Ja Sohpie ik werd er letterlijk misselijk van. Heb gelijk mijn ventje op gepakt en lekker geknuffeld. Haha het voelt ook als een hittegolf hier in de tuin. Ik ben er inmiddels achter tijdens het wandelen dat het buiten de tuin wel een stuk frisser is maar de kleine zweet zich rot (net zijn vader). Ik ga al vrij snel naar de cursus ehbo voor kids dus ik laat je wel weten of het iets is. Lijkt mij in ieder geval heel interessant en ook handig. Ik neem aan dat het een stukje onrust weg neemt. Aan het einde doe je examen en krijg je ook een diploma. Ik heb ook contact met mijn verzekeringmaatschappij gehad en ik krijg zelf een gedeelte terug van de kosten (best prijzig de cursus). Mooi meegenomen. De kleine is weer in slaap gevallen. Handig de laatste dagen elke keer voordat hij naar bed toe moet en daardoor slaapt hij snachts slecht. Maar omdat hij zo van slag is vind ik ook wel fijn dat hij af en toe een beetje slaap. Daar is hij echt aan toe. Ik zag dat je woensdag pas weer online bent. we zullen je vele berichtjes missen haha. Ik krijg morgen mijn zus op visite dus ik zal ook niet veel online zijn en woensdag weer werken. BAH! Liefs, Gaby
Gaby, wel lekker hoor een tuin. Dat missen we wel. We zijn nu paar dagen wandelend naar bos gegaan met kleed, speeltjes, eten en drinken. Ook leuk, maar tuin lijkt me super! Succes alvast met de cursus. Ben erg benieuwd! Leuk dat je een zus hebt! Heb ik altijd al willen hebben Ik heb twee broers. Morgen werken, dan mijn man halen en door naar restaurant. Schoonvader wordt morgen 60. Op zich gezellig hoor, maar vind het niets zo lang Sophie niet te zien. Ze is hele dag en avond bij mijn ouders. We halen haar wel ´s avonds op gelukkig. Mis haar nu al bij de gedachte... Gezellige dag morgen! Ja, veel berichtjes ja, hahahaha m´n man noemt me verslaafd. Morgen dus afkicken hihi. maar eh...jij kan er ook wat van xx Sophie
Gatver.... Hier ook al van die vervelende verhalen over kinderen... hoor net op tv van dat gezin wat verongelukt is...en levend verbrand, terwijl omstanders de kinderen nog hoorden huilen.... zit hier gewoon te janken...... Denk dat ik de komende tijd het nieuws etc maar oversla..... kan er allemaal niet tegen.... ben gelijk dippie.. xxmona
Inderdaad romona het is zon gruwelijk idee dat je haast het nieuws over zou slaan moet er niet aan denken die kleintjes verbrand.. Gefeliciteerd sophie! Moeilijk he je kleintje achter laten ik kan er ook niet goed tegen zelfs bij mijn zoontje van 5 als hij gaat logeren is mama uit haar hum ik mis hem dan ook al zit hij momenteel in de peuter pubertijd het is toch mijn ventje! Handig gaby zon curses ik heb jeugd ehbo gedaan dus weeet al het een en ander en komt inderdaad wel eens van pas!
josien, veel sterkte en ik ben ook al hard voor jullie aan het duimen dat het goed gaat aflopen. ik denk aan je! liefs lob
ik heb helaas niet genoeg tijd om alles door te lezen, maar volgens mijn zag ik 2 nieuwe aanstaande mama's van harte gefeliciteerd tjonge, jullie kletsen wat af by the way.. gezellig hoor. hopelijk heb ik morgen meer tijd om goed te lezen. ik wil morgen ook de vk gaan bellen.... ben benieuwd wanneer we mogen komen. liefs
Nieuwe aanstaande mama's: gefeliciteerd. Josien: veel sterkte! Hier veel krampen, maakt me enorm onzeker. Dan maar naar de gyn gebeld en mag volgende week donderdag al gaan. Langs de ene kant is dit zeer vroeg, maar toch; het zal me rustiger maken
Oh! Waarom mag je al zo vroeg? Ben jaloers Ik heb ook last van veel krampen Maakt me inderdaad erg nerveus...
Pff, vandaag had ik ongesteld moeten worden (ik word het altijd direct 's ochtends) en tot nu toe nog niet gezien. Als deze dag voorbij is, heb ik voor mijn gevoel toch weer een kleine mijlpaal gehaald. Ook mijn temperatuur gemeten en die is nog steeds boven de 37 graden (dus nog niet gekelderd)... En morgen weer een test doen om te kijken of de streep al wat donkerder wordt. Tsja, zo probeer ik maar bevestiging voor mezelf te krijgen. Ik ben gewoon zo bang op een miskraam terwijl ik het niet eens door heb...
