Dat is wel een mooie ja! Ik heb even op ebay gekeken, en daar staat hij voor 429 euro. Ik vind het alsnog een smak geld, maar er zijn nog veel duurdere wagens heb ik me laten vertellen. Hoe hoog waren de verzendkosten?
@ patricia...............als je het beter volhoud omdat je vroeger naar bed gaat dan moet je dat gewoon doen meid.ik doe dat ook lig er echt bijna iedere avond om 21.30 in en soms nog eerder ..............mag ik vragen wat voor briefje ze moesten uitschrijven........ik heb dat stukje denk ik gemist,sorry hoor.......wel lief van Andres dat hij iedere afspraak mee wilt @ tacha.......ik herken het ,gelukkig is Mart wel wat gewend @ female.............Nou ik zal het voor jou nog even neerzetten hahahahah......ik moest dus met mijn papieren naar de politue komen dus gekomen en die zeiden dat het dus niet klopte omdat op mijn papieren 01 staat en niet op mijn kentekenplaten dus moest ik nieuwe laten drukken,dus ik naar dat bedrijf maar die man zegt dat mag niet zomaar en dan moet ik eerst nieuwe kentekenpapieren aanvragen en dat kost 35 euro ongeveer en nieuwe platen 25 euro............maar omdat het een oude auto is zei die man kan het gerust zijn dat het helemaal niet hoeft op deze platen omdat het vanaf 2003 verplicht is,dus ik moest gaan vragen wanneer de platen zijn aangevraagd bij de RDW,dus dat heb ik gedaan en dat was in 96 dus het hoeft niet op mijn platen te staan,dus nu heb ik van hun een nummer gehad dat als de politie mij aanhouden en weer hierover beginnen moeten ze dat nummer bellen..................ja ik zeg dat heel duidelijk,maar uitmijn eigen ervaring zeggen ze dat niet,omdat ze dat niet mogen zeggen,maar je moet gewoon goed oppassen want tussen die mensen zitten helaas ook oplichters,het is erg bijzonder,ik zal dit niet vlug vergeten...............en wat heb je allemaal gekocht meid? @ simply me.............doe ik meid dat beloof ik......... @ chantal.........bedankt meid voor het erin zetten,sorry voor de lastigheid hahahah......... @ seilenna........nou meid nou zie je dat ze zo niet denken over je..............je hebt een lieve vk als ik het zo lees meid...........fijn dat de echo lekker goed is meid.........
@patrieske16: meid hoe kon ik jou nou vergeten.......i'm such ashamed.... Maar hey balen van die 100,- die had je wel beter kunnen gebruiken nu natuurlijk......maar ja wat moet dat moet, je kan ook niet zonder een vaatwasser als je er eenmaal 1 hebt gehad.....kan ik over meepraten. goed als je nog meer aandacht wens dan gil maar weer hoor....hahaha
Patrieske, ja dat zal het wel zijn haha. Ik was bij Luca lang niet zo moe als nu...maar goed we hebben dan ook nog wel een ukkies rondrennen die ook hun aandacht willen. Ik heb me op mijn werk al verschillende keren bijna mijn mond voorbij gepraat ben echt blij als die weken omzijn en ik lekker van de daken kan schreeuwen dat we een 2de wondertje verwachten. Pizza klaar Mannetje had mijn vorige pizza per ongeluk in de magnetron gezet ipv de oven en hij zelf lekker gaan wokken met het werk Maar ik kan lekker voor de tv voetbal gaan kijken terwijl hij met zijn bordje op en neer loopt
@ merel 69........Nietes te danken meid,in ieder geval wel fijn om te lezen dat je lichaam het zelf heeft gedaan( fijn klinkt raar,maar hopelijk snap je wat ik bedoel te zeggen)..een dikke knuffel voor je meid....
