Hahha ik kom inderdaad ook allemaal termen tegen wat me niks zegt. En het lijkt zo ongelovelijk veel wat je nodig bent. Pfff zie nu al door de bomen het bos niet meer. Qua kinderkamer weet ik absoluut nog niet wat ik wil. Ga dit wel lekker samen met mijn mannetje uitzoeken. Hij was vandaag aan het werk geweest bij iets met allemaal kinderspullen, had ie al weer even rond lopen neuzen haha. Zo schattig. Vanavond heeft ie mixtoernooi met volleybal. Hij vroeg al of ik mee wou doen. Eerst zei ik enthousiast "ja", maar nu twijfel ik of dat wel goed is. Beetje rustig aan doen denk ik maar. Of kan het geen kwaad. Ik denk nu ik zwanger ben dat ik bijna niks meer mag of kan hahaha. Ook met eten enz. Mag ik dit wel? Mag ik dat wel? Maak het mezelf af en toe te moeilijk hihi.
Zat even bij te lezen en schrok enorm, nieuw begin roger en Merel en partner heel veel sterkte voor de komende periode..........
Nieuwbegin en Roger Merel ...met tranen in mijn ogen jullie verhaal gelezen. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Neem zelf ook de tijd om dit verlies te verwerken. Wel heel erg knap van je Roger dat je ons dit nieuws ook zo heb gebracht in deze voor jullie zo moeilijke periode! Nieuwbegin heel veel sterkte met je herstel van deze hele zware operatie! Neem de tijd meid...
@nieuwbegin en Roger: Dit is vreselijk nieuws, inderdaad. Wat een schrik, en dan ook nog ineens een operatie! Ik ben erg verdrietig voor jullie en ik hoop dat nieuwbegin snel herstelt en dat jullie snel een nieuwe kans krijgen. Wat een geluk dat de eileider in elk geval bespaard kon worden. Heel veel sterkte, voor jullie beiden. @Merel69: Ook jij heel veel sterkte. Wat naar dat je dit al voor de tweede keer meemaakt. Ik hoop dat je snel weer in verwachting zal zijn en duim dat alles dan goed zal gaan! @Jeanette: Ik herken de depri-buien wel. Ik werd gisteren echt gek van mezelf. Geen echte reden om ongelukkig te zijn en voelde me toch zo rot! @Nettie: Veel sterkte met de heup en bekken... @Ploetertje: Fijn dat je even schreef dat jij met je twee kids vooral doorgaat als je je moe voelt. Ik heb geen andere kids en moet alleen mezelf op de been houden. Ik heb me voorgenomen weer wat stoerder te gaan zijn! @Yvette1983: Ja, vlagen misselijkheid zijn inderdaad nog wel ok. Mijn grote probleem is nu extreme vermoeidheid... Hoe voel jij je? Denk dat je gelijk hebt met dat mensen zich moeten vasthouden aan hun positieve gevoel over de zwangerschap. Natuurlijk is het eng. Voor iedereen, want je wil zooo graag dat gezonde kindje, maar we moeten proberen de meiden heel erg te steunen die iets rots meemaken zonder zelf direct heel pessimistisch te worden over onze eigen zwangerschap, want ik denk dat al die angst in je lijf niet goed is voor de ontwikkeling van de beeb! Maar ik begrijp dat het wel lastiger gedaan is dan gezegd... @Mikki77: Zie hierboven. Ik weet sinds een paar dagen echt niet meer hoe ik mijn ogen open moet houden! @Sjansie en MerleQ: Sterkte met de misselijkheid! Hopelijk wordt het snel wat draaglijker! Met mij alles wel ok, maar voelde me gisteren echt beroerd. Moe en prikkelbaar en ja, Lautjuh85, ik slaap ook ellendig. Ik val meestal wel meteen in slaap, maar word heel vaak wakker. Moet de hele tijd naar de wc en heb superirritante tintelingen in mijn benen. (Restless legs syndrome.) Heeft iemand anders dit ook? Zen
Kwam net thuis van m'n werk en dacht: "ha, even lekker bijlezen op het forum..." Nou, ik ben zwaar geschokt en emotioneel van de gebeurtenissen afgelopen dag. Ik wil dan ook Merel en Nieuwbegin en Roger ontzettend veel sterkte wensen! Ik hoop dat jullie steun kunnen vinden bij elkaar om dit een plaatsje te kunnen geven. Heel veel sterkte nogmaals.
Hey meiden, hier even een ego berichtje. Ik ben namelijk veel te moe vandaag. Al wil ik ook Merel en haar mannetje veel sterkte wensen voor de komende tijd. Ik kom net van de fysio vandaan en als het goed is ligt er volgende week een briefje klaar met daarin het advies voor een sta tafel en een aangepaste bureaustoel. Het blijkt namelijk dat mijn wervelkolom bovenin scheef zit, waardoor ik dus eigenlijk altijd last van mijn rug zal blijven houden. Ik heb op het moment veel last van mijn onderrug, maar ook veel last van mijn nek. De onderrug kan met de zwangerschap te maken hebben. Ik ga morgen dus alvast naar mijn leidinggevende toe om het te vragen, dan kan ik in iedergeval alvast aangeven dat een briefje van de fysio eraan komt. Dus ik ben benieuwd. Ow ja! We hebben vandaag te horen gekregen dat de lening voor onze auto akkoord is, dus we kunnen binnenkort onze nieuwe auto ophalen. We zijn helemaal blij! Eindelijk weer een goeie en veilige auto, waar wij ons fijn in voelen. Voor nu....ik ga zometeen na GTST m'n bedje in en heel misschien dat ik mijn lappie meeneem, maar dat weet ik nog niet zeker. Dus voor de zekerheid alvast slaap lekker allemaal!. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Merel en Nieuwbegin en Roger; heel veel sterkte in deze akelige periode! Vind het toch wel vreselijk om al die nare berichten te lezen!?
Zo even zelf in de laptop klimmen... Als eerst voor een ieder die door de nare berichten zelf twijfelt. 1 op de 5 vrouwen ( gemiddeld) krijgt een miskraam of word de zwangerschap op welke andere manier onderbroken in de eerste 3 maanden. het is dus logisch dat je op een forum als deze dit soort verhalen tegen komt. Laat je daar niet door beinvloeden over je eigen gevoel of zwangerschap. want als je bedenkt dat we hier schrijven met over de 50 vrouwen dan behoor jij inmiddels met een grote kans tot de 40 vrouwen die hun zwnagerschap voldragen. Dus laat de verhalen de verhalen en geniet van je wolk... Hier gaat het inmiddels wel weer... erg veel buikpijn en pijn in mijn nek en schouders. en een blauweplek op mijn ziel... maar goed wij leven nog en gelukkig was ik een koppige patient en heb ik het voor elkaar gekregen dat ze hun uiterste best hebben gedaan om de meest actieve eileider ( ik hbe de meeste eitjes in die 18 rondes links gehad) gespaard gebleven... Nu dus even rust voro mijn lichaam en voor ons, en over ander hlve mand weer er tegen aan. Het gekke is namelijk dat het mij weer energie gegeven heb om door te gaan. IK KAN ZWANGER WORDEN endat is al heel wat als je dat 18 rondes nog niet heb mee gemaakt... Ik sluit mij nu af voor dit forum, dus reacties lees ik helaas niet meer. Ik wil jullie ( en mijn partner ook) enorm bedanken voor jullie lieve steunde woorden.. het helpt ons.. Heel veel succes en plezier voor jullie zwangerschappen... dat jullie maar het mooiste kindje mogen krijgen wat er bestaat ( tot ik weer zwanger mag worden )
@nieuwbegin en Roger, Jee.....mijn mond viel open van verbazing......heel veel sterkte......goed om te horen dat de eileider is gespaard gebleven. om dit verlies een plek te geven. @Merel, sterkte meis, heftig hoor. Zo heen en weer geslingerd te worden door je emtoies en nu dus toch te moeten horen dat het mis is. @Yvette ja foto's komen nog Ben zooooooooo moe! Maar koester dat gevoel wel als jullie snappen wat ik bedoel. Vandaag had een kind overgevgeven, hij werd al geholpen door iemand anders zodat ik hard hollend er langs kon ongeveer.....zou over mijn nek zijn gegaan.
