@Nieuwbegin, Roger en Merel...mensen wat erg dit. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Onwijs veel sterkte gewenst, en ik hoop heel erg dat het binnenkort alsnog weer raak is en dat het dan goed zit!
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983[/b]-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 28 januari Lautjuh85-23 jaar- 1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 50 januari mama's agenda 2008/2009 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk - Lautjuh 85 1e afspraak vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Ramona de afspraak staat er bij
Nieuwbegin en Roger heel veel sterkte, jeetje wat een enorme domper. Ik hoop dat je snel weer opknapt van de operatie. Dikke knuff van mij.
Merel, heel veel sterkte. Jeetje word er een beetje naar van...al die verhalen. Begin nu een beetje op te zien tegen volgende week de echo. Natuurlijk hou je er rekening mee dat het mis kan gaan maar toch....
Dat heb ik ook een beetje...ik word een beetje bang hiervan. Zo zie je maar weer dat het echt totaal niet vanzelfsprekend is om zwanger te zijn en te blijven.
Daarom ben ik even achter de computer weggegaan. Even mijn gedachtes op iets anders. Werd er helemaal naar van. Trouwens....jij bent 1 dag langer zwanger dan mij. Wanneer ben je uitgerekend? Ik de 28e volgens dit forum. Maar als ik op andere sites uitreken ben ik de 26e uitgerekend.
@ mikkie, nee dat is het heel zeker niet. Ik heb het gekuk gehad dat bij Luca alles de eerste keer goed is gegaan en hoop dat bij dit ukkie ook, maar heb ook al vaak om me heen gezien dat het mis kan gaan. Het is en blijft elke keer weer een wonder. @lautjuh, ligt dat niet aan de lengte van de cyclus die de site hanteert? Als ik het uitreken kom ik op 25 jan, maar ik heb een kortere (25dgn) cyclus dan 'normaal' (28 dgn)
Ik had een cyclus van 30 dagen. Als ik op deze site de calculator gebruik is het 28 januari en op andere sites 26 januari. Naja we zullen we zien. Die 2 dagen maakt ook niet meer uit haha.
Ik ben uitgerekend op 26 januari. Ik ben op 20 april voor het laatst ongesteld geworden, met een cyclus van 29 dagen (dat weet ik, omdat ik op dag 15 mijn eisprong had). Dus ik hoop dat ik het goed uitgerekend heb. Maar echte zekerheid heb je pas bij de eerste echo volgens mij. En inderdaad, die paar dagen maakt ook niks uit
Als mijn berekening klopt, zou jij dus op 28 januari uitgerekend moeten zijn (cyclus 1 dag langer + menstruatie 1 dag later begonnen = 2 dagen later uitgerekend). Het is net wiskunde En dan zul je zien dat jij bijvoorbeeld een week eerder bevalt dan ik. Het is toch allemaal niet te voorspellen
Haha spannend allemaal he. Ik zit een beetje op het internet rond te struinen voor de babykamer enz. En wat je allemaal nodig bent. Want ik heb geen flauw idee. Vind het zo leuk allemaal.
Ik ging daar laatst ook naar kijken, zo'n babyuitzet enzo. Nou...om eerlijk te zijn snap ik er niks van hahaha Ik zie allemaal termen voorbij komen die totaal nieuw voor me zijn: navelbandjes, inlegluiers etc. etc. Sterker nog, ik heb nog nooit van mijn leven een luier verschoond, dus dat wordt nog flink bijleren de komende maanden Voor wat de babykamer denk ik dat ik gewoon wat losse meubeltjes van marktplaats ga kopen, en die dan zelf opknappen. Dat lijkt me echt leuk om te doen, en het scheelt ook weer geld. Als het een meisje wordt wil ik een wit/knalroze/rood kamertje met hier en daar rood-witte ruitjes, en als het een jongetje wordt hetzelfde, maar dan met wit/lichtgrijs/blauw...zucht...*zwijmel* Weet jij al wat je wilt?
Hee meiden! Ik wil even kwijt dat het inderdaad heel erg verdrietig is wat alle meiden (en uiteraard hun mannetjes) is overkomen, maar ik denk dat je zelf wel voelt of het goed zit of niet. Ik bedoel: ik voel heel sterk dat het goed zit en heb er ook geen moment over getwijfeld, alleen heel even toen de vk erop bleef aandringen of ik geen pijn of bloedverlies had, maar ook die angst was met 2 uurtjes over. Zoals Merel ook al zei: Ze had al een beetje in haar achterhoofd dat het wel eens fout kon zitten. Ik hoop dat dit nu niet heel vervelend overkomt, maar ik wil jullie gewoon allemaal even een hart onder de riem steken. Als je er een goed gevoel over hebt, dan hou daar lekker aan vast! Liefs, Yvette
ik zat net op een andere site en daar kwam idd een andere dag uit (23 jan) met een cyclus van 25 dagen nou ja we zien het volgende week wel hoever ik nu echt ben Lautjuh, heerlijk is dat heh? Wij hebben natuurlijk het meeste al van Luca, maar ik heb mezelf al beloofd dat ik na 12 weken een pakje mag gaan kopen voor onze uk. Mikki, mag iedereen weten wat het wordt? (familie, vrienden) want dat is anders toch moelijk geheim te houden met bijv een roze kamer Yvette, ja dat klopt helemaal. Ik heb dat gevoel de eerste week heel erg gehad..dat ik bang was dat het mis zou gaan. Nu is dat gevoel helemaal weg. We zien het volgende week wel. Hebben jullie al ideetjes voor de babykamer? Luca heeft als thema Winnie the Pooh...voor uk wil ik ook iets leuks, maar weet nog niet zo goed wat.
