pfff, ik heb even een ego berichtje, ik voel me nu echt down... we hebben het hartje wéér niet kunnen horen Hoe kan het toch dat anderen hem wel kunnen horen en wij nu niet meer ik ga proberen te slapen...
@ Yvette Het is nog heel vroeg hoor om het hartje te horen met angelsound. (En om heel eerlijk te zijn, daarom wil ik zo'n ding ook niet. Je maakt je dan meteen, hoogstwaarschijnlijk onnodig, zorgen. Ik laat het liever één keer in de zoveel tijd door een checken door een professional, maar das persoonlijk ) Gee zorgen hoor Liefs
Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik 6w5d te zijn, maar was volgens de gyn. (echo) pas 5w5d, dus ook 1 week minder ver dan ik dacht (maar wist cyclus en eisprong toen niet precies). Deze 'gecorrigeerde' termijn heeft de gyn. m'n hele zwangerschap aangehouden (bij elk bezoek gecontroleerd), maar na de geboorte bleek ons zoontje toch een flink ventje voor de zs-duur! Het hoeft dus zèker niet erg te zijn 1 week 'teruggezet' te worden! Had je daar al gezien (ik 'dubbel' ). Misschien dus ook nog kans op een kerstkindje. 8)
Goede morgen meiden pfff hier vroeg uit mijn nest komt zo om 6,45 oppass kindje @Yvette Meis niet te druk maken,het kindje kan overal zitten, @female,ja daarom zit ik ook erg te twijfelen of im wel een angersound wil, eerlijk gezegd had ik er 1,maar heb toen gelaas nooit het hartje kunnen hoten inverband,er een leeg vruchtzak zat, dus heb hem laatst weg gegooid,omdat ik dan weet dat ik mezelf dan alleen maar gek loop te maken, maar toen we vorige week een goede echo hadden heb ik toch een klein beetje spijt,maja om het telkens bij de vk te laten controleren is ook iets moois, want vroeger hadden ze dat ook niet een angerlsound ok sorry genoeg gepraat haha
Hallo meiden, Jeetje wat een geklets. Ik ga deze keer niet overal op reageren, maar hou het even kort. @Lautjuh85: Dikke knuf... Sterkte meissie. Ik had echt anders verwacht. @Black Daliya: Jij ook een dikke knuf. Wat een rotnieuws zeg allemaal. @Libra: Ik ben blij dat de zilveruitjes werken. Deden ze bij mij ook zo goed. @LadyInRed: Welkom enne gefeliciteerd met je zwangerschap. En natuurlijk met je mooie echo. @Sophie en Chantalk: Gefeliciteerd met jullie mooie echo's. @Sanne78: Jij ook natuurlijk met je mooie echo. Het kleintje gezien met een mooi kloppend hartje, gefeliciteerd meid. @patrieske16: Dus de volgende keer gewoon komen met je zorgen. Beloofd? @Seilenna: Hoe is het vandaag met je? Vandaag dus een echo? Suc6. @kiki80: Dag december-mama. Hihihi.... Tot straks. Groetjes SimplyMe
Hier hetzelfde dus.... (schreef t een tijdje geleden al) Yvette.. Probeer je niet druk te maken.. jullie uk is gewoon verstoppertje aan t spelen... Denk dat de keren dat jullie t WEL gehoord hebben, soort toevaltreffers waren... of misschien hebben jullie een heel slim mannetje of vrouwtje wat al wegduikt voor t geluid.. en hij/zij heeft nu nog ruimte zat... (bij mijn zoontje moest de vk met heel dat ding over mn buik om hem te volgen... hij dook ook altijd weg....) xxmona
