black dalyia Nou probeer toch positief te blijven! Maar had diezelfde verloskundige je eerde verteld dat het een miskraam was, of was er nog helemaal niet naar gekeken!Mijn schoonzusje kreeg met 5,5 week ook ontzettende bloedingen, er kwamer echt hele proppen uit en weet ik veel wat nog meer, de gyn vertelde haar ook dat het een miskraam was, toen ze een week later terugkwam bleek de baby er toch nog gewoon te zitten, en was het een losgekomen bloedprop ofzo, ze heeft nu een prachtige dochter van 1,5 wil je geen valse hoop geven maar zo kan het dus ook! liefsss
Hallo Black Daliya, oh, ik hoop het zo voor jullie. Je had al eerder een miskraam gehad met 6 weken, toch? Ben je nu te snel van het ergste uitgegaan? Of was het de verloskundige die je vertelde dat je een miskraam hebt gehad? En nou krijg je maandag (pas) een echo? Phoe, dat is best lang wachten in zo'n situatie. Kon het niet eerder of wou de verloskundige het eerst nog even aanzien? Ik zal heel hard voor je duimen... Duim..Duim..Duim..Duim..Duim..Duim..Duim.. Veel liefs en sterkte SimplyMe
Black Daliya Hoop dat het een volhoudertje is wat is blijven zitten en dat alles ok is... het gebeurt idd. wel vaker... maar je hebt zo'n, 50/50 kans volgens mij.... Hoe voel je je verder? Fijn dat jullie misselijk aan t worden zijn.... ik riep t hier zowat t eerste dat ik hartstikke misselijk was, maar hier is het sinds een paar dagen zo goed als weg .... Kan toch kloppen volgens mij.... heb ff de referentiewaarde van HCG opgezocht, maar schijn idd de piek op 8/9 weken te liggen en daarna weer wat minder te worden... AllahinKullu Welkom terug...! Hoop dat je nu wat meer aan t genieten bent...! Anoniempjuh Zijn idd heel veel miskramen geweest, niet alleen op dit forum maar zag op andere forums ook heel veel afvallen... echt akelig.... niet gek dat je dan depri wordt... maar probeer positief te denken.. Lautjuh Fijn dat ze zo reageren op je werk! Begrijpen ze meteen als t ff niet zo lekker gaat... Tja hier ook erg vermoeid.. heb deze zwangerschap de luxe dat ik -'s middags ff een tukje kan gaan doen... daarentegen moet ik wel de rest van de dag achter een hummeltje aan rennen... dus eigenlijk compenseert dat elkaar weer.... xxmona
@ramona:ja echt veel he brrr, probeer ook positief te blijven, maar heb soms van die momenten... @nieuwbegin....ben ook heeel benieuwddddd? liefss
Oh meiden...ik ben zooooooo moe...er wacht nog een hele was op me, maar ik kan gewoon niet meer Ik wil alleen maar slapen ](*,) Ik merk ook steeds dat ik 's middags om 16.00 echt op ben. Het liefst zou ik nu al naar mijn leidinggevende stappen om hem om dat uurtje extra pauze te vragen waar je als zwangere vrouw recht op hebt. Maar dan weet hij meteen dat ik zwanger ben, en dat is misschien iets te vroeg... Ik zie er nu alweer tegenop om morgen om 7.20 mijn bed uit te moeten, erg he
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983[/b]-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 28 januari Lautjuh85-23 jaar- 1e kindje-geslacht weten-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 52 januari mama's agenda 2008/2009 03 juni: - Gaby intake vk - MerleQ intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Cobi je gegevens zijn aangepast!
Wat spannend Black Deliyah! Het zou fantastisch zijn mocht er niets aan de hand zijn! *duim duim duim
uhhhh heb een hele vieze vraag aan jullie... sorry maar wil t toch vragen.... Ging net naar t toilet... en toen had ik met afvegen een klodder stug slijm op mn papier zitten.. echt smerig.... (was wit) nu weet ik wel dat je als je zwanger bent meer last kan hebben van afscheiding maar dit was echt snot achtig.... Weet niet meer of ik dit bij mijn eerste zwangerschap ook al in het begin had.... alleen helemaal op t einde.... Hebben jullie dit ook (al) meegemaakt? Sorry voor de details hoor.... maarja kon t niet anders verwoorden en er zullen op dit forum nog wel meer vieze details vallen... denk ik... xxmona
Ik vind het helemaal geen vieze vraag Ramona Maar ik kan je er niets over zeggen, ik heb het niet gehad.
sorry ramona, ik weet het ook niet. zit net te kijken op www.buikbanden.nl daar staan leuke banden op joh, met handjes, voetjes van alles echt gaaf, kan niet wachtenn!
