januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 28 januari Lautjuh85-23 jaar- 1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 52 januari mama's agenda 2008/2009 03 juni: - Gaby intake vk - MerleQ intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Black Deliyah je vroeg om van de lijst afgehaald te worden, ik heb je er af gehaald helaas. Heel veel sterkte meis
Goedenmorgen allemaal, nou heb goed geslapen vanacht, al moest ik er nog wel een keer uit. Ik ben nu bezig met mijn ontbijt, al gaat dat niet van harte... Ik moet zometeen namelijk werken, maar als ik er aan denk word ik al moe. Ik denk dat ik het niet ga trekken. Ik moet tot 18.00 uur...pfffffffffff. Gelukkig mag ik meer pauzes nemen. En anders vraag ik wel of ik alleen admistratie mag doen en niet de lijn in hoef. Morgenavond moet ik naar de fysio voor mijn rug en nek. Die zitten weer helemaal vast en ik begin nu ook extra last van mijn rug te krijgen. Kan ik er beter maar vroeg bij zijn. Ik wil dan ook vragen of zij een briefje wil maken voor mijn werk waarin zij een sta tafel adviseerd, zodat ik wat vaker staand kan werken. Dit is namelijk een tafel die je steeds omhoog kan doen en als je weer wilt zitten weer omlaag kan doen. Nou meiden, allemaal een hele fijne dag toegewenst. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ iloveandres Ik hoop dat je het nu zonder die tafel vandaag ook een beetje trekt.. Sterkte... @ iedereen die vandaag vk of echo heeft... veel succes en plezier... Hier gieren de zenuwen nu wel door mij keel. nog steeds nergens last van dus zo over een paar uur een verlozend antwoord....
Thanx voor de lieve reacties. Ik wilde gisteravond nog schrijven dat ik die eerste site die jij door gaf Yvette erg leuk vind. Heb er direct al iets besteld! Echt super leuk, bedankt voor de link..... Had ik dus gisteravond nog willen doen als die verhipte @home niet weer uitviel en ik dus na mijn bericht niet meer kon internetten.......word er helemaal gestoord van, zijn er nog meer meiden die dat ook hebben? Hier een rotdag....ben weer behoorlijk misselijk ondanks dat ik een paar happen van een koekje heb gehad....en verder kan ik niets hebben van mn dochter, maar dat kwam voornamelijk omdat ze elke dag net iets eerder naast ons bed staat, gister was het 10 voor 6....?...... en nu was het kwart voor 6........Word ik compleet chago van want wil dan nog helemaal niet wakker worden. Ligt waarschijnlijk ook aan dat ik gister en eergister veel heb gedaan in huis en dat ga ik nu bezuren. Het lijkt er toch steeds meer op dat ik wel last heb van mn bekken, heb er steeds meer last van......Toch maar even naar de vk of zal ik toch nog even wachten tot de 30ste...Heb gister gelezen in het zwangerschapsboek van Beatrijs Smulders (een wat ouder zwan.sch.boek) dat het dus echt wel kan dat ik bij een 2de pas last heb van mn bekken.....en misschien heb ik achteraf gezien op het laatst van mn vorige zw.sch. toch ook wel wat last gehad, wat ik afdeed als bandenpijn...... Doen dus vandaag rustig aan en ga alleen hangen want ik heb toch al zoveel gedaan ma. en di. En me ergeren aan mn dochter want die loopt alleen maar te krijsen en zegt niet wat er aan de hand is....grrrr. Meiden die vandaag voor intake of echo gaan: zet em op veel plezier en kom ajb met goed nieuws please...?Kan het nu echt goed gebruiken dat goede nieuws....
meiden ik moet nog even iets kwijt......ik heb nu 3,5 week geen sigaret meer in handen gehad......Ik ben zóóó trots op mezelf.....Gewoon dus even een heerlijk ego bericht......hihi
Wauw dat is zeker iets om trots op te zijn... was je een stevige rookster? Super en nu vol houden he ook na de bevalling Ikke ook trots hoor...
