Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    3-0 geweldige overwinning! Raar om dat overdag te kijken in een kroeg terwijl het 40 graden is... En dan ook nog zonder biertje!

Zen

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hallo meiden...

Voor degenen met een goeie echo! Gefeliciteerd!

Hier is het bloeden gestopt. Alleen nog wat roze met afvegen. Pff een lichaam is echt een raar iets. Nou duimen en bidden tot volgende week dinsdag dan maar. Dan heb ik mijn echo....

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

voor zover ik nu kan zien, zit er niets meer in mijn urine. Ik blijf het gewoon in de gaten houden.

Wel ben ik een beetje misselijk nu, heb ontbijt gemaakt, maar nog geen hap gehad....

Ik ga maar eens gauw beginnen, anders kan het niet meer, want dan moet ik naar mijn werk.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Good Morning,

@pregnantlady (Gaby): Hoe is het gegaan gisteren?

@lautjuh85: Gelukkig is het ergste bloeden voorbij. Dat is volgens mij
    wel een goed teken. Dinsdag krijg je de echo, spannend...

@iloveandres: Hoe gaat het met jou? Gelukkig heb je niks meer
    gevonden in je urine.

@Nettie: Wachten op de bloeduitslag? Je zou ook roosvicee Ferro kunnen
    drinken of voedsel dat rijk is aan ijzer samen met een glas jus d'orange
    (vitamine c bevorderd opname van ijzer). Misschien helpt het iets tot je
    mag beginnen met ferro. Wel vervelend dat je je zo slapjes voelt. Iig veel
    plezier vandaag met je dochter, zusje en mama, heerlijk zwemmen in het
    koele water....

@Yvette1983: Wat een drukte de komende tijd? Inpakken, trouwen,
    vakantie en dan weer uitpakken, huis inrichten, babykamer klaarmaken,
    baby krijgen... ;) Hihihi Een druk jaartje.. Hihihi...

@ramona0309: Lekker is dat he, zo'n dagje oetelen met je kleintje.
    Echt genieten..

@Marieke31: Welkom enne gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Lotus1981: Gefeliciteerd met je mooie echo.

@anoniempjuh: Jij ook gefeliciteerd hoor. Ik zou mij niet zo'n zorgen
    maken. In het begin, als het nog zo klein is, lukt het niet altijd om precies
    het punt waar het hoofd begint en het punt waar het kontje eindigd te
    pakken te krijgen, 1 mm verschil scheelt alweer een paar dagen nl.
    Vandaar dat ze later nog eens wil kijken, dan wordt het makkelijker om
    te meten. Je hebt gelukkig wel een mooi kloppend hartje gezien.

@Female: Ik ken dat hoor. Jouw man was toch chef-kok? Die van mij
    werkt ook als kok en komt elke avond pas laat thuis. Die zie ik de laatste
    tijd ook heel weinig. Het is even niet anders, maar ik mis hem ook.
    Hopelijk gaat het straks weer wat beter met de vermoeidheid en lukt het
    mij om wat langer wakker te blijven 's avonds.

Verder had ik tijdens de zwangerschap van mijn jongste dochter een
    ontzettend opgefokt gezicht, veel kleine pukkeltjes en een paar grote.
    Mijn haar was ook een ramp trouwens. En nu zie ik er "stralend" uit met
    een hele volle bos haar, geen puistjes te zien. Bij de eerste twee kids heb
    ik helemaal niet op dit soort dingen gelet, dus heb ik geen idee, al weet ik
    wel dat ik bij mijn zoon ook een paar keer flinke puisten had (9 maanden
    dagboek). Maar wat niet is kan nog komen.... ;)

Groetjes SimplyMe

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    goede morgen meiden
    even snel een berichtje van mij,moet zo mijn zoontje naar school brengen
    ja ze hebben het goed gedaan met 3-0 :D

@lautjuh85 fijn dat het gestopt is,en duim voor je dat het ook niet meer terug komt

@iloveandres
    ook fijn dat jij niks meer gespot hebt

6. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Goedemorgen mama's,

Gisteravond tijdens Nederland - Italie hebben wij onze eerste echo gehad. Helaas was het weer ontzettend druk daar en hebben een poosje moeten wachten maar het was het waard. Ondanks dat we een korte tijd zijn binnengeweest.

Andere mensen waren met hele families en die kregen ook extra tijd (en foto's). Scheelde denk ik dat ik al een hartje had gehoord en dat het de tweede is dus hij hoefte niet veel uit te leggen.

Hij had gelijk de baarmoeder gevonden en daar was onze kleine baby te zien. Hij (of zij) bleef eerst lekker liggen maar ging daarna toch lekker spartelen. Ik had het hartje al gehoord maar mijn man nog niet. Altijd een mooi moment om dat te horen.

De baby liep 2 daagjes voor op de groei en zag er 'gezond' uit. Dus 5 minuten laten liepen wij met onze echo weer de deur uit. Precies op dat moment scoorde NL 2-0 tegen de Italianen. Het was net of de hele stad voor ons aan het juichen was toen we buiten kwamen.