@Female: Ja, mijn behandeling zal inderdaad deels in US zijn en deels in NL. Zal jullie wel laten weten waar het beter is!  Veel plezier met shoppen, ook aan jezelf denken hoor, in vodden rondlopen kan natuurlijk niet! @Ramona: Ik ben het helemaal met je eens. Laten we dit forum niet gebruiken om op elkaar te mopperen. Het is nu eenmaal zo dat hier 50 meiden met een totaal verschillend karakter en een totaal verschillend verleden en een totaal verschillende achtergrond met elkaar schrijven, dus iedereen is anders en maakt zich over andere dingen druk. Laten we elkaars zorgjes respecteren en als iemand denkt dat het niet nodig is om je daar druk over te maken, schrijf dan: Maak je niet druk, want .. In plaats van dat je schrijft dat je het overdreven vindt dat iemand zijn zorg uit op het forum. Daar is het hele forum voor bedacht, dacht ik zo. @sjansie: flink hoor, dat je je zo positief opstelt met die twee kleintjes in huis terwijl je je misselijk voelt! Respect! @Seilenna: Ik ben zo blij voor je! En begrijp het enorm dat je zo schrok. Wat lief van je vk, ze dacht dus helemaal niet daar heb je daar weer! @Patriesie: Gefeli met de goede echo! Voel me vandaag iets beter, minder misselijk, maar helaas komt vermoeidheid altijd pas na lunch opzetten en het is nu pas half negen in de ochtend, bij mij dan. Dus of ik me straks nog steeds ok voel valt nog te bezien. Om 12 uur weer voetbal kijken, midden op de dag, zo raaaaar! HUP HOLLAND HUP! Zen
hey meiden van het goede leven Alles goed hier met mij wel, lekker weekend dus beter kan niet! @mikki:er zijn idd nog veel durdere dan 429, mijn schoonzusje heeft 2 jaar geleden de quinny .... gehaald, was wel alles in 1, maxi cosi buggy en gewone wagen maar die was toenderijt 900euro...pffff dat zijn toch ook geen bedragen meer, gewoon 2000 gulden, wij krijgen nu gelukkig hetzelfde bedrag van mijn schoonouders, maar denk dat ik wel een wat goedkopere uitzoek, hou ik lekker nog wat over haha.. @patrieske:goh balen he als je vaatwasser het niet doet, had ik een tijdje terug ook, wat dat betreft zijn we gewoon verwend, aangezien die dingen vroeger niet eens bestonden aha] @mirella:waarom denk je dat het een 2ling word dan?wanneer heb je je eerste echo ?wel spannend zeg! En nu wil ik nog even het alllleeeerlaatste zeggen over dat hele gedoe van gister en vanmorgen, ik snap niet goed waarom iedereen hier tegen derona begon, want mij zat/zit wat dwars, en goofychick had daar commentaar op, tot 2 keer toe, dus denk dat ze het wel degelijk zo bedoeld als ze zegt, maar goed derona zei toen juist dat iedereen ergens anders bang voor is en dat we geen commentaar op elkaar hoeven te hebben,,,ze bedoelde het dus goed....dat wilde ik alleen nog even zeggen. nou vanaaf gezllig met ze allen bij me schoonouders voetbal kijken, hoop dat ze winnuhhhhhh nou mijn mannetje heeft voor het eerst sinds maanden gekookt dus ga zo maar s lekker aanschuiven....ehh bedoel gewoon op de bank opeten, onze nieuwe tafel komt pas 11 aug pfffff en ik wacht er nu al 2 mnd op maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet liefsss
@ merel Q...........Nog steeds zo viel ziek meid..........toen ik dat had bij Zoë* werd het met de 12 weken minder en met 15 weken was het nog gemiddeld zo'n 2 of 3 keer per dag.........en midden in de zwangerschap was het nog 1 keer per dag..je zult nu denken jeetje wat nu,maar het begon te wennen.....en het kwam dan eigenlijk omdat ik te veel at,dus probeer kleine beetjes te houden meid,beter 10 keer een beetje dan 3 keer te veel.............ik hoop dat het minder word meid,en zeker voor je bruiloft..........................Natuurlijk heeft je nichtje het er moeilijk mee omdat het bij haar uitblijft en bij jou ineens raak is,maar goed als jezelf moeilijk