Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @Yvette1983: Ik weet niet of het zin heeft om eerder voor een echo te gaan. Ik bloed toch nog wel. Het is net of ik gewoon ongesteld ben. Iedere keer na het plassen en met het plassen wat bloed. Ik heb verder geen krampen ofzo.

@SimplyMe: De aanstaande oma reageerde blij. Ze vond dat ik het goed geheim had gehouden want ze wisten van niks. Ze vroeg of het een ongelukje was haha. Want ik zei iedere keer dat ik wel kinderen wou, maar mijn vriend nog niet. En eerst was dat ook zo.

@Tacha1987: Ik hoop ook dat het een innesteling is. Ik vraag me af hoe lang je dan doorbloedt. Het lijkt net of ik gewoon ongi ben maar dan zonder ongikrampen of andere krampen.

2. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ik ben weer redelijk bijgelezen.
    Molly, Tom78, nieuwbegin, merel69: wat een ellende... veel sterkte met dit verlies. akelig om te lezen hoor, als het bij zoveel meiden mis gaat.

Gelukkig was er ook veel goed nieuws:
    Ramona, nenci, seilenna, sophie. sjansie. iuno, taby, indira, britt, merelrosie, allahinkullu, yvette en merleq: gefeliciteerd met de mooie echo's en de kloppende hartjes!
    Ik mag woensdag voor de eerste echo. Vind het echt spannend, als ik er aan denk krijg ik al de zenuwen.. Was het maar woensdag! (niet waar Tascha)

Gaby en Anoniempjuh succes en geniet morgen van de eerste echo!

FIjn dat je vrijgezellen feest zo leuk wasgeweest Yvette, leuk dat niemand alcohol mee dronk! Super vriendinnen.

Verder Female: super bedankt, echt zo fijn! Dikke knuf. En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik heb op vakantie bij de spaanse mango positiebroeken gekocht, LInnen, lang, en met een band. Zitten super fijn, zijn heel erg mooi en ze kosten maar 24,95! Weet niet of ze ze hier ook hebben maar dat zal toch wel?!
    Met namen zijn we zo nu en dan aan het brainstormen, maar voor een meid is het toch makkelijker verzinnen en overeen komen dan voor een jongens naam. Zal nog wel even duren hier haha.

Lautjuh; ik hoop zo voor je dat het goed is, en dat jullie mooie wondertje blijft zitten. Succes meis... denk aan je en duim voor je.

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik zit op internet heel veel verhalen te lezen van mensen die ook rond de 6 a 7 weken een innestelingsbloeding hadden wat leek op een menstruatie. Ik hoop dat ik dat ook heb....Wat een kl*te dag zo....ik kan nergens van genieten.

4. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo lautjuh85,

ik heb het ook vaak gelezen hoor. Bloedingen in het eerste trimester. Wat
    voor kleur bloed heb je trouwens, helderrood of meer bruin? Niet dat dat
    iets betekent, want ook heb ik daar verschillende dingen over gelezen,
    maar vroeg het mij af. En nog steeds geen stolsels of krampen?

Meid, ik kan mij zo voorstellen dat je enorm baalt vandaag. Het kan echt
    alle kanten op. Ik heb verhalen gehoord, ook van vriendinnen, over
    helderrood bloedverlies met krampen en stolsels die goed afliepen, maar
    ook andersom. Wat een onzekerheid... Ik kan echt niks bedenken wat je
    zou kunnen geruststellen. Ik hoop ook dat het bij jou gewoon iets
    onschuldigs is. Ik zal heel hard voor je duimen.

Sterkte ermee... Echt shit hoor... Dikke knuf...

Groetjes SimplyMe

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @SimplyMe: Ik heb helderrood bloedverlies. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik gewoon ongesteld ben. Ik begin nu te twijfelen. Ik was toch wel zwanger??? Het bewijs staat zelfs in mijn album. De dag erna zei dat ding ook nog zwanger... Heb geen krampen. Wel een wat zeurderige soort ongikramp onderin mijn buik. Geen stolsels. Alleen bloedverlies. Morgen maar even weer de HA bellen. Bedankt voor jullie steun.

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey Lautjuh,

ik duim zooooooooooooooo voor je he, dat de kleine gewoon lekker blijft zitten en dit een innestelingsbloeding is...

