ik kom net terug van de intake met de vk. Het was (helaas) alleen maar informatie uitwisselen. Ik heb dus nog niet het hartje gehoord of gezien.Dat vind ik wel jammer, wel heeft ze mijn bloeddruk gecontroleerd. Deze was erg goed 130/60! volgende week een gesprek over allerlei onderzoeken, dan kan hoor ik ook wanneer ik een echo krijg. @ black daliya: Heel veel sterkte met dit verlies!
heyy meiden ben ik weer , ff niet geweest maar jullie hebben mij vast niet gemist haha. Nou ga zo ff fotootje van me echo in me album zetten! Volgende week vrijdag al volgende echo joehoeee, hoop wel dat de uitgerekende datum niet nog verder achteruit gaat, hij is nu van de 20e naar de 27e, hoop dus niet dat ie nu de 29e word ofzo maja ik zie het wel. @dinnetje:ik ben ook een week minder ver als ik dacht ondanks dat ik door het gebruik van clomid vrij precies weet wanneer mijn eisprong was, ik krijg nu volgende week vrijdag nog een echo om te zien hoe het er dan voor staat, en dan word de definitieve datum bepaald. @birthe:jij zei dat je volgnes het boekje 10.1 bent en volgens de echo 9.4, maar welke houden ze nu bij jou aan dan? @black daliya:meid wat kloote dat het toch een mk is, wens je vel sterkte toe! @lautjuh:voor jou is het ook spannend he pfff, duim voor je hoor! @sanne:hey meid wens je heeeeeel veel plezier/suc6 morgen! @patrieske:goh wat ben jij altijd lief dor op iedereen maar dan ook echt op iedereen te reageren zeg, zeker nu je het zelf zo moelijk hebt, lief van je hoor!hoe was de uitgebreide echo gister? @kiki:heyyy jij vroe gister of hier nog iemand in de vs woont, nou ik niet hoor, maar volgens mij woont zen in L.A, dus misschien kun je het eens aan haar vragen.. Nou ik ga nu me echo foto plaatsen, heb geen scanner, dus heb foto van foto moeten maken hahaha liefsss
me foto staat in me album! Oja tasha vergeet jou helemaal meid, gefe;liciteerd met je echo, ben blij voor je, kun jij nu eindelijk gaan genieten!
Ik heb vanmorgen nog iedere keer wat oud bloed verloren. Kleine beetjes maar. En nu is alles weg. Morgen zal de HA wel weer naar de bmm kijken. Die stond maandag een stukje open zei die. We zullen zien. Een vriendin van mij zei dat alles goed kwam..Dat hopen we dan maar. Ik ga weer verder in mijn boek. Lig lekker op bed het boek van Kluun te lezen "de weduwnaar". Heerlijk gedachten ergens anders. @black daliya: Zonde meid. Heel veel sterkte toegewenst.
Ja klinkt allemaal ingewikkeld. Ik dacht zelf dat ik 9wk en 2 dgn was. Dat was dus helemaal fout uitgerekend. De gyn. gaf aan dat ik 10 wk en 1dgn was volgens de juiste berekening. De echo gaf weer 9,4 weken aan. Maar omdat dat dus maar 4 dgn scheelt met die 10.1 houden ze de uitgerekende aan. Dus 10.1. Dus zo huppa een weekje verder! Fijn.
GEWELDIG! ZIe je nou wel?! En, ben je nu van je stress gevoel af? Wauw, wat goed meid, ben helemaal blij voor je! Wil je wel even wat vragen... Dezelfde vraag als die jij mij vorige keer stelde: waar vind jij het hartje nu eigenlijk? Ik vind hem namelijk niet meer! Liefs
@ black daliya : wat erg zeg, veel sterkte meid. @ Tascha: super fijn zeg, zo'n goede echo. Ga maar lekker genieten. Ga ik nu ook doen. gefeliciteerd!
GEFELICITEERD! Geniet er lekker van en veel plezier op ons druk bezochte forum! @ Anoniempjuh: Wat mooi! Ik heb je echo gezien! @ Lautjuh: Balen hoor, ik hoop nog steeds hard voor je mee dat alles goed is, we hebben hier al te veel mk gehad volgens de statistieken, en bovendien heb ik al zoveel verhalen gelezen dat bloed alleen niets hoeft te betekenen! Sterkte! @ Derona: Ja, alweer wakker! Krijg vanavond mijn beste vriendinnetje te eten, dus moet nog boodschappen halen en ook nog een beetje poetsen. Ik ga dan nu ook weer gauw, maar kom straks weer even terug! En jij dan, ook alweer wakker dus? Of niet geslapen?
ja ben ook weer wakker,maja er werd in die tussentijd wel 3 keer lang aangbeld, en later nog door de tel,maja dat mog de pret niet bederven ;P Leuk dat je vriendin komt eten wat ga je koken "?
@Yvette: Ik heb net even voor mezelf gependeld, en die geeft positieve berichten. We zullen het moeten afwachten...
JE EIgen pendel kun je beinvloeden en meis een pendel kan niet uit maken of het wel ofniet goed gaat,kon het maar, maar ik ga super hard voor je duimen dat het goed zit allemaal
He meiden, Kon het toch niet laten om even te kijken hoe het met jullie gaat ! Schrok wel een beetje van de reactie van Hola op mijn eerdere bericht over MvM (had ik nog niet gelezen namelijk). Ben er erg door gekwetst, maar heb haar een PB gestuurd, vind namelijk dat dit niet hier "uitgevochten" hoeft te worden. Oja en heb inmiddels contact gehad met MvM, dus gaat allemaal goedkomen!
Een winters kostje: spinazie en vissticks! Ik kan bijna niets warm eten, maar dit hou ik wel binnen Lekker is dat he, wil je even gaan rusten, wordt er constant gebeld of zo! Pffff
Oh, hoe moet dat dan? En wat is dat precies? (Blond hoor, I am verry sorry) Maar wel goed dat het positieve berichten zijn, hou je daar dan maar even aan vast meid!
Oh kijk, komt het allemaal toch nog goed! Gelukkig maar! Ik denk dat 'hola' het niet zo bedoeld heeft, dat zei ze later ook nog... Laten we het maar houden op de hormonen en gewoon gezellig doorkletsen.
hier ook al een ramp met eten ik hoef maar iets te eten,en mijn maag zegt alweer genoeg gehad,en heb ook helemal geen honger gevoel ofzo