zw word,ik spreek uitervaring dan gun je een ander dat toch niet en natuurlijk mag ze wat jaloers zijn,maar dat je tante dan niets meer zegt is wat overdreven,jammer dat het dan zo moet gaan...........Gefeliciteerd met huurwoning meid..........misschien juist omdat er veel aan moest gebeuren dat mensen daar dan niet voor kiezen.....je gaat er toch niet veel aan doen of wel? @ patriesie........gefeliciteerd met je goede echo meid......... @ mirella........Nou meid dan krijg je het zeker druk als je een 2 ling krijgt maar wel gezellig toch de meeste mama;s die een 2 ling hebben vinden de drukte wel meevallen zeggen ze,het went zeggen ze,ik zeg alleen wat ik hoor he hahahah........ @ nettie................hahahah doe niet zo gek hahahah...........ja is zeker balen van dat geld, en weet je waar ik het meeste van baal hahahah ik mag hem pas maandag weer gebruiken hahahahah we zitten ook midden in de verbouwing en dat kost al duur genoeg,en dan kan je dat geld hard zat gebruiken,en als het echt zo is dat deze kleine een meisje is dan moet ik alles nieuw gaan kopen de kleding dan ,van Zoë* heb ik niets meer ja nog een paar dingen maar die mag een ander kindje ook niet aan...ik ga dan wel noël zij kleding op het net zetten,het meeste is allemaal merk en allemaal nog netjes dus wat ik daar van ophaal kan ik dan kleding voor deze kleine gaan halen............hahahah is goed meid..... @ chantalk...........dat is zo meid,je kan er ook niet zo maar aan toe geven als die kleine rond springt,en noël slaapt niet meer in de middag dus ja dan kan ik ook niet extra even slapen.............Ik snap dat het dan moeilijk is te verbergen,ik heb het iedereen al verteld ..MMMMMMMMMMM lekker pizza,oke das minder mocht je niet mee naar het uitje...........?...........hahahahah wat ben je gemeen hahahaha.......wij eten zelfgemaakte sate van mora hahahahh.......met zelf gemaakte friet van de frietzaak hahahaha
Hai Anoniempjuh hahahhaha ja echt wel,vind het niet zo erg om af te wassen,behalve grote pannen,daar heb ik echt een hekel aan,en die heb ik er nu 1 Meid hoe rot het ook is ,discussies ontstaan op een forum,we zullen er ook vaker te maken mee krijgen............alleen is het vaak via de mail dat het snel uit zijn contex word getrokken,dat is het nadeel van woorden en niet spreken in het echt snap je wat ik bedoel...............en je zegt gewoon je angst dara zijn we hier voor meid,maar goed Goofy heeft nog niets anders terug gezegd,misschien heeft ze het zo wel niet bedoeld,dat zul je dan nog wel horen.................maar ik wil niet lezen dat je niets meer neer zet omdat je bang bent omdat iemand dan wat zegt,beloof je me dat?
haha patrieske dat beloof ik u plechtig... jij bent altijd echt zo'n lieverd he, hoe moelijk je het zelf ook hebt je bent er altijd wel weer voor een ander, toppie hoor, maar blijf ook aan jezelf denken he! nou mijn eten heeft me heerlijk gesmaakt, ga het nu even in de vaat zetten hahaha doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Fijn om te horen dat er weer een aantal mooie echo's zijn. Ik hoop dat jullie je allemaal ook gauw beter voelen en toe komen aan het genieten. Een tweeling was voor mij ook wel een angst, mijn man riep in het begin wel eens: "ja fijn, dan zijn we in één keer klaar!". Dus maar even gezegd dat ik dat echt niet leuk vond. Maar gelukkig hebben we geen tweelingen in de familie en was er maar 1 gupje te zien op de echo. Dadelijk lekker eten met als toetje lekkere (verse) Hollandse nieuwe. Mjam. En morgen gaan we saampjes even naar de babydump, daar heb ik heel veel zin in. Ik ben heel benieuwd hoe hij het vind. Mijn man wil namelijk nog wel eens dichtslaan als er te veel keus op hem afkomt. Maar we gaan alleen maar kijken gelukkig, kan hij mooi wennen.
