@Sanne78: Pff ik snap je onzekerheid maar al te goed. Ik verlies best wat bloed en ben ook zo vreselijk onzeker. Het bloeden is inmiddels zo goed als over. Ik moet volgende week dinsdag naar de gynaecoloog voor een echo. Ik hoop dat ze wat kunnen zien. Misschien heb ik ook wel een late innesteling.
Ramona, waarom maak je zelf de kattenbak niet schoon? Gewoon even handschoentjes aan en daarna je handen wassen. Geen probleem hoor. Dan hoef je ook je schoonmoeder daar niet meer voor binnen te laten.
Ik doe hem altijd elke dag uitscheppen normaal... Dat gebeurt nu dus niet... maar hij wordt dus 1x in de week helemaal verschoond... Ik heb een overdreven grote bak... en mn katten zijn nu constant buiten, dus dat is nu echt genoeg..... (lagen vorige keer maar 2 drollen in) Ik hou het echt in de gaten.. vorige zwangerschap heb ik zelf op gegeven moment de bak verschoond (met handschoenen) omdat ik hem te vies vond.. vind ik zielig... Tja weet t ook niet... vind het ook helemaal niet leuk... maar hij kan er niet goed tegen ofzo.. (of dat zegt hij...) maarja wat moet ik dan? Liefst zou ik het gewoon zelf doen..... maarja dat mag natuurlijk niet... Baal er ook van dat zij de enige is hier in de buurt.... Mijn eigen familie zit 117 km verderop... dus tja als we een keer oppas nodig hebben ofzo zijn we afhankelijk van haar.... Heb tijdens het typen van dit bericht meteen me vriend gebeld... ofdat hijzelf de bak wil schoonmaken... omdat ik gek word van dr.. hij wist ook niet dat ze al pantoffels hier neer had gezet..... Hij gaat dr nu bellen om te zeggen dat ze dat niet meer hoef te doen... Bedankt voor de steun.... xxmona
Vind je het niet heel moeilijk om tot dinsdag te moeten wachten? Dat lijkt nog zo ver! Ik hoop voor je dat alles gewoon nog goed zit! Spannend...
Arrrghhhhh! Wat irritant, ken dat zo'n schoonmoeder...ze bedoelt het vast allemaal goed, maar ohw.....vreselijk! zijn ook de hormonen dat ik er niet tegen kan, wel tegen mijn eigen ouders trouwens... Mijn vriend heeft net gelijk zijn moeder gebeld dat ze me nu niet hoeft te bellen of langs te komen dat ik daar niet op zit te wachten...ben zo blij dat hij dat heeft gezegd, daar was ik natuurlijk alweer bang voor. Nu hoop ik niet dat ze het in haar hoofd haalt dat ze donderdag meegaat naar die 2e echo, mijn vriend kan geen vrij dus ik moet alleen, wel balen, maar ga toch liever nog alleen..
Begrijp precies wat je bedoeld... Ben ik gelukkig (of voor jou jammer genoeg) niet de enige... heel veel succes.... xxmona
Klinkt misschien heel raar, maar ik ben meer met het bloed bezig. Zit de hele tijd erop te letten of het wel echt over is. Misschien geeft me dat wel een goed gevoel, dat het toch goed zit. Tja een week duur nog best lang. Maar de VK zei dat als ik deze week ging dat er een kans is dat je (nog) niets kunt zien of horen. Dit komt ook omdat ik mijn cyclus niet weet aangezien ik binnen 2 maanden al zwanger ben. Dus het kan net zo goed een late innesteling zijn. Dan kan ik beter nog even een weekje wachten.
Jeetje Lautjuh, dat is wel erg lang wachten...tot dinsdag! Kan het echt niet eerder? Bloed hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat het mis is, maar inderdaad je wordt hier zo onzeker door en dat is natuurlijk ook al helemaal niet goed! Ik ben inderdaad wel blij dat ik donderdag mag, ze zei: niet voor ons hoor (voor meten ed.), maar voor je eigen gemoedsrust, ze weet ook niet of ze dan wel iets ziet, maar misschien liggen mijn darmen dan anders...moet misschien maar gaan touwtje springen ofzo...