@lautjuh:wacht maar af tot je op het laatst loopt, dan kunnen 2 dagen er heeeeeeel veel zijn..haha en verder ben ik het helemaal eens met Yvette, probeer gelukkgi te zijn met wat je hebt. Je maakt een beroerde 9 maanden door als je overal maar bang voor bent, terwijl het toch een geweldige tijd zou moeten zijn als alles goed gaat. Ga ervan genieten ajb voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij en heb je een kleine om voor te zorgen, óók dan blijven de zorgen er die blijven er zo lang je leeft maar laat niet je leven erdoor bepalen ajb als je er geen echt goede reden voor hebt. Af en toe eventjes zorgen maken maar probeer daarna weer blij te wezen dat het bij jou wel goed gaat... Zet em op meiden! Niet bang zijn en vertrouw op je eigen gevoel! Hier een rustig dagje even echt helemaal niets om mezelf even goede rust te gunnen. Denk toch maar even een afspraak ga maken met de ha die kan me dan adviseren waar ik heen moet voor eventuele fysio. Verder een nukkige peuter in huis want die ging gisteravond pas na half 10 slapen...(had hier een vergadering die heeft ze helemaal uitgezeten... ) en ze stond om tien voor 6 weer bij ons bed....heb haar er weer in gestuurd en gezegt dat ze in het vervolg bij me mag komen als pappa boven komt om zich aan te kleden (is ong. half 7, toch een redelijke tijd dacht ik...beter dan 10 voor 6....kan ik echt niet tegen als ik die 5:50 zie staan op de wekker......) Goed ben vandaag goed in het negeren van absoluut negatief gedrag want oei wat kan zij gillen en krijsen en raar doen zeg....nooit gedacht mn eigen kind af en toe eens voor gek te verklaren maar soms is ze echt een beetje gek hoor......ach dat hoort bij haar en daarom hou ik ook echt veel van dr... Zo en dan nu verder in mn boek....Jill Mansell, tophit.....is leuk!Ga em uitlezen vandaag denk ik, ben al over de helft....gaat me vast lukken, als er maar niet iets heel leuk is op t.v. vanavond, want dan ben ik afgeleid haha....
Nettie, haha ja idd dan lijkt een dag wel een jaar... euh nou oke een maand dan Mannetje zei vanmorgen ineens dat ik een buikje begin te krijgen en dat je het nu begint te zien Het was me idd ook al opgevallen...voor wie er oplet kun je het echt wel zien gelukkig heb ik op mijn werk een schort om en zie je het niet
hallo meiden Als eerst wil ik nieuwbegin en merel ontzettend vel sterkte wensen, iik zou graag meer willen doen als ik dat kon...echt zwaar kloote voor jullie. @ploetertje:als ik jou was zou ik t dan eens navragen, is toch een extra echo, ik heb gister mijn ziekefonds opgebeld om te vragen hoe t zat, en die man zei dat dat volgens hem apart van elkaar gaat!die echo die jij met 6,5 week heb gehad was medish dus die krijg je gewoon vergoed! @yvette:ja dat van die maten viel me gewoon op, dus was nieuwschierig, heb er wel flkink wat mensen mee aan het denken gezet haha. En wat yvette zegt over je voorgevoel, daar zul je best gelijk in hebben maar ja nieuwbeging had ook gewoon een goed gevoel... Maar wat zeker zo is, is dat me niet aleen maar bang moeten zijn (jaja dat ik nu net degene ben die dat zegt uhumm)1 op de tien kans dat het misgaat is veel, maar 9 op de 10 dat het goed gaat is nog veeeel meer!daar hou ik me sinds gister gewoon aan vast, we hebben hier nu al zoveel ellende gehad, het moet toch een keer afgelopen zijn!ik heb maandag me echo, maar probeer het van me af te zetten, want anders mak ik mezelf ook echt helemaal gek! Ik wens iedereen gewoon een fijne zwangerschap en allemaal een gezond kindje toe! kusss
kan het hier echt niet bijhouden, maar heb het dan momenteel super druk. Gister bij de vk geweest en 17 juni mag ik voor de echo kan bijna niet meer wachten, volgens de vk ben ik op 7 jan uitgerend maar even afwachten wat de echo zegt