Ohhh ik heb een rare pijn rechts onder in mijn buik aan de zijkant....en natuurlijk maak ik me weer zorgen......kan het bandenpijn zijn? Hoe voelt dat? (by the way....ik maak me meer druk om of mijn kindje goed is dan dat ik een week achter zou lopen......daar zou ik me nou totaal niet druk om maken........ik weet nog niet eens of het allemaal wel goed is) Wat maakt een week nou uit?
Hey meiden, ik ga proberen om op iedereen te reageren. Voor degenen die ik vergeten ben...sorry... @ Sjansie: wij hebben nog geen sex weer gehad, ik lig nu meestal al helemaal onder zeil als hij naar bed gaat en ik heb nog te veel last van mijn borsten. @ Ramona: nou lekker dan, kun je het alsnog zelf doen...mannen.... @ Sophie: super zeg, dat je een WAUWIE echo had. @ Chantalk: wat ben ik blij voor je dat je een goede echo had meid! @ Lauthjuh: ow meid, wat vind ik dit erg voor je zeg! Tuurlijk huil je, dat is ook niet meer dan logisch. Je had je er zo op verheugd... Ik denk aan je meid. Hele dikke knuffel van mij. @ Derona en Journey: Balen zeg, dat eten zo slecht gaat. Ik mag in mijn handen knijpen wat dat betreft denk ik. Ik dat dat ik aan 't einde van m'n zwangerschap weinig binnen kan houden ivm m'n maagbandje. @ Mikki: heel af en toe heb ik daar ook last van, maar heb er ook zomaar een dag tussen zitten dat ik ineens aan de diaree ben. Ik wil ook activia gaan kopen, kijken of het werkt. @ Birthe: dan moet je wel pruimen lusten...LOL. En ik lust ze dus ECHT totaal niet! Hahahahaha. @ Seilenna: Wat een onzekerheid weer meid. Ik duim voor je. @ Goofychick: Geeft toch helemaal niets meid. @ Patrieske: Hier gaat het wel, nog steeds erg moe, maar ga nu steeds vroeg naar bed. Ik merk dat ik dan beter de dag door kan komen op het werk. @ Yvette: dat was op een andere site. Als je een link wilt hebben, stuur me dan maar even een PB. Ik ben ook erg benieuwd wat ik krijg, maarja, dan moeten we nog eventjes ruim 6 maanden wachten, want we willen het van te voren niet weten. LOL. Vanmorgen had ik ontbijt gemaakt, maar dat heb ik helemaal niet opgegeten. Ben af en toe 's morgens gewoon echt misselijk. Gelukkig is het tot nu toe (ff afkloppen) niet elke ochtend. Ik ben er trouwens wel achter dat ik meer moet drinken, omdat ik dat nog wel eens wil vergeten. Vanavond weer bij de fysio geweest en zij gaan geen briefje maken voor mij. Dan zou ik dat via de arbo arts moeten gaan regelen, maar dat vind ik dan net weer iets te overdreven. Ik zit wel gewoon uit.... De fysio zei wel dat ik om elk uur even 5 minuten moet lopen, alleen is dat in mijn werk een beetje lastig.... Ondertussen lig ik weer in bed, alleen nu met mijn lappie. Morgen kan ik uitslapen en ik denk ook dat ik morgenmiddag nog even ga slapen. Word een latertje morgen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres: al eens geprobeerd om ontbijtdrank te doen ipv boterhammen of crackers of beschuit oid? Werkt bij mij wel.....eerst een glas ontbijtdrank en dan na een halfuurtje of een uurtje een boterham of iets anders, misschien ook iets voor jou?
Goofychick, Wacht maar op het laatst dan duurt een week een eeuwigheid Gaat de pijn weg met warmte (een kruik bijv.) dan is het bandenpijn.