Ja, haha moest trouwens wel lachen om die pantoffels, hihi! mijn eigen ouders wonen ook ver weg en ik ben dus ook aangewezen op zijn ouders, maar dat kan ik gewoon niet goed hebben merk ik aan mijzelf..! X
Ik ben allang blij dat ze me voor een echo sturen. Dat wouden ze gisteren nog niet. Afwachten werd er alleen maar gezegd. Vanmorgen toen ik assistente aan de lijn had zei ze het weer. Afwachten. De HA kan niks voor je doen. Nou ik heb erop aangedrongen dat ik toch even naar de HA wou. Haha ja misschien moet je maar touwtje gaan springen. Of zorgen dat je darmen vol zitten ofzo..hahha
Hey meiden, ik voel me nu even heeeeeeeeeeeeel erg onzeker. Ben net naar de wc geweest en vond kleine stukjes bloed in mijn urine. Ik heb mijn zusje gebeld en die vertelde dat zij met 9 weken een innestelingsbloeding had gehad van een paar dagen en dat zolang ik geen buikpijn heb, het gewoon goed zit.... Pfffffff, ik vind dit zo niet leuk he? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Mijn vriendin en Lautjuh zeggen: afwachten..... en als het morgen weer is (of voor de rest van vandaag) de huisarts of vk bellen... Ik kan echt wel huilen.....
Jammer dat ze geen inwendige echo daarna heeft geprobeerd. Vaak als het extern niet lukt dan proberen ze dat wel. He wat balen dat je nu langer in spanning zit. Veel succes donderdag. Lekker met een volle blaas er naar toe gaan. Liefs, Gaby
Tja.. dan herken je echt het gevoel... Bij mij is het alleen mijn schoonmoeder... De vader van mijn vriend is overleden toen hij acht jaar oud was, dus zij is heel beschermdend over haar zoon... scheelt dus ook nog dat ze alleen is en niet echt een "eigen leven"heeft.... Ze heeft dus het idee dat ze bij "ons"hoort... en dat wil ik dus helemaal niet... Vond haar in het begin "zielig"maar daar maakt ze dus gebruik van... heb nu zoiets van.. zoek maar n hobby ofzo... je moet zelf ook iets van je leven maken, toch? Klinkt misschien hard, maar zo is het wel.... xxmona
Ze heeft het 2x uitwendig geprobeerd (1x met volle blaas en 1x zonder) en 2x inwendig, maar t zakje ligt precies in een heel donkere schaduw baan... Nu moet ik voor donderdag weer een smoes gaan verzinnen op mijn werk...is ook nog om 10 voor 1...ik overleg het maar even met mijn teamleider...nou ja...geen zorgen voor morgen... In iedergeval bedankt voor jullie luisterend oor en lieve berichtjes, doet mij echt even goed
Kleine stukjes bloed? klinkt als "oud"bloed.... tja makkelijk gezegd, maar probeer je rustig te houden en luister naar je zusje... en als je ongerust bent bel je toch je vk? Daar zitten ze voor hoor! xxmona ps en laat je tranen maar stromen hoor... lucht op....
Ik heb nog geen VK. Dan zal ik de gyn moeten bellen.... Na de gyn moet ik namelijk naar de VK denk ik.
heb jij een gyn? Is dat omdat het een tijdje geduurd heeft voordat het raak was... ? Nou bel je die toch! Misschien alleen maar beter! xxmona
Hoi meid, zou je dan toch niet even bellen? ze kunnen je misschien even geruststellen, ik had ook nog geen vk, maar had er wel gelijk 1 gebeld toen ik weer buikpijn kreeg en dat vinden ze echt niet erg hoor! XX
aaah meis,kan me voorstellen dat je geschrokken bent was het alleen een klein stukje? of ook met afvegen?