@iuno bedankt voor je reactie, zoals ik gister al zei ben ik erg blij met de positieve reacties! Maar ik zal het er wel niet meer over hebben want sommige mensen kunnen daar schijnbaar niet tegen, ja sorry dat ik er weer over begin maar zie net pas t 2e berichje van je goofychick: ik bedoel dat wanneer je een echo hebt gehad waar het allemaal gezond is en er goed uit ziet ik niet snap waarom mensen zich dan druk lopen maken om een week. Twee weken kan ik wel begrijpen omdat je wellicht dan een groeiachterstand kan hebben en er dus wel wat mis mee kan zijn. Vind het gewoon een beetje raar, er zijn meiden die hier nog behoorlijk in onzekerheid zitten of het uberhaupt wel goed zit en dan begrijp ik het iid niet dat iemand zich heel druk zit te maken om een week. Belangrijker is toch dat het gezond is! Meer ga ik er ook niet aan wijden. ik begrijp dus uit jou berichje dat ik niks over mijn twijfels mag zeggen omdat sommige hier nog helemaal geen echo hebben gehad, gaat dat met alles zo bij jou, straks heeft iemand het hartje gehoord, alleen maar heel kort, mag die daar niks over zegen omdat sommige het hartje nog elemaal niet hebben gehoord? Iemand heeft ze nekplooimeting gehad en maakt zich wel of geen zorgen om de uitslag, mogen ze daar dan ook niks op zeggen omdat sommige die meting nog helemaal niet hebben gehad? en jou verhalen over je bandenpijn, heb ik nog niks van gevoeld, dat er wat groeid, heb helemaal totaal geen verscijnselen... ik maak me om die week gewoon best druk om, en misschien is t idd niet nodig en wat ovedreven, iedereen is anders en maakt zich druk om andere dingen, maar heb nu t gevole dat ik dat hier niet kan zeggen omdat ik jou daar misschien mee lastig val. maar goed hou er nu echt over op, vind t gewoon beetje jammeer. voor de rest alles goed hier, ga nu ff werken en dan vanaaf weer de jongens aanmoedigen he hahah. liefsss
Nou meiden niet zo mopperen op elkaar hoor..... Laten we het hier gezellig houden en onze hormoontjes/ gevoelens maar thuis op de mannen/ vrienden afreageren.. Iedereen heeft hun eigen kwaaltjes, eigen onzekerheden en gaat er op een eigen manier mee om.... We zijn er toch om elkaar te steunen?! Kunnen de energie beter in iets anders steken, zoals idd het aanmoedigen van onze oranje jongens..... Dikke knuffel voor allemaal, xxmona
natuurlijk een gezond kind is belangrijk, Maar nogmaals vind ik niet dat je kan oordelen over iemand,die een echo heeft gehad,en een week vroeger is,die zich dan wat druk maakt erover, Jij maakt je druk over een pijntje,wat jij miss denkt dat dat banden pijn is,dan hoor je ons toch ook niet zeggen van,niet zeuren je bent zwanger wees blij. Ok genoeg er over gezegd,zag nu pas je berichtje.vandaar dat ik er nu pas op reageeer P.s sorry voor mijn qoutes ik weet dat somigge dat irri vinden
@ramono0309: Helemaal mee eens! Natuurlijk mag je hier best je mening geven, maar laten we daarbij elkaar in waarde houden! En als je dat echt heeeel moeilijk vind, als je het gevoel hebt, hier MOET ik echt iets van zeggen, kun je het misschien beter via een PB doen. Ik spreek uit ervaring (remember reactie van Lola op mijn berichtje vorige week op MvM). Laten we proberen het hier gezellig en open te houden!
't Is heel vervelend dat je het niet hebt kunnen horen. Misschien kan ik je een btje geruststellen. De dokter heeft het hartje van de week bij mij gezocht. Zelfs hij heeft 20 minuten moeten zoeken voordat ie het gevonden had. Je baarmoeder is zo groot en je baby zo klein. Die kan echt overal achter zitten zodat je het niet goed kan horen. Beetje vertrouwen hebben!
