Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Oh meisje, wat onzettend balen. Je geeft aan dat het beide kanten op mag gaan. Ik hard voor je duimen dat het de goede kant op mag gaan.
    Gooi het er maar lekker uit hoor.
    Liefs, Gaby

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Net de huisarts gebeld en die zeiden dat ik nog wel even kon wachten met de verloskundige bellen.

3. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Hey Journey, Ik belde vanochtend de VK en die zei ook hoe eerder hoe beter.. Kunnen ze makkelijker inplannen en je hebt zelf ook iets om naar uit te kijken toch?.. Ik zou gewoon bellen als ik jou was!

Wij lopen gelijk trouwens :)

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hey idd grappig, donderdag ben ik weer vrij dus ik denk dat ik dan maar ga bellen, ze zei ja er kan nog van alles misgaan blablabla.......... dus als je met een week of 9 beld is het vroeg zat, wanneer krijg jij je eerste echo?

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Josien: Bah meid wat erg ik leef met je mee en hoop dat het goed komt! :( Sterkte en laat je gevoelens en tranen de vrije loop hoor.. *knuffel*

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mijn huisarts belde vandaag weer ff, ze wilde zeker weten dat het labo zaterdag had gebeld met de uitslag. (die zeiden ja zwanger hcg 120)
    Ze zij dat ik tussen de 4 en 5 weken zou zitten nu. en de leverwaarden, vitaminen, bloedcellen,.. alles was perfect.
    Alleen toxoplasmose en hepatitis wist ze nog niet, daar gaat ze nog voor bellen.
    Vond het wel heel lief van haar dat ze zelf belde :)
    Maar zij zei dat het hcg dus echt wel goed zat, dus ben een beetje gerustgesteld!

Mn nichtje kwam net op bezoek met haar baby van 1 maandje :rolleyes: Zoooo cute! Dan begint het echt wel te dagen van: hopelijk heb ik over 9 maanden ook zo'n klein ukkie!

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,

jeetje wat gaat dat rap hier haha moet zo even alles terug gaan lezen hoor :D

josien meid jeetje ik leef met je mee hoor en ik hoop zo dat het goed mag gaan hele dikke knuff

tacha dat is zeker lief zeg en gelukkig dat je gerustgesteld bent meid klim lekker op de roze wolk en geniet ervan :D

hier gaat het wel redenlijk voel me zo missenlijk als wat ik wacht nog even met hard juichen tot morgen dan ga ik denk ik toch maar weer een testje wagen haha
    meiden ik ga straks ff alles terug lezen nu ga ik afkoelen in het zwembad

groetjes joyce

8. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Lieve Josien, heel veel sterkte de komende dagen, mijn duimen draaien voor jullie! Ik hoop nog steeds dat jullie zware weg met een mooi kleintje beloond zal worden!

Liefs, Ploetertje

9. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Lieve Help, wat ben ik moe, ik kan mijn ogen bijna niet meer open houden!

Oef, en vanavond nog wel een en ander te doen.....

10. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Joyce, succes morgen. Hopelijk is je test morgen duidelijker.

Ploetertje, het is een beetje dubbelop natuurlijk. Iedereen is vermoeider door het warme weer want dat zijn we in NL niet meer gewend. En nu ben je nog zwanger ook ;)
    Ik viel net op mijn kussentjes in het gras in slaap tot mijn kleine vent mijn aandacht wilde hebben vanuit zijn wagentje. Hij is ook zo moe de hele tijd.

Heeft iemand hier ook de curus ehbo voor kinderen gedaan? Ik ga volgende week starten. Lijkt mij fijn te weten hoe te handelen bij huis - tuin en keuken ongelukken maar ook bij serieuze dingen.

Zou ik mijn uitgerekendedatum veranderen in wat de VK zei of gewoon even de echo afwachten. Ja ik doe dat laatste wel. Haha een goed gesprek met mijzelf.

Wat heerlijk dit weer. Ik vind het gewoon jammer dat ik woensdag weer moet werken.

Iedereen geniet lekker van het weer. Ik ga ook weer lekker naar buiten.

Liefs, Gaby

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Net een afspraak gemaakt bij de verloskundige :D 3 juni! Krijg dat alleen nog geen echo, die komt 2 a 3 weken daarna... Nu maar hopen dat alles goed gaat! Pfff!

12. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik morgen al.. ik was zelf ook verbaasd :confused: .. Ze zei ik heb een plekje vrij om 12.15 dus kom maar even langs dan maken we een echo..

