Er is hier tussen Yvette en mij gewoon 1 uur en 3 kwartier niet gepost! Wat een record! Kun je zien wat EK doet (Behalve met mij dan )
goh, dit zijn toch de momenten dat ik een biertje mis..... nouja jus dórange is ook lekker.. EN oranje! xxmona
Female, nee ik heb er nu gelukkig helemaal geen last van. Mss dat dat nog komt als het verder moet gaan oprekken. Dat was idd een beetje dom, maar de mannen kwamen er te laat achter (manlief kwam erachter ) Hij is eerder naar huis gekomen en was nog net op 1 min na op tijd
heyyy meiden zo dat was weer een goeie wedstrijd he, we hebben weer genoten, op naar dinsdag, kga nu lekker me bedje in, morgen ff met schoonmams en schoonzusje shoppen in den haag, en moet zeggen dat ik van winkelen/slenteren na een uurtje echt doodop ben, e=maar goed, wel ff gesellie, ff een kleinigheidje halen voor de vaderdag!hahah je moet toch wat he trustennnn
even een tipje die Yvette laatst ook al gaf....er is leuke zw.sch.kleding te vinden op www.bellyfasion.nl Ook leuke koopjes zijn er te vinden. Heb laatst al een truitje gekocht en kreeg em na 2 dagen al in huis. Verzend kosten binnen nederland zijn 0,00 dus dat is leuk (voor de nederlanders onder ons dan natuurlijk.....) Heb nu een broek en een tuniek besteld, ze zijn op vakantie en sturen vanaf 1 juli weer producten op maar voor die tijd heb ik ze toch nog niet nodig.....Wilde het jullie toch even laten weten omdat er al zo weinig keuze is inzw.sch.kleding vind ik.....of het is heel duur, ik bedoel zw.sch. onderbroeken kosten een tientje p.s. nou ik doe mijn was maar 1 keer per week en heb graag elke dag een schone aan wat dan betekend dat ik er zeker 6 of 7 nodig heb en dan ben je dus al 70 euro kwijt.....belachelijk vind ik het. Heb nu bij de wibra oma onderbroeken gekocht die nu nog mooi over mn buik kan trekken, alleen voor 's avonds en 's nachts want dan knelt de hele handel zo af met gewone broeken e.d. erg handig maar spuug lelijk, maar ach.... Zo en dan nu slapen morgen een lange dag voor de boeg gaan op de camping de verjaardag van mijn opa vieren en we rijden met mn ouders mee en hebben daar afgesproken om half 10 en ben bang niet voor 8 uur weer thuis te zijn.....zonder middagslaapje.....maar mn lastige besluit is genomen en dat geeft behoorlijk wat rust al hangen daar ook wel weer spanningen aan....maar daar gaan we nu niet over nadenken. Wil jullie wel bedanken voor jullie lieve berichtjes daarover! Weltrusten en een fijne dag, morgenavond kom ik wel even weer checken.
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 54 januari mama's agenda 2008/2009 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo 24 juni: - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Lotus1981 je staat erbij!
Goede morgen meiden, Jeetje wat een bagger weer hier in het oosten bah! Ben blij dat we vanmiddag even met de kids naar een feestje gaan waar ze indoor kunnen spelen heerlijk anders was het weer de hele dag in huis zitten. En ik zit hier alleen beneden misselijk te wezen iedereen slaapt nog hier pfff saaie boel hoor hahahaha. Nou de wedstrijd was in ieder geval toppie we hebben goed feest gevierd gister joehoe 4-1 nu dinsdag nog. Nou ik ga ff wat doen liefs Chantal.
DUBBEL FEEST! Eerst even mijn ego berichtje: We hebben het HARTJE weer GEHOORD! Gisteren na die belachelijk goede wedstrijd van Nederland-Frankrijk! Had me behoorlijk lopen opwinden en was kei blij. We zijn meteen naar huis gegaan en zijn gaan luisteren, had zon voorgevoel dat we het nu wel zouden horen en ja hoor! DIRECT! Dus we hebben hem ook direct daarna weer met rust gelaten en gaan nu niet meer luisteren tot in ieder geval de volgende echo. En verder, ik noemde het al: WAT EEN BELACHELIJK GOEDE WEDSTRIJD! Heb nu al zin in dinsdag! @ Patricia: Veel plezier vandaag meid! Genoten van de wedstrijd gisteren? @ Patrieske16: Ik reageerde gisteren al heel erg kort, maar niet echt uitgebreid! Maar goed, 100 euro is vervelend, maar je hebt er inderdaad geen nieuwe vaatwasser voor! Ik heb trouwens ook echt wel zin in de meeting, als we allemaal met bolle buiken rondlopen, super! Hoe gaat het nu met jou, langzaamaan toch wat aan het genieten van je wondertje? Trouwens, wat je zegt, dat je veel kunt hebben, maar dat het op een gegeven moment echt klaar is, dat heb ik hier ook Al kun je jezelf daar ook nog wel eens lelijk mee in de vingers snijden, te veel vertrouwen en kansen voor andere mensen.. @ Zen: Hoe voel je je nu meid? Nog kunnen genieten van de wedstrijd? Het was in ieder geval wel het kijken waard he meid! @ Anoniempjuh: Lekker gegeten meid? Your wish (and ours) has come true! GEWONNEN! Was het gezellig nog gisteren? @ LadyInRed: Heel veel plezier vandaag! Kun je alvast wat ideeën opdoen! @ MamaJet: Nou meid, zou leuk zijn toch! Haha Spannend, laat ons snel wat weten dan maandag! @ Female: Heerlijk toch, even lekker voor jezelf shoppen?! De positiekleding is inderdaad dramatisch, zeker als je net als wij (als ik het zo lees bij jou) een van de kleinere maten hebt Maar kijk inderdaad eens op internet wel leuk en wel kleine maten! Hier is het trouwens wel mooi weer en dat is maar goed ook. Mijn zusje is jarig die wordt 15, leuk he, zon klein zusje nog! Dus ik ga nu gauw naar de kapper en dan lekker feestvieren bij mijn zusje!
