Hoi! Wij zijn net terug van onze echo, vond het zo eng! Vorige keer is het met ongeveer 8 weken mis gegaan, vandaar. Met lood in mijn schoenen naar binnen dus... maar we zagen het gelijk weer, een hartje! Het klopte dus gewoon nog lekker. Verder spartelende armpjes en beentjes (voor zover die er zijn...). Ineens ook paar dagen verder, dus bij 9 weken alweer! Lees verder dat er een aantal meiden in grote onzekerheid zitten. Ik ken het gevoel en wat ik toen lekker vond was er gewoon vreselijk aan toe geven! Lekker niks van de rest van wereld aantrekken. wens jullie heel veel sterkte! De rest, nog een fijne avond!
Tja, laten we dat nu maar gaan proberen hè...De vk zei ook, nu moet je wat vertrouwen krijgen in de natuur. Heb wel gevraagd wat de kans was dat het weer mis zou gaan, maar die was heel klein zei ze. Dus ja, genieten nu!
@Lautjuh: sterkte, ik snap nog steeds niet waarom je geen echo krijgt. Ik weet zeker dat als ik mijn verloskundige zou bellen ik een versnelde echo zou krijgen.Oh lees net dat je nu een vervroegde echo krijgt, he he! @iloveanders: hmmm....sterkte meis met de onzekerheid. @Mikki: ik heb mijn beide directeuren ingelicht ook juist voor dit soort zaken en ook wel gezegd dat ik het eng vond om te vertellen maar ze reageerden beiden goed en als ik eerder naar huis ga weten ze waarom ...heerlijk! Vind het echt te zot voor woorden dat er mannen zijn die zo raar doen als je het eten niet klaar hebt omdat je moe en misselijk bent. HALLO....het is niet niks om zwanger te zijn en straks te bevallen, beetje meeleven en steunen kan ook wel hoor! Gelukkig heb ik de liefste man van de wereld! @Patrieske: gelukkig,ben blij voor je. Verder hier gisteren in een grote kroeg in Utrecht gekregen (winkel van sinkel) geweldig! Niet te veel gehost. En werd beschermd door iemand die niet eens weet dat ik zwanger ben hoewel ik denk dat ik het wel uitstraalde toen ik heel boos was tegen iemand die aldoor om zich heen sloeg. Vanochtend niet zo misselijk geweest wel moe, maar ook vanavond niet misselijk.....en ja hoor het zorgenuurtje begint dan weer. Wordt gewoon tijd voor die echo!
Jeetje jullie kunnen er echt wat van zeg Meiden met een goede echo...geniet lekker van jullie zwangerschap. Meiden met slechter nieuws, ik duim voor jullie dat een volgende echo goed is. Donderdag hebben wij de echo...ben zo benieuwd en heb er weer zo'n zin in. mannetje kan ook niet wachten.
Dat ken ik! Beetje raar zijn we wel hè...Die misselijkheid is rottig, maar als het dan even weg is, is het ook niet goed! Hhahaha! Heb het ook een paar keer gehad maar kreeg het dan de volgende morgen dubbel en dwars terug(gelukkig... )
Weet even niet meer wie het vroeg Mijn zoontje staat bij zwangerenmeer nu op de 4de plaats is gezakt van 3 naar 4 Maar voor ons is het toch de mooiste, knapste, liefste, leukste dreumes die er is goofychick, ken het gevoel ook wel. Bij Luca ben ik ook totaal niet misselijk geweest of andere kwaaltjes gehad (behalve moe) heb me toen nooit zorgen gemaakt... nu vraag ik me wel eens af of het wel klopt dat ik geen zwangerschapskwaaltjes (behalve moe ) heb.
Zooo wat een stilte hier iedereen al in dromen land ja jullie moeten morgen zeker weer hard werken, het scheelt dat ik gastouder ben,en dus thuis oppass op kids,
He meiden dank je voor de bevestiging dat ik niet de enige gekke ben....heb zonet toch nog stiekem een test gedaan, had die gratis gekrgen bij sensitest........en natuurlijk ben ik nog zwanger, de teststreep was zelfs breder en donkerder dan de controlestreep.....en mijn misselijkheid dient zich nu alweer aan lichtjes.......dus het is allemaal wat verlaat.......ga ff lekker studio sportzomer kijken in bed. Morgen buiten even wat vlaggetjes ophangen....tja toch een beetje oranjegekte. Mijn klas is al helemaal versierd....hahahaha
Hoi meiden! We hebben lekker gegeten en dan naar de film: the Mist! Wat een goede film seg! Heb zelfs moeten huilen op het einde, echt super zielig Maar ja, ik huil zo vaak de laatste tijd Nog enkele uurtjes en het is zo ver! Brrrr. Denk dat ik niet ga kunnen slapen Ook al heb ik het hartje al gehoord, toch blijft er een beetje angst Ben ook nerveus want deze gyn heb ik nog nooit gehad enzo.. Oja en ben zelfs nerveus omdat ze me wss zullen wegen en dat wil ik niet ! Slaapwel meiden, en veel succes aan diegenen die morgen ook een echo hebben! Liefs!