Goedemorgen meiden! @Iloveandres: Ik moet er ook elke nacht min 1 x uit om te plassen zoooo irritant, vind je niet? Bij mij is het meestal rond half 3.. @Nettie: wauw, je mag idd heel trots zijn hoor! Volhouden! En, vind je het moeilijk of valt het mee? Ik heb vandaag weer een mijlpaal bereikt ---> 9 weken ! Mijn baby is officieel een foetus nu! Brrrr nog 7 daagjes en dan echo! Er gaat geen dag voorbij of ik denk er (constant) aan!
aaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhh tis mislukt! toch wel een miskraam dus... mijn mannetje is heeel verdrietig nu en neemt vrij vandaag.. hij is er echt kapot van. kan iemand mij van de lijst halen? alvast bedankt, De rest allemaal een heeeeeeeeeele goede zwangerschap. ik ga jullie nu verlaten...
Sterkte Dagmar Volgens mij hebben we echt al veel miskramen gehad hier of niet? Mijn gevoel zegt wel een stuk of 10...! Bij mij gaat het vooralsnog wel goed volgens mij. Vanavond weer een echo. Dit was de echo die ik al had gepland en omdat mijn vorige ziekenhuisecho heel snel ging waardoor mijn vriend en ik geen hartje hebben gezien (en de gyneacoloog wel) en ik mijn bril niet op had, vonden we het toch wel fijn om even rustig nog eens te kunnen kijken. Over 3 weken heb ik dan mijn termijnecho! Ik slik nu nog steeds braaf emesafene en durf er eigenlijk niet zo goed mee op te houden. Ik voel die misselijkheid nog heel erg onderhuids zitten. Ik hoef niet echt veel over te geven, maar ik moet wel uitkijken. Ben bang dat zonder die emesafene alles weer erger wordt. Oh en mijn bruidskapsel is zooooo ontzettend mooi geworden! Zelfs ik vind mezelf een ongelofelijke mooie bruid Echt heel cool!
@dagmar: meissie wat een vreselijk nieuws, wense jullie heel veel sterkte, hoop dat jullie het een plekje kunnen geven zodra je een beetje bijgekomen bent. Hoop ook dat jou tijd snel mag komen en je opnieuw zwnager word. Veel sterkte en kracht! @alle meiden die reageerden op mijn posi ego bericht: ik was niet een heel stevige roker maar meer gezelligheids......Vind het niet echt lastig maar ben nog niet echt op plekken geweest waar ik normaal gesproken rookte. Zoals op mijn werk en bij vrienden. Gelukkig zijn er meerdere vrienden die ook zijn gestopt dus het word steeds makkelijker bij hen. Hier thuis was ik nog alleen want hubbie is laatst al gestopt omdat hij ontstekingen had bij de luchtwegen. Verder ben ik vrij veel misselijk geweest waardoor ik er ook echt niet aan moest denken. Oh ja heb net ff athome gebeld....eerste keer was ik na een heel keuzemenu doorgekomen waar ik wezen moest....werd de verbinding verbroken... tweede keer was ik na het hele keuzemenu weer opnieuw te hebben aangehoord weer waar ik moest wezen en wat denk je hoeveel wachttijd.....? 12 minuten!Veel klachten dus ws.........nou goed ga nu een klacht via de mail sturen heb al een behoorlijke brief opgesteld en die laat ik eerst maar lezen aan hubbie denk ik want ik kan nog wel eens fel uit de hoek komen helemaal nu de hormonen mijn lichaam in bedwang hebben.......hihi.....