Hele dikke knuffel,

Patricia

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dankje Patricia...ik duim en bid met je mee... [-o<
    Wat kan je hier onzeker van worden zeg. Het lijkt wel of ik niet zwanger ben maar gewoon ongesteld ben geworden... :evil:

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik kan me je onzekerheid heel erg goed voorstellen hoor.

Mijn moeder is ook heeeeeeeeeel erg onzeker. Ik was vanmiddag aan het vertellen dat we gisteren van vrienden van ons een cadeautje hadden gehad.
    Toen zei ze gelijk: van mij krijgen jullie nog niets. Ik ga de goden niets verzoeken zegt ze. HIHIHI.

Best grappig. Ik heb er namelijk een heel goed gevoel over. Ik weet niet wat het is. Al ben ik natuurlijk ook erg onzeker.

Ik ben heel erg benieuwd wat de huisarts morgen zal zeggen meid.

Wanneer moet je voor het eerst naar de gynaecoloog dan?
    Ik ben trouwens ook op msn hoor. Ik sta wel op offline, maar ben er gewoon, dus als je van je af wilt kletsen, dan mag dat.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lautjuh, oh meid, wat erg die onzekerheid. Het hoeft niks te betekenen he.....zeker als je geen krampen hebt. Maar blijft onzeker en gewoon k**
    Die temp zegt niks, zeker als je overdag tempt, heb ik ook weleens gehad in het begin, sochtends 37 en smiddags 36.6.....maar sochtends gewoon weer 37. Helderrood bloedverlies? Poeh.....heftig. Hou vol kleintje van Lautjuh!

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hè gat, Lautjuh! Hoop dat het idd een innestelingsbloeding is of dat er anders ergens 'maar' een adertje gesprongen is...

Je temperatuur zegt overigens alleen iets, als je deze op hetzelfde tijdstip hebt opgenomen als anders en je je ook niet anders voelt dan anders (verkoudheid, erge moeheid, etc. kunnen je temp. ook beïnvloeden)!
    Heb ff gegoogled, helaas niets gevonden over temperatuurdaling tijdens de zwangerschap, maar kan me ergens niet goed voorstellen dat je temperatuur je hèle zwangerschap zo hoog blijft als aan het begin... :-k

Ik heb 3 maanden getempt, waarvan ik de 3e dus zwanger bleek. Zal morgenochtend weer eens tempen, kijken wat er bij mij uitkomt (nu tempen heeft dus geen zin)...

Ik vind het ook nogal heftig. Zou zelf alleen abortus overwegen als zou blijken dat het kindje 100% zeker zwaar gehandicapt (en zelf niet veel van zijn/haar leven zou beseffen) of niet levensvatbaar zou zijn...
    Down-syndroom of andere afwijkingen/beperkingen zouden voor mij persoonlijk geen reden zijn de zwangerschap af te breken. Maar aan de andere kant begrijp ik de meiden die anders denken ergens wel een beetje, want het is alles behalve makkelijk een kind op te voeden, laat staan een kind met (ernstige) beperking. Dit legt een enorme last, op zowel de ouders als de hele verdere familie (broers/zussen/opa's/oma's). En dan vraag ik me af wat 'erger is': een zwangerschap afbreken, of een kind op de wereld zetten, dat eigenlijk niet gewenst is (en uiteindelijk wellicht permanent in een tehuis beland, omdat de familie de situatie niet aan kan)...

Hier overigens gisteren het eerste dingetje voor de baby gekocht, een knuffelbeest. :) Zo'n hele zachte, 'knuffelige' hond.
    Maar hebben hem alleen maar meegenomen omdat ie nu van 15 euro voor 4,50 euro was, hoor. ;)
    Verder komt er hier waarschijnlijk tot aan de geboorte niets nieuws in huis, simpelweg om de reden dat we eigenlijk alles al hebben. 8) :D
    Wordt dus zelfs nog flink m'n hoofd breken over wat de opa's en oma's t.z.t. evt. nog voor leuks/handigs zouden kunnen geven... :rolleyes:

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik lijk wel hardstikke ongesteld. Haha ik zou haast denken dat ik helemaal niet zwanger ben. Allemaal schijn....zal vast niet. Morgen ga ik de HA bellen dat ik eerder terecht wil. Ik moet dinsdag heen, maar ik wil morgen.