@ Birthe Thanks meid, ik ben idd al begonnen. Moet ineens weer plannen en organiseren en het is best vermoeiend, dus even wennen... Je hebt morgen (vandaag al bijna) toch een echo? Succes vast! @ MerleQ Hij is chefkok. Dus best een drukke job met een hoop geregel erbij. En is ook 40 km van huis dus komt nog wat reistijd bij. Gelukkig heb ik zelf ook van die idiote horecazaken gewerkt, ik begrijp het dus wel goed Heerlijk zeg dat je man zoveel thuis kan doen! @ Yvette Oei dat is wel vervelend dat je geen warm eten lust zeg... Wat eet je dan? Neem je wel extra vitamientjes? Hoop dat het snel weer over gaat. PS zo spannend bijna trouwen! @ Lautjuh en Iloveandres Gelukkig is het bloeden gestopt, mijn duimen blijven draaien! @ SimplyMe O die van jou ook in de horeca?! Ja soms best lastig he. Ik wachtte idd altijd op hem, ik ging eigenlijk nooit voor 1 uur naar bed. Straks krijgen we vast weer bakken energie en blijven we weer op ze wachten Begint je man ook vroeg 's morgens? @ Pregnantlady Super dat je echo zo mooi was, gefeliciteerd! @ Derona Welkom en van harte met je zwangerschap! @ Mirella Je banner is echt zo vrolijk! @ Patrieske Beterschap meid, echt rot, zwanger een kleine en dan ook nog ziek . Voel je je inmiddels ook wat rustiger? Ik vind het wel begrijpelijk dat je zulke gevoelen hebt hoor... PS wel shit van die auto. Laat je ons wetn hoe het loopt? @ Kiki Ik vind 9 maanden niet snel hoor om weer zwanger te zijn. Vind je het minder spannend ja? Ik heb wel dat ik me zovaak nog helemaal niet realiseer dat ik zwanger ben. Ik ben zo druk met de dagelijkse dingen en er loopt natuurlijk al een kleintje rond, dus soms vergeet ik het bijna. Het voelt nog best onrealistisch en daar voel ik me soms weer een beetje schuldig over @ dinnetje Veel sterkte meid met wachten, ik duim ook voor jou! @ Seilenna Wat fijn dat alles goed was, en nu genieten @ Goofychick Wel fijn dat je het al hebt verteld op je werk, geeft een opgelucht gevoel he? @ Tacha The Mist? Wat voor genre is het? Zal m onthouden Hier gaat het wel weer. Vandaag samen vrij geweest. Morgen weer werken, en dan 3 dagen vrij. PS ik werk maar 16 uur, max 20 en ben dan ook wel moe (vooral eerste deel van de dag, daarna krijg ik veel energie!) maar lukt me toch wel goed. Moet ook staan en lopen steeds dus das moeilijk in slaap vallen Ben sinds een paar dagen niet meer misselijk, was ik smorgens eerst een beetje. Over 4 weken al echo, ik vind dat de tijd vliegt. Alweer een maand geleden dat ik positief teste!
Goedemorgen dames! Iedereen nog in diepe rust of op het werk? @ Seilenna: Ja, ik geloof zelfs minder dan 1% kan op een MK nu! Die kans is wel héél klein, toch?! @ Goofychick: Meid, ik kan mee voorstellen dat je je af en toe zorgen maakt als je je eens niet misselijk voelt, maar probeer toch te genieten! Wanneer krijg jij eigenlijk je echo? @ Derona: Meid, verdien je daar nou echt noemenswaardig iets mee? Ik vroeg het me af, omdat ik me daar misschien ook wel voor op wil geven @ Tascha: Vandaag je echo! Wat leuk meid! En ga er nou niet met al te veel zenuwen heen, je hebt zelfs het hartje al gehoord! Je gaat vandaag gewoon lekker even een kijkje nemen naar je beeb! @ Female: Wat goed zeg dat het je zo goed bevalt op het werk! Echt leuk Ach en wat betreft dat warm eten, dat komt wel goed, eet genoeg andere (koude) dingen en slik inderdaad zwangerschapsvitamine, dus komt helemaal in orde
@Female, we hebben gewoon geen tijd met zo'n kleintje om er al te veel bij stil te staan Eigenlijk vind ik dat wel prettig. Stukken minder tijd om me zorgen te maken. Het komt zoals het komt. (nu even ingrijpen, meneer heeft de vingerverfpotten uit de kast gepakt...)
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa nog 2 uurtjes ! Ik ben al wakker van half 6 Ben echt wel nerveus! Straks een verslag!
goedemorgen allemaal, nou gister mijn echo gehad was wel spannend maar alles was goed en de uitgerekende datum klopte ook volgens haar . iedereen die vandaag moet succes! groetjes vera
Je bedoeld met moeders voor moeders? Ik wil wel graag andere vrouwen helpen,die niet zo zwanger kunnen worden,wij zijn zelf nu ook al 2 en half jaar bezig,gelukkig niet in de mm gezeten,maar toch,het had zeker wel gekund, dus een klein gebaar,om alleen maar in potten te gaan plassen ja way not
Derona: Ik bedoel als oppasmoeder Sorry, ik ben ook af en toe zo onduidelijk Ik doe zelf mee aan moeders voor moeders, dus dat weet ik wel, haha