Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Ze zei dinsdag met de echo en nu weer aan de telefoon, dat wanneer je met 6 wk een echo hebt gehad en met 8 ,5 wk weer en de groei van het kindje klopt met de tijd tussen de twee echo's dat is al een goed teken.

Verder een sterk kloppend hartje, een goede navelstreng en een bewegend kindje in week 9 zijn erg goede tekenen. Zo bedoelt ze dus dar er op de echo's geen aanleiding is om te denken dat het nog mis kan gaan. Ze geven nooit 100%, maar 99% durfde ze me dinsdag wel te geven....Ben dus erg benieuwd morgen. Gelukkig kan ik snel terecht, want die onzekerheid is killing!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lautjuh, sterkte meis, vond je daling van je temp al niet een al te goed teken. Geef het tijd om het een plekkie te geven.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan na een dag werken echt niet alles bijhouden hiero.....pffff..........dus vandaag laat ik ff schieten, moet nog een hoop doen voor school (werk).......morgen lekker vrij en voetbal kijken.....
    Bij mijn hubbie op het werk hadden ze haringparty.....waren ook augurken en toen zei een collega....je moet je wat of moet je misschien een paar voor je vrouw meenemen...hahahahahahahahaha! Zelfs mijn hubbie straalt het uit!

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ seilenna.........jeetje meid toch weer gaan bloeden ik snap je schrik,want iedereen schirkt daarvan en zeker als het al een keer is misgegaan...........ik zal voor je duimen voor een goede echo morgen ......

@ anoniempjuh.....bij mij zeiden ze dat een week verschil niet erg is.....maar goed anders als je de echo eb gehad vraag het daar allemaal even goed na,ze kunnen je misschien dan met de uitleg wat minder ongerust maken......

@ goofychick............nou jou man zwnagert gewoon lekker met je mee ;)

5. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    @ Seilenna
    Ik denk ook aan je, meid! *knuf*

@ Zen
    Hoe voel jij je nu eigenlijk? Ik bedoel, jij had wel extreem vroeg al positief getest en dus extra en extra lang in de zenuwen gezeten, of het allemaal wel goed zou blijven gaan (hoewel we het 'risicostadium' natuurlijk nog niet helemaal uit zijn)... :)

@ Patrieske
    Zag trouwens dat we straks tegelijk de volgende echo hebben (24e). :D
    Wel grappig, omdat we ook even ver zijn.
    Kunnen we onze echo's dan mooi vergelijken. ;)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai iuno

Ja dat is leuk meid :) ..dus dan ziet jou kleintje er nu ongeveer uit als de mijne meid,dus ik zou lekker die echo uitprinten kan je wat zwijmelen alvast hahahahha ;) ........maar nu is het niet meer lang wachten gelukkig he meid :)

Hoe gaat het met jou?

7. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Eindelijk, ik heb geprobeerd op iedereen te reageren, dus mijn volgende bericht wordt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Ik lees net dat meiden hier kunnen kiezen tussen uitgebreide of geen uitgebreide kraamzorg… Volgens mij kan ik niet kiezen? Ik heb het gisteren aangevraagd, maar daar zeiden ze niets van?...

@ Derona: Oh, wat lekker! Heerlijk, ik krijg daar nu al zin in!

@ Indira: Wat leuk! Geweldig is dat he, als je het hartje zelf kunt horen?! Nog wat leuks gezien of gekocht in Roosendaal?

@ Tascha: Oh wat goed! Dan ga ik dat maar proberen!

@ Patricia: Goh, ik ben eens heel benieuwd, wie weet? En wie heeft voor jou gependeld dan? Dan kan ik daar ook eens vragen of ze voor mij kunnen pendelen ;)

@ Patrieske: Wauw, wat een verhaal meid! En dat je een meisje krijgt, dat heb ik jou een tijdje terug ook gemaild he, ik denk het namelijk ook echt, al kan ik je niet vertellen waar dat sterke gevoel bij mij vandaan komt?

@ Jeannette: Ach meid, troost je… ik eet de hele dag door en ik ben nog NIETS aangekomen, zelfs 2 kilo afgevallen, waarvan er met heel veel pijn en moeite pas weer 1 bij is gekomen… En bij mij zie je ook niets, kijk maar in mijn album… Toch vorige week nog een prachtige echo gehad!

