Hallo, daar ben ik weer even: ZE WEET HET NIET! Nu voelde ze links iets en rechts maar heel weinig, links betekent jongentje. Ze wilt nu geen uitspraken meer doen, omdat ze nu geen idee meer heeft. Daarna versprak ze zich wel en zei ze: Ik voel dat ze heel goed beweegt ZE (dus een meisje) Jaaaaaaah, nu weet ik het ook niet meer, maar ik blijf bij mijn eigen gevoel, ik denk dat het een meisje is! @ Patrieske: Oh haha! Oke, nou ja, maakt niet uit Wat betreft dat trouwen; ik ben heel blij dat Marco daar hetzelfde over denkt, ik ben ook echt zon vrouw die het pas compleet vindt als ze getrouwd is Het gekke is dat ik dat bij anderen helemaal niet heb, maar bij mezelf wel Balen van je verBAAL ach meid, kan de beste overkomen! @ MerleQ: Ja, ik ben ook helemaal verliefd op ons huis! Wij woonden nu ook al in een leuk huis, maar wilden graag groter Het huis dat we nu hebben gekocht is 2x zo groot Hier hoeven we ook nooit meer weg, ook niet als er meer kindjes komen. Hebben nu 4 slaapkamers en kunnen er op de zolder (als we zouden willen) ook nog 4 maken, nou, dat kunnen we een elftal maken bijna Wat spannend he, dat je nog niets weet over het vrijgezellenfeest! Ik wist wel dat het afgelopen vrijdag zou zijn, ik werk nl. vanuit huis en plan zelf mijn afspraken, dus ze konden niet even op het werk zeggen: dan kan ze niet werken. Ik ben eens heel benieuwd hoe het gaat worden bij jou! Oh ja, jevroeg nog waar wij op huwelijksreis gaan: we gaan naar Rhodos! 22 dagen, heb er super zin in! Waar gaan jullie heen? En hoe ziet jullie dag eruit?
Hello again, @Derona: Als je op de lijst wilt, kun je het beste even een pb-tje sturen naar Sjansie28, Nettie of Ladybug met de volgende gegevens: naam*leeftijd*hoeveelste kindje*geslacht weten*thuis/ziekenhuis bevallen*borst/fles Verder kun je aangeven of je een voorgevoel hebt wat betreft geslacht, dan krijgt je naam een kleurtje. En evt. de data van afspraken van de VK of echo's, dan kunnen die op de afsprakenlijst. En natuurlijk de uitgerekende datum nog even. @Mirella28: Ik bereid mij ook al voor op de reacties hoor. Mijn kleine meid wordt 1 jaar op 16 juli as., dus daar zullen we ook wel veel reacties op krijgen. Dat weet ik nog wel van mijn tweede zwangerschap. Ik raakte in verwachting van de tweede toen de eerste 13 maanden was. Sommige vergaten mij zelfs te feliciteren en reageerde alleen maar met: "zo snel al?""alweer?""was het wel de bedoeling?", erg leuk idd. @patrieske16: Wat een stress heb je gehad, meis. Gelukkig dat de mooie echo je kon geruststellen en wat een fantastisch lieve gyn heb je. Fijn dat zij zoveel begrip voor je heeft. Ook lief dat je aan ons denkt, maar je moet ook aan jezelf denken hoor. We zijn hier om de leuke dingen met elkaar te delen, maar natuurlijk ook de minder leuke dingen. Ik had je gisteren bv. kunnen vertellen dat clearblue erom bekend stond dat het streepje kan verdwijnen, daarom wordt het aangeraden, als je de test wilt bewaren, om een ander merk te nemen. Misschien had dat je even een ietsje beter gevoel gegeven. Vergeet jezelf niet he! Hihihi... De mijne ook. @dinnetje: Ik kan heel goed begrijpen dat het extra spannend is na wat je vorig jaar hebt meegemaakt. Hoe laat heb je vandaag de echo? Veel suc6 en laat gauw weten hoe het gegaan is.. @Yvette1983: En wat zei ze? De acupuncturiste dus. @lautjuh85: Klinkt echt goed, gelukkig maar. Ik ben benieuwd hoelang je zwanger bent volgens de echo. Maar ik ben blij dat het bloeden zo goed als gestopt is. @kiki80: IK verwacht deze kleine rond 12 januari en dan is mijn jongste 18 maanden. Ik vind het zelf dus ook helemaal niet zo heel vroeg. Bij mij hetzelfde verhaal trouwens. Ik had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, omdat ik nog borstvoeding geef en mijn cyclus heel rommelig was, maar ik ben er superblij mee. @Rima81: Veel plezier met je intake. @Naomiadaeze: Jij mag vandaag komen voor je 1ste echo. Spannend! Groetjes SimplyMe
Goeiemiddag meiden Drukke morgen achter de rug hier .. Dus nu lekker uitrusten We gaan straks naar de cinema, ff gedachten verzetten van de echo van morgen! Man wat ben ik nerveus Erg he? @ anoniempje: hoe was de echo? Of heb ik erover gelezen?
