@Yvette: Een pendel kan je kopen in een spiritueel winkeltje. Ik heb er 1 met beschrijving en alles erbij gedaan. Ik heb ook engelenkaarten en ik trek dan ook regelmatig een kaartje voor mezelf. Ook pendelen doe ik regelmatig voor mezelf. Ik voel me daar goed bij... Ik heb deze...En nog een apart pendelboek.
hmm, ik geloof niet zo in dat pendelen. Vorig jaar had iemand dat bij mijn nichtje gedaan om te kijken of ze een jongetje of een meisje zou krijgen en toen zei dat vrouwtje: oh, je krijgt een jongetje, zeker weten. Nou, ze is geboren en ze is toch echt een meisje!
@ Tacha: fijn he dat hartje horen kloppen. Ik moet nog 6 dagen wachten. Wat lijkt dat lang... Ergens ben ik bang dat het een meerling is. Mijn oma had een spontane drieling en mijn vader is dus 1 van de drieling en mijn tante had weer een tweeling. Het lijkt me wel leuk uiteindelijk, maar de eerste jaren lijken me slopend... Nouja, misschien is het er 'gewoon' 1 en maak ik me druk om niks.
Sommige dingen wel. Ik heb ook met de pendel gevraagd wanneer ik zwanger zou raken en dat klopte en ook wanneer ik een positieve test zou hebben. Tuurlijk moet je niet alleen daar op af gaan en dat doe ik ook heus niet. Ik blijf wel realistisch. Ik houd heus wel in mijn achterhoofd dat ik misschien wel een miskraam heb of heb gehad.
Oh, zo bedoelde ik het niet! Ik vind juist dat je positief moet denken! Ik ga er gewoon vanuit dat je kleintje er nog zit Met positief denken bereik je ook een hoop, daar geloof ik dan weer in. Maar dat pendelen, dat komt dus door die ervaring van vorig jaar, dat ik daar niet in geloof...
Haha ik bedoelde het ook niet negatief hoor... Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van positief denken, en ik doe het op deze manier. En als jij een keer een "negatieve" ervaring met zoiets hebt meegemaakt dan is het logisch dat je er niet zo snel in geloofd. Maar het is gewoon leuk om te pendelen vind ik...
hey meiden pff ben echt moe, had me vandaag zelfs ziek gemeld omdat k vanmorgen zo moe was, laatste keer was al 2 jaar geleden dus vond dat het nu wel weer kon haha Nou ga zo me echo foto eens even naar me ouders mailen, ze wonen hier een uur vandaan en kom er over 1,5 week pas weer, dus dtel ze nu alvast even voor aan hun kleindochter/zoon. @birthekeej, nou ik ben dus volgens de berekening 8w2d en volgens echo 7w1d, ben dus benieuwd wat het vrijdag bij de echo nou uiteindelijk word... liefsss
Pfoei, sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor... heb er echt de kracht niet voor op 't moment. Als ik hier niet ben dan lig ik te slapen. Ongelovelijk wat ben ik moe! De laatste keer dat ik zo moe was, was ik een week op outdoortocht geweest met te veel activiteit en te weinig slaap... SimplyMe: Bedankt voor de tip van de zilveruitjes! 't werkt echt! heb veel minder last van brandend maagzuur... en snap plots waar de associatie zwangere vrouwen en augurken vandaan komt haha, helemaal goed. Verder gaat alles hier, op de vermoeidheid na, wel aardig. Heb een nieuwe baan gekregen waar ik me helemaal op stort op het moment dus daar gaat een boel energie naar toe. Daarnaast houd ik niet zo veel over. Gelukkig is de misselijkheid goed in te tomen met tafelzuur . [schaamteloos modus aan] Verder baal ik een beetje van m'n seksleven. Hebben meer van jullie daar last van? Dat 't pijn blijft doen als je klaar komt? sorry hoor... [schaamteloos modus uit]
@tascha 1987: gefeliciteerd met dit super nieuws! Mooie plaatjes, hoor! @Vera: geweldig dat alles goed was! @Derona: Ik weet precies hoe je je voelt. Er komt ook werkelijk NIETS uit mijn handen, behalve dan berichten voor het forum @lautjuh85: join the club. Zooooooooooooooo Moeoeooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoeo .. @black daliya: wat ellendig dat het toch mis is gegaan Ik vind het heel rot voor jullie. Sterkte en ik hoop dat je snel een herkansing zal krijgen! Mijn mannetje was gisteren heel lief voor mij, heeft gekookt (terwijl ik nauwelijks kon eten), heeft mij gemasseerd, en heb daarna heerlijk lang geslapen. Echt top. Jammer genoeg voel ik me dan toch vrij snel na het opstaan weer misselijk en moe, maar ja, elke nacht lekker geslapen is er weer een! Kiki: ik woon inderdaad in de VS maar kan je niet veel vertellen over hoe het er hier aan toe gaat, want ben nog niet bij de gyn/ob geweest Zen
@ Libra: Pfff, een nieuwe baan en net zwanger, wat een timing @ Zen: heerlijk toch, als ze zo lief zijn?! Die van mij wilt me ook steeds masseren, maar ik moet eerst goed olie halen Mag niet meer met van die etherische oliën heb ik me laten vertellen
Zo, vanavond kom ik niet meer terug, dus morgen zal ik wel weer een hoop bij te lezen hebben Vanavond komt mijn beste vriendinnetje eten en lekker kletsen Kei gezellig! Tot heel laat vanavond, of tot morgen!
aaah komt mijn mannetje net thuis met allerlei hapjes zoals ragoe hoe je dat ook schrijft haha en varkenshaas,aardappel kroketjes, gerookte zalm,maar dat mag ik volgens mij niet,maja dat mag de pret natuurlijk niet bederven,en oranje vanille vla
Zen, nu moet je me wel met alles op de hoogte houden Hubs gaat volgende week onderhandelen over de voorwaarden. Ik neem aan dat ik niet de eerste zwangere ben en dat ze dat wel meenemen in het pakket.
Dames! Ik ben er weer even met nieuws! We hebben sinds gister een doppler in huis en gisteravond voor het slapengaan heerlijk even liggen luisteren met mijn mannetje! Wat een mooi geluid is het toch?! Morgen gaan we een hele dag naar Roosendaal! We gaan naar Baby-dump en Babyplanet! Lekker rondcrossen met kinderwagens, babykamertjes kijken en misschien wel een heel leuk cute rompertje mee naar huis nemen? 8) Ik heb er zo een zin in! Nu eens kijken of ik een fotootje in mijn album kan zetten...