Hai Anoniempjuh Oke dan is het goed hahahahah.............Ik ben ook echt een supke op zijn bosch gezegd,ik zie ook meestal het goede van alle mensen,alleen als ik het echt met je heb gehad dan ben ik ook echt klaar met iemand,maar zal dat ook eerlijk zeggen......en wat ik al eerder zei,ik vind het ook fijn als ik het moeilijk heb dat er mensen lieve dingen neerzetten en ik ga ervan uit dat andere mensen dat ook fijn vinden........... .natuurlijk denk ik aan mijzelf meid,ik ga daalijk ook lekker naar bed met Noël,eerst moet hij nog even in bad,ik heb Mart net afgezet bij de kroeg,vroeger zou ik gezellig meegaan maar nu ben ik daar te moe voor en heb er echt geen zin in,heb een hekel aan zatte mensen als ik zelf niet zat ben hahahahah. Wauwwwwwwwwwwwwww GRRRRRRRRRRRr wat ben jij gemeen hahahahhamnou mijn pan is aangekoekt,hij staat nu vol heet water en heb er een sun tablet van de vaatwasser in gegooid misschien laat het dan wat los hahahahah. Hai lady in red.............Nou veel plezier met je toetje meid,ik lust echt geen haring blehhhhhh..........veel plezier bij de babydump meid en mocht je wat zien,flink pingelen hoor dat kan daar goed,in ieder geval als je alles daar koopt kan je minimaal een autostoel of campingbedje of maxi cosi er uit slepen ,ik heb er toen een maxicosi weten uit te slepen met Zoë* maar goed we hadden daar ook alles gekocht tot zelfs de lakentjes en molton doeken Maar ze staan er bekend om .............dat je goed kan afdingen of wat kan krijgen,en de service is echt toppie,vind ik dan........laat je weten hoe het is geweest?
He meiden, Er schiet me ineens wat te binnen. Mijn vk vroeg gister of ik door de clomid meerdere eitjes had. dit is te herkennen aan ziek zijn, ik dacht dat ze bedoelde dat je ziekig bent tijdens de eisprong. Maar misschien bedoeld ze wel tijdens de menstruatie. Ik heb 3 keer clomid 50 gram gehad, de 1e keer ben ik echt ziek geweest, overgeven, trillen etc. De 2e en 3e keer de eerste dag flink van de kaart en hele erge buikpijn, misselijk. Nou vraag ik me dus ineens af of ik meerdere eitjes heb gehad, straks ben ik zwanger van een meerling, 2 is okay maar 3...... Nou ja zal me wel weer van alles in mijn hoofd halen, hahah maandag echo en dan weten we het! Liefs
Wij hebben hem uiteindelijk toch hier in de winkel gekocht... Blijft idd een smak geld. Maar de Nomad (zelfde wagen, maar met 4 wielen en zonder handrem) is geloof ik wel een stukje goedkoper. Wij hebben er dus de combi-stoel/ligbak bij genomen en zaten idd op een goede 600 euro (zal idd iets van 400 nog wat zijn geweest en iig 229 voor het combi-stoeltje). Maar wij hebben het setje van onze (schoon)ouders gekregen, dus dan doet het zowieso minder zeer. Bovendien moet je niet vergeten dat je voor dit geld (die goede 600 euro)wèl een kinderwagen hebt (dus met 'buggyopzet'), mèt luchtpompje (voor de banden), regenhoes (echt een goede, geen flutdingetje!), een redelijk goede en praktische luiertas, een autostoeltje èn een ligbak! Ook als je voor een 'goedkope' wagen gaat, ben je algauw 200 euro kwijt. Als daar al een maxicosi op kan, is dat meestal met apart te kopen adapter. Maxicosi heb je dan sowieso nog nodig en die zitten toch ook al rond de 100 euro (onbekende merken meestal net iets onder de 100) èn over het algemeen ook een