Zo, nu ga ik gauw even naar de acupunctuur. Ik wil bij deze (bij voorbaat) even zeggen dat ik zelf écht denk dat we een meisje krijgen Ik zal het zometeen nog even aan de acupuncturiste vragen, eens kijken wat zij voelt Haha! @ Ramona: Ja, die fotos komen er zeker op! Als er fotos beschikbaar zijn met een thuis camera van iemand, dan probeer ik ze nog vóór de huwelijksreis op het internet te zetten! @ Dinnetje: Oh meid, spannend! Wel heel leuk om je kleintje nu voor het eerst te zien! @ MerleQ: Ja, gaat echt supersnel he! Nou, hoe onze dag eruit ziet: http://www.burgers-tegelaers.com/indexhuwelijk.htm Daar staat onder dagindeling precies de hele dag! We slapen in een kasteeltje, lekker romantisch! Haha! Hoe ziet jullie dag eruit? @ Mirella: Vervelend, zulke reacties. Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet: Wij hebben voor onszelf zoiets van: Nou, je bent blij voor ons of niet, het maakt ons niet uit. Dit zijn onze keuzes en daar zijn wij gelukkig mee En natuurlijk ben je blij met je 2e zwangerschap, het is toch ook iets heel bijzonders?!
@ Yvette.....hahahaha ja het was ook van een oud bericht,ik lag wat achter,maar wat ik al zei ik kom overal op terug ,ik zou bij gyn navragen van de sapjes voor de blaasontstekingen ...........Ik begrijp wat je bedoeld meid.en weet je dat is al genoeg dat is juist erg fijn om te horen hoor........Ik ben wel jaloers hoor,ik wil ook graag trouwen in stijl hahahah,de mooie jurken en het feest en het vrijgezellenfeest,maar gewoon elkaar in ogen kijken en zeggen dat je zoveel van elkaar houd hahahahah....maar mijn ventje wil niet ik had hem met oël zelf willen chanteren hahahaha,nee hoor,had er wel aan gedacht hahaha,maar Mart vind het onzin en zonde van het geld,net alsof zijn hobby dat niet is hahahah........... maar wel alles vertellen en foto's als je getrouwd bent,ik snap dat je nu nog niet zoveel wilt vertellen je weet nooit wie er meeleest........ ga zo verder met reageren even mijn mama wegbrengen naar therapie.....
@ Ramona0309 Ik woon in Nesselande Rotterdam. Nieuwbouwwoningen bij de Zevenhuizenplas. Hoogvliet ken ik wel een beetje want heb vroeger altijd in Spijkenisse gewoond en kwam wel es in Hoogvliet of reed er doorheen. @Yvette1983: Bedankt, dat is inderdaad een goede houding.
Hoi meiden, Heb alleen nog wat oud bloed in mijn inlegkruisje. Net overleg gehad met de vk. Misschien heb ik wel een late innesteling gehad en komt die bloeding daar van. Ik heb ook pas vorige week positief getest. Misschien ben ik nog maar 3 of 4 weken zwanger. Ik weet mijn cyclus niet aangezien ik maar 1x echt ongesteld ben geworden na het stoppen met de pil. Sorry dat ik niet op anderen reageer. Ga ik straks even doen. Wou dit even vertellen.
@ Yvette1983: leuk leuk leuk! En wat een schattig huisje hebben jullie gekocht zeg! Ik ben helemaal verliefd! Wij wonen nu nog in een appartement in Amsterdam (en straks weer) maar tegen de tijd dat wij een tweede kindje willen, zou ik ook wel graag weer naar een dorpje willen en zo'n huisje willen Jij hebt je vrijgezellenfeest al gehad he? Ik nog niet en ben heel benieuwd wanneer die gaat plaatsvinden Ik weet in ieder geval van mijn vriend dat ie er wel aan komt omdat de ceremoniemeester naar namen had gevraagd
Lotus: Fijn dat je een mooie echo had, veel succes bij de Verloskundige. Anoniempjuh: och, zo'n verschil zou ik me niet zo druk om maken. Het is nog zó klein, en een millimeter anders meten, scheelt meteen een week. Gaby: Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo. Toch vind ik dat het geen verschil moet maken, eerste, tweede kind en wel of niet met je hele familie. Er is gewoon een standaard tijd voor een echo, en die wil je toch helemaal gebruiken om je kindje te zien! Patrieske: Fijn dat je een extra echo gehad hebt. Hopelijk kun jij binnekort ook gaan genieten, maar het zal wel moeilijk blijven. Mirella: Klopt, bij een eerste zwangerschap is iedereen enthousiast, krijg je kaartjes, etc. Bij een tweede zwangerschap wordt dat al minder en nu bij deze derde is het helemaal voorbij. OOk tijdens mijn kraamtijd merkte ik dat trouwens, dat minder mensen een kaartje stuurden of langs kwamen. Hier gaat alles goed. Kan me haast niet voorstellen dat ik echt al op 10 weken zit, zo lang voelt het nog helemaal niet! Nog een paar weken en dan is de vermoeidheid hopelijk ook weer voorbij, en misselijkheid was al veel minder dan mijn vorige zwangerschappen (afkloppen!) Groetjes, Ploetertje
