gezegd dat je weet dat hij het kan. Een Steenbokje vindt het is pas leuk als het niet zo makkelijk gaat en hij het zweet over zijn ruggetje voelt lopen. De Steenbokbaby wil eigenlijk meer dan hij kan, voelt zich ouder dan hij is. Hij lijkt een klein volwassen mensje.

'Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' is de lijfspreuk van een Steenbokje. In alle rust, met een paar lege garenklosjes en wc-rolletjes vermaakt hij zich beter dan met al dat kleurige tingel- en rinkel-speelgoed.

Tips: houten blokken om torens mee te bouwen. Spelletjes die hij alleen kan doen. Hij speelt graag met oudere kinderen, houdt niet van kinderachtige dingen. Wil graag grote mensen dingen doen, bijvoorbeeld puffend ook een boodschappentas dragen. Steenbok heeft behoefte aan structuur: geef hem een klok

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    black daliya, wat naar, heel erg veel sterkte :cry:

x Sophie

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    @black dalya:wat ontzettend kloote zeg ik wens je ale sterkte van de wereld toen, ne hoop dat jullie er samen goed uit komen, en jullie wens alsnog in vervullign zal gaan

liefsss

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    pff ik voel me zelf ontzettend egoistish omdat het bij anderen echt fout gaat en er bij mij niks aan de hand is, maar ik heb sinds vanmiddag weer zo'n rotgevoel, terwijl ik het niet moet doen zit ik toch van alles te lezen over missed abortian, maak mezlf weer helemaal gek, en dan lees ik ook nog dat ze vaak al t gevoel hadden dat het niet goed zat, en bij eeneerdere of latere zwangerschap waar t wel goed ging hadden ze ook idd dat slechte gevoel niet...
    ik zit dan al bij mezelf te denken, heb ik nou ooik zo'n slecht voorgevoel?ik ben vooral heel bang dat er zoiets gebeurt, of dat de echo niet goed is, maar of dat ook echt m'n vorgevoel is kan ik niet zeggen....

Ik weet dat ik misschien egoistish klink nu, maar moets het ff kwijt, sorry.....

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @ ramona, mannen zijn altijd zooooooooooo zielig als ze ziek zijn.... heel veel beterschap.

@anoniempjuh Lekker he geen misselijkheid... ik geniet er van voor heet toch komt ;)

@dani08 heel herkenbaar dat alles anders je mond uit komt, ik bedenk iets en tijdens het praten ben ik de helft vergeten en komt de andere helft er verkeerd uit... lekker hoor, volgens een client blijft dat alle maanden lang... pfffffffff

@iloveandres Wat goed dat het gesprek beter verlopen is dan je dacht.... heeft het duimen toch geholpen hahah ;)

@black daliya shit k zeg balen... we leven hier met je mee voel me rot nu.... weer iemand die het wondertje verloren is...
    Hou vol meid...

@anoniempjuh Hoezo ego, ik bedoel we kunnen als het goed is allemaal ons ei hier kwijt en als ik bedenk dat in de 3 weken dat ik hier schrijf er 5 meiden( tel ik dat goed?) moesten afhaken kan ik mij voorstellen dat je zelf ook wat gaat twijfelen ( ik gelukkig niet) maar heb je dan echt het gevoel dat het fout gaat?

11. SimplyMe

Bedoelde je nou je man of je zoon die ziek is? Ben even in de war door
    wat nieuwbegin zei.... :( :D

Hahaha.. In ieder geval beterschap met of je man of je zoon. :)

@nieuwbegin: Ik ben het trouwens helemaal met je eens over steenbokjes...
    Die zijn ook heeeeeel lief en heeeeeeeel eigenwijs. ;)

Groetjes SimplyMe

12. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

@black daliya: wat een naar nieuws, meid, vreselijk! Heel veel sterkte! Knuffel

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen na dit nieuws..., maar in iedergeval voor de meiden die morgen intake en/of echo hebben veel plezier!

Ik ben zelf zooooo moe dus heb wel jullie verhalen gelezen, maar even geen puf om te reageren...!