Hier hoor/zie je ook met vlagen zulke gruwelijke dingen in het nieuws. Maar hier vooral over geweld van ouders tegenover hun eigen kinderen... Nu is hier weer een groot 'schandaal': oudere man (geloof 60 ofzo), heeft jàààrenlang (zeker 10 jaar, indien niet langer) enkele van zijn kinderen (zowel jongens als meisjes) opgesloten gehad in de kelder van z'n huis (zonder daglicht!) en ze regelmatig misbruikt. De oudste is een meisje, nu iets van 17 dacht ik, dus al als klein kind daar opgesloten. En het meest wrede aan de situatie - vind ik - : hij en z'n vrouw hadden nog meer kinderen èn pleegkinderen, die gewoon in het huis woonden (en het goed hadden) en die andere kinderen hadden nooit gemerkt dat er nog meer kinderen 'in huis' waren... Hoe kunnen mensen nu zòiets doen, vraag ik mezelf dan af, snap het niet hoor... :x
Hallo Meiden, Idd de verkeerde lijst is gequote ben nog steeds 27 hahahaha. Ik voel me prima af en toe een beetje kokhalzen en heel moe maar kan ook door het mooie weer komen he? Ik ga vandaag lekker van het mooie weer genieten met de kindjes maar eerst wacht het huishouden nog op mij bah. Fijne dag allemaal liefs Chantal.
Dacht check hier even hoe het met joyce en marloes is voor een positieve test maar ben denk ik te vroeg ben reuze benieuwd! Dames fijne dag en geniet van het zonnetje!
Lieve allemaal, Vannacht is het goed misgegaan... Ik heb hevige krampen en bloedingen gehad en ben dus denk ik ons kindje verloren. Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, maar omdat ik koorts heb moet ik blijkbaar nu meteen komen. Ik snap het nog niet helemaal, want op zich denk ik dat het zo verder dan natuurlijk zal verlopen, maar ja... We gaan er dan toch maar even heen. Ik wilde jullie toch even op de hoogte houden, vandaar mijn berichtje hier. Mijn tranen zijn op... huilen kan ik niet meer. Ik vrees dat jullie me van de lijst af mogen halen . Liefs, Josien
Lieve Josien, Ik weet hoe je je voelt helaas....maar wil je wel heel veel sterkte wensen weet niet wat ik verder moet zeggen.....
ach Josien.... Klinkt idd niet goed... Heel veel sterkte meid in het ziekenhuis en de tijd erna.....! een hele dikke knuffel, xxx, Ramona
Hai allemaal Ik wist dus niet dat deze maand er al bij zat ik was volop aan het mailen bij mijn voorstelmailtje Maar goed ik ben patricia 31 jaar en ik had op 27 april een positieve test wat we totaal niet verwacht hadden omdat we 2 weken van te horen gekregen hadden dat we nooit meer op een natuurlijke manier zw konden worden omdat Mart anti stoffen aanmaakt in zijn sperma en we waren 11 maanden bezig waarvan een half jaar zkh onderzoeken,en we zouden in mei beginnen met IUI maar dat is allemaal niet meer nodig ik ben zo toch spontaan zw geworden een echt wondertje dus Ik ben volgens mijn eigen berekening 5 jan uitgeteld................14 mei krijg ik mijn eerste echo bij de fertiliteits arts en als die echo goed is mag ik terug naar mijn eigen gyn Ik vind het wel allemaal erg spannend behalve mijn moeheid heb ik nergens last van en dan ben je toch bang dat het niet goed is Maar goed ik probeer dat wat los te laten en wat te genieten...... Ik zal mij even verder voorstellen.ik ben patricia dan 31 jaar en mijn vriend mart is 36 jaar en we zijn de trotse ouders van Zoë* geboren op 16-3-2004 en overleden op 20-3-2004 en van Noql geboren op 5-10-2005 en voor Zoë* heb ik nog een mk gehad met 9 weken.......... Ik vertel verder nog niet veel over Zoë* omdat ik niemand bang wil maken,als mensen willen weten wat er is gebeurt dan kan je haar verhaal lezen op www.babymarton.vlindersite.nl daar staat ook de link van Noël zijn site,noël is niet gezond geboren en had een cranio afwijking en is toen hij 9 maanden oud was geopereerd aan zijn schedel...............gelukkig mocht hij na 2 weken naar huis en het gaat erg goed met hem..................ook alles kun je van hem lezen op zijn site....... Als jullie nog vragen hebbem hoor ik het wel........ iedereen gefeliciteerd met hun zw pen en ik hoop dat we hier onze maanden vol geluk kunnen vollullen En ook onze angsten kunnen delen
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Josien - 27 jaar - 1e kindje (een echt ICSI-wondertje!) 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 28jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK 14 mei: Sophie intake vk 20 mei: Ramona intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 28 mei: Ninja intake vk en eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo ik heb hem ook weer aangepast met mijn gegevens. heb net de verloskundige gebeld voor het eerst. wat SPANNEND ALLEMAAL! Meiden wat een gezellig forum is dit! Josien ik ben benieuwd hoe het met je gaat. heel veel sterkte! ik hoop voor je dat er toch niets aan de hand was.