Mirella: Klopt, bij een eerste zwangerschap is iedereen enthousiast, krijg je kaartjes, etc. Bij een tweede zwangerschap wordt dat al minder en nu bij deze derde is het helemaal voorbij. OOk tijdens mijn kraamtijd merkte ik dat trouwens, dat minder mensen een kaartje stuurden of langs kwamen. Hier gaat alles goed. Kan me haast niet voorstellen dat ik echt al op 10 weken zit, zo lang voelt het nog helemaal niet! Nog een paar weken en dan is de vermoeidheid hopelijk ook weer voorbij, en misselijkheid was al veel minder dan mijn vorige zwangerschappen (afkloppen!) Groetjes, Ploetertje[/quote] Nou, dan moeten we er zelf maar een feestje van maken! Ploetertje, van harte met je zwangerschap, super dat dit je derde wordt. Wat een prestatie! Ik wil ook nog wel een kaartje sturen hoor stuur je adres maar op Ik ga er echt heel bewust weer van genieten, want dit kan wel eens de laatste zijn. Wou dat ik al zover was als jij dan was ik misschien van die misselijkheid af.
Nou het duurde langer voordat ik thuis was ,mijn eigen schuld,heb verdorrie altijd mijn gordel om en papieren bij en nu niet om en geen papieren bij GRRRRRRRR en een grote controle,gelukig alleen een verbaal voor mijn gordel gehad.alleen moet ik me vnmiddag wel melden op het politieburo met mijn papieren omdat mijn kentekens niet kloppen bij mijn auto,er schijnt dat er nieuwe kentekens zijn aangevraagd en die horen op mijn auto te zitten,nou dat vind ik wel raar mijn auto is 2 maanden geleden gekeurd en heb die auto al bijna 2.5 jaar en al eerder een verbaal op gehad,dat is toch raar? Maar moet wel na het zkh langs komen,verdomme gelukkig was ze wel schappelijk en kreeg ik alleen een boete van 90 euro voor de gordel en niet voor mij papieren niet bij te hebben ,gelukkig anders had ik vanmiddag helemaal niet meer kunnen winkelen,maar ben wel zenuwachtig over wat dat is met mij kentekens,er had een 1 op moeten staan zei ze,ik heb net mijn oom gebeld waar ik de auto heb gekocht en alles utgelegd ,maar hij snapte het ook niet,hij zei wel dat ze anders maar kontact met hem moeten opnemen............. Ik belde Mart op en die moest gewoon lachen en zei dat ik me niet zo druk moest maken,normaal krijgt hij altijd verbalen en geef ik hem op zijn donder dus nu moest hij hard lachen,dat het andersom was Ik ga nu even verder met reageren,als er per ongeluk iemand vergeten is,sorry dat komt omdat er tussendoor berichten worden geplaatst. @ Mirella.............dat is ook zo meid,en je moet zo denken het gata veel vaker goed dan niet goed he meid...........wel erg voor je buuf en ik denk als je dat van dichtbij meemaakt dat je ook wat banger bent,of heb je dat niet meid? Nou als Noël niet ziek was geweest hadden wij het ook meteen weer na een jaar geprobeerd,ik moest een jaar wachten omdat ik dan 2 ksdes heb gehad.maar wij hebben eerst noël zijn gen onderzoek afgewacht en dat was goed en toen zijn wij er ook weer voor gegaan..........en ik vind 15 maanden ook wel meevallen hoor ik hoor het soms sneller,veel sneller....Nou dat merk ik ook nu bij deze zwangerschap,met Noël waren mensen erg enthousiast,maar bij deze zwangerschap,ik hoor er bijna niemand over alleen mijn moeder Wat raar dat andere vrouwen zich daar druk over maken,het maakt toch niet uit dat jij 4 dagen werkt en jou man vaker thuis is,ik snap niet waar ze zich druk om maken............Dta is inderdaad een grote stap,dat moet je goed doordenken........ @ yvette.laat ons weten wat ze zei he? wat romantisch zeg,ik kwijl helemaal weg @ lautjuh85...........Nou meid laten we hopen dat het dat is wat je vk zegt meid...... @ ploetertje...........nou ik hoop wel dat ik meer kan genieten hoor
Nou, bij onze eerste was het al rustig. Ik ben benieuwd hoe het dan bij deze wordt..helemaal niemand meer? Ik zie er hier trouwens wel tegenop om HET te vertellen. 't Is ontzettend snel na ons zoontje. Woont er hier trouwens iemand in de states? Wij gaan waarschijnlijk binnenkort verhuizen en ik ben erg nieuwsgierig hoe het daar allemaal in elkaar zit met de OB/GYN.