Lautjuh: Jeetje, wat afschuwelijk! denk aan je meid... *knuf* Anoniempje: ben jij nu al aangekomen? Heb 't idee dat ik alleen maar af val. Blegh! Female: ik wil liever niet zo'n angelsound... 36 euro uit geven om je heel erg zorgen te maken. Ik denk dat je je beter aan de doptones bij de VK kunt houden, da's een stuk betrouwbaarder Ramona: Idd! helemaal mee eens! Wij zijn er voor elkaar en met elkaar immers. Ik weet in elk geval zeker dat het huishouden en mijn lief het zwaar te verduren hebben onder mijn hormonen Seilenna: Gelukkig maar! pfoeh! Nu weer lekker gaan genieten he? Patriesie: Wauw! super van die echo! Ik kijk ook zo uit naar mijn eerste echo he... Mirella: Ja, ik voel die rand ook al zitten, en ik heb ook zo'n vreemd tweeling gevoel. Gek he... Ben heel benieuwd of mijn gevoel uit komt. Sorry dat ik niet zo uitgebreid reageer hoor... ik ben de laatste dagen zo moe, ik kan nauwelijks mijn ogen open houden. En moet me op het moment heel erg verzetten voor mijn nieuwe baan. Heb een korte proeftijd en die zal ik eerst moeten doorstaan, zwanger of niet. Wat een wedstrijd, he, gister! waanzin! Ben na de tijd direct op bed gegaan. M'n moeder komt me even helpen in het huis vandaag, wat klusjes op pakken waar ik niet aan toe kom als ik lig te slapen. Ben er zo blij mee... Vriend is wat overspannen, ben bang dat ik hem ook niet te veel kan belasten. Hoei, maandag heb ik mijn 1e echo! ik ben zo benieuwd...
@Sjansie Voor Dinsdag hoeven we niet bang te wezen he >we zijn zowiso door ja hier is het ook erg somber weer,
@Yvette1983 gefeliciteerd met je zusje ik heb hier ook nog 2 jonge broertjes,1 van bijna 15 en is 13,en dan nog een oudere broer van 26, Patriske,wij hebben nu onze tweede vaatwasser,eerste hebben wij via marktplaats,een bosh koste toen voor ons 25 euro en hebben er ruim 2jaar plezier mee gehad,toengng hij helaas kapot,en wou meteen een andere,hihi want ja eenmaal een vaatwasser hebben,dan ben je toch wel verwend,en toen hebben we er 1 van 200 euro ook via marktplaats gehaald va nnog geen jaar oud,Nou hoop dat je snel een vaatwasser vind
Ik ben nu op www.belyfashion.nl aan het kijken maar de broeken zijn of in maat 34/36 of 38/40... Terwijl ik 36/38 heb... Naja, misschien dat ik toch een maat groei als ik straks weer hopelijk meer kan eten, dan kan ik die 38/40 wel aan Oh ik zie nu dat ze ze ook gescheiden hebben! Laat maar Ga nu weer even verder koekeloeren Vriendlief is nu lekkere broodjes aan het halen bij de bakker! Oh en hebben jullie ook wel eens dat je je vergeet te beseffen dat over een paar maanden er echt een baby in je armen zal liggen (als alles goed gaat)? Door alle misselijkheid vergeet ik de leuke vooruitzichten van de zwangerschap totdat ik ergens een lief kindje zie en dan denk 'ooooh, over een paar maanden hebben wij ook een kindje!'
mogguhhh ja merleQ dat heb ik ook je bent nu vooral bezig met je zwangerschap, dat daar een baby uit voorkomt vergeet ik ook wel eens haha. Goh was spannend he gister, heb genoten... Als mijn echo volgende week goed is ga ik denk ik als cadeautje voor mezelf zo'n buikband bij bellyfashion bestellen, daar hebben ze zoveel leuke en grappige.... Nou hier is t droog maar daar heb je ook alles mee gehad, woon trouwens in het westen haha\ liefsss
goede morgen derona....... ook ene leuke avond gehad gister?ja wehkamp heeft ook wel s leuke dingen, maar h&m ook. ff een vraagje, zweten julie ook wat meer? pfieuwwww ben net een half uurtje me bed uit maar ga zo maar weer een schoon truitje aantrekken, heb soms van die momenten....
ja zeker een leuke avond gehad,flink gejuichd nee ik heb daar nog geen last van,van meer zweten, maar ik lig nu ook nog lui in mijn nest weg te rotten haha
hahahah wat zeg je dat weer leuk, nou ik zit weg te stinken op de bank hahaha, maar ga maar ff een ander truitje aandoen, en dan ff boodschapjes, pfffff ben alweer te laat tis alweer hartstikke druk nou bahhhh
OOh erg is dat he,als je dan al wat later bent dat het dan super druk is, mijn voordeel is dat mijn man de boodschappen doet, enne pff schiet maar snel op,met een schone trui aan te trekken,want ik begin hier al wat te ruiken