Wens jullie in iedergeval fijne avond en sweet dreams!

Liefs Sanne

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @SimplyMe Oeps ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb ik had het verklein woordje neit gezien... te snel gelezen...

14. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Female: zeker, er moet nog heel veel geregeld worden voordat we teruggaan maar daar denk ik liever nog maar even niet aan... Komt de laatste weken wel. Fijn dat je nieuwe baas het zo goed heeft opgepakt! Ik vind het wel heel eerlijk en moedig van je dat je hem verteld hebt dat je in verwachting bent. Hij mag in zijn handjes knijpen met zulke werknemers!

@iloveandres: tja die zeurderige buikpijn... Om gek van te worden, maar for a good cause! Wat fijn dat je gesprek zo goed is verlopen! Altijd prettig om te werken dat je - ook op je werk - gesteund wordt!

@Merel69: Sterkte met je buikpijn! Hoop dat je je snel beter en zekerder voelt.

@Mirella: welkom! Wat grappig dat je zo duidelijk verschil merkt tussen je eerste zwangerschap en deze!

@Tascha1987: Je zult zien dat je wel meer kan genieten na een goede echo! Leuk plan om dan een dingetje voor de baby te gaan kopen!

@Nettie: ooohhh wat balen. Maar ik denk dat hij dan ook even z'n dag niet had. Misschien op een goed / beter moment even aankaarten dat je vooral nu wat meer steun nodig hebt?

@patriesie: ik heb ook een soort blokkade na een paar happen eten. Zo vervelend! Vooral als je denkt dat je honger hebt en net heel lekker eten hebt gemaakt!

@black daliya: Wat een droevig bericht. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode...

Met mij alles goed, tikje misselijk af en toe, maar nog niet zo erg dat ik boven de pot hang. Dus dat zit niet tegen!

Fijne avond allemaal, Zen

15. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    black daliyla: Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte :( . Moeilijke tijd...

Ik weet niet meer wie het erover had.....maar alles verkeerd zeggen! Dat heb ik dus heel erg. Niet goed uit mijn woorden komen, accuut dyslectisch geworden. Verdraai dingen. Heel lastig hoor!

Vandaag ging het weer goed, geen buikpijn. Heb via marktplaats een draagdoek gekocht......dat valt nog niet mee om zo'n ding om te krijgen. Met Merel hebben we dat nooit gedaan, maar omdat ze zo'n huilbaby was, leek het me prettig om er toch een te hebben voor het geval dat bij de nieuwe beeb...... Lijkt me wel heerlijk om mijn kindje zo bij me te dragen en dan heb ik mijn handen vrij voor Merel!

Goede nacht alvast voor iedereen!

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    thanx meiden, echt lekker om zo even van je af te kunnen en mogen schrijven. Het gaat nu op zich wel weer maar heb wel het idee dat hij het nog niet doorheeft, zegt dat hij ook moe is na een dag hard werken en dan ook 's avonds nog weg te moeten.....snapt niet dat ik nu 3dubbel werk doe, huishouden, opvoeden en nog een kleintje laten groeien, misschien echt zo'n mannen ding snappen niets van wat er gebeurd in zo'n vrouwenlichaam. Ach ik heb een betere dag en zal het voorlopig zo laten. Heb hem wel duidelijk gemaakt dat als we nou in het vervolg even samen aanpakken na het eten dat we dan tegelijk kunnen zitten. we hebben allebei een drukke dag gehad moeten 's avonds weg (of niet) dus pakken we samen de boel even aan en daarna kunnen we weer ons gang gaan......volgens mij heeft ie het wel opgepikt.....zal me benieuwen.