ligbak of reiswieg (zo'n stoffen 'ligzak' met handvaten). Een stoffen reiswieg kost toch ook algauw tegen de 100 euro, een beetje ligbak over het algemeen zelfs al òver de 100... En regenhoes en luiertas zijn ook lang niet altijd standaard erbij. Een regenhoes kost misschien niet zoveel (geloof rond de 10 euro), maar voor een beetje luiertas betaal je ook algauw weer over de 20 euro. Alles bij elkaar, kom je dan toch ook iig al tegen de 600 euro uit en dan heb je van alles echt zo'n beetje het goedkoopste wat er te krijgen is... Als mijn moeder er dus weer eens over begint hoe duur dat ding van ons wel niet was, som ik haar steeds gewoon weer op hoeveel alle 'losse onderdelen' bij elkaar gekost zouden hebben.
patrieske, haha hoe was de saté?...ik mocht helaas niet mee maar goed ik kan toch weinig eten en ben vandaag ziek dus had er toch weinig aan gehad...ik wil het ook graag aan iedereen vertellen, maar iets houdt me nog tegen tot de volgende echo maar het wordt steeds moelijker ook en vooral naar mijn collega's toe. Over discussies ik heb het niet gelezen waar het allemaal precies om ging (wel iets over een weekje korter zwanger zijn, waar ik ook op had gereageerd) Maar ik vind wel dat we elkaar in onze waarde moeten laten. Natuurlijk is het niet erg om je eigen mening te geven, maar het is toch niet nodig om elkaar aan te vallen. Het zou toch heel jammer zijn als iemand hier niet meer 'durft' te komen posten. Dus dames laten we lekker gezellig blijven kletsen ladyinred, heel veel plezier morgen bij de babydump..heerlijk tussen alle babyspulletjes rond neuzen. mamajet, suc6 maandag bij de echo...hoop voor je dat het er iig niet meer dan 2 zijn Maar als dat wel zo zou zijn komt dat ook helemaal goed.
Oei oei, met metalen rekje? Die speciale combi-magnetron rekjes schijnen daar wel tegen te moeten kunnen, maar ik heb als tiener ook eens perongeluk de magnetron ingeschakeld, i.p.v. de oven en na 10 minuten stonden toch echt de hele (open) keuken en woonkamer blauw! Was echt goed schrikken, want was alleen thuis en kreeg al snel nauwelijks nog lucht (dus snel tuindeur en ramen geopend en me 'teruggetrokken' in het halletje, na ca een half uur was de woonkamer weer enigszins te betreden ). Iig, eet smakelijk! Zover de pizza nog te genieten is.
Kennissen van mij waren ook in verwachting van één kindje, tenminste, dat dacht iedereen, zelfs de verloskundige/gyn., tot de allerlaatste echo, kort voor de bevalling. Toen bleken het er ineens 2 te zijn. Nr. 2 had zich blijkbaar iig tijdens de echo's altijd precìes achter nr.1 verstopt... En stom genoeg, hoewel ik dus al een echo met één kloppend hartje heb gehad, vraagt m'n gevoel zich toch nog wel eens af of het er misschien niet 2 zijn, heel stom... :-k Denk dat je, mocht het zo zijn, daar ook snel genoeg aan went hoor! Heel af en toe hoor je ook wel van 5-lingen. Dìe zijn over het algemeen idd wel in 1x klaar.
daar had ik nog helemaal niet aan gedacht Het is gelukkig wel goed gegaan. Die pizza heb ik weggegooid...was zo taai heb er een nieuwe in gegooid en die was wel goed gelukt
@ Mirella: Nee, ik heb nog niets te zien.... of te voelen, jammer! @ Patrieske 16: Je bent een lieverd! Balen van vandaag, maar morgen weer een nieuwe dag! Morgen reageer ik weer op iedereen, nu snel VOETBALLEN kijken!
