Goed blijven vasthouden hoor die bijna-man van je! Ach...hij heeft net wel zijn excuses gemaakt enzo en hij vond het ook erg dat hij zo uit zijn slof schoot, maar ja...vind het weer zo jammer dat er dan eerst weer iets moet gebeuren voordat hij dat inziet, voor de rest is hij wel lief..
Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik 6w5d te zijn, maar bleek 5w5d (maar wist toen de eerste dag van laatste ongi en cyclusduur niet precies 8) ). Ook bij de volgende echo's, kwam de gyn. steeds op deze termijn uit (dus bleef 1 week minder ver dan volgens de 'standaard berekening'). Deze keer weet ik door tempen en ovu-tests wanneer m'n eisprong moet zijn geweest. Bij de 1e echo met 8w3d, was ik volgens de gyn. 3 dagen minder ver, zou m'n eisprong 4 dagen later zijn geweest en de uitgerekende datum 6 dagen later dan ik dacht... Volgens vergelijkbare echo's (rond de 8w3d) van verschillende dames hier, zou ik echter wèl 8w3d zijn geweest bij de echo (ca even grote embryo). Het hangt er dus helemaal vanaf hoe je verloskundige/gyn. rekent. Hoe groot was het vruchtje volgens jouw echo? Ook komt het overigens wel voor dat een vruchtje extreem lang nodig heeft om zich in te nestelen... Zou me er dus iig nu nog niet druk over maken. Geloof dat ook later 1 week achterstand over het algemeen niet zo dramatisch is, pas als dat oploopt naar meerdere weken klopt er waarschijnlijk iets niet!
heyy okeej merk dat het dus wel meer vookomt gelukkig. het hatje klopte en ze zei ook zelf dat het goed was dus dan zal het heus wel zo zijn haha. @iuno:ze had 2 keer gemeten, eeste keer 8.0 en daarna 8.4 wat was t dan bij jou? groetjesss ga mogen proberen m in me album te zetten.
Bij mij was het 1,88 cm, wat trouwens ook volgens verschillende 'week-voor-week' sites overeenkomt met ergens begin 8 weken. Heb voor jou eens gekeken en er staat dat met 6 weken, de foetus gemiddeld 5 à 6 mm groot is, met 7 weken ca 1 cm en met 8 weken ca 2 cm (en met 9 weken ca 3 cm). Hierbij gaan ze wèl uit van de laatste dag van die week, heb ik gemerkt! 8 à 8,5 mm, zou volgens deze sites dus idd bij achterin week 7 horen!
hey iuno haha bedank voor het opzoeken, zag net echo van me schoonzusje van 8.0 en dan was ze 6.6dagen, bij mij is 8.4 dus ook 6.6dagen.maauh achterin week 7 zou het idd zijn berekend op me laatste menstruatie, maar volgens die8.4 dus niet nou ja wacht volgende week wel af haha. kwacht ook nog wel even met me banner aanpassen tot volgende week, anders blijf ik misschien aan de gang. het was volgens de gyn goed, en die zal het wel weten toch...
Ik ben de laatste dagen bar weinig hier geweest, ongezellig.... Ik heb het echt heel druk. Ben weer met werken begonnen , het is leuk maar heel vermoeiend en ik moet helemaal mijn draai vinden. En dan Kynan en het huishouden nog, dus ben 's avonds helmaal kapot. (Kynan ligt nu nog te huilen en mama heeft wat tijd voor zich zelluhuf nodig , maarja, hoort erbij he 's avonds lig ik steeds voor mijn man thuiskomt in bed dus als ik hem op zijn werkdagen een kwartier zie heb ik mazzel. Soms voel ik me er echt rot over maar het is nu eenmaal niet anders . FF geklaagd hoor Ik heb niet alles teruggelezen maar zie al wel weer goede echo's; gefeliciteerd! @ Iloveandres en Lautjuh; ik hoop en duim dat alles goed gaat meiden!
@ Female: Denk dat je mannetje ook wel snapt dat het heel vermoeiend is, zwanger te zijn. Ben je al begonnen bij je nieuwe baan? Moet je daarom je draai nog vinden? Het zal zeker druk zijn ja, en werk en huishouden en een kleine... pffff. En dan ook nog een man . HOop dat je snel je draai weer vindt. Fijn, al die goede echo's ! Wie zijn er morgen aan de beurt? (succes voor de dames die morgen aan de beurt zijn om te echo-en! ) Misschien weer eens tijd voor de lijst, staat zover terug. Nou ik kruip mijn bedje in. Nog 2 nachtjes slapen.. x
@ Female, wat voor een werk doet je man? Lijkt me zwaar als ie 's avonds steeds zo laat thuis is zeg Mijn vriend kan gelukkig vrijwel zijn volledige werk thuis doen als ie wil. Dus ook al werkt hij 60 uur per week, hij doet daarvan 20 gewoon gezellig thuis. Dat is wel fijn Hij helpt tussendoor dan gewoon mee.
JEEEEEEJ 3-0! Was dat even een mooie wedstrijd! Kom net terug van mijn ouders. Samen met mijn mannetje en met mijn ouders de geweldige wedstrijd gekeken! WAUW @ Mikki77: Goh, dat lijkt me inderdaad een leuke baan! Super afwisselend Ik kan me alleen wel voorstellen dat het voor een stagiaire misschien beter is om één begeleider te hebben Ben je er al uit of je het gaat vertellen? @ Sanne: Bah, balen meid Ik heb geloof ik pas 4 keer gekookt vanaf dat ik zwanger ben. Kan geen warm eten meer verdragen en kook dus ook niet Wel lullig voor mijn mannetje, maar die toont nu gelukkig alle begrip Is het inmiddels weer bijgelegd? @ Lotus1981: GEFELICITEERD! Geweldig meid! @ Anoniempjuh: GEFELICITEERD! Ach ja, een weekje meer of minder, als het goed gaat, maakt dat ook niet meer uit, toch?! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet ook niet eens wat die clomid is dus daar kan ik je niet meer helpen!