@ Re81: Ik neem aan dat jij de rest van je leven foutloos geweest bent?! "Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen" En nee, ik ben niet gelovig, maar geloof wel in het feit dat iedereen een fout kan maken. Het is nou niet dat je al 10 keer gebeld hebt, maar nooit wordt terug gebeld. Wil je eigenlijk wel mee doen of is het leuk om te zeggen dat je dat wilt?! Sorry, maar hou niet zo van mensen die zichzelf foutloos wanen.
@Simplyme, echt super dat je nog BV geeft *kiki maakt buiging*. Ik ben er met een half jaar mee gestopt, en als ik foto's terug kijk is dat maar goed ook Maar ik mis het af en toe wel een beetje hoor.
@Tacha Spannend hoor, denk dat het inderdaad een goed idee is om naar de bios te gaan. Even proberen er niet de hele tijd aan te denken.
zo hier vanmiddag ook maar mvm gebeld. en ga ook mee doen,ik had gezegd als ik een goede echo zou hebben gehad,dat ik dan mee zou doen weer,en ik wil graag andere helpen, die niet zo makkelijk zwanger kunnen worden ben benieuwd wanneer ik word gebled
Even een vraagje aan de meiden die net als ik werken (parttime / fultime maakt niet uit) Hoe doen jullie het nu? Ik ben zoooooooo moe momenteel! Ik viel net in slaap op de toilet Was een kwartier weggezakt toen ik ineens wakker schrok. Heb mijn polsen onder de kraan gehouden en ben weer naar mijn bureau terug gesjokt. Nog 2,5 uur voordat ik eindelijk weer naar huis mag. Ik heb het dus nog niet verteld op m'n werk he. Merk ook dat ik minder goed kan concentreren op mijn werk nu. Wil eigenlijk alleen maar slapen...
Even een kort berichtje van deze kant. Ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en helaas is het resultaat niet helemaal wat we gehoopt hadden. Ik was al erg nerveus gezien wat er vorig jaar gebeurd is. Toen ging ik met 9 weken naar de vk en kon ze niets zien. Ben doorgestuurd naar gyn en daar bleek dat het vruchtje met 6 wk en 3 d gestopt was met groeien. Ben toen gecurreteerd. Had nu een iets beter gevoel erover omdat ik vorig jaar erg veel krampen in m'n buik had en nu niet. Ik was tot dusver ook nog niet erg blij met deze zwangerschap. Dat durfde ik niet zo goed totdat ik zeker wist dat het goed zat en ik hoopte vandaag dus gerust gesteld te worden. Vanmorgen dus een echo gehad (inwendig omdat ik vrij stevig ben en ze niet door m'n buik heen kon kijken). Er was wel een vruchtzakje te zien, maar geen duidelijk vruchtje met een kloppend hartje. Het vruchtzakje was te klein voor 8 weken. Dit kan 2 dingen beteken: een miskraam of een jonge zwangerschap In het laatste geval zou ik wel rond m'n eisprong bevrucht moeten zijn, maar heeft het 2 weken stil gelegen. Het is dus allemaal erg onzeker en geduld is niet onze sterkste kant. Manlief is geen prater, maar je kan wel aan hem zien dat hij gespannen is. Nu moet ik over 2 weken terugkomen voor een nieuwe echo om te kijken of er dan wel iets te zien is. Groetjes, Antoinette
dinnetje... Goh.... tja wat moet ik daarop zeggen... ook niet het nieuws wat ik verwacht had... tja is @#$ en dan 2 weken wachten... duurt dan zoooo lang.... Kan je fout gerekend hebben? Wat denk jezelf? Hoop dat het vruchtje inderdaad jonger is dan je dacht.... duim voor je... dikke knuffel, xxmona
@Ramona Ik kan eigenlijk niet verkeerd gerekend hebben. Had wel een hele lichte test in het begin. Volgens mijn vk heeft het hebben van wel of geen symptomen niets te maken met het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Volgens haar zou ik dan wel rond mijn eisprong bevrucht zijn, maar heeft het daarna 2 weken stil gelegen. Heb er nog nooit van gehoord dat dat kan. Meer dan hopen en afwachten kunnen we niet. X
Dinnetje, wanneer heb je positief getest? Het lijkt me als het twee weken stil gelegen heeft, dat je dan ook pas later positief hebt kunnen testen, Groetjes en Succes, Ploetertje