Hee meiden! Ik voel me de laatste dagen wat down, en ik reageer het af op mn vriend, erg he ! Hormonen doen rare dingen met je... @ Yvette: En meid, hartje al kunnen horen? @ Patrieske: Ja, nu ben ik écht een stuk gerustgesteld hoor, echt zooo mooi om te zien @ anoniempje: Ik ben ook al 3kg bijgekomen! Echt erg Maar op mn eigen weegschaal thuis weeg ik 2kg minder dan die van de gyn :s Pff ik wil me gewoon niet meer wegen, word er depri van! We wegen trouwens evenveel nu haha. En idd komt door het snaaien vrees ik Het nadeel aan niet misselijk zijn.. Over je echo: Geen zorgen meid, wss duurde het wat langer voor het vruchtje ingenesteld was! en je zag een hartje, dus dat is heel positief!
@ Nettie: welke ontbijt drank gebruik je dan? Ik zou dan de ontbijtdrank van de lidle uit kunnen proberen is ook niet zo duur en dan brood meenemen naar mijn werk. Maar het is bij mij niet elke ochtend... maar proberen kan altijd. Bedankt voor de tip! @ Tascha: dan hoop ik dat ik maandag niet gewogen ga worden....ik durf me thuis niet eens meer te wegen. Erg he? Als ik straks bevallen ben, ga ik echt weer naar België en dan gaat mijn maagbandje echt weer strakker gezet worden, zodat ik weer kan afvallen. HIHIHIHIHI. Ik kan bijna niet wachten tot het maandag is, dan krijg ik m'n 1e echo bij de gyn. Andres heeft ook vrij gekregen en hij neemt de camera mee. Hij wil echt alles met de camera bijhouden, en wil elke afspraak bij de gyn of VK mee. Wat een lieverd he? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patricia: Idd, ik zit ook zo met het gewicht .. Vooral omdat een jaar geleden enorm veel moeite heb gedaan en eindelijk op mn streefgewicht was (60kg) Heb heel veel getraind en gezond gegeten en zo 11 kg eraf op 5 maanden tijd. Ik was zo trots. Maar de kilo's zijn er terug bijgekomen en weeg nu ongeveer zoveel als ik toen woog voor het afvallen En dan beseffen dat er nog vele kilo's bijkomen doet toch pijn .. Dus ik begrijp je maar al te goed! Ik heb me voorgenomen binnekort elke week te gaan zwemmen.. Ben benieuwd of ik het daadwerkelijk doe En wat een lieve man heb je seg! Echt schattig, zo kan je later alles opnieuw beleven
Ja, ik deed al elke week zwemmen, maar het is nu even op een laag pitje gezet, omdat ik zo heel erg moe ben op het moment. Zodra ik me ook weer beter voel, wil ik ook weer samen met mijn vriendin 1x in de week gaan zwemmen 's avonds. Ja, zo kunnen we het idd later weer opnieuw beleven. Zijn werkgever zegt ook dat dit een heel belangrijk iets is en dat hij daar gewoon vrij voor krijgt. Echt zo lief. HIHIHIHI. We wilden lekker samen de hele dag zijn, alleen heb ik de pech dat ik nu ineens 's avonds om 18.00 uur op mijn werk aanwezig moet zijn tot 19.00 uur voor een werkoverleg. Als ik een goeie echo heb, dan ga ik het op mijn werk ook vertellen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja hoor je kan zelfs al met zes weken bandenpijn hebben schijnt, heb ik gelezen......heeft te maken met het groeien van je baarmoeder en daardoor gaat de banden meerekken... @Derano, ik bedoel dat wanneer je een echo hebt gehad waar het allemaal gezond is en er goed uit ziet ik niet snap waarom mensen zich dan druk lopen maken om een week. Twee weken kan ik wel begrijpen omdat je wellicht dan een groeiachterstand kan hebben en er dus wel wat mis mee kan zijn. Vind het gewoon een beetje raar, er zijn meiden die hier nog behoorlijk in onzekerheid zitten of het uberhaupt wel goed zit en dan begrijp ik het iid niet dat iemand zich heel druk zit te maken om een week. Belangrijker is toch dat het gezond is! Meer ga ik er ook niet aan wijden.
