Getver, nu las ik ergens iets van een miskraam bij iemand en die zegt: Ja, had je niet op een gegeven moment nergens meer last van? Minder moe, minder vaak plassen, beter slapen... etc? Ik ben gaan denken, maar ben sinds 2 dagen niet meer zo moe, slaap beter, hoef niet meer zo vaak naar de wc... Mijn buik groeit niet, ik ben nog steeds NIETS aangekomen... damn... Ik was altijd zo zeker dat dit goed zit, alleen ben ik nu ineens een beetje ONzeker...
Heb je gelijk in. Werd er gewoon moe van dat iederaan haar maar gelijk gaf. Alsof het respect mag verdwijnen als je zwanger bent. Maar ik zal me inhouden
dinnetje: Sterkte! Hopelijk is je kleine gewoon twee weken jonger, maar is het helemaal goed. @Seilenna en naomiadaeze: Gefeliciteerd! Lekker genieten van dat kleine murmeltje! @ Tacha1987: Ik duim voor je.
meis zulke dingen moet je niet gaan lezen,al begrijp ik het hoor en elk lichaam is en reageerd anders, niet meteen denken ooh is het bij mij nu ook mis
Ach, je hebt gelijk ook. Ik ben altijd super zeker geweest over deze zwangerschap, dus ik zet het ook maar meteen van me af! Ik ga vanavond nog eens kijken of we het hartje nog eens kunnen horen. Is alleen heel moeilijk nu, omdat ie al kan rondzwemmen en hij heeft heel veel plaats nu Ik heb trouwens al een buro gevonden dat volgens mij heel goed is! Ik ga nu even bellen
Wij hebben gister een echo gehad en er was al duidelijk een navelstreng te zien, met daar doorheen bloed wat we zagen lopen, dus met 9 weken eet het hummeltje zowieso wat de pot schaft!
Hier kon ik het hartje al met 7 weken horen (scary vroeg). Maar misschien ook omdat ik al een megabuik heb en mijn vorige zwangerschap nog niet zo lang geleden is..dunno... En over iets verkeerd hebben gegeten. Maak je er niet druk om. Je kan er nu niets meer aan veranderen. En dan nog, elk land heeft daar weer andere richtlijnen in. Mijn schoonzusje is momenteel (allebei trouwens ) ook zwanger, die woont in Hong Kong en daar is rood vlees eten juist gezond als je zwanger bent, lekker veel ijzer. Net als foliumzuur, hier moet je 400 per dag slikken, en in de states bijvoorbeeld 800. Elk land heeft zijn eigen richtlijnen. Bij alle zal er een kern van waarheid bij zitten en hebben ze gekozen voor wat hun het beste lijkt. Hier blijkt trouwens ook al de bloedband uit. Waarom zou het slikken van foliumzuur in de eerste paar weken anders al nut hebben Kwaaltjes komen en gaan. Geniet van de dagen dat ze niet hebt. Zelfs bij een miskraam kan je de dagen erna nog last van kwaaltjes hebben. Het zegt helemaal niets. Geniet van de dagen dat je je goed voelt, en hoop dat er nog vele volgen.
Geen zorgen... met 10 weken is je HCG op het hoogste punt, en daarna nemen de klachten langzaam af las ik ergens. @ Hola: Snap het ook wel, en bedoel het niet vervelend. Blij dat er weer gelachen wordt! Nou ik heb mijn echo gehad! Super zeg.. Helemaal blij en opgelucht. Ben zelfs verder als ik dacht, heb verkeerd gerekend. Nu is mijn uitgerekende datu 6-1-2009. Ben volgens het boekje 10 weken en een dag zwanger. En volgens de echo 9 weken en 4 dagen. Hartje klopte mooi, ook even geluisterd. En hij bewoog al. Hier zag je de navelstreng ook al, en ook nog het dooierzakje. Waarschijnlijk komt mijn placenta voor tegen de buik aan. Dus zal ik hem later voelen schoppen. Verander straks mijn banner wel. Nu eerst naar pap en mam toe, die zijn toevallig vrij. Even de fotootjes laten zien! Tot later!
Goedemorgen allemaal! Bij mij ook minder misselijkheid, maar nog steeds die rommelende darmen. Lekker dat het nu effe niet meer zo drukkend warm is. @Female, ja zonnig is ie he mijn banner?! Hoop dat ik vandaag niet weer in slaap val achter m'n bureau of op het toilet, maarja, na de lunch verlang ik meestal naar een siesta. Het is immers niet niks een mens maken! Hebben jullie ook soms een steek in je buik? Denk dan gelijk aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dat hoeft het natuurlijk niet perse te zijn. Toch?
Hallo Meiden, @Birthe hahaha nee hoor er zit er maar een in en die maakt mij goed ziek maare heb er alles voor over om deze gezond en wel op de wereld te zetten! Verder ja ik heb ook een angelsound gekocht en heb het hartje gehoord was wel even zoeken mar in de verte hoorde je het 'galopje' echt super. Nog 6 dagen en dan krijg ik alweer een echo oooh ben zo benieuwd het was de vorige keer nog zo klein 6w5d en nu straks 9w5d dus ik wil ook armpjes en beentjes zien spartelen hahaha. Voor de meiden met goede echo's gefeliciteerd Voor de meiden in spanning ik duim voor jullie Voor de meiden met minder goed nieuws ik denk aan jullie. Oh ja hier ook erg veel last van de darmen drink af en toe een glas roosvicee ferro en dat ga je merken hahaha dus ook maar roosvicee laxo hahaha ik ben een roosvicee fan maare het helpt wel ben minder moe en niet meer duizelig gelukkig. Nou fijne dag allemaal kijk vandaag nog wel ff hier en wil graag veel goed nieuws lezen....liefs Chantal.
Nou, ik zal me geen zorgen meer maken, slaat ook werkelijk nergens op Heb toch vorige week nog een goede echo gehad?! En ik las dat als je je beebje ziet bewegen en het hartje ziet, dat de kans op een mk dan kleiner is dan 1%! Dus waar maak ik me druk om? @ Derona: Vorige week donderdag kon ik het hartje horen, toen 9 weken en 4 dagen zwanger! @ Birthe: Wat fijn meid, zon mooie echo! En super dat je het hartje al mocht horen! Dat deed mijn VK helaas niet Daarom heb ik zelf zon doptone gekocht @ Sjansie: Meid, wat leuk weer iets van je te horen! Mag je trouwens gewoon Roosvicee Ferro drinken? Ik heb sterk het vermoeden dat mijn ijzer ook te laag is, maar durf er niets voor de pakken. Krijg pas 23ste de uitslag van de bloedtest! Oh en wat goed dat jij nu zelf ook het hartje hoort! Ik wil het ook weer horen, ik hoor het namelijk niet meer
oh, net trouwens de kraamzorg geregeld, dat vrouwtje aan de telefoon is 2 weken na mij uitgerekend, dus ook een januari mama Dat is toch wel toevallig he
oe spannend....straks voor de eerste keer naar de vk voor een intake.....zou ze gaan luisteren naar het hartje of niet? ik hoop het eigenlijk wel...dan heb ik nog meer bewijs dat ik zwanger ben (niet dat ik het uitblijven van mijn mentruatie, misselijkheid en moeheid niet genoeg vind hoor!) maar het zou leuk zijn!
OOOh er komt vandaag echt niks uit mijn handen,pffffffffffffffffffffffffffffffffff word er zo moe van haha