Weet niet meer wie het vroeg maar, de echo van mn zusje ging perfect, ze hebben een klein kloppend hartje gezien.....dat stond er in een sms.....kreeg tranen in mn ogen toen ik het las, echt zo super voor hen maar e angst blijft nog wel ff want ze is nu 7 weken en vorige keer ging het mis bij 10 weken.....dus nog even afwachten, maar hier zijn we zeker al heel blij mee.
    En ja heb vanmiddag heerlijk gekletst over zwanger zijn en baby's....Zij is de enige van mn vrienden die het weet maar dat kwam omdat ik mn mond niet kon houden nadat ze mij vertelde dat ze zwanger is. Verder weten bij mij mijn (schoon)ouders, broers, (schoon)zussen, zwagers en oma het. Mijn opa en oma gaan we het zaterdag vertellen, word hun 8ste of 9de (ligt er net aan wie er eerder bevalt zussie of ik hihi) achterkleind echt super voor ze. Hun jongste kleinkind is net zo oud als hun 1na oudste achterkleinkind, bij hen loopt alles door elkaar echt super geweldig! Vooral de mensen die ons dan zien kijken echt van hoe zit dat allemaal in elkaar....echt leuk hoor al die nadenkende hoofden....

Goed zal weer stoppen als ik schrijf schrijf ik ook erg lang merk ik....hmmmm tja that's me.....houvan schrijven en det me ook goed om alles van me af te schrijven, doe ik dat niet word ik depri.....dus liever schrijven dan dat natuurlijk...

Fijne avond allemaal

17. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    @Merel69 wij nemen geen eens een kinder wagen in het begin, we willen het liefst zo lang mogelijk het kindje dragen. Ik heb het niet zo op een kinder wagen, je waagt je kind, je duwt het voor je uit eerst je kind en dan jij, als er iets gebeurd dan,....
    Daar naast vind ik het vreemd, je draagt 8 mnd lang je kindje in je en dan duw je het gelijk in een kinder wagen heel ver van je af.... Nee wij dragen het ( als het er 1 is anders word het natuurlijk al een heel ander verhaal) bij ons in een draag doek.

@Nettie Meid je hart luchten kan altijd hier, maar goed te lezen dat jullie het weer een beetje uitgepraat hebben, het is ook gewoon echt vervelend als iemand gewoon in de weg loopt zonder te helpen...
    Heel veel kracht

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Zo ik heb even weer bijgelezen.
    Vanavond volleybaltraining gehad. Pff dat was wel zwaar hoor. Af en toe even aan de kant zitten omdat ik dizzy werd en last kreeg van mijn buik. En dan word er door de trainster aangemoedigd dat ik door moet gaan. Maar ja ik kan niks zeggen, want niemand weet dat ik zwanger ben. Ik wil eerst de 1e afspraak bij VK afwachten. Ik heb gewoon gezegd dat ik even rustig aan moest doen ivm de warmte haha.

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

black daliyla, heel veel sterkte toegewenst....

Mijn zoontje is ziek... noem hem altijd mn mannetje... ben er helemaal verliefd op!
    Heb trouwens niets als mannen om me heen.... 2 katers, me vent en mn zoontje.... meisje zou leuk zijn, ..... zul je zien dat t ook een knulletje wordt... wel leuk voor mn zoontje...!

Ga zo naar bed... rot dag en nacht achter de rug....
    koorts gaat niet echt naar beneden.. hij blijft wat koorts houden zelfs met paracetamol.... en het ene moment is hij hangerig en de andere keer speelt en gilt hij weer volop..... eten wil hij niet, maar hij drinkt gelukkig wel goed....

Hoop dat hij vanacht beter slaapt.... dat hij morgen weer wat is opgeknapt...

xxmona

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Te vroeg gejuigd… Had het al een paar keer eerder, maar nu net dus weer… MISSELIJK en het kwam er ook meteen uit :( Getver…
    Nu nog even reageren en dan lekker slapen, morgen weer naar de VK!

@ Merel69: Meid, even goed nieuws dus… Ben heel blij voor je en hoop dat je je snel beter zult voelen!

@ Nettie: Blij te lezen dat het weer iets beter gaat. Ik hoop wel voor je dat hij het nu toch wel begrepen heeft, even afwachten dus…
    En dat van je af schrijven, dat is alleen maar goed hoor! En dat doen we toch ook allemaal :)

@ Ramona: Heel veel beterschap voor je zoon!

Deel Deze Pagina