Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee meiden!

Heb gisteren geen tijd gehad om bij te lezen en er staat zooooveel bij nu :eek:

Maar goed, gisteren zijn we naar de ouders van mn vriend gegaan, naar zn vader & stiefmoeder dus ;)
    We hadden twee slabjes bij met "De allerliefste oma/opa is toevallig mijn oma/opa" :D We gaven het aan hen & ze werden GEK :D Van blijdschap uiteraard ;) Echt zooo leuk!
    En ze gaven ons opeens 500 euro :confused: :confused: "Voor een goede start" zeiden ze :( Dus we gaan straks lekker shoppen voor de baby :)

Liefs!

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    :confused: :confused: :confused:

zoo geeft mij zulke ouders
    zou je zelf niet willen wachten tot na de 12 weken te gaan shoppen
    gewoon vraagje hoor haha,zou niet weten hoe andere daar tegen aan kijken

Maar euuh iedergeval shopse :D

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    HEY TASHA

goh leuk zeg dat ze zo reageerden, en dan meteen geld hahaha dat kunnen we allemaal wel gebruiken.

Wat jij zei derona, ik heb dat ook, ik koop niks voor de 12 weken(op ze hoogst na vrijdag die buikband haha)en wil ok niks krijgen voor die tijd, me schoonmoeder heeft al 1 knuffeltje gekocht en me schoonzusje een rompertje en sokjes, maar dat ligt allemaal niet bij ons thuis haha, die 2 houden erg van shoppen dus die zitten met smart te wachten tot de 12 weken voorbij zijnn hahaha
    nou ga nu echt..

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Idd, ik was ook geschokt hoor :confused: :) ! vind het echt veels te veel!
    En wachten tot na 12 weken, de Dr zei dat de kans dat het nu slecht gign héél klein is, heb een echo gehad met bijna 10 weken en hartje was heel stevig en perfect :) .. Maar ja, alles kan natuurlijk, dat hou ik wel in mn achterhoofd ;) We gaan iig straks kijken voor een kamertje bij ikea. Ik weet niet of ik het al meteen ga kopen ;)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ah joh, laat je lekker gaan ;) De kans is inderdaad heel klein en stel dat dat gebeurt, dan bewaar je het voor je volgende zwangerschap! Maar komt allemaal goed hoor :) Ik laat mezelf officieel ook gaan na de 11e week omdat ik dan mijn termijnecho heb.

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    super leuk meis,veel kijk plezier :D:D:D:D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat is het rustig hier :D iedereen de hort op
    mijn mannetje heeft vandaag een viswedstrijd,
    ik heb net ff de slaapkamer gesopt en de woonkamer,

Morgen vroeg gaan we mijn broertje ophalen uit voorschoten,komt gezllig een week bij ons logeren

hebben jullie verders nog plannen?

8. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ik ben aan het poetsen! Loop ver achter met de poets door drukte en vermoeidheid. En vanavond gaan we uit eten bij de Griek! Lekker smullen...
    Dus weinig tijd om te reageren nu. Maar even dit:

op marktplaats heb je ook veel positiekleding: nieuw met kaartje. Heb vandaag een super leuk jurkje binnengekregen, nieuwprijs op kaartje 50 euro en ik heb het voor 20 euro. En ze sturen het gewoon op. dus de moeite waard om eens te kijken hoor. Je kan op maat zoeken.

En op http://www.sonneschijn.nl heb ik voor een tientje een jurk van noppies gekocht. Kan mij het schelen dat ie van vorig seizoen is.

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nettie, oh die vind ik zo vreselijk die onderbroeken :oops: Ik heb in mijn vorige zwangerschappen dan ook steeds mijn stirngs gedragen...kon ik mannetje toch niet aan doen in bed ;)
    Ik heb ze nooit geprobeerd dus mss zitten ze idd wel heerlijk :D

chantal, veel plezier vanmiddag.

Yvette, euh mooi weer? Hier is het bagger :( kom ff bij jou op de koffie dan ;)
    hey leuk een klein zusje...ik heb ook een zusje van 17 en een broertje van 14 :D En nog een oudere broer van 29.

Libra, ik denk dat zo'n angelsound vooral leuk is als het kindje al groter is en je het kunt voelen..dan is er ook voor papa een bewijs dat er een kindje in je buik leeft. Luca schopte namelijk nooit als papa voelde :rolleyes:

Merleq, lekker genieten van die gedachten...voor je het weet is het zo ver.
    Ik kon er heerlijk van genieten als ik dat getrappelin mijn buik voelde en dan lekker fantaseren over hoe het kindje eruit zou zien....kijk ik nu alweer naar uit.

