januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983[/b]-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 28 januari Lautjuh85-23 jaar- 1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 50 januari mama's agenda 2008/2009 12 juni: - Patriesie vk - chantalk intake vk+1e echo 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk - Lautjuh 85 1e afspraak vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Ik heb mijn nieuwe afspraak er ff bijgezet.
het is hier nu vanmorgen een stuk rustiger dan gister morgen Yvette en was het eten geslaagd met je vriendin?
Hoi meiden, Wat gaan jullie hard... Hier een enorm slechte nacht gehad. Het was 01.00 uur en ik sliep nog niet. Beetje last van mijn keel, en sinds vannacht enorm misselijk. Ik stond boven de wc, maar hoefde toch niet te spugen. Vanmorgen met grote tegenzin aan het werk en iedere keer misselijk. Ik kon het onderdrukken....ik vind overgeven zo iets vreselijks... Straks om 13.30 naar de HA. Voor de meiden die een goede echo hadden...Gefeliciteerd Lekker van genieten.
@Derona: Ik heb echt geen idee. Ik denk het wel. Hij heeft er verder niks over gezegd. Moet ook urine meenemen. Misschien gaan ze een test doen? Ik weet het niet.
Ik ben het ene moment misselijk en kan niks eten en het volgende moment sterf ik van de honger en MOET ik snel iets hebben... grr Wat een gedoe. Vandaag eerste dag sinds 2 weken dat ik niet misselijk was bij het opstaan..joepieee
hier nog zo eentje, met mij uit eten gaan is zonde van het geld. At dinsdag bij mn ouders en mn moeder had een preitaart/quiche gemaakt, die ze heel vaak maakte toen ik nog thuis woonde, zeg maar jeugdsentiment een beetje.......maar ik kon echt maar een heel klein stukje op, gelukkig zaten we een behoorlijk lange tijd aan tafel en heb ik uiteindelijk na een minuut of 10 nog een stukje genomen. Vind het dan wel heel sneu voor mn moeder hoor, maar op zich, mn zusje was er ook en ook zij deed gezellig met mij mee....dat was dan wel weer grappig..... Hier is het nu een stuk beter als het gaat om de misselijkheid, kan het echt beter in de hand houden, zolang ik maar vaak kleine beetjes eet. Verder ben ik echt helemaal kapot en gebroken terwijl ik helemaal niets doe omdat ik er de moed niet voor kan vinden, dan sta ik op om iets te gaan doen maar dan zak ik zo'n beetje door mn benen heen en zie ik er tegenop om iets te gana doen. Nou ja dat komt wel weer. Kon gelukkig vandaag in een dorp verderop bloedprikken dus dat is nu gebeurd en hopelijk krijg ik dan maandag of dinsdag de uitslag ipv maandag prikken en dan de uitslag pas donderdag te krijgen.....scheelt weer. Ben erg benieuwd wat er uitkomt, het was een algeheel bloedonderzoek. Ben ook benieuwd of de verloskundige straks ook nog es willen prikken...deed ze volgens mij wel bij mn eerste.....weet het niet allemaal meer zo goed hoor, maar ga nu maar even op de bank hangen, dochter ook die is naar psz geweest ds die is ook toe aan een beetje rust. idd we zijn de dec mamma's all voorbij....schandelijk.......haha nee hoor alleen maar gezellig toch?
Even een raar vraagje, maar hebben jullie ook zo'n problemen om naar de wc te gaan? Ik heb al 2 glazen warm water gedronken, maar het gaat nog steeds niet, wat een ellende
Nee geen last van. Maar ik eet dan ook activia.. Dat helpt echt goed hoor! Ontlasting laat wel wat langer op zich wachten, maar het komt wel makkelijk.. Misschien een tip...haha. Of wat zemelen in de yoghurt ofzo...
Ik eet onwijs veel vezels, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb zo'n buikpijn dat ik niet eens kan werken Gelukkig ben ik alleen op het werk, kan ik tenminste rustig een half uur op de wc zitten
ja ik heb het ook. ook al probeer ik zoveel mogelijk vezelrijk eten te eten.... het werkt niet echt. Misschien moet ik ook maar aan de activia...
Dames slecht nieuws. Ben net bij de HA geweest en mijn baarmoedermond is gesloten alleen de zwangerschapstest was negatief zei die. Dus bijna zeker een miskraam. De echo moest ik wel door laten gaan zei die om te kijken of alles goed weg was. Helaas wordt ik geen januari mama.
He bah Lautjuh.. Heel veel sterkte en en heel dikke knuf. Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen. X