Gewoon bellen hoor, morgen al effe stiekem op je werk.. Heb ik ook gedaan.. :)

13. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    oh my god wie zit er binnen en heeft dr Phil aanstaan. De tranen lopen over mijn wangen ik kan wel overgeven van wat ik zie.
    Ze laten moeders zien die hun kind opzettelijk ziek maken om zo aandacht te krijgen. Muchnhaussen.
    Ze proberen hun kind te verstikken, geven medicijnen of proberen het kindje te laten braken.
    Ahhhh wat een ziekelijke mensen.

Hoe kan je als moeder dat doen? Die mensen verdienen niet om zwanger te worden. Ze zetten een gezond kindje op deze wereld en dan maken ze hun ziek. Hoe ziekelijk. Gatver.

14. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Ja gaby zo las ik vandaag over een moeder die 3 baby s in de vriezer in de kelder had liggen oh ik ging bijna over mijn nek en werd zoooo woest hoe kunnen mensen zoiets doen de baby s waren gewoon gezond geboren en ik maar denken zou ze ze levend in d vriezer hebben gedaan ik werd gewoon gek ben maar even gaan wandelen...

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Josien, heel erg veel sterkte. Ik hoop heel hard met je mee dat het toch goed is. Ik vind het echt heel rot voor je. Denk aan je. Veel dikke knuffels.

xx Sophie

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaby, ik word er ook vreselijk misselijk van en moet er niet teveel bij nadenken :cry:

Iuno, ik weet dat het theoretisch ook best kan dat Sophie nog niet loopt ;) Maar kans lijkt me heel klein. Ze gaat nu nl. al zelf staan als ze iets vast houdt :p Zelf liep ik trouwens ook met een jaar....Overigens is Sophie dan ca 16 maanden als deze baby ook later geboren wordt.
    Maar als ze nog niet loopt, zien we dan wel. Het lijkt me alleen wel wat makkelijker. In elk geval vinden we het super leuk zo weinig leeftijdsverschil en lijkt ons voor Sophie ook leuk!

Belly, inderdaad snel een echo!

Tacha, wat lief dat ze belde :p

Joyce, spannend morgen! Ik ben pas woensdag weer online....duim voor je dat je een dikke vette test hebt.

Gaby, zoals jij het omschrijft klinkt het net of we een hittegolf hebben :) :)
    Wat toevallig dat je EHBO gaat doen! Vanochtend dacht ik er nog aan dat ik eens informatie moet inwinnen. Loop al een tijdje met plan rond dat te gaan doen maar twijfel nog. Super nuttig in elk geval en goed dat je het doet. Ben benieuwd naar je ervaring.

Leuk dat velen al afspraak hebben :p

xx Sophie

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hallo meiden,

Eindelijk is het dan zover! Koninginnendag had ik binnen no time een dikke positieve test! Ik kan het inmiddels wel wat beter bevatten maar daar was op 3 mei nog wel een extra test voor nodig hoor! ;)

Hier gaat alles heel erg goed. Mijn broeken zitten al te strak als de knoop dicht is... heb ik maar even opgelost met een elastiekje. Met de vermoeidheid en de misselijkheid valt het tot nu toe allemaal nog wel mee. Gelukkig! M'n borsten zijn een beetje gevoelig en verder zeg ik wel 100 keer op een dag dat het nu toch echt waar is.....

5 juni om 10.40 uur de eerste echo!

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    **inbraak**

aan alle januari 2009 mama's
    GEFELICITEERD en geniet van de zwangerschap!!

**uitbraak**

19. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Zal ik nog even officieel mijn gegevens doorgeven voor op de lijst?

Sanne, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje, uitgerekend op 4 of 5 januari.

Liefs!

20. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Erg he? Ik kan normaal al niet tegen dit soort verhalen maar met die zwangerschapshormonen in mijn lijf helemaal niet.

En helemaal, dat je een gezond kind ziek maakt om de aandacht / medelijden van andere mensen te krijgen. Hoe triest kan je zijn.

Je hebt gelijk dat je lekker bent gaan wandelen. Vandaag is dat de enige mogelijkheid om zoonlief stil te krijgen dus ik heb al uren wandelen achter de rug. Gelukkig is het heerlijk weer en zijn we nu niet in de grote stad 1 hoog. Hier loop ik zo met de wagen naar buiten en naar het strand.

Deel Deze Pagina