Dat is wel jammer... Het ontzettend vervelend voor je nichtje dat ze zo moeilijk zwanger wordt, maar daar kan jij niets aan doen. Ik vind het raar dat je tante zo reageert... Maar trek je er niets van aan, de tijd voor je nichtje komt ook nog wel!
@ Yvette: Ja mooie auto he? We waren ook op slag verliefd. LOL. Kan niet wachten tot het volgende week zaterdag is. LOL. Maar 3 kindjes is toch net iets te veel hoor. HAHAHAHAHAHAHAHA. @ Merleq: is wel vreemd idd dat je tante zo gereageerd heeft. Jij kan er toch niets aan doen dat jij in 1x zwanger bent geworden? Ik had het met m'n zusje. Wij waren al dik 6 maanden bezig, toen mijn zusje vertelde dat ze in 1x zwanger was. Ik heb het er heel moeilijk mee gehad, maar ik was wel superblij voor hun. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Mja, ik hou helemaal niet van gember. Maar misschien toch maar eens gemberthee (dat bestaat toch? ) proberen. Fruit hou ik ook niet meer zo heel goed binnen. En ik ben inmiddels echt al met het 10e pak drank bezig (dus steeds een andere) omdat ik van drinken echt het snelste over moet geven. En dat is eigenlijk vervelender dan al het eten dat ik niet meer lust iloveandres: ik vind je auto ook mooi! Ik zou ook wel een grotere willen, maar die van ons nu rijdt zo zuinig en gezien die benzineprijzen en wij geen bakken met geld over hebben (maar onze ouders wel bar ver weg wonen waardoor we veel kilometers naar ze moeten maken) gaat dat niet jammer genoeg. Die van jullie is echt een gezinsauto!
@ Merleq: ik heb ook tegen Andres gezegd (we voelden ons niet meer veilig in onze auto nu) dat als we een nieuwe auto gingen kopen, ik dan wel een auto op gas wilde. Dit dus ook, omdat mijn schoonouders verder weg wonen (ongeveer een uur rijden) en ik dus als de kleine er straks is wel wat vaker daar naartoe wil kunnen. Vandaar ook onze keus om een nieuwe te kopen. Ik moet nu alleen nog wel even iets verzinnen om onze vakantie af te zeggen. HIHIHIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
* gaaaaaaaaaaaaaap ben moe...gisteravond naar guus Meeuwis geweest en vanochtend moest ik weer werken. Valt trouwens wel tegen om na twee weken vrij weer 5 volle dagen te werken, ik mis mijn 16.00 dutje 8)
Echo gehad en alles zit er nog steeds zoals het hoort. Zelfs sinds dinsdag weer 3 mm gegroeid! 't lag lekker te bewegen en te spartelen, dus ben weer gerust gesteld. Zal nu de volgende keer ook niet zo schrikken denk ik. Verder was de VK erg lief voor me:'als er volgende week weer iets gebeurd, kom je gewoon weer, geen probleem!" Nou, dat is toch een fijn gevoel.... Liefs Annelies. ps: bedankt voor jullie berichtjes!
@ Iloveandres: Heeeeeeeeel gezellig! Vooral toen ie samen met Frans Bauer het nummer Brabant zong ging het publiek er helemaal mee in op! Hadden ze op de podiums allemaal van die vaandelzwaaiers staan. was weer echte brabantse gezelligheid!
[quote="iloveandresIk moet nu alleen nog wel even iets verzinnen om onze vakantie af te zeggen. HIHIHIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia[/quote] Heb je een annuleringsverzekering? Dan mag je je zwangerschap opgeven als reden. Dat is een wettelijke bepaling namelijk. Als je zwanger bent, mag je om die reden je vakantie annuleren. (Ik zit zelf in de verzekeringen, vandaar dat ik het weet)
@seilenna: wauw! Wat een supergoed nieuws! Gefeliciteerd, fijn dat je nu weer rustig kunt gaan genieten van je zw.sch. Lief ook van de vk dat ze dat zei!
Hallo, @seilenna helemaal geweldig daar worden we vrolijk van En nu lekker gaan genieten...liefs Chantal.
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 53 januari mama's agenda 2008/2009 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Seilenna je staat erbij en je afspraak staat in de agenda
Heb je een annuleringsverzekering? Dan mag je je zwangerschap opgeven als reden. Dat is een wettelijke bepaling namelijk. Als je zwanger bent, mag je om die reden je vakantie annuleren. (Ik zit zelf in de verzekeringen, vandaar dat ik het weet)[/quote] Moet je dan nog zeggen hoeveel weken je zwanger bent, of niet? Volgens mij hebben we wel een annuleringsverzekering, alleen weet ik niet meer waar, dus moet dat nog even uitzoeken. HIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Meiden, ik ga zo nog even mijn bedje opzoeken. Ben nog erg moe en vanavond zal het een latertje gaan worden ben ik bang, dus wil ff wat voorslapen. Wie gaat er nog meer voetbal kijken vanavond? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik ga zeker ook voetbal kijken! Samen met mijn mannetje, mijn ouders, mijn broer en schoonzus! Misschien mijn jongste zussie ook wel, alleen die middelste bij ons heeft er een hekel aan, dus die kijkt niet! Wordt wel gezellig! @ Patricia: Ik weet niet of je moet zeggen hoeveel weken dat je bent, het kan wel zijn dat je even een zwangerschapsverklaring moet ophalen bij de verloskundige, maar die krijg je zowiezo, die moet je namelijk ook aan je werkgever geven op den duur. Succes met uitvinden waar je je annuleringsverzekering hebt lopen!
Wow, mijn vriend en ik hebben gewoon een sociale huurwoning toegewezen gekregen! Echt bizar! Wij waren 8e op de woning en zijn toch maar gaan kijken. Er moet wel veel aan gebeuren aangezien er geen vloer in zit en het behang overal los hangt (en dat voor maar 4 maanden dus dat is wel een beetje jammer....) en nu vragen wij ons af waarom maar liefst 7 mensen hebben afgezegd. Zal er toch niet meer mis aan zijn? Wat wel jammer is is dat ik de woning niet heb gezien aangezien ik niet mee kon kijken. Ik heb dus geen idee waar we gaan zitten Het is 45 m2 dus we zitten tijdelijk wel erg klein. Maar groot voordeel is dat we straks 2 keer zo groot gaan wonen en dus opeens heel veel ruimte hebben