Hoi lieve meiden, ik heb een paar dagen geen tijd gehad. Nu kom ik lezen en zie meteen heel trieste berichten... @ Roger & Nieuwbegin. Wat vreselijk, jullie verhaal! Dit hadden we echt niet gehoopt en verwacht, wat een harde klap zeg. . En dan ook nog een operatie.... Alleen nog een 'geluk' dat de eileider niet weg hoefde. Dit is al vreselijk genoeg. Heel veel sterkte voor jullie beiden, (PS Roger, fijn dat je ons even op de hoogte hebt gehouden, ik hoop later nog te horen hoe het nu met Nieuwbegin gaat!) @ Merel Wat super spijtig dat je afscheid van ons moet nemen . Ik vind het echt heel erg voor je, en dan nog 2 x in 4 maanden. Ik hoop zo dat het snel weer raak is en dat het dan helemaal goed zal gaan, Het is je echt gegund. Heel veel sterkte meid! Liefs
@ Nettie Succes met je drukke peuter. Best heavy soms he, zwanger en voor een kleintje zorgen... Las gister wat verhalen over je frustraties binnen gezinnetje, is het allemaal weer wat rustiger geworden? Begrijp het wel hoor, bij ons is dat ook vaak zo, hij ziet gewoon 1000 dingen niet en maakt zich nergens druk om. Soms best lastig, zeker met die extra dosis hormonen. Goed voor jezelf blijven zorgen he @ MerleQ Heb je filmpje even bekeken, mooi zeg! Wauw! @ Ploetertje Volgens mij heb ik jouw eerste berichtje hier misgelopen? Welkom hier, en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk de 3e al! @ Jeanette Ook welkom meid en van harte! Enne over je humeur... Is echt normaal hoor. Boosheid, chagrijnig zijn, depry buien. Het is één grote hormonen storm in je lijf en daar moet het lichaam eerst weer aan wennen... De eerste 3 maanden zijn vaak zowel lichamelijk als geestelijk zwaar, maar langzaam aan zal alles weer luchtiger en lichter worden! @ Blackdalya Wanneer moet je nu weer terug voor een echo meid? En hoe voel je je nu? @ Cobi Alsnog gefeliciteerd @ Allahinkullu Fijn dat alles goed was, gefeliciteerd met de goede echo! @ Dagmar Ik weet niet meer zeker of ik het al getypt had Maar heel veel sterkte meid! @ Yvette enSjolie Gefeliciteerd meid met je echo, geweldig! @ Pregnantlady/ Gaby Welkom, join the club en gefeliciteerd! @ Zen Bedankt nog voor je berichtje! Heb gister voor het eerst gewerkt. Was best heel leuk maar was na 8 uur staan en lopen he-le-maal gebroken. Wel voldaan gevoel én centen vediend Jij wat misselijker nu las ik? Succes he nu met alle voorberidingen voor het terug verhuizen! Liefs Female!
JEEEEEEEEJ Ik wil even iets leuks kwijt! Vandaag heb ik een doptone gekocht en we hebben het hartje kunnen horen! Zo één met display hebben wij, dus ik weet ook zeker dat we het hartje van Hummeltje hebben gehoord! Het klopte trouwens 174 slagen per minuut, dus de vk had het niet zo goed geschat (Zou het dan toch een meisje zijn, mijn gevoel nijgt er namelijk heel erg naar ?) Ik heb de babykamer ook al uitgedacht, haha! Ik had laatst voor een collega van me zon kaart gekocht, ze is net bevallen van een dochter. Heel leuk, zon soort konijn (leek wel van Diddl, maar is het geloof ik niet) met een roze luiertje aan. Voor een jongen uiteraard blauw. Die wil ik door mijn zusje op één muur laten schilderen, wat we met de rest doen, weet ik nog niet heel zeker. De meubeltjes wil ik in ieder geval white-wash gaan lakken, dat vind ik zo mooi! En mijn vader wil voor ons wel een nieuwe commode en kast maken, lief he! (Hij kan dat super goed, heeft voor ons een prachtige babykamer gemaakt!) @ ChantalK: Luister lekker naar je gevoel meid, het gaat vast goed! @ Nettie: Wat goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt meid, hoe gaat het met je boek, zo een paar uurtjes verder? @ Zen: Arme jij, die vermoeidheid We hebben er wel met meer last van hier, lees ik. Ik ben ook echt heel veel moe, maar kan dan ook s middags gaan slapen, omdat ik niet meer mag werken door mijn bekken. Dus ja, op de vraag hoe ik me voel? Pijn in mijn bekken en vermoeid, af en toe misselijk, maar toch vind ik dat ik niet mag klagen. Er groeit een wondertje in mij en na de dip van gisteren voel ik me nu alleen maar weer gelukkig. Veel sterkte voor jou meid, en probeer gewoon zoveel mogelijk te rusten! @ Nieuw begin: Diep respect, ongelooflijk sterk dat je nu nog zo'n bericht kan sturen. Heb je even een PB'tje gestuurd.