Heb een e-mail naar mn vk gestuurd met het verhaal erin... (is toch niet vreemd, he?) Krijg ik als het goed is morgenochtend antwoord.... dan laat ik t jullie ook wel even weten... Zit me dan toch weer niet lekker.... stom he? xxmona
Hey goedenavond allemaal, @ Tascha: Dat is inderdaad heel erg irritant midden in de nacht. Kan daar echt heel slecht tegen. HIHIHIHIHIHIHI. Maar kan ik al wel vast wennen. @ Dagmar: Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Kan me goed voorstellen dat jullie er kapot van zijn. @ Yvette1983: Dankjewel meid! Heb 't gered, maar vraag me niet hoe...pfff... @ Merleq: Succes meid! @ AllahinKullu: Gefeliciteerd meid en welkom! @ Zen: Inderdaad, we moeten toch eten....gelukkig heb ik het (ff afkloppen) niet elke ochtend. Wat betreft mijn nek en rug: Ik heb een lichte vorm van whiplash waardoor dus eigenlijk mijn nek altijd vast zit. Heb er nu alleen extra last van. Over mijn rug: ik heb zwaar gekneusde ribben gehad, dus mijn rug blijft altijd een zwakke plek. @ Ramona: Super zeg! Gestopt met roken. @ Cobi: gefeliciteerd met je 27e verjaardag! @ Lautjuh: Fijn, zo'n reactie van je teamleidster he? @ Black Daliya: Hoop dat je wondertje blijft zitten meid. @ Nieuwbegin: Hoe was je echo? Mijn dag was vandaag heel erg druk..... De rooie cijfers gingen maar niet weg. Was echt heel erg druk de hele dag door in de lijn. Pffff en ik kan je vertellen er zaten een aantal heeeeeeeeeel wat lastige cases bij. En dat kan je er dan net niet bij hebben, als je zo moe bent....maarja, het hoort bij je werk... Wel weer een extra pauze ingelast. Mijn mannetje was vandaag alweer lekker thuisgekomen. Ik ben nu net naar bed gegaan met mijn lappie en gezegd dat ik hoop dat hij ook zo komt. Wil vast beginnen met een lijstje met jongens en meisjesnamen die wij heel erg leuk vinden, zodat het "makkelijker" word om te kiezen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Oh ik heb net de echo gehad en het was werkelijk fantastisch! Je zag echt al een hoofdje en armpjes en beentjes. Zo ontzettend schattig Hartslag was 170 bpm en qua lengte zit ik nu toch op mijn oude datum van 13 januari. Ik ga dus toch maar voorlopig deze aanhouden tot de termijnecho. Ik ga nu een foto in mn album zetten!
Ik probeer nu het filmpje op mn babysite te zetten dus hopelijk kunnen jullie straks daar het hartje zien kloppen!
Terug van weggeweest! Heb het heel erg druk gehad met werken en klussen in mijn huis. Wat ontzettend kl*te om te lezen dat er meerdere meiden zijn met een miskraam of onduidelijkheid hierover! Heel veel sterkte allemaal... Met mij gaat t wel. vermoeidheid heeft hevig toegeslagen. Misselijkheid gaat redelijk mits ik regelmatig eet. Hopelijk blijft het zo, heb nog niet boven de pot gehangen. Wat leuk om te lezen dat er al veel meiden een echo hebben gehad! Wij krijgen 14 juni een echo, bij een echo bureau. Vond bij 12 wk echt nog veel te lang duren. Ben ongeduldig Ouders hebben we het dit weekend aan verteld. Mijn ouders hadden het nog totaal niet verwacht. Waren zeer blij verrast maar wel inshock haha. Zijn ze nu overheen en vinden het schitterend. Schoonouders hadden het iets meer zien aankomen. Vonden het ook geweldig maar wordt voor hun het derde kleinkind is toch anders dan voor mijn ouders waar het t eerste kleinkind voor is. Ga hierbij beloevn weer wat vaker tijd te vinden om mee te kletsen is toch wel erg jammer dat ik een week gemist heb Liefs Rima
*klop* *klop* ...... Hallo, Ik ben Jeannette en bijna 10 weken zwanger. 1 Januari 2009 ben ik uitgerekend, en het lijkt me leuk om hier mee te babbelen. Het zal niet zo heel vaak zijn, want dat red ik niet. ik heb nu meegelezen van pagina 155 tot hier, meer is echt niet te doen 8) 1 vraag ter herkenning ; ik heb zo'n onhebbelijk humeur op dit moment, wanneer ik smorgens wakker word heb ik al het gevoel flink ruzie te willen maken ik heb een continue boosheid over mij heenen ben bijzonder lichtgeraakt..... Mijn vriend begrijpt er geen snars van ( is juist helemaal happy met komst van de kleine) en begrijpt niet waarom ik niet net zo blij ben .. Natuurlijk ben ik blij met onze zwangerschap, maar mijn humeur ...... Is dit herkenbaar voor iemand, en beter nog-> wanneer gaat het weer over, ik word mezelf al aardig zat zo .
Hahahahaha, is leuk he? als je ouders en schoonouders zo leuk reageren HIHIHIHIH. Liefs en dikke knuffel, Patricia