Hai Kiki Nou laten we hopen dat het bij jou andersom is meid,dat ze nu juist allemaal erg spontaanzijn of niet Meid er zijn er wel sneller dan jullie hoor meid,die meteen na 6 weken alweer zwanger zijn,maar goed dat is ieder zijn eigen keuze zo ook die van jullie toch...waarom zie je er tegen op,bang voor nare reacties ofzo? Gaan jullie naar de states verhuizen,jeetje wat een stap zeg......
nou ik zie genoeg moeders,die na 9 maanden alweer zwanger zijn hoor vind het helemaal niet snel en wat andere denken lekker laten denken het gaat om jullie,en niet om een ander
Om heel eerlijk te zijn heb ik vorige week nog "kraambezoek" gehad . En als we toch naar de states gaan, zal het wel helemaal rustig blijven . En het was inderdaad onze keus om snel voor een tweede te gaan, maar 't was al raak voordat we voor echie wilden gaan Ben er heel blij mee hoor, zeker mijn hubbie. Maar een stuk minder spannend dan de eerste keer.
Mag ik vragen wat Noël had? Dat is iedere ouders grootste angst dat je kind ernstig ziek wordt. Ik weet nog heel goed, we zaten in de keuken te eten en ineens komt er een rouwwagen voorrijden de straat in. Wit klein kistje kwam er uit. Ik werd niet goed. Heb even staan huilen. Tot voor die tijd kon ik het niet geloven dat het echt was gebeurd, ze was zo vrolijk en zag er gezond uit, dokters weten ook niet wat er mis was gegaan. Wat een verdriet hebben zij gehad -en nog steeds. Ik hoop dat ze ooit nog een keer durft, heb wel regelmatig met haar gepraat, maar nu zijn ze verhuisd en zie ik ze niet meer zo vaak. Ja, dat hakte er wel in. Pak me dochter nog es goed beet en knuffel d'r zo vaak ik kan. Genieten, zoveel mogelijk! Ja, dan vertel je ik ben zwanger. "oh, wat snel." en "je gaat nu zeker wel stoppen met werken?" Sommige mensen leven geloof ik nog in de jaren 50 ofzo! Gelukkig is er deze site, kun je tenminste lekker je hart luchten. Vind het wel knap hoor Patries, reageren op iedereen. Lief van je
Hai kiki Nou die moeten zichzelf schamen na 9 maanden op kraambezoek te komen,al moet ik zeggen dat ik ook nog steeds bij iemand langsmoet ik ken ze van lotgenoten en heb een kaartje gehad ik moet nog steeds gaan,ik heb ze wel gemaild dat ik wat later kwam Nou of niet,misschien leer je daar wel heel veel leuke mensen kennen Daarom het is en blijft jullie keus meid,leuk als ze zo dicht bijelkaar zitten dat vind ik dan.............ik moet zeggen wij gingen na 3 maanden na Zoë* weer proberen zwanger teowrden en in totaal na 8 maanden was ik weer zwanger en wij kregen ook nare reacties,maar juist ow je krijgt nu een nieuwe dat haalt je verdriet wel weg
hai Mirella Noël is geboren met een cranioschedel,dat betekebt dat zijn schedelnaden dicht zaten en ze hebben hem toen hij 9 maanden oud was geopereerd in Rotterdam en een schedelift gegeven,een operatie van 5 uur en 10 dagen zkh waaronder de ic en nog een kritiekopname van 3 dagen omdat hij niet goed herstelde thuis............ik heb tranen met tuiten gehuild om hem,hij zag er verschrikkelijk uit..........je kan alles zien op zijn site maar de foto's zijn schokkend dus dat moet je zelf weten of je dat durft natuurlijk.............het wa sin ons geval pech maar het kan ook een afwijking zijn in de gens of chromosonen en dat was gelukkig niet,noël heeft wel een achterstand in spraak en taal en moet nu ook naar een instituut om te leren comminiceren........... Ik krijg tranen in mijn ogen lieve schat,maar je buuf heeft veel aan je gehad wnat je ontwijkte ze niet meid,wat bij mij wel gebeurde dat is ook zo meid,maar nogmaals het gebeurt niet zo heel vaak,dus probeer je daar aan vast te houden.......... ja dat was bij mij ook zo,ik werk gewoon 3 dagen,ik kom nu wel thuis te zitten maar goed dat heb ik zelf niet in de hand gehad..... Ik ben lief hahahahahhah.....tnxxxxxxxx