@ Yvette: ja die vermoeidheid is inderdaad wat. Ik heb er ook gigantisch veel last van. De kwartjes vallen op het werk ook wat later als normaal... En halverwege de dag ben ik echt al zo goed als helemaal op. Een vriendin van mij zei: anders ga je halve dagen werken en de rest in de ziektewet, maar dat wil ik zeker nog niet. Ik ben niet ziek, dus ga ik ook niet de ziektewet in. Ik ga 's avonds gewoon optijd in mijn bed liggen, zodat ik in iedergeval lekker rust. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Merel, Nieuwbegin en Roger heel veel sterkte. Woorden schieten te kort, het is gewoon super verdrietig hoop voor jullie op betere tijden! Hier gaat het sinds 2 dagen wat beter minder moe en minder misselijk heel prettig maar ergens vind ik het raar. Het zou toch alleen maar erger moeten worden en niet minder? Hebben er meer meiden "beter dagen"? of moet ik me zorgen gaan maken? Gelukkig doen mijn borsten nog steeds pijn dat stelt weer iets gerust. Ook ik val 's avonds slecht in slaap, duurt heel lang terwijl ik best moe ben Iedereen succes met alle kwalen het schijnt straks allemaal beter te worden. We moeten maar geduld hebben. Liefs Rima
Merel en partner Nieuwbegin en partner.... .... Jeetje, met ongeloof lees ik jullie verhalen! Heel veel sterkte!
Hallo! Hier ben ik dan weer een keer! Ik probeer af en toe wat bij te lezen maar het gaat zo snel hier met de berichten? Zijn er ook mensen die op msn gezellig willen kletsen, ik ben zelf rond de 15e januari uitgerekend. Eerste kindje en ik vind het natuurlijk reuze spannend en helemaal te gek! Groetjes
@ RIma: meid, maak je aub geen zorgen en volg je gevoel! Ik voel eigenlijk bijna niets... Zou net zo goed niet zwanger kunnen zijn (op mijn bekken na) vermoeidheid had ik daarvoor nl. ook wel al en verder heb ik géén last van mijn borsten en maar héél af en toe misselijk. Verder niets! En ons beebje beweegt driftig en heb net nog het hartje gehoord. Ik hoop dat je dit wat geruststeld... Er zijn trouwens meer meiden hier waar het wat beter gaat dan in het begin, dus het hoeft helemaal niet erger te worden!
Yvette1983: Dank voor je bemoedigende woorden, ik probeer inderdaad zoveel mogelijk te rusten! Female: Kan me levendig voorstellen dat je kapot was aan het einde, tis niet alleen de zwangerschap maar ook wel even wennen gewoon, denk ik, 8 uur lang rondrennen en op de benen staan! Wel een lekker gevoel ook, kan ik me voorstellen! Zen
@ Female: Hee, ik lees net dat je je eerste werkdag hebt gehad! Natuurlijk vermoeiend, dat geloof ik wel! Heb je het wel naar je zin gehad? In ieder geval wens ik je in je volgende werkdagen veel plezier meid
Mijn ventje was strax in de douche geweest en had nadien zijn eau de toilette opgespoten en toen ik dat rook moest ik er bijna van braken Trouwens mijn eigen parfum dat ik normaal heerlijk vind kan ik ook niet hebben nu, het ruikt veel sterker als normaal...