@ LadyInRed: GEFELICTEERD meid! Geniet er lekker van en er zijn hier wel meer met geen tot weinig klachten!

@ ChantalK: Hee meid! Geweldig dat je zo’n mooie echo had! En misschien ben je inderdaad gewoon 8 weken, want ze kunnen dat nog helemaal niet zeker zeggen, omdat het meten nog heel lastig is nu!

@ Nettie: Ach germ, arme dochter… Al iets gehoord van Robijn?

@ Goofychick: Nu zie ik je berichtje pas! Ja, je mist een hoop als je even een dagje niet hier bent! Ik maak me al geen zorgen meer… Vanavond nog even proberen het hartje te vinden, spannend!

@ Female: Wat fijn zeg, dat het werken je steeds beter afgaat! Super is dat :)

@ Sophie: Oh wat super zeg, dat je zo’n mooie en uitgebreide echo kreeg! En wie weet, krijg je toch wel een knulletje!

@ Lautjuh: Getver, wat een akelig nieuws zeg :( Ik word er zelf niet goed van… Heel veel sterkte voor jou en je mannetje…

@ Mikki77: ik heb hier de tip eerder eens gegeven, maar probeer eens gebroken lijnzaad. Kun je gewoon bij de AH kopen is geloof ik van ZonNatura. Ik eet ook altijd al enorm veel vezels, maar dat is nu niet meer genoeg. Sinds het gebroken lijnzaad gaat het weer perfect!

@ Seilenna: Oh nee he meid… Nou, ik hoop op een goede echo voor jou morgen!

9. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Iuno: Voel me wel ok, dank je! Ik had inderdaad al met 3 weken en 2 dagen positief getest. Ik heb waarschijnlijk eind juni mijn eerste echo, dan ben ik ongeveer 9 weken, volgens mijn eigen berekening. Het zou mij niets verbazen als ik misschien toch iets verder ben dan die berekening, zou mijn vroege test misschien ook wat beter verklaren. Maar dat is allemaal gissen, ik wacht gewoon af wat de vk zegt! Het was geen goed idee, dat hele vroege testen, die eerste week was een ramp. Ik kan het iedereen afraden. Voel me nu wel redelijk zeker hoor, al zijn we zeker de risicozone nog lang niet uit. Het gaat nu in elk geval goed, heb ik het idee, en daar houd ik me aan vast! Verder is het toch afwachten tot de eerste echo. Lief dat je nog even aan me dacht!

Zen

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Lautjuh, wat een kl*te nieuws :( Dikke knuff voor jou.

Journey, dat heb ik ook :( vanavond heeft manlief lekker gekookt, maar ik kreeg geen hap door mijn keel terwijl ik ff daarvoor wel honger had :rolleyes:

Anoniempje, daar hoef je je niet druk om te maken hoor. De vk zei vandaag ook dat ik 7 wkn ben ipv 8, maar ze zei ook dat het heel moeilijk is om dat nu vast te stellen.
    Het kindje is nog zo klein dat haast niet te zien is of je het wel helemaal in beeld hebt en een paar mm verschil in meten kan al meteen een aantal dagen schelen.
    Straks bij de 12 wkn echo kunnen ze het preciezer zeggen omdat ze dan duidelijk kunnen zien waar het hoofdje is en waar de billetjes (om te meten)

Patrieske, dank je :D

Sanne, wat heerlijk meid dat er een hartje te zien was.

Yvette, heerlijk die voorbereidingen...geniet ervan.

Seilenna, suc6 morgen bij de echo...hoop dat alles goed is.

Yvette, ja dat was bij Luca toen ook zo. dan weer een week achteruit gezet en toen weer een week vooruit :rolleyes:
    (heb toen voor de 12 wkn 2 echo's gehad)
    Och maak me er niet druk om zie het over 4 wkn wel ;)

Ik ben zo moe...pfff echt veel erger dan bij mijn vorige zwangerschap....heb totaal geen puf om iets te doen.
    Mannetje viel het ook al op. daarnaast ben ik vandaag ook al de hele dag misselijk..volgens mij komt er een griepje aan want loop ook al de hele dag te rillen van de kou :rolleyes:
    Mss dat een goede nachtrust me goed doet.