@Ploetertje Ik had een positieve test toen ik 3 dagen over tijd was. Dat was een hele lichte streep, nauwelijks zichtbaar. 6 dagen later heeft iemand van MvM getest en toen was de streep een stuk duidelijker. De vk zei vandaag ook dat mijn lichaam wel zwanger is en er zit gewoon HCG in mijn urine. Ook dat zegt niets volgens haar. Vorig jaar hebben ze van MvM ook gezegd dat er nog steeds HCG in je urine zit ook al was het al 3 weken dood. Dus in dit geval zou het dan ook moeten kunnen. Groetjes, Antoinette
Zo, er wordt nog steeds lekker gebabbeld! Zin in morgen, de echo! Ik vind het ook heel spannend. Hoop dat deze x wel alles goed is, en dat die kleine uk op schema loopt! Eten koken geeft hier gelukkig geen problemen. Het opeten ook niet . @Yvette: Je hebt het er maar druk mee zeg! Maar wel allemaal leuke en spannende dingen. Wat zal de tijd omvliegen voor jullie zeg. Schiet het al op met het inpakken? @Patrieske: Wat zal jij geschrokken zijn zeg... Moeilijk hoor, en erg begrijpelijk dat je zoveel angsten hebt. Ben blij dat alles goed is, en dat je nog een echo hebt straks. Ben benieuwd, geniet er maar van! Ennne neem je je auto papieren mee en doe je je gordel om lieverd? Ik vind het echt goed en knap van je dat je naar zo'n paranormale vrouw gaat. WAt spannend zeg! Wanneer ga je erheen en met wie ga je? Heb je er lang over zitten twijfelen, omdat je nu na 4 jaar gaat? Ben echt benieuwd zeg, wat spannend en wat een stap meid. Hoop dat ze je een hoop goed nieuws kan geven en dat het je troost en geruststelling bied. -knuf- @Sjansie: Wow! Jouw buik! Die groeit als kool zeg! jemig... Zijn het er 2? @Lautjuh: Fijn dat het bloeden gestopt is. hoop dat dat zo blijft. Wanneer moet je nu voor de echo? En wanneer terug nar de huisarts? Gaat deze dan kijken naar je bmm? Die stond toch een klein beetje open? Hoop dat het allemaal goed is, en dat je volgende week zekerheid hebt en er van kan genieten. @Nettie: Hoe gaat het nu? Heb je al bloed kunnen laten prikken? Vervelend zeg.. Misschien is die rv ferro wel een goed idee ja. Proberen kan altijd. Hoop dat je je snel wat fitter voelt. @RAmona: Vervelend he, steeds blaasontsteking. Ik weet wat je bedoeld met bloederige urine en de pijn. Heb zelf altijd bloed bij mijn urine. Dit komt omdat door een ziekte (IC) mijn blaas wand steeds kapot is. allemaal wondjes en gaatjes. Dat doet ook zo zeer en heb er vaak een blaasontsteking bij. Door deze aandoening moet ik ook regelmatig met catheters plassen om mijn blaas helemaal leeg te maken. Ook moet ik mijn blaas spoelen met medicijnen. Dus ben er maar voorzichtig mee! Veel beterschap. @ Dinnetje: Hoe was je echo? @ Hola: HOLALA....wat een gemopper opeens.... Je duikt op vanuit het niets en Re81 krijgt de volle laag. Pffff. Ieder heeft zo zijn eigen manier van denken en doen. Denkt dat het fijn is om iedereen dan ook in zijn waarde te laten en respecteren. Je kan ook netjes zeggen als je iets dwars zit, en met al die hormonen erbij zal het soms niet meevallen! Dat snap ik. Maar Er zitten nu eenmaal heeeel veeeel verschillende meiden met allemaal een eigen mening op dit forum, en wat mij betreft behandel je ze allemaal mt respect, ook al zou jij iets anders doen. Toch? @ Mirella: Ik kan wel fijnere plaatsen verzinnen om te slapen als op een toilet... hihi. Wat erg zeg, en lastig. Ik heb ook weinig puf en moet me hier echt tot dingen zetten. maar gelukkig heb ik geen baas en ben ik thuis. Dus de enige die ik verantwoording moet afleggn is mijn manneke. En die roept alleen maar: doe rustig aan schat doe rustig aan! ga maar lekker een middagdutje doen en als je niet kan koken doe ik het vanavond.. Dus dat is wel heel fijn! Maar koken en boodschappen gaat me nog goed af. Succes jij.. Neem anders een kussentje mee als je weer moet plassen...