Lekker de echo te hebben gehad. We hebben besloten definitief niet de combinatietest te gaan doen.

Nu kunnen we beginnen met genieten. We gaan mijn ouders het nu vertellen op vaderdag. Dat lijkt ons wel een mooie dag. Nu even een scan maken van de echo voor hun.

Onze dag kan niet meer kapot. Jullie ook allemaal een fijne dag toegewenst.

Liefs,
    Gaby

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Lautjuh: Nou, dat is toch goed nieuws eigenlijk? Ik begrijp dat je er nog niet gerust op bent, maar ik blijf voor je duimen!

@ Patricia: Meid, gelukkig maar!

@ SimplyMe: Ja, wordt inderdaad een drukke tijd, maar goed, niets aan te doen, we slaan ons er wel doorheen!

@ Pregnantlady: GEFELICITEERD! Dat is nou eens goed nieuws, heerlijk! En nu lekker verder met genieten!

8. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@Pregnantlady (Gaby): Gefeliciteerd met je mooie echo. Wel jammer
    dat je niet zo heel lang mocht kijken, maar goed 5 min. is beter dan
    niets. En helemaal te gek dat je man het hartje nu ook heeft gehoord.
    Nogmaals gefeliciteerd...

@Black Daliya: Hoe is het met jou afgelopen gisteren? Ik heb voor je
    geduimd...

Groetjes SimplyMe

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat super meis,ik wil wel je echo zien hoor :D:D

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    vraagje
    mag ik misschien op de lijst
    ik ben 25 Januari uitgerekend

11. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Gisteren genoten van een leuke wedstrijd!

Zijn jullie ook nog steeds misselijk? Zit elke dag misselijk te wezen op mijn werk terwijl niemand nog weet dat ik zwanger ben. Volgende week na de echo ga ik het vertellen. Hoop dat ik een beetje leuke reacties krijg en niet "Wat snel!". Nouja en anders schijt eraan. Het is ons leven.

Hebben jullie ook zo'n last van pukkeltjes? echt heel charmant. Vorige zwangerschap had ik haast nergens last van, was alleen moe. Nu een heel scala aan symptomen.

Ik heb een nieuwe banner. Leuk is ie he?

Vind het zo spannend de 1e echo. Lees ook extra goed met iedereen mee die haar 1e echo al heeft gehad.

We hebben al besloten om wel weer voor een nekplooimeting te gaan. Dat is niet ingrijpend en geeft je toch een beetje houvast zeg maar. Dan kun je daarna alsnog beslissen voor een punctie of vlokkentest.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Ik ben een paar dagen niet online geweest,ben erg ziek geweest alweer :evil: ,het is echt zwangerschapsmigraine en waarschijnlijk komt dat door de angst en piekeren.......zondagavond was het hier paniek,ik werd helemaal gek in mijn hoofd en draaide helemaal door,waarschijnlijk ook dat ik dahct het gevoel te hebben,een slecht voorgevoel en dat ik dat bij Zoë* op het laats ook had.......en ja hoe kwam het dat ik doordraaide helemaal mijn eigen schuld..een dag of 4 geleden had ik nog een test gedaan van Clearblue en die was gewoon goed,hij lag nog steeds op mijn nachtkastje.......en zondagavond ga ik naar bed het is 22.30 en ik doe mijn lamp aan,mijn oog valt op die test en er staat negatief..............nou ik draaide helemaal door,huilen en schreeuwen tegen Mart die tegen mij zei dat ik me niet druk moest maken,dus ja dat ging helemaal verkeerd.............mijn besluit ik heb het zkh gebeld die avond nog naar de verloskamers.en gelukkig de gyn die ik bij Zoë* en Noël heb gehad,min eigen gyn die had dienst en nam op,ik huilen en zo bang,ze zei meteen dat ik de volgende dag mocht komen voor een echo maar dat er niets aan de hand is,zolang ik niet bloed en geen buikpijn heb niet druk maken,we hebben tenslotte al een kloppend hartje gezien,maar ik had er echt geen vertrouwen meer in,dus ik mocht gisteren komen ook al heb ik vandaag een echo,het is niet nodig dat ik mijzelf zo voel,en ze vond het ook gewoon te lang 4 weken ,dat kon ik gewoon niet aan zei ze................maar goed om het verhaal af te ronden mocht ik tussendoor voor een echo Mart had vrij genomen en is mee gegaan,we werden na 10 min binnengeroepen ik begon al te huilen voordat ik een echo kreeg,ze begon hem eerst vaginaal te doen,en zag niets dus ja brullen op die stoel,nee zegt ze dta is goed want dan moet ik hem uitwendig doen,en dat deed ze en ze zagen meteen een kloppend hartje en een bewegend kindje,ik heb niets gezien ik huilde te hard..........maar goed ze zei we houden de echo kort want vandaag krijg ik een uitgebreide om 14.40 en dan nemen ze alle tijd en gaan ze ook bespreken dat ik naar mijn eigen gyn mag,want dat vind ze wel belangrijk,ik heb bij haar maar 1 woord nodig.........maar goed ik ga zo verder met op iedereen reageren.............ik wilde gisteren wel mijn angsten hier neerzetten maar ik vermoed dat ik alleen andere bang had gemaakt en dat wilde ik niet.................dus nu krijg ik vanmiddag een echo hopelijk kan ik dan wat meer zien en wat meer genieten,ik moet wel zeggen dat mijn hoofdpijn nu helemaal weg is :)

Nou jullie zien zo reacties van me............ik zie dat ik weer een hoop te reageren heb :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    je banner is super,ik ga er gelijk ook even loeren :oops:

14. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Patrieske, wat een drama, ik ken niet heel je verhaal, maar vermoed dat je via medische weg zwanger bent geworden?