Ik sta nu btw in het blauw op de lijst, maar mijn gevoel gaat nu toch steeds meer uit naar een meisje.
    Bij Luca keek ik altijd naar jongenskleding en kleuren voor een jongens kamer...nu fantaseer ik over meiden dingen en over eem leuke meidenkamer.
    Dus mijn gevoel gaat toch steeds meer uit naar een meisje.

Ik heb er btw bij staan dat ik het geslacht wil weten, maar dat ga ik hier niet bekend maken ivm mijn buuvje :p

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou, ik ga jullie verlaten. Maar wel met goed nieuws. Mijn minimensje wordt verwacht op 28 december. Geen januari mamma maar een december mamma.

Kus Kieks

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    gefeliciteerd,maar staat de uitgerekende datum nu vast dan?

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik denk het wel, vandaag de termijnecho en nekploometing in ene. Volgende echo is rond de 20 weken, dus ik denk dat ze deze datum nu aanhouden.

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ook leuk toch ;) En je onderschrift, wat betekent dat...wordt het een tweeling dan?

15. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Meiden, bedankt voor de ehm...'stoelgangtips' :) Ik heb ze opgeschreven en ga ze zeker gebruiken!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik denk dat ze dat meeteld met haar andere zoontje,was het volgens mij

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Neeee, niet 2 erbij, maar 2 totaal ;)
    Tijd voor een nieuw bannertje denk ik..

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    weet je wat ook kan helpen lauw water drinken op een lege maag

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee yvette je bent mij vergeten :) hahah grappie hoor

maar ik hor dat er hier dus meer minder ver zijn als ze dachten nou jullie verhalen stmmen mij gelukkig wel weer positief!bedankt allemaal weer voor de berichjes.

en over de stoelgang, net zoals bij alle andere kwaaltjes heb ik ook daar geen last van, kan gewoon iedere dag haha, t zijn alleen die borsten he pfffff die 4 kilo die ik ben aangekomen zitten voor de helft in me boobs denk ik hahahahah

liefsss

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ seilenna wat vreselijk die onzekerheid meis, wens je heel veel sterkte toe! en hoop op goede berichten van jou kant.... [-o<

hier echt verveling....hubbie zit een stomme film te kijken en in de reclames voetbal dus echt geen barst aan voor mij, duik zo mn bed maar in denk ik met een fijn boek, want heb al even gekeken er is echt geen bal aan op die t.v.

Verder sta ik morgen voor een vrij lastige keuze wat me nu best veel bezighoud. Ga er verder niet teveel over zeggen want dan moet ik gaan uitleggen en dan ben ik morgen nog niet klaar, geloof me het is een lastige keuze, niets te maken trouwens met de zw.sch alleen vreet het energie van me en dus ben ik echt kapot. Hele dag koud gehad, heb gewoon een shirt met lange mouwen en een trui erover aan......Had ook het idee dat ik iets koortsig was, al gata eten en drinken prima, heb geen last van misselijkheid, zolang ik maar niet teveel of te weinig eet natuurlijk.

Goed ik ga een poging doen om te slapen, weltrusten allemaal....oh ja nog even dit...
    Mijn zusje heeft een schoonzusje van 8 of 9 jaar oud, zij had nog een robijn beer liggen en die mag nu bij onze dochter logeren tot ze een nieuwe beer heeft gekregen van robijn of van wie dan ook. Vind je dat nou niet vreselijk lief? Echt schattig, mocht direct toen mn zusje het vroeg al wilde ze de beer niet helemaal kwijt, dus gaat ie terug zodra de vervanging er is. Zal morgen eens kijken bij de action om een leuk kleinigheidje te kopen als dank voor de logeerpartij......vink echt zóóó lief! Helemaal leuk en ben zeer benieuwd wat dochterlief ervan gaat vinden.......

Nou nu ben ik echt weg hoor doei!

Deel Deze Pagina