Ga ik net naar de wc, heb ik alleen nog een beetje bloed met afvegen. Verder niets...Ik heb de vk gebeld ik mag volgende week voor een echo in het ziekenhuis. Ik heb de 24e mijn intake, maar om er zeker van te zijn of er wel of niet iets zit moet ik eerst een echo...he he eindelijk iemand die naar mij luisterd...en die mij begrijpt.
hehe.... gelukkig..... Tja moet je nog wel even wachten... ..... maar weet je in iedergeval dat er goed naar gekeken gaat worden..... xxmona
Lautjuh....*knuffel* Wat moet je nog een rottijd wachten op die echo zeg... En laat dat bloed verder wegblijven!
De VK wil mij geen onzekerheid geven. Als ik het deze week laat doen dan is er een kans dat je alleen een vruchtzakje ziet. Dus het beste is tot volgende week wachten. Dinsdag 17 juni om 13.10 ben ik aan de beurt. Ik hoop ook dat het bloed wegblijft en dat de HA het heeeel erg fout heeft. Ik ga bidden [-o<
Gisteren communie gehad van mijn nichtje, was superleuk! Heerlijk de hele dag in de zon en af en toe in de schaduw gezeten, wat was het toch warm zeg! Wat wel grappig was, is dat iedereen ons kwam feliciteren met ons kleintje! We hebben gisteren zelfs van een ander nichtje van mij al een knuffel gekregen! Super lief! @ Anoniempjeh + Pregnantlady: Succes met het wachten! @ SimplyMe: Wauw! Wat leuk zeg, dat jij het hartje ook al hebt gehoord! Wij horen het helaas niet meer nu, hebben het gistermorgen en gisteravond geprobeerd, dus we gaan er nu maar gewoon meer wachten, een weekje of zo Wel SUPER dat jij nu ook het hartje hebt gehoord van je kleintje! @ Lautjuh: Balen meid Ik hoop zo dat het goed blijft gaan Ik duim voor je hoor! En dat van die temperatuur: Toen ik begon met tempen (ik was eigenlijk te laat, begon pas op dag 7) toen was ie hoger dan ná de eisprong en innesteling! Dus mijn temp. is ook lager dan daarvoor En die echo, die zou ik ook eisen hoor! Pff, ik hoop voor je dat ze donderdag evengoed nog positief testen! Wel fijn dat je VK je toch laat komen volgende week, al duurt dat wachten natuurlijk ook nog lang! @ Birthe: Goh, dat is fijn zeg, dat je in Spanje voor zon laag prijsje een paar mooie broeken hebt kunnen kopen! Wij hebben hier helaas geen Mango, maar denk dat ik dan eens eventjes naar Eindhoven ga, daar hebben ze er wel een. Lijkt me heerlijk! Wat balen trouwens dat je schoonouders hun mond niet konden houden Dat is toch nieuws dat je liever zelf wilt vertellen, op je eigen tijd. Aan de andere kant, mijn moeder heeft het ook direct aan een tante van mij verteld, ik kon het haar niet eens kwalijk nemen: Ze is er ook zó blij mee! Toen hebben wij wel besloten dat het gewoon wereldkundig gemaakt mocht worden @ Ramona: Oeh, gevoelig! Nou weet je, je hebt gewoon helemaal gelijk als je haar er niet bij wilt hebben en als ze dan gekwetst is, dan gaat dat ook wel weer over Je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt! Wat vindt je man ervan? @ Derona: GEFELICITEERD meid! En nu lekker gaan genieten!
