Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Mirella In slaap vallen op de wc??? Dan moet je echt wel heel erg moe zijn. Ik ben ook wel erg moe, maar slapen op de wc lukt me niet denk ik haha. Ik kan me ook moeilijk concentreren. En ik kan niet op woorden komen. Heb het gevoel dat mijn hoofd soms een zeef is haha.

Dinnetje Wat een teleurstelling weer he. Hadden we maar een luikje in onze buik dat we konden kijken wat er aan de hand is en of het allemaal goed gaat daar binnen. Normaal vliegen de weken om, maar zoals nu 2 weken wachten duurt dan zoooo lang. Ik duim voor je meid.

Birthe Ik moet volgende week dinsdag voor een echo. Donderdag moet ik weer naar de ha. En ik weet niet of hij weer naar mijn bmm gaat kijken. Deed hij gister wel. Hij stond een klein beetje open ja, maar de vk zei dat dat niets hoefde te betekenen. Vandaar de echo volgende week, dan is er duidelijkheid. (best pijnlijk zo'n speculum). Ik moest ook voor de zekerheid urine meenemen als ik niet meer bloedde. Ik denk dat ze voor de zekerheid een zwtest willen doen of kijken voor een blaasontsteking?. Succes morgen met je echo...Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt. Spannend hoor!

2. naomiadaeze

naomiadaeze Actief lid

12 mei 2008
    109
    0
    0
    hey meiden,

voor alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

ben hier ff niet geweest dus had 40 pagina's om bij te lezen haha :D

heb vannavond om 20.00 mun echo ik kan niet wachten hoop dat alles goed is

ik laat jullie weten hoe het is gegaan

groetjes vera

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOh spannend meis,denk aan je

knuff

4. dinnetje

dinnetje Lid

24 mei 2008
    34
    0
    0
    secretaresse
    Delft
    @ Vera

Succes vanavond!
    Laat je even weten hoe het was?

Groetjes,
    Antoinette

5. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Goeiemiddag,

Fjoe ik dacht dat ik wat gewent was na IVF/ICSI topic maar dat is niks na jullie.....een paar dagen niet geweest en 40 pagina's. :D

Ik heb net een hoop gelezen maar het was zoveel dat ik een namen meer weet, en wat stond er ook alweer allemaal.......(hoe bedoel je een hoofd als een zeef!)

Hier gaat alles goed, ben wel erg moe (maar niet dat ik op de wc in slaap val hahaha....) verder goed regelmatig eten en dan gaat het goed!

Spannend voor een aantal vanavond en de aankomende dagen een echo......Veel plezier! ;)

oja nog een klein vraagje, las in het een tijdschrift dat je kraamzorg al met 8 weken moet regelen.
    Wij hebben nog helemaal niks geregeld, huisarts weet niks, helemaal geen instanties buiten ons ziekenhuis dan.....
    Wat hebben jullie tot 12 weken geregelt?

Fijne avond, en tot gauw.....(ik ga het proberen niet op te laten lopen tot 40 pagina's)

Liefs Schaapje ;)

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Oh, arm mannetje… Kan weer niets ruiken of eten :( Heeft ie voor zichzelf de bbq aangezet en ik ga bijna over mijn nek! Zit dus nu veilig op zolder, even zonder de etenslucht!

@ naomiadeze: Oh meid, wat leuk! Kun je eindelijk je kleintje even gaan bekijken! Veel plezier vanavond!

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Schaapje Ik heb nog niks geregeld. Aangezien ik net 2 dagen een bloeding heb gehad moet ik volgende week een echo om te kijken of alles goed is. Als dat zo is dan ga ik dingetjes regelen. Mijn beste vriendin is kraamverzorgster en ik wil heel graag dat zij bij ons komt kramen.

Yvette In tegenstelling tot wat jij hebt heb ik juist (vr)eet buien. Ik krijg alles wel naar binnen. Geen problemen mee.

Hebben jullie ook al een buikje? Ik krijg mijn broeken haast niet dicht. Ik ging op de weegschaal staan, maar ik ben niet zwaarder geworden. Maar wel een dikkere buik.

8. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    He meiden,

heb besloten dat ik eventjes niet online kom. Vind het aan de ene kant wel fijn om mijn hart te luchten aan de andere kant ben ik een beetje jaloers op meiden die hun echo al hebben gehad. Ik moet nog 4wk wachten op m'n echo en dat vind ik erg moelijk met al die spannende verhalen hier.

Tot over 4 weekjes allemaal en veel succes met de zwangerschappen en echo's!

Liefs,

Re

9. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    He meid...heel begrijpelijk hoor.
    Van al die verhalen hier (onder andere die van mij) wordt je niet echt vrolijker en zekerder. Heb je het gevoel dat het niet goed zit?

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik werk 34 uur per week, en ik ben ook extreem moe. Vraag me niet hoe ik de dag doorkom, maar ik doe het...op de een of andere manier :(
    Ik merk dat die vermoeidheid ook een dodelijk effect heeft op mijn humeur, ik kan dus echt om de kleinste dingen volkomen uit mijn dak gaan. Ik hou me wel in hoor, maar van binnen...grrrr...
    Thuis heb ik er dan weer geen last van. Van mijn vriend kan ik gek genoeg wel alles hebben nu. Misschien ook omdat hij zo onwijs lief voor me is, vooral nu ;)

En ik merk ook dat slapen niet veel helpt. Of ik nou 5 of 10 uur slaap, ik blijf moe. Vanaf 3 uur 's middags voer ik bijna niks meer uit en zit ik een beetje te knikkebollen achter mijn pc. Gelukkig is het nog niet opgevallen bij mijn collega's :oops:

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Schaapje:
    Ik heb kraamzorg vorige week al aangevraagd,... en al een toezegging gehad gehad dat ik gegarandeerd kraamzorg krijg!

Gelukkig wat CZ kwam al met de melding dat er in vakantieperiodes.. dus december/begin januari waarschijnlijk een te kort zou zijn en dat ik dan geen kraamhulp maar huishoudelijke hulp zou krijgen... tja toch niet hetzelfde...

zijn echt problemen met de kraamhulp.. kijk maar de nieuwsberichten na...

dus gelijk regelen hoor!

xxmona

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hey meis
    heel begrijpelijk
    daarom kwam ik zelf ook pas mee kletsen na onze eerste goede echo
    rustig aan doen

liefs

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Kijk maar in me album...

Re81
    Jammer dat we je een paar weken moeten missen, maar begrijp het wel hoor....
    Moet ook zeggen dat ik het op dit forum wel extreem vind..... echt absurd....
    tot over 4 weken...!

xxmona

14. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Jeetje ramona, bij jou zie je het nog beter omdat jij een platte buik hebt. Ik heb geen platte buik maar ik merk wel dat ie opgezet is.

15. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Schijnt idd af en toe voor te komen dat een vruchtje tot wel 2 weken nodig heeft om in te nestelen...
    Volgens mij begint je lichaam al HCG aan te maken, zodra het vruchtje begint met innestelen en niet pas als het al ingenesteld is, dus ook als het héél lang nodig heeft om in te nestelen, zou je volgens mij gewoon zo rond NOD al positief kunnen testen.

Duim dat je idd 'gewoon' minder ver bent dan je dacht en dat je een goede echo hebt over 2 weken! *duim duim*

16. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Ach arme Patrieske16, wat een ellende dat je je zo’n zorgen maakt, maar zo begrijpelijk na wat je eerder hebt meegemaakt. Fijn dat je terecht kon voor de echo en fijn dat er een bewegend beebje en een kloppend hartje te zien was! (Ook al heb jij het niet gezien…) Probeer maar weer een beetje de rust terug te vinden en te genieten! En wat een verhaal ook van je kleine mannetje. Zo’n enorme operatie toen hij nog zo klein was! Ik heb diep respect voor je openheid en doorzettingsvermogen en schrijf GERUST van je af. Je verhalen zijn niet eng, maar eerlijk. Je kan mij ook altijd een pb sturen.