@Derona, hoi, welkom, we zijn even ver!

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Derona
    Ja moet je doen, ze hebben echt heel veel keus!

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ re 81...........ik las dat je misselijkheid wat is gezakt meid,dat is wel fijn toch,als je steeds zoe rg misselijk bent is ook minder........hahahahahha ja nu hoef je dat niet meer op de luiheid te gooien dat je zo goed kan slapen hahahaha,ik kan er ook wat van hoor.............dat is zeker niet netjes van moeder voor moeders,je zou denken dat ze alle hulp kunnen gebruiken natuurlijk,misschien is je aanmelding zoekgeraakt?
    Ik heb zelf zowiezo al een grote maat 95 d en ik weet van mijn zwpen van Zoë* en Noël dat ik op den duur in e en f ging,ik kon die gewoon bij de hunkemoller bestellen en ook bij prenetal..............

@ zen.................ja zo ben ik dat ik meestal probeer op iedereen te reageren...........en lekker uitgebreid hahahaha,ik vind het zelf ook fijn als ze zo op mij reageren...............wat ik al eerder tegen Merel zei,je krijgt de kracht wel ergens vandaan om voor je kleintje te zorgen ook al ben je zo ziek,maar soms kan het niet hoor want dan moet mart thuisblijven,hij is eigen baas dus dat scheelt dat dat wel kan..............ik las dat je supermoe bent meid,als het niet gaat moet je je gewoon ziek melden hoor meid,je baas kan je ziek melden bij de UWV en hij krijgt gewoon alles betaald............

@ simply me..............ja als noël erg lastig is dan kan ik het niet zo goed aan..als hij naard e creche is geweest dan is mijn moeder hier om hem te vermaken,want als ik dan zo ziek ben,dan kan ik dat niet aan,dan snauw je sneller terug en dat verdiend dat manneke niet.............ik zal gewoon blij zijn als ik helemaal van die hoofdpijn afben,nu is het weg en hopelijk blijft het weg............de keelpijn en oorpijn dat komt door de verminderde weerstand waarschijnlijk zal ik mijn zw verkouden blijven zei de ha..............

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ pregnantlady: gefeliciteerd met je echo! :D Ik wil m ook wel zien!

Ik ben vandaag 9 weken! Mijn embryo is nu een foetus! :D

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ ramona............nee dat zou ik ook niet doen al die tips tegelijk hahahahah.............zijn de bultjes wat minder bij je zoontje meid..en hoe is het met zijn eten?.ik snap dat je geschrokken bent meid..................geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd dus daar gaan we maar van uit hahahah.

@ yvette.........ik heb ook zo'n verschrikkelijke last van roos,ik heb ook bij de kapper speciale schampoo gehaald,ik gebruikte eerst die van de ha,door stress krijg ik erg last van schilfers en die mag ik niet meer gebruiken,dus nu heb ik die van de kappen maar gehaald,maar hij helpt nog niet echt super,misschien wel niets :cry: ..........de babykamer die je hebt gezien klinkt prachtig meid,zo heb ik ze nog niet gezien hoejij hem beschrijft........wat een schatten van een vriendinnen heb jij zeg meid,dat ze geen een van allen droken echt petje af hahahahah..........wat lief dat je al een knuffeltje hebt gehad :) ..............Nou meid succes met pakken ;) ................vandaag gaat het goed geen last van klachten,geen hoofd,keel of oorpijn maar even afkloppen,maar hopelijk blijft de hoofdpijn weg doordat mijn angst nu weg is..........

@ patricia................ja als ik los ga ga ik goed los hahahahah,met schrijven,het duurt even voordat ik reageer maar dan als ik begin hahahah.............ik zag dat je hyves had meid,maar ben je adres kwijt,hier heb je de mijne patriciadooren(denbosch)............meid hoe gaat het nu met je angst...........gelukkig zie je niet meer bloed in je urine,maar ik denk dat het door een ontsteking is of oud bloed meid........maar ik snap je angst heel goed..........verschrikkelijk ook nog eens dat je dan zo lang moet wachten op een echo.......

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik snap alleen de telling niet pff fhaha

20. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey meiden,
    Ben ook weer ff op de site tussen de misselijkheids momenten door :(
    Verder gaat het wel prima en groei goed!
    Heb trouwens niet alles terug gelezen daar is geen beginnen aan jullie kletsen zoveel hahaha.
    Nou ga mijn best doen om vaker te komen.....liefs Chantal.

Deel Deze Pagina