1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - ? - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo Heb hem ook ff bijgewerkt, 11 juni mag ik naar de gyne voor mn 1e echo. Duurt nog zoooo lang ! De gyn zat helemaal volgeboekt . Hij is heel populair namelijk Had echt gehoopt rond de 7 weken al te kunnen gaan, jammer dan Hopelijk vliegt de tijd voorbij & krijg ik 11juni een mooie echo met een mooi kloppend hartje te zien!
Vanochtend maar weer eens een test gedaan, haha.... En nog steeds superzwanger hoor! Direct de VK gebeld. 2 juni kan ik terecht voor de eerste echo.... Spannend! Duurt nog maar 4 weken.... (of anders gezegd: das PAS over 4 weken). Gaby Fijn dat alles goed was! Is je zoontje al wat rustiger? Ploetertje Ja, mijn kleine uk is nu bijna 11 maanden, maar kan (als het goed is) straks al wel lopen als die andere uk er is. Zal vast en zeker wel zwaar worden.... Maar goed, ook wel weer zin in! MerleQ Niet van die nare sites gaan bekijken nu hoor! Word je heel onzeker door! (weet ik van mijn vorige zwangerschap nog.... toen kon ik het op een dag ook niet laten, maar heb er zo'n ontzettende spijt van gehad).
O ja, onze VK gaat uit van de eerste dag van je laatste menstruatie en komt voorlopig dus bij mij uit op bevallingsdatum 1 januari. Maar laat mezelf nog ff op 4 januari staan (de echte zekerheid krijgen we toch pas bij de eerste echo, dus de lijst zal nog wel flink gaan veranderen). Hier doen ze standaard rond de 10 weken de eerste echo. Ook in verband met evt. verdere onderzoeken. Hebben jullie daar al over na gedacht? Wij doen alleen de medische echo met 20 weken.
Jaah ik was erg blij. Tja je weet maar nooit. Ze reageerde niet verrast maar ja ik had ook aangegeven dat we wilde gaan proberen. En ik kreeg de ass. dus die kende niet het hele verhaal. Hetzelfde voor de VK. Ik heb met de nieuwe ass. gesproken. Leuke dame. Ik heb op mijn vrije dag mijn eerste afspraak met de VK. Ik kan dan de kleine gewoon meenemen. En de echo hebben we op een maandagavond gezet zodat mijn man niet vrij hoeft te nemen. Gekozen voor 20.30 zodat de kleine op bed ligt. Vragen we de buren even een uurtje op te passen. De kleine viel niet in slaap tijdens het wandelen maar eenmaal in de tuin gezet en hem zijn doekje gegeven lag hij na wat geschommel al snel te dutten. Werd tijd hij was sinds half 8 al aan het murmelen. Jullie ook veel plezier buiten. Britt, bedankt voor het aanpassen van de lijst. Top hoef ik het niet meer te doen . Haha ik moet wel lachen dat jullie nog steeds allemaal testen. Misschien als ik ze in huis had gehad dat ik het ook wel had gedaan hoor. Bij de eerst ZW heb ik er geloof ik 6 of 7 tegen aan gegooid. Heel naïef wist ik toen niet dat een lichte streep ook zwanger betekende. Ik had duidelijke strepen maar niet even dik. En ik dacht dat dat moest. Tjee we hebben al een hele lijst he. Stoer. Ik hoop alleen dat we zodirct nog een beetje weten wie wie is. Ik vind het wel leuk dat er veel van onze andere topic zwanger zijn of elk moment positief kunnen testen. Is het al druk op de hyves site? of durft niemand dat aan ivm bekenden. Ik ook niet hoor. Nou de kleine ligt in de wagen te slapen in de tuin. Ik duik lekker op de tuinstoelen met een 'chickfliq' en een kan water. Helaas niet een lekker rosseeetje (ooh ook een beetje vroeg zie ik nu) man wat zijn de dagen toch lang met een kleine die je de hele nacht wakker houdt. Liefs, Gaby
Ja het word langzamerhand allemaal echt. Belde net mijn man of het te vertellen en die vond 9 juni wel erg ver weg. haha tja meer dan een maand te gaan. Dit keer bij 10 weken terwijl we de vorige keren bij 7 weken een echo hadden. Maar je ziet inderdaad zo weinig. Ach ik kan altijd bellen voor een eerdere echo wanneer ik twijfel. Ze doen nooit zo moeilijk. Lief te horen dat je blij bent voor ons maar nu wordt het ook tijd dat jij met het goede nieuws komt hoor. Liefs, Gaby
Hoi lieve meiden, Waarschijnlijk gaat het hier niet goed... sinds vanmorgen ook echt helderrood bloedverlies. Het zet nog niet echt door, maar de kans dat het goed komt wordt nu wel steeds kleiner... In het ziekenhuis kunnen ze me ook niet echt geruststellen. Het kan nog goed komen, maar ook verkeerd aflopen... Dat had ik zelf ook al bedacht dus. Maar goed, ze hebben het nog wel even overlegd met de arts en ze belden net nog om te horen hoe het ging. Dus ze leven wel heel erg mee. Ik zie het even helemaal niet meer zitten eerlijk gezegd en jank de ogen uit mijn kop ... Sorry dus dat ik er even wat minder ben. Liefs, Josien
Jeetje Josien, wat ontzettend vervelend Echt een nachtmerrie! Veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Mocht het dit keer niet baten, dan vast wel de volgende keer!