hai merle.. ja ik weet niet.. zijn er idd al meer misgegaan dan deze maand? ik dacht dat ik de enige was.. had ik nog niet gelezen ik hoop dat jullie allemaal in januari een heeeeeeeeeeel gezond beebje in de armen mogen krijgen! liefs mij
Dagmar: Veel sterkte saampies.... Nettie Goed zo hoor! en volhouden! Ik heb helemaal niet meer gerookt, terwijl ik zo'n beetje na die mk weer begonnen was... na meer dan 1,5 jaar gestopt geweest te zijn... Rookte idd ook meer bij gelegeheden, maar de weken voordat ik zwanger was dus wat meer.... Heb er helemaal geen moeite mee.... Wil even kijken hoe groot kind ik eruit kan persen.. hihi... mijn zoontje was 3470 gram en 52 cm.. met roken.. en een tweede is vaker al zwaarder... en dan niet roken.... nou moet toch wel een flinkerd worden! We zullen t zien! Al issie met de vacuum gehaald, want kwam al wat ruimte te kort.. Zeg voor de vrouwen die al meer kinderen hebben... Wordt een tweede nu eerder of vaak juist later geboren dan de uitgerekende datum... Hoorde op tv een gyn zeggen later, maar hoor ook vaak eerder... weet t ff niet meer... (ben namelijk benieuwd of ik veel kans hebt dat het op mijn zoontjes verjaardag (10 jan)komt, echo sprak namelijk over 6 jan, maar moest wachten met de datum tot de 12 weken echo, dan kunnen ze t beter zien) xxmona
Hier even goed nieuws: Vandaag weer een prachtige echo gehad en het hartje goed zien kloppen! De vk had het de vorige keer trouwens niet goed gezegd,het hartje klopt maar 140 keer per minuut. Volgens de theorieën hier wordt het dus een jongetje! Mijn moeder heeft er 4: 3 meiden en 1 jongen. Bij ons meiden klopte ons hartje ongeveer 160 slagen per minuut en bij mijn broer maar 140 slagen en bij iedereen die hier jongens en meiden heeft, komt het uit... Van mij mag ik op blauw, denk echt dat er een klein mannetje in mijn buik zit. Het is trouwens een echt boksertje, hartstikke driftig met zijn armpjes aan het slaan en zijn beentjes aan het schoppen. (Het zijn nu maar reflexen, maar ik vind het wel leuk om erover te fantaseren ) @ Patricia: Sterkte meid, op je werk vandaag! @ Nieuwbegin: Hoe laat heb je de echo? @ Nettie: Meid, vervelend dat je zo niet-lekker in je vel zit zeg... Pff, het is ook niet niks he. Wat GOED dat je al zo lang niet meer gerookt hebt! En ik hoop voor je dat je de pijn in je bekken snel kan beperken. Kun je niet nu al de fysio bellen? @ Dagmar: Meid,wat ontzettend balen zeg... Ik hoop dat het snel weer mag lukken en dat het goed mag gaan. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje... @ Ramona: Ik heb er geen idee van, in mijn omgeving kwamen alle 2e kindjes eerder....
Oh ja, ik stelde laatst hier de blonde vraag of het zwarte, waar de baby in lag, de vruchtzak was? Nou, dat klopt dus inderdaad haha!
He ik ben van de lijst maar sta nog wel bij de afspraken. Is er een persoon die het nu bijwerkt of kan ik mijzelf er weer bijzetten? 6 januari - Gaby - 35 - 2de kindje - geslacht weten nee - bevalling ZH - BV Liefs, Gaby
Dagmar: Wat afschuwelijk voor jullie. Heel veel sterkte samen! Nettie: Wat super dat je gestopt bent. Ik vind het nog steeds ontzeeeeetend moeilijk om helemaal niet te roken . En dan ben ik bang dat ik toch een miskraam ga krijgen. Vanmorgen weer wat meer bruin verlies. Schrok ervan.... verloskundige gebeld en morgen hebben ze een gaatje voor me gemaakt. Om 8.15 mag ik voor het spreekuur even een echo laten maken. Ik hoop zoooooo dat het goed zit! Maak me best zorgen nu, heb een vage buikpijn, net als bij de vorige miskraam maar dan iets minder pijnlijk. Er zijn inderdaad toch al heel wat meiden geweest die een miskraam hebben gehad deze maand . Triest hoor allemaal! Willen jullie allemaal voor me duimen morgen ochtend : .
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983[/b]-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 28 januari Lautjuh85-23 jaar- 1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 52 januari mama's agenda 2008/2009 03 juni: - Gaby intake vk - MerleQ intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Yvette1983 je gegevens zijn aangepast meis
@ Dagmar, wat erg meid...je was er meteen al zo bang voor, en dan is het toch gebeurd. Heel naar voor jullie. Sterkte.