Anoniempje, ik heb ook geen last van meer zweten...eerder van rillingen van de kou :) :oops:

Tacha, wat leuk zo'n reactie. Schopse. Kun je een mooie kinderwagen van kopen ;)

Even een vraagje voor de mama's die al kids hebben. Hoe gaan jullie dat doen met de kinderwagen?
    Wij hebben een mooie kinderwagen nieuw gekocht voor Luca en eigenlijk vind ik het jammer om een nieuwe duowagen te moeten kopen...maarja wat als ik alleen met beide kindjes wil gaan wandelen?
    En het slaapkamertje? De babykamer van Luca gaat naar zijn brusje en hij krijgt een nieuw kamertje (grote broer natuurlijk ook verwennen ;) ) Hij is dan 20 maanden als brus wordt geboren...is dat te jong om in een junior bedje te liggen?

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Chantalk: maar als de baby groter is, dan kun je 't hartje ook al horen met een wc rolletje of een opgerolde krant, toch? Dan heb je helemaal geen angelsound meer nodig.

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik voelde Luca voor het eerst rond de 16 weken schoppen. Toen kon manlief het nog niet voelen of het hartje horen. Ik denk dat hij het toen wel leuk had gevonden als hij het hartje wel kon horen...hij baalde dan ook vreselijk als hij niet mee kon naar de vk om het hartje te horen :)

Later in de zwangerschap kun je het idd horen met een wcrolletje. ;)

12. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Wat een goede tips van iedereen over de positiekleding. Ik heb nog geen buik, maar mijn borsten zijn al wel flink gegroeid, dus het is alvast iets om mee te nemen.

Nou en vanmiddag zijn we dus naar de babydump geweest. Het was erg leuk, we hebben veel gezien. Ook hebben we goed gekeken naar de kinderwagens. Er vielen er voor ons al veel af, omdat de stang niet goed in hoogte verstelbaar is (ik ben 1,62 en mijn man 1,92). Daarnaast willen we liever geen luchtbanden omdat we een keer hebben gezien bij een vriendin dat zo'n band lek ging. En dan kan je helemaal niets meer. Ja, linea recta naar huis.
    En natuurlijk werd mijn man helemaal verliefd op de allerduurste: de Bugaboo Cameleon. Dus daar moeten we nog maar eens naar kijken, want zoveel budget hebben we eigenlijk helemaal niet. :oops:

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey ladyinred

ik heb me er nog niet in verdiept, maar als de banden niet opblaasbaar zijn, hoe zijn ze dan?ja die dingen zijn duur he, was die bugaboo zo schrikken?
    maja alvast lelkker rondkijken is ook leuk...

@chantalk:hahahaha lag in een deuk om hoe jij het brengt..
    ...die vind ik zo vreselijk die onderbroeken ,kon ik mannetje toch niet aan doen in bed ...
    haha ik draag normaal ook altijd strings, als ik straks ga bevallen zullen het ene paar dagen onderbroeken worden, maar denk dat ik dat niet eens meer lekker vind zitten, zo'n tent, en idd als ik nu met zo'n ding tegen me vriend aankruip krijgt ie denk ik een beroerte hahahahaha...maar goed sommige vinden strings weer vreselijk, dus ieder z'n ding..

nou lig alweer lekker op de bank, beetje me vaste plek de laatste dagen haha.

heb voor me vriend voor vaderdag een speen gekocht met papa is de best, en een rompertje met papa is de aller aller allerliefste,,,,,tegen me princiepes in maja je moet toch wat he voor vaderdag....

liefsss

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    leuk he babyspullen kijken :D
    dan is de Mutsy denk ik wel wat voor jullie
    die kun je wel verstellen en een super fijne kinderwagen heb er zelf 1 :D:D:D

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

anoniempje, :) :oops: ja gelukkig heeft ieder een eigen smaak. Voor na de bevalling had ik broekjes met pijpjes (hipster? of hoe heten die ook alweer) zonder naadjes gekocht...die zitten echt heerlijk als het er van onder pijnlijk aanvoelt.

xxxxxxxxxxxxxxzz (wahaha mijn zoontje geeft jullie kusjes, zit mee te typen ;) )

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    aaaaaaaaaah dikke kus terug :D

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    * ik breek eventjes in*
    zeg chantalk wat lees ik nu ga je hier niet vertellen wat het word jeetje wat flauw :) ;) en ik had het zo graag geweten :)
    We hadden het vorige week over die zonnebrillen he, bij de prenatal hebben ze ze nu ook, heb er van de week eentje voor bryan meegenomen echt lief.
    Hoe was de echo trouwens?
    *einde inbraak*

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb besloten om even niet meer op het forum te komen, ