Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Nee, hiermee was de kous af. Zal wel het geluk hebben gehad van zo'n stomme weekendhulp. Heb nu gewoon bij Neckermann besteld. Daar gingen ze t/m cup F, dus het valt toch nog best wel mee bij mij hihi.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOh kijk,hoop voor je dat ze goed passen,en niet dat je ze tig keer moet teruh sturen

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Als je op de foto je muis stil houdt, dan zie je dat er staat dat dit is van haar dochter, nu bijna 2,5 ;)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ok dankje :D

5. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hmmzzz, dan ga ik ook maar niet naar Livera :( Ik heb een superlastige maat (er zijn nog lastigere, maar goed) Heb nu 70D, probeer dat maar eens te krijgen! Daar deden ze bij Livera vorige keer ook al moeilijk over.. Om nu een meegroei daar te gaan kopen.... pfff. Zie het bij voorbaat al niet zitten ;)

En wat een domme opmerking trouwens!

6. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    hoezo hormonen, zit hier bijna te janken van kwaadheid... nou ja, zal zo ook wel weer over zijn hoop ik dan...

Stiekum zit ik mezelf eigenlijk ook weer keihard uit te lachen... Stomme doos, daar laat je je humeur toch niet door verpesten?

7. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, ik ga maar eens beginnen aan het inpakken voor de verhuizing. We trouwen over 11 dagen, dan gaan we op vakantie en als we terug komen, moeten we 1 dag later al tekenen voor ons nieuwe huis. Alsof de timing allemaal nog niet strak genoeg is, moeten we precies 1 week daarná uit dit huis zijn! Pfff... dus nu al inpakken voor over 1,5 maand.... Bleh

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hormonen zijn hormonen... jank gewoon ff lekker, lucht op!

(zo, nu ga ik echt maar aan het werk...)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    heey meis,
    je niet laten kwaad maken,door die domme dozen hoor
    is het echt niet waard

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Zooo hoezo druk :D

succes met pakken

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Het waren alleen een paar kleine stukjes....

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat is misschien nog wel een idee inderdaad.

Dat ik de huisarts even bel, of ik vandaag even mag komen met urine, kan ik gelijk zeggen dat ik zwanger ben en ik anders pas tijd heb om mijn urine te brengen, dat zal dan pas vrijdag zijn, want dan ben ik vrij.

Bedankt voor de tip meid!

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @derona: gelukkig geen mk gehad....van heel dichtbij (mn zusje) wel meegemaakt en kan dus van harte zeggen dat ik het geluk heb gehad nog nooit een mk te hebben gehad. En dus idd wat yvette al zei, is ie van mn dochter, maar wij vinden em zo mooi en duidelijk dat ik het niet kon laten.....en straks de andere erbij dan kunnen jullie de vergelijking ook zien......

@re81:kan me voorstellen dat je er wel van kan janken, wat een belachelijke reactie zeg! Alsof vrouwen die 'die maat hebben geen recht hebben op een meegroei bh en alsof hun (.)(.) niet groeien tijdens een zw.schap......Laat je tranen maar de vrije loop hoor, ik herken dat gevoel wel, als je jeergens heel boos over maakt dat je dan wel kan huilen van woede. Spui hier gerust daar zijn we voor!

@lautjuh: zeer herkenbaar, alleen maar pukkeltjes en word steeds erger ook nog es. Ook hier vooral rond de kin en begin van de hals....balen hoor, loop altijd met foundation op terwijl ik normaal gesproken eigenlijk nooit make-up op heb....maar nu altijd als ik weg ga wel dus.....

@yvette: succes met je inpakken....lastig om dat nu al te moeten, zul je net zien dat je de dingen die je inpakt omdat je ze toch nooit gebruikt, dan in 1 keer wel nodig hebt....succes meid!

@iemand die het weet: Ik hoor hier vaak over een missed abortian...kan iemand mij uitleggen wat dat is? Is misschien raar dat ik het niet weet maar ja heb er nog nooit van gehoord....

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Nettie: Een missed abortion is als het je wel zwanger bent geweest, maar een miskraam hebt gekregen zonder bloed of zo, dus dat het kindje weer door je lichaam is opgenomen. (Ten minste dat dacht ik) en ook kan het zijn dat je lichaam het vruchtje niet afstoot, terwijl het wel al wéken dood in je lijf kan zitten.

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Patricia: succes meid! Laat even wat weten als je meer weet!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja klopt volgens mij wel ja

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Lautjuh: ik heb ook last van die pukkels, maar dat heb ik eigenlijk al vanaf dat ik met de pil ben gestopt. Ze zitten tegenwoordig ook op mijn rug en op mijn kaaklijn, echt een drama! :( Maar het schijnt er allemaal bij te horen he...

Verder zit ik hier zwaar te knikkebollen op mijn werk...ik kan wel janken, ik hou dit gewoon niet vol :cry: Ik moet allerlei moeilijke zaakjes uitzoeken, en ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Mijn hersens werken niet meer mee.
    En volgende week hebben we een personeelsuitje. Een hele dag met de bus op pad en naar een of ander park, en daarna nog eten met z'n allen. 's Ochtends weg en 's avonds om 22.00 weer thuis...nou, ik trek dat dus ECHT niet. Mijn collega heeft het georganiseerd, en er zijn al zoveel afzeggingen, dus nu voel ik me zwaar schuldig, maar ik denk toch echt niet dat ik meega hoor...Ik word al moe als ik eraan denk... :(

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ook ik heb last van pukkeltjes in mijn gezicht. Ook vooral rond mijn mond en kin, maar begin ze nu ook over de rest van mijn gezicht te krijgen, pfffff.

Na 13.00 uur zal ik de HA even bellen en vragen of ik vandaag nog urine kan brengen bij hoge uitzondering....

@ Mikky: kan me goed voorstellen dat je niet mee wilt gaan. Ik heb de 23e geloof ik een feestje van het werk, daar heb ik me ook voor opgegeven, maar voor zover ik weet, is dit gewoon op het werk zelf en kan ik zelf weten wanneer ik naar huis ga...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hier ook pukkels hoor... en had opeens ook roos...
    Ik krijg altijd juist pukkels van de pil... (ben ook weer apart hoor)

Naar wat voor park ga je? pretpark? weten je collega's het al? anders moet je ook nog heel de dag smoesjes lopen verzinnen omdat je ergens niet in mag......

Ik heb hier een relaxdagje met met zoontje... heb gisteravond hier gedweild enzo toen ie op bed lag, kan nu dus ff rustig aan doen... Ga zo lekker met hem slapen... is zo fijn lekker tegen hem aan te kruipen 's-middags.. liggen we samen te snurken... zzzz zzz zzz

20. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hier ook pukkels :( En roos ook trouwens, maar heb nu andere shampoo gehaald bij de kapper en dat werkt wel!
    Ik hoop dat die pukkels volgende week even weg zijn, als we trouwen :)

@ Ramona: Oh, lekker zeg! Ik denk dat ik straks ook even mijn nestje in kruip! Haha! Even weer bijtanken ;)

Deel Deze Pagina