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou ook morgen gaan :) Ik zou zelfs desnoods zelf een echo regelen, ik zou hier helemaal gek van worden ;) Ik duim nog steeds dat alles gewoon nog goed is!

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Dit vond ik ergens op een ander forumsite:

Het kan echt nog alle kanten op. Ik laat morgen wel meer horen. Nu ik dit zo lees hoop ik dat dit bij mij ook zo is....

14. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb idd ook gelezen dat bij verlies van veel helderrood bloed gesproken wordt van een 'dreigende miskraam', maar dat het in 50% van deze gevallen uiteindelijk toch gewoon goed blijft gaan!

Duim dus voor je dat je gauw een echo krijgt, waarop een fier kloppend hartje te zien is! *duim duim duim*

15. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Lautjuh85: Dat is inderdaad enorm schrikken… Wat lastig dat ze nu niets voor je kunnen doen… Zit er echt niets anders op dan afwachten? Dat kan toch niet, er is toch wel een plekkie voor een spoedgevalletje zoals dit? Zeker morgen weer bellen en op je strepen staan hoor! Sterkte! Ik duim… Wel een geruststelling dat je moeder dit ook heeft gehad bij je broertje, lijkt me. En fijn dat je er met haar over hebt kunnen praten.

@SimpleMe: Dank voor al je speurwerk! In mijn vitaminepillen zit ook maar 25% magnesium, denk inderdaad dat ik dan toch die pillen maar ga slikken! Super, erg veel dank! Oh, als jouw oudste banjers al zo groot zijn snap ik het, die laten zich natuurlijk niet meer dollen! Leuk joh, zo’n grote familie! Geweldig dat ook jij het hartje al hebt gehoord!

@Nettie: Ik ben erg blij met je reactie over het weghalen van kindjes. Ik respecteer zeker ieders mening, maar ik denk er zo over als jij… Fijn ook dat het weer zo gezellig is bij jullie thuis!

Zen

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Lautjuh: meid, je laat me schrikken :( Ik hoop HEEL erg hard met je mee dat je beeb blijft zitten! Sterkte met dit onzekere gevoel!

@Libra: ik dacht laatst al: waar zit Libra toch? Die is zeker ziek van de symptoompjes...en ja hoor :) Erg he..maar het is voor een goed doel!

Ik heb verder weinig te melden, behalve dan dat ik al de hele dag STRONT- en STRONTchagrijnig ben, en iedereen wel kan vermoorden :evil: Alles is me te veel, en ik wil alleen maar met rust gelaten worden met mijn beebje. :x We waren net op een verjaardag (waar niemand het nog weet), en volgens mij zijn ze daar wel geschrokken van mijn gezicht...hahah...als blikken konden doden...Die stomme grappen en die zinloze gesprekken, daar ben ik nu echt niet van gediend :evil:

17. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Laat ik ook weer eens even wat van me laten horen!
    Mijn duizelingen zijn weg, maar het bruinverlies is er nog steeds. soms wat meer, soms wat minder, maar het blijft bruin. Maak me er niet teveel zorgen meer om (probeer ik althans... :rolleyes: )
    Ben nog met vlagen misselijk, maar kan er steeds beter mee omgaan, weet hoe ik het kan voorkomen....

@ Lautjuh: ik hoop zo voor je dat het goed blijft gaan! Ik zou echt morgenvroeg gelijk aan gaan dringen op een echo! Zo wordt je alleen maar gek van onzekerheid! En inderdaad, wat de meeste al schrijven: 50% van de bloedingen betekent niks!

Dinsdag weer een echo, vind het best eng weer, als er nog maar een hartje klopt....

Hebben jullie ok zo'n regen gehad vanmiddag?pfoe!

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Regen? Ik heb heerlijk in het zonnetje op een terras gezeten! :D

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

hier heeft ook (nog) niet geregent. Wij hebben echt heerlijk weer gehad. We hadden vanmiddag een verjaardag, en hebben daar lekker in de tuin gezete. HIHIIHIHIHIHIHI.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

20. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    huh? En ik zie dat jij in Zwolle woont, is niet zover bij mij vandaan...30 km ofzo.
    Wij moesten echt rennen met stoelkussens, parasols. Was bij mn ouders, op de fiets, heeft een half uur flink geplenst!nou jaaaaaaaa hahaha

Deel Deze Pagina