Ik voel me eigenlijk nog steeds heel erg goed af en toe ene weeig gevoel in mijn maag maar als ik dan iets eet is het weer weg. Vind het zelf allemaal nog wat onwerkelijk ws ook nog maar sinds maart met de pil gestopt. Waneeer vertellen jullie het je direkte familie (ouders) of wacht je daar ook mee tot na de 3 maanden?
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - ? - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo Iemand heeft de verkeerde lijst gepakt want ik stond er niet meer in?
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - ? - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo Nog iemand toegevoegd die er niet meer bij stond...
Josien Begrijp hoe je je voelt hoor.... Heb t vorige maand ook meegemaakt... Laat de tranen maar de vrije loop! Helaas, kan ook niemand het zeggen, of het toch nog goed gaat, dat is het vervelende.... want je weet (weer) niets... Heel veel sterkte meid! xxmona
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - ? - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 14 mei: Sophie intake vk 20 mei: Ramona intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo Nou heb vk gebeld hoor... moest nog opzoek naar een andere ook.. mn oude was gestopt... Ik mag 20 mei komen en krijg waarschijnlijk die week ook een echo, om te bepalen hoever ik ben, aangezien ik gelijk na MK weer zwanger ben... Hoop dat de daagies een beetje snel gaan, vervelend hoor dat wachten... eerst op je ei, dan voordat je kan testen... dan op je eerste echo.... en zo hobbelen we 9 maanden door... hihihi... Hoop zo dat alles goed is nu... xxmona
Misschien is het een idee om steeds als het lijstje aangepast wordt ff onderaan te melden wàt er veranderd is? Mocht de lijst dan eens 2x bewerkt worden op dezelfde tijd, of iemand een nieuwere lijst over het hoofd zien, is het zo makkelijker weer één complete lijst te maken...
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - ? - ? 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK 14 mei: Sophie intake vk 20 mei: Ramona intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo Heb hem even aangepast.. Heb vanochtend gebeld naar de VK dat ik vrijdag positief getest had.. zei ze kom morgen om kwart over twaalf maar langs, maken we even een echo? Ik dacht huh.. want hier lees ik dat iedereen pas met 8 weken enzo hoeft te komen..? Heeft ze tijd over of is dit normaal..?
Sophie zal in principe 15 maanden zijn als bij jullie de baby komt: ons zoontje ging pas met 15,5 maand (los) lopen... Kan dus ook zijn dat Sophie nog maar nèt kan lopen dan of misschien zelfs nog helemaal niet (sommige kinderen gaan pas nòg later los lopen). Toen ons zoontje net los kon lopen, heb ik hem toch zeker de eerste maand nog veel moeten dragen, niet alleen omdat hij vréééselijk langzaam liep , maar vooral ook omdat lopen natuurlijk héél vermoeiend is voor die kleintjes, dus was hij in het begin altijd al snel moe. Maar wie weet is Sophie wel een vlotte 'loopster'! Mijn ena jongste neefje is nog geen 4 maanden ouder dan ons zoontje en die begon vlàk voor z'n 1e verjaardag al met loslopen (maar is wel nr. 4 daar, misschien lag het daar aan )...
Heb je gezegd dat je rond je NOD getest hebt? Volgens mij gaan ze er standaard vanuit dat er pas bij 1 week overtijd getest wordt... Maar het kan wel hoor, zo vroeg al een echo. Wordt soms gedaan om enerzijds de zwangerschap te bevestigen en anderzijds te kijken hoe ver je bent. Maar met nog geen 5 weken is wel èr vroeg hoor! Een hartje kan je pas vanaf ca 6 weken zien kloppen op een echo. Ik dacht de vorige keer bijna 7 weken zwanger te zij toen ik m'n eerste echo kreeg, bleek echter nog maar bijna 6 weken te zijn, maar konden toen wèl een 'boontje met knipperlichtje' zien. Deze keer ga ik weer een afspraak maken voor ca week 7. Weet nu wanneer m'n ei is geweest, dus de termijn zou deze keer wel moeten kloppen, in principe... Oh ja, weet niet of de VK je gezegd heeft dat je morgen dan een INWENDIGE echo krijgt, maar anders bij deze ('t is maar dat je het weet).
belly Dat is wel erg vroeg hoor! Fijn dat je zo vroeg een echo krijgt, maar volgens mij kunnen ze dan nog niet echt veel zien... waarschijnlijk alleen een vruchtzakje... Vanaf 8 weken kunnen ze al veel meer zien of alles ok is.... en vanaf 6-7 weken kunnen ze zien of het hartje klopt (soms al iets eerder).... Denk dat de echo morgen nog maar heel weinig zegt... maar misschien krijg je er met 8 weken en 12 weken nog een? en dan is deze mooi meegenomen... xxmona
Ja ze zei:.. kom maar met volle blaas dan kijken we eerst met een uitwendige echo en als dat niet lukt dan een inwendige.. Maarre bedankt voor de tip Ik weet niet precies wanneer mijn ei was? Heb nooit een ovu test gedaan ofzo.. Ben benieuwd.. en best blij dat ik morgen al mag komen.. Kan namelijk al 3 nachten niet goed slapen van de zenuwen... weet niet wat het is... misschien als ik daar geweest ben dat ik wat rustiger ben.. haha.. Ik kan niet wachten tot morgen...