Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

ja ik laat zeker weten hoe het is gegaan, misschien dat het wel laat is want we kijken vanaaf voetbal bij me schoonouders(tenzij me echo niet goed is, maar daar ga ik niet van uit)dus het zal wel wat later zijn, maar hoe later hoe beter teken dus haha.

Gaby:jij ook veel plezier!

iedereen bedankt voor de suc6 wensingen, ik ga zo maar s even douchen en alles bijwerken hahaha stel je voor dat ie toch inwendig is..

liefss

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wezijn voor vandaag al met de 8e pagina bezig, gaat echt hard bij ons..

iloveandres:ik heb er geen verstand van sorry, maar ze zeggen ier altijd dat bruin bloed niet erg is omdat het oud bloed is...

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    spannend meis,ik denk aan je knuff

4. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Zooo heee, veel gekletst vandaag!

@Sanne 78 en Lautjuh: ik heb het zo met jullie te doen, dat wachten is zoo frustrerend! Ik duim me suf, ik gun het jullie zo dat jullie binnenkort de bevestiging krijgen dat alles gewoon goed zit!

@Sanne78: je bepaalt toch zelf of je schoonmoeder mee MAG naar de echo? Gewoon alleen gaan hoor, als je dat liever wil. Maar is het gezien de situatie niet beter om wel iemand mee te nemen, bijvoorbeeld een goede vriendin als je vriend echt niet kan?

@Welkom Marieke31!

@Anoniempjuh: succes met de echo! Hoop dat je een mooi plaatje te zien krijgt!

HUP HOLLAND HUP!

Zen

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pfff, jullie lullen te veel ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Re81 en Iuno: ik denk dat ik het morgen ga vertellen ja, dat is wel zo eerlijk.

@ Marieke31: ik woon ook in NH en krijg ook een beeb in januari. Ik woon in Purmerend, en jij? En gefeliciteerd en welkom natuurlijk ;)

@Yvette: ik ben sociaal juridisch dienstverlener. Ik help mensen met vragen en problemen op het gebied van uitkeringen, belastingen, schulden, consumentenzaken, etc. etc. Leuk werk, en ik doe het al 10 jaar :)

Update: ik ben nu zelfs 's avonds misselijk...ik kan mijn avondeten gewoon niet wegkrijgen :( En over een kwartier heb ik nog rijles ook...ik hoop niet dat ik zijn auto onderkots...haha :)

7. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    met vlagen heb ik meer last van pukkels, momenteel op de borst, vorige week af en toe in gezicht

8. winter15

winter15 Niet meer actief

Quote Zen:mad:Sanne78: je bepaalt toch zelf of je schoonmoeder mee MAG naar de echo? Gewoon alleen gaan hoor, als je dat liever wil. Maar is het gezien de situatie niet beter om wel iemand mee te nemen, bijvoorbeeld een goede vriendin als je vriend echt niet kan?

Hij kan nu gelukkig toch mee! Mijn vriendinnen wonen helaas niet in de buurt, vooral met dit soort momenten mis ik dat zo erg, vandaar dat het er in zat dat zij dan wel mee moest gaan...

Bedankt voor je lieve woorden! Hoop ook zo dat het goed zit..

Kan je trouwens wel het EK kijken daar in L.A?

Trouwens net ruzie met vriend, want hij kwam vanmiddag thuis van het werk en was boos dat ik niet voor het eten gezorgd had...nou vraag ik je....alsof ik daar nu zin in had, wat een verstand...grrrrrrrrr :evil:
    Nou janken natuurlijk, maar goed... ben blij dat ik hier af en toe even mijn verhaal kwijt kan!

Liefs Sanne

9. winter15

winter15 Niet meer actief

@ Anoniempje, hoop inderdaad dat je heeeeeeeeeeeeeeeel laat thuis bent vanavond! Komt vast wel goed!
    X

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

jeetje wat l*llen jullie veel zeg :confused:

De dames met bloedverlies...heel veel sterkte...hoop echt dat het niks ernstigs is.

over pukkeltjes...die heb ik ook ontzettend :(

Hier gaat het verder goed..vanmorgen wezen zwemmen met mijn zoontje...er zijn foto's gemaakt onder water...ben heel benieuwd hoe ze zijn geworden.
    Donderdagmorgen naar de vk..spannend!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier nu ook savonds misseijk.pfff moet ook echt niet aan eten denken nu

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pff als ik sommige verhalen hier lees dan besef ik me wel hoe blij ik wel niet ben met mijn vriend. Hij heeft echt zo'n ontzettende engelengeduld en eigenlijk verwent ie me wel te veel. Ik hoef in principe helemaal niets te doen in huis, hij doet het met liefde allemaal zelf! Nu ben ik niet zo gemeen hoor dus ik doe wel nog gewoon zoveel mogelijk ;) Maar hij brengt me iedere ochtend ontbijt op bed (uit zichzelf!) en hij heeft nooit commentaar op mijn grollen of als ik geen zin heb om te koken of iets dergelijks. Echt een super vent :) Ik ben zooooo verliefd op die man! :D
    Hij klinkt nu trouwens echt als een doetje maar dat is ie nou ook weer niet hoor ;) Hij houdt gewoon ontzettend veel van me en dat merk ik overal aan :)

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Het ging super... heb het hartje zien kloppen.. mag over drie weken weer terug voor echo.. :) en dan zijn we in ieder geval bijna de 12 weken voorbij.. :) ik kijk er weer naar uit.. ik vond het heerlijk om te zien..

woensdag naar de verloskundige.. :)

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Toch een hele opluchting he... zo'n goede echo...! fijn voor je!

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    zeker.. er valt tegelijk een last van me af.. :) geen zorgen meer zo erg als voorheen :)

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Super Lotus!

@ Anoniempje: en en en, hoe wasset? :D

Hier ook verschrikkelijk veel last van pukkels :( Gezicht en nek en decolleté vooral .. Echt lekker..

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy
    ben alweer terug
    nou heb net me eerste echo gehad, inwendig, en de gyn zei dat het er goed uit zag, ze zag vrij snel hartactie en dat was een goed teken zei ze.
    Volgens de berekeningen zou ik 7w6d moeten zijn maar volgens de echo ben ik 6w6d.
    Ik dacht natuurlijk al emteen ow jee is dat niet erg, maar ze zegt dat ze het in het begin nooit goed kunnen meten, en dat als het minder dan een week verschilt ze de uitgerekende datum ook niet eens bijstellen..Omdat ik dmv clomid zwanger ben geworden en dus steeds echo's heb gehad weet ik dus wel beter als normaal wanneer de eisprong geweest moet zijn, maar goed toch verschilt het nu dus iets, ik mag nu volgende week vrijdag terugkomen en dan kijkt ze nog een keer hoe het er dan uitziet.
    dan ben ik dus 8.5 of 9.5 week, en dan met 12 weken laat ik een nekplooimeting doen en bloed prikken dus dan mag ik weerrr joehoe, lekker een beetje regelmaat erin aha.

Maar zijn er hier meer die dat hebben, dat ze echt minder ver zijn dan ze dachten?

nou ben wel heel blij dat het goed gaat!ben nog steeds wel wat ongerust, maar misschien word dat na volgende echo minder!

liefss

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik 2 januari uitgerekend te zijn.. volgens de echo was het 8 januari.. en hij is 10 januari geboren....

Nu scheelt t zowat niets.. maar heb nu ook de eisprong gevoeld..en daaruit gerekend. (38 weken vanaf ei)

xxmona

ps gefeliciteerd met de goede echo !

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

ooh wat super meis,
    ben helemaal blij voor jullie

20. Nadesy