Eh... Nee niet gelezen... keek alleen of er genoeg foliumzuur in zat Toch raar, ben steeds duizelig en ontzettend moe, het wordt me regelmatig zwart voor mijn ogen...
Hoi meiden... Ik heb net gewerkt en wat ben ik blij dat ik vrij ben zeg.. Ik ben echt zoooo moe. Dat had ik paar dagen geleden nog niet. Wel moe maar nu ben ik niet vooruit te branden. Sorry dat ik niet reageer op iedereen, maar ik heb nu echt even geen puf. Straks even een uurtje op bed. Pfff. Meiden met een goede echo! Gefeliciteerd hoor. Ik ben zenuwachtig voor morgen -> Ha en voor a.s. dinsdag -> echo...
' ja kijk dan kan het goed daar aan liggen ja ik lig nu ook al in bed, het scheelt dat mijn zoon ook nog wel slaapt soms tussen de middag dus ga ook zo lekker mijn oogjes even sluiten
hai meiden,\ ik heb maandag een echo gehad en ik heb inderdaad een miskraam gekregen,een miskraam zonder pijn want dat heb ik niet gehad. heel veel geluk met jullie zwangerschappen meiden doei,doei
Oh meiske, wat erg Ik wens jou en je mannetje heel erg veel sterkte en dat je maar snel weer opnieuw zwanger mag worden en die zwangerschap dan wel mag uitdragen... *knuff*
Ik ben terug! De echo was SUPER! Heb uitwendige gehad en je zag het direct! Het ukkie is 3cm, je zal al duidelijk het hoofdje, rompje, armpjes & beentjes.. Hij sprong ook ff op en neer Het hartje klopte héél stevig: 185bpm! Was zeer goed zei de gyn Ook de baarmoeder etc zag er perfect uit.. Kon niet beter Pff wat ben ik opgelucht! Goed nieuws: we mogen over 2 weken al terug Dan gaan ze de nekplooimeting doen.. Oja ben 2 daagjes minder ver dan verwacht, 9w5d dus! Liefs van een blije Tacha Ps: foto's: zie album!
Tacha, gefeliciteerd! Super! Nu is je kans op een miskraam nog maar heel klein he? Wat is trouwens een goede hartslag voor dat termijn?
Ik heb dat ook Als ik opsta moet ik eerst ff bijkomen anders kieper ik zo om Is je bloeddruk gecontroleerd? Mss dat die wat laag is? edit: oh ik zie het al!