@pregnantlady: gefeli met je mooie echo!

@Lautjuh85: wat een opluchting dat het bloeden is gestopt!

@Yvette1983: aftellen geblazen, bijna een getrouwde vrouw!

@dinnetje: Kan me je zenuwen voorstellen, vooral na wat er vorige keer is gebeurd. Wat vervelend dat je moet afwachten. Je hoort het wel vaak, dat de innesteling langer heeft geduurd dan verwacht. Laten we duimen dat dat bij jou zo is! Sterkte met wachten..

@Mirella28: Niets van aantrekken hoor, van al die praatjes en oordelen van anderen. Ik weet nu al dat ze bij ons ook van alles te zeggen hebben, want mijn man en ik werken allebei heel veel, dus wij zullen ook heel veel opvang nodig hebben. Ieder zijn eigen keuzes. Mijn ouders werkten ook beiden en behoorlijk veel ook, en ik ben daar geen spat minder om geworden, vind ik zelf. Mijn ouders waren er altijd wanneer ik ze nodig had en dat is waar het om gaat. Ik heb er ook moeite mee mijn ogen open te houden, ik werk fulltime, zo’n 50 uur per week en moet ook flink nadenken bij alles wat ik doe… Kan je niet echt tips geven, ik sleep mezelf ook van dag tot dag door de tijd heen en hoop dat ik snel weer wat meer energie krijg…

Voelde me vanochtend echt behoorlijk misselijk bij het opstaan, hoop dat het niet erger wordt. Verder dus zoooo moe de hele tijd en hier en daar wat zeurderige buikpijntjes en enorm rommelende darmen. Zucht.

Zen

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben ook nog niets geregeld mbt kraamzorg… Moet ik wel nog doen, anders zijn we dalijk wel erg laat!

@ Lautjuh: Haha, ja, zo zie je maar weer, iedere zwangere is anders ;) Ik had eerst ook vreetbuiten, maar bij mij wisselt het sterk. Vandaag voel ik me dus niet zo lekker…

@ Re81: Meid, heel begrijpelijk. Succes in de tussentijd en tot over 4 weken!

@ Ramona: Goh meid, ik ben bijna jaloers op je! Ik hoop dat die van mij ook gaat groeien na de bruiloft ;)

@ Zen: Niet zo’n lekker dagje voor jou dus… Sterkte meid!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik wil jullie nog even snel voordat ik naar mijn bedje ga, heel erg bedanken voor jullie lieve woorden. Jullie zullen vast denken.....jeeeeeeeeeeeetje dat is vroeg.....

Maar om even op een vraag van een van jullie terug te komen. Ik werk 32 uur en ook ik ben extreem moe. Ik had vanmiddag zo weinig kracht dat ik mijn pen niet eens normaal vast kon houden. Dat is toch niet normaal? Ik hoop echt dat het beter word.
    Ook worden mijn tijden op het werk er niet beter op. Ook ik kan me dus heel erg slecht concentreren en dat is niet erg goed voor iemand die op een klantenservice werkt....

Meiden, sorry dat ik verder op niemand reageer, ik ga nu lekker slapen. Hoop dat jullie dat niet erg vinden...

Liefs en hele dikke knuffel,

Patricia

19. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Zen, leuk he die rommelende darmen? Ik heb het al 7 weken en moet snachts vaak ineens naar de wc rennen. Vind het echt niet normaal...
    Heb jij dat ook?
    50 uur, wauw, jij hebt vast een topbaan! Ik werk 32 uur. En soms es 40 uur.

Nou, ik ga maar es slapen. hahaha! weltrusten allemaal!

20. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Word er ook gek van, van die darmen. Soms enorme obstipatie, en dan doe ik er wat aan: all bran, pruimen etc. en dan slaat het weer helemaal om naar de andere kant..... Mijn buik maakt soms zoveel herrie dat mijn man er opmerkingen over maakt, haha. Gelukkig heb ik op werk een eigen kamer hihihi.

Deel Deze Pagina