Hallo meiden, Nou, daar ben ik dan ook weer eens een keer. Druk weekend gehad met de eerste verjaardag van Britt. 3 dagen feest! Britt heeft haar eerste taart(je) gegeten. Zo met haar mondje voorover erin en happen maar, haha. Grappig gezicht was dat! Wel heel gezellig, maar ben nu wel ontzettend moe. Dinnetje; Jeetje, wat moet dat een teleurstelling zijn geweest. En nu 2 weken wachten.... pfff, das niet niks. Zijn er geen andere manieren om er achter te komen? Mirella28; Haha, in slaap gevallen op de wc?! Hier nog een die werkt, 24 uur. Maar op dit moment vind ik het ook erg vermoeiend! Kan de hele dag wel slapen. Ik heb het wel al op mijn werk verteld, wat me toch wat meer lucht geeft. Als het ff niet gaat, kan ik het gewoon aangeven. En in principe kan ik mijn tijd zelf plannen, dus das ook wel lekker. En wat concentratie betreft; ook heel herkenbaar. Ben ook zo afwezig en vergeetachtig. Ach, maar hopen dat het minder wordt als we 12 weken zijn,. toch? Derona; Ik werd direct dezelfde avond al terug gebeld door mvm. Maar las dat dit niet vanzelfsprekend is. Re81, ben wel benieuwd of ze uiteindelijk nog gebeld hebben? Ben het wel met Birthe eens, maar als je echt mee wilt doen, kun je er zelf ook nog een keer achter aanbellen. JIJ wilt toch meedoen om JOUW redenen, niet voor hun. Of begrijp ik het niet goed?
he Dinnetje, wat shit zeg. 2 weken wachten... dat is lang! Heb je nog een test gedaan na die van mvm? Ik hoop zo voor je dat alles goed is straks. veel succes, ik duim voor je.
@Dinnetje pffff meis,wat een klote situatie,en dan moet je nu ook nog 2 weken wachten pfffffffffff, dat worden 2 moeilijke weken, een super dikke hugg voor jou
Ja bij mij zeiden ze ook dat het wel een paar dagen kon duren voordat ze terug bellen,dus ik wacht het deze week gewoon af
@ Patrieske: Wat kunnen sommige mensen toch idioot reageren, alsof je verdriet om je overleden meisie minder wordt als je een ander kindje krijgt Ongelooflijk, heb er geen woorden voor. @ Tascha: Veel plezier meid! En niet zo zenuwachtig zijn, je hebt het hartje toch gehoord?! @ Mirella: Tjah, ik weet niet hoe de meiden het hier doen, heb er diep respect voor. Ik werk eigenlijk fulltime, maar mag door mijn bekken niet meer autorijden, dat betekent in mijn werk dus gewoon niet meer werken :S Maar goed ik ben ook iedere dag dood en doodop, dus ik begrijp het ook niet. Eigenlijk zouden ze ook zoiets als: begin-van-de-zwangerschapsverlof moeten uitvinden @ Antoinette: Gevtver arme jij Ik had zó gehoopt dat het allemaal goed zou zijn. Er zijn hier geloof ik 2 andere vrouwen die toch minder lang zwanger zijn dan ze dachten, dus ik verlies mijn hoop nog niet voor jou! Heel veel sterkte meid!