Hoi Meiden, Ik kom net terug van de verloskundige. Ik kreeg ook een echo....maar.......ik moet donderdag terug komen....ze ziet wel een vruchtje, maar deze zit in de schaduw van een darm dus is niets te zien van de grootte enz. getver...was al zo zenuwachtig...en nu weer wachten tot donderdag...dus er valt nog niets over te zeggen... Hebben jullie hier ervaring mee? Ze zei wel: ik denk niet dat het al 9 weken is, maar dat kan goed kloppen omdat na mijn mk cyclus ook later was. Had zo gehoopt op een foto met kloppend hartje, valt dan zo tegen...! Bah! Liefs Sanne
Poehh meis,wat een rot situatie en idd dan denk ik ook niet dat je 9 weken bent,want dan moet je wel wat meer zien en dan moet je nu ook nog wachten pfffffffffffffffffffffffff dikke knuff
Tjee... vervelend.. Heb het inderdaad wel eens vaker gehoord... Nog ff geduld dus.... pffff tis wat dat wachten...
Ik hoop voor je dat alles dit keer wel goed blijft gaan! Ik zie dat je een miskraam hebt gehad met ruim 11 weken. Was dat een missed abortion of is de vrucht echt pas opgehouden met leven met die ruim 11 weken? Dat lijkt me echt zo vreselijk zo laat nog
Hallo Sanne78, echt shit hoor. Kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. Weet je nog niks. Gelukkig mag je redelijk snel terugkomen voor een echo en laten ze je niet nog een week of wat wachten. Maar wel balen zeg... Wanneer had je positief getest dan? Groetjes SimplyMe
Tja mijn vriend geeft mij wel gelijk.... gelukkig.. Al neemt hij het nog wel ooit op voor haar met de woorden: "ja, ze weet niet beter ". Tja makkelijk excuus.... Aan de andere kant maakt hij het ook niet echt gemakkelijk, we hebben twee katten, nu moet hij eigenlijk de bak verschonen, maar hij heeft t aan zijn moeder gevraagd... Die komt dus nu 1x in de week over de vloer... op zich niet erg, maar de vorige keer zat ze al beneden toen ik met mijn zoontje uit bed kwam! Ze had hier ook "alvast" pantoffels van haar neergezet..... pffff... i.p.v. dat hij zelf die bak ff verschoont..... Ze heeft een sleutel, maar gebruikt die steeds vrijer... had hem alleen gegeven voor als wij er niet zouden zijn.... of we zouden ons een keer buitensluiten.... Ben dus ook bang dat ze hier dus gewoon binnenkomt als ik bv de roze jurkjes heb gewassen... denk dat ik ze maar in mn slaapkamer zet dus, die kan nog los opslot... absurd eigenlijk als ik erover nadenk.... is verdorrie mn eigen huis... misschien binnekort maar de confrontatie aangaan.... of laat mn vriend dat mooi doen... is ZIJN moeder en anders is het weer MIJN schuld... pfff... xxmona
Spannend hoor al die echo's! Ook heel frustrerend tegelijkertijd. Ik krijg mijn volgende alweer over 2 weken! Oehhh!
@ Sanne: He, wat vervelend Ik heb er nog nooit van gehoord, dus kan je helaas ook geen raad geven @ Ramona: Wat raar dat hij zijn moeder vraagt om de bak te doen Jullie runnen toch sámen het huishouden? Zo werk je het ook wel in de hand dat zij te pas en te onpas aan komt lopen Wij hebben ook katten en mijn vriend moet dus nu ook de bak doen, maar dat doet hij dus ook altijd gewoon. Bovendien is 1 x in de week wel een beetje weinig, toch? Doet hij dat tussendoor wel dan? Moeilijke situatie
Ja, ben er echt verdrietig van! Ik had positief getest op 10 mei, maar had op 5 mei ong. moeten worden, maar goed...mijn 1e menstruatie na mk was ook week later...dus wellicht ben ik wel 2 wkn minder ver.. maar heb nog nooit gehoord van dat het vruchtje in de schaduw ligt, was ook heel duidelijk te zien, schaduw van darm, wie verzint dat nou? Ben echt bang dat het mis is, maar voor t hetzelfde geld is er niets aan de hand, maar die onzekerheid ben ik zo zat...
ja natuurlijk word je er onzeker van, en je word er ook zo door overvallen,dat je dan vergeet dingen te vragen