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 52 januari mama's agenda 2008/2009 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Grombeertje,LadyInRed en Derona jullie staan er bij! @Yvette1983 heb je rose gemaakt! @Patrieske heb je afspraak er op gezet. @Lautjuh met grote spijt heb ik je er af gehaald
Goede morgen Meiden, @Lautjuh meis ik leef met je mee heel veel sterkte! @Seilenna meid ik duim voor je het wordt vast een goede echo! Even over de angelsound ik heb hem ook en ook ik heb het hartje gehoord maar heb ook dagen dat ik het niet hoor nou raak ik niet zo gauw in paniek maar ik weet dat het kindje niet stil ligt. Ik heb gister nog geluisterd en toen ik hem gevonden had floepte ie zo weer weg hahaha nu al een ondeugd. Maar goed zo'n angelsound is niet goed voor meiden die heel erg onzeker zijn en vooral zo vroeg in de zwangerschap. Zo dat wou ik ff kwijt. Met mij gaat het prima op de misselijkheid en spugerij na dan maar goed tis alleen smorgens het ergst dus daar kom ik wel over heen en als ik bezig ben is het zowiezo wel wat minder vandaar dat ik dus een lekker lang verhaal tik hier want ben zo beroerd nu hahahaha. @de meiden met een goede echo gefeliciteerd! @de meiden die nog moeten succes! Even over het geslacht nog bij mijn jongste zoon moest ik naar de gyn. met 17 weken ivm de vorige bevalling en toen vroeg ze wil je weten wat het wordt en ik helemaal blij en zei ja tuurlijk kon ze het nog niet zien dus ik moest echt wachten tot de 20 weken echo toen en toen was het overduidelijk een jongetje hahaha. Nou ik ga ff douchen en de kids aan kleden liefs Chantal.
Goedenmorgen meiden, @ iedereen: meiden, niet zo mopperen op elkaar he? Het moet wel gezellig blijven hier. @Sjansie: wat balen zeg, dat je je zo beroerd voelt. Ik ga me zometeen aankleden en lekker ontbijten. Heb "honger". Hoop dat je je snel weer ietsje beter voelt, meid. @ de rest: ik heb ook een angelsound gekocht via marktplaats, maar heb gezegd, dat ik hem na de 21e pas op kom halen, omdat ik dan de 1e echo heb gehad en we dan onze nieuwe auto ook hebben die op gas loopt, dus is een stuk goedkoper rijden. LOL. Ik ga me nu lekker aankleden enzovoorts. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Even snel, vanmorgen bij de eerste keer plassen geen bruin/rood meer. Hopelijk was het dan toch eenmalig, maar ik ben toch blij dat we straks toch nog even 'mogen' kijken. Ik merk dat de miskraam nog vers in mn hoofd zit en dat de schrik er ook gelijk goed in zit. Ben afgelopen dinsdag natuurlijk nog geweest en toen had ik een super goede echo, ze zullen wel denken bij de VK, komt ze weer, onzeker meisje...Nou ja...
waar kijk jij onder,want ik kijk onder angelsound maar is allemaal ver weg @Seilenna natuurlijk denken ze niet,van daar he je dat onzeker meisje weer,
Goedemorgen meiden, Heb heerlijk uitgeslapen op mijn vrije dag. Straks hebben we bruiloft van mijn vriendin, ben zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet enzo. Ik hoop dat ik nog in mijn nieuwe jurkje pas..is trouwens ook geen mooi weer dus moet toch een jasje of vestje aan dat valt dan mooi over mijn opgezette buik.. Mijn vriend hoopt dat we toch wel vanavond ergens de wedstrijd kunnen volgen, en ik stiekum ook wel, maar dat zal wel. @ Anoniempje: ik probeer me ook niet te druk te maken over die 2 weken korter zwanger zijn, in tegenstelling tot jou weet ik niet mijn ei-sprong, maar ik weet zeker dat ik wel een week korter kan zijn en die andere week is misschien een mm verkeerd gemeten, het beeld was ook echt slecht... De volgende echo hebben we gewoon zekerheid dan valt er veel meer te zien en wellicht ook beter te meten! Wanneer heb jij je volgende echo? @ Alle meiden, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn ego-stukje over mijn echo van gisteren! @ Seilenna, succes meid vandaag, hoop dat het gewoon nog hartstikke goed zit ! Liefs Sanne
succes bij de echo.... En tja is toch niet gek dat je onzeker bent... en al zullen ze dat denken bij de VK.. lekker belangrijk... Jij en je kindje (en dan eigenlijk andersom) zijn het belangrijkste op dit moment! xxmona