OOh blond sorry hahaha Ja ik vind het erg leuk om te doen,en lekker makkelijk,je doet het thuis en zo kan ik meteen voor mijn eigen zoon zorgen
Ja, dat begrijp ik maar zou je daar je baan mee kunnen vervangen? Ik wil dat liever dan dat ik mijn kleintje naar een kdv breng, vandaar dat ik het vraag
Poeh ligt er aan hoeveel kids je hebt,en wilt mijn vriendin heeft er een stuk of 6 doro de weeks en zei verdiend net zoveel soms als haar man, maja het nadeel is wel dat je niet altijd de even uren maakt,kan de ene maand veel zijn,en de andere maand juist een stukke minder,
Haha ik kan jullie echt niet bijhouden. Ik ben gister zooo slecht geweest Ik ging met mijn bestuur uit eten en ik bestelde zonder er bij na te denken biefstuk. Toen het op tafel stond vroeg een bestuursgenootje van mij 'mag je dat wel eten? nee toch?'. Aaaargh! Ik heb toen toch maar de helft opgegeten maar ik voel me wel behoorlijk schuldig nu Zo ontzettend stom!
ben je er nog niet aan gewend dat je zwanger bent hihi scheelt dat ze nu nog niet van jou eten,volgens mij nmet 10 weken of nie hahah
Meiden met goede echo's: super gefeliciteerd Meiden die in spanning zitten: ik duim dat alles goed is. Vanavond hebben wij de tweede echo. Ik luister ongeveer om de dag even naar het hartje en dat klopt heel krachtig x Sophie
Nee ze eten al mee vanaf ongeveer 4 weken geloof ik. Alleen de eerste 2 weken na de innnesteling is er nog geen bloedband...
vanaf week 10 gaan ze toch van de placenta eten en daarvoor gewoon van het dooierzak, dat werd mij verteld war ik de echo van had
Opeens valt wel mee hoor, met dit aantal berichten ben je al snel achter. Respect is ook dat je mensen de kans geeft om fouten te maken en deze te herstellen. Iemand die 1 keer niet terug belt direct een volle laag te geven heeft niks met het woord respect te maken. Bel er eens heen, misschien dat iemand wel een hele goede reden had om niet terug te bellen. Daar kom je pas achter als je met elkaar blijft communiceren en niet de deur sluit. @ Hola: HOLALA....wat een gemopper opeens.... Je duikt op vanuit het niets en Re81 krijgt de volle laag. Pffff. Ieder heeft zo zijn eigen manier van denken en doen. Denkt dat het fijn is om iedereen dan ook in zijn waarde te laten en respecteren. Je kan ook netjes zeggen als je iets dwars zit, en met al die hormonen erbij zal het soms niet meevallen! Dat snap ik. Maar Er zitten nu eenmaal heeeel veeeel verschillende meiden met allemaal een eigen mening op dit forum, en wat mij betreft behandel je ze allemaal mt respect, ook al zou jij iets anders doen. Toch?
@ Derona: Oh oke, dus dat is wel goed te doen dan! Het maakt voor ons niet zo heel veel uit of ik iedere maand evenveel uren maak, maar dit lijkt me gewoon veel fijner. Dan ben je ook lekker thuis met je kleintje! @ MerleQ: Oh oh ach ja meid, het kan geloof ik niet eens zoveel kwaad, want die bacterie hóeft niet in het vlees te zitten! Er staat hier ergens op de site dat als het eens een keertje voorkomt, dat je je er niet druk over moet maken Smaakte die wel lekker? @ Sophie: Wat goed dat jij nog steeds het hartje hoort! Wij hebben het maar één keer gehoord De tweede keer hoorden we het niet meer, maar ik heb het daarna niet meer geprobeerd. @ Hola: Je klinkt wel ontzettend geagiteerd, je kunt toch ook op een vriendelijkere manier zeggen wat je kwijt wil? Ik begrijp wat je bedoelt, maar je kunt het ook op een andere manier zeggen
Het is nu officieel: Ik pas niet meer in mijn normale kleding! Ik heb vanmorgen dan ook maar een positierok uit de doos op zolder getrokken, en draag die nu. Maar o,o, o, wat zie ik er tegenop om weer aan te gaan komen. Twee keer veel aangekomen, ook twee keer wel weer ervan af gekregen, maar zeker niet vanzelf! De enige manier om de misselijkheid te bestrijden is ook elke keer iets eten. En 'iets' moet wel voldoende zijn...zucht.... Groetjes Ploetertje
maja de ene maand kan het zeg maar 1100 eur zijn en de andere maand maar 500,daar moet je gewoon rekening mee houden en je krijgt geen vakantie geld etc Ja ik vind het heerlijk, werk ik heb altijd gezegd,ik heb kids gewild en dan wil ik er ook voor ze zijn continu, kijk als het niet anders kan,ja dan houd het op.maar zolang ik bij mijn zoon kan zijn,doe ik dat graag
Ach Ploetertje... dat komt wel goed toch?! Je hebt het er de vorige keren ook afgekregen! Bij mij zie je nog steeds niets.... pffff