ow meiden... ik ga nu lekker slapen, ben nu echt op. Morgen gelukkig uitslapen. Ben lekker vrij..... Fijne avond nog allemaal en slaap lekker als jullie eraan toe zijn. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hey tasha waarom zo down?je hebt net zo'n mooie echo gehad, genieten hoor meid. 2goofychick:sorry maar vind je reactie niet echt leuk, dat jij oordeeld over het feit waar iemand anders zich druk om maakt, ik ga toch ook niet zeggen, goh dat jij je druk maakt om een pijn die je zelf al bandenpijn noemt, zou me daar niet druk om maken, bandenpijn is alleen maar een goed teken... En een week verschil kan wel degelijk wat uitmaken..maar goed..laat ik maar ophouden verder hier alles goed, ga lekker naar me bedje toe, nogmaals bedankt allemaal weer voor de reacties, ben ff te moe om naar alle namen te kijken haha, trustennn
ja toch, een week achter KAN er juist mee te maken hebben of een kindje wel of niet goed is, dus tis nog een beetje tegenstrijdig ook.. maar ja JIj bent hier ook wel veel he derona, zie jou de laatste dagen ook wel lekker entahusiast kletsen hierzo haha, ik over t algemeen ook wel maar tis soms wel moelijk bijhouden haha, wil daarom ook zowieso iedere dag ff bijlezen. nou trustennnn
@ Patrieske Sorry heb het vervolg-verhaal over je auto gemist denk ik . Je kunt dus bij die vrouw wel aangeven wat je echt niet wilt weten. Dat is idd een heel verschil. Ik bedoel, straks ziet ze dat je over 10 jaar dood bent ofzo, of je partner... . Maar dat weet je dus niet. Bijzonder hoor, wat zij allemaal vertelde @ Sanne Ik blijf voor je duimen, maar toch al goed nieuws hoor! Spannend allemaal. Probeer maar goed aan jezelf te denken in deze tijden @ Zen, thanks! eind juni eerste echo? Waarschijnlijk maar eentje daar, de rest vd echo's in NL of niet? @ Seilenna Bah meid wat een onzekerheid. Ik hoop echt dat alles goed is hoor. Maar dat denk ik wel! Denk aan je! @ Anoniempjuh 4 kg aangekomen vd baby Denk vh snoepen meid. (Ik heb met Kynan heeeel veel gegeten, dacht steeds: 'mijn buik is toch al dik ). Voelde me net een waggelende gans op het laatst, 23 kg aangekomen. Geen grapje als blijkt dat er na de bevalling 7 kg af is . Ben nu weer op oud gewicht 56 kg en ga er deze zw.schap echt op letten ) @ Yvette Ja thanks, ben ook blij dat het goed gaat! En jij, weer een beetje bijgekomen? Je was toch zo moe? @ ChantalK Rillen vd kou kan mss ook wel door het weer komen? Was echt fris vandaag, moet er weer helemaal aan wennen Goed uitrusten enaan jezelf denken @ Kiki Oh ik schrok al veel plezier bij december! @ Nettie Weet niet wat er morgen is, Maar veel sterkte iig! @ Goofychick Bij mij voelde bandenpijn als heel erg rugpijn en buikpijn soort ongi-pijn zeg maar. En overal steken en dat soort fratsen Geen zorgen maken hoor, hoort erbij @ Iloveandres Een flesje steeds vullen met water en dat overal waar je gaat meezeulen helpt bij mij goed Succes op je werk, gedoe dat ze niet meer voor je kunnen doen. Arbo is zo'n gedoe @ Tacha Ik had daar in het begin ook extreem last van. Nu gaat het wel weer, maar heb hier gelezen dat vit. B slikken helpt tegen al die stemmingwisselingen @ Mikki Ik had de eerste week na de test extreem bandenpijn, dus 4-5 weken dus heel vroeg al ja (Bij kynan dan he, nu niet) Hier gaat het weer goed, ik voel me eigenlijk bijna te goed. Nergens last van en bakken energie de laatste dagen. Vreemd
jaa ik weet ben er veel hahaha, maja ik werk zelf ook thuis en heb veel vrije tijd,en ben verslaafd aan mijn computer :
Oke, gelukkig iemand die ons met GOED nieuws gaat verlaten Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!