@ Iloveandres Mooie auto hoor! Welke hebben jullie nu? Is wel makkelijk hoor, zeker met de kleine. Ik heb zelf een kleintje (Picanto) maar mijn man een Ford Mondeo, die is echt reuze. Zeker met vakantie etc super @ MerleQ Ja ik vind gember ook niet echt lekker maar steeds daarna was de misselijkheid weg dus makkelijk kiezen. Ik deed gewoon stembember 's morgens in dunne plakjes op boterham met kaas. Over die woning. Ik heb in Den Haag iets gehuurd, via Direct Wonen geloof ik, tijdens de bezichtiging waren er wel een stuk of zes. één viel af omdat de meubels niet pasten, ander omdat ie het te klein vond en er waren ook wat studenten enz. Ze kiezen voor diegene die de meeste zekerheid biedt, en ik had een vast contract, vandaar.... Was niks mis met het huis dus Maar voor 4 maanden maakt het toch niet veel uit waar je zit? @ Chantal Heb jij dat ook, deze zw.schap helemaal geen bandenpijn? PS is wel een beetje gek of niet dat ze een bedrijfsuitje plannen op de avond dat NL voetbalt? Veel mensen zullen daar wel van balen denk ik... @ Patriesie Gefeliciteerd met je goede echo meid! @ Iedereen Ik lees her en der dat mensen bang zijn om een tweeling te krijgen. Ben wel benieuwd waarom jullie daar bang voor zijn? Ik denk dat het nl aanpoten is, maar echt super leuk! Ik zou er echt net zo blij mee zijn hoor 3 zal wel ff slikken zijn ja @ Derona Bij mij zie je ook echt al verschil. Ik ben weer op het gewicht van vóór mijn eerste zw.schap maar buik is echt niet meer helemaal weggegaan... @ Patrieske Thanks dat je het verhaal nog een keer getypt hebt Wat een tijdverspilling zeg, met die auto. Gelukkig heeft het je geen geld gekost... @ Zen Ja ben echt benieuwd wat de verschillen zijn wat controle betreft. FIJN zeg minder misselijk! @ Ladybug guus meeuwis, leuk! Sterkte met werken, is veel hoor 5 dagen @ Seilenna Gefeliciteerd meid, een stuk rustiger zo! Oké, winkelen was heerlijk! Ik moet dat echt vaker gaan doen. Heb een jurk gekocht, een topje, 2 truitjes en 2 nieuwe lingeriesetjes. Totaal 80 euro dus nog niet echt veel he. Wilde ook vast even gaan kijken, maar ik vind dat het echt bar triest gesteld is met de verkoop van positiekleding . Ten eerste verkopen ze het heel weinig. Was alleen bij Miss Etam, nou, volgens mij hebben ze daar de collectie gemaakt op mama's van gemiddeld 40+ . Zo vreselijk truttig. En maat 36 slobberde nog om mn kont . Binnenkort maar even naar amesfoort H&M voor positiekleding als ik bij pap en mam ben... Heb trouwens de hele middag gewinkeld en op het laatst viel Kynan in slaap in de wagen (in de H&M). Ik met mijn duffe hoofd nergens op letten, volledig geconcentreerd op kleding. Van alles gepakt, sta op m'n dooie akkertje lingerie te passen, hoor ik ineens "Mevrouw, we gaan sluiten, ik weet niet of u nog wilde afrekenen?" Gewoon NIKS in de gaten, 1 minuut voor 6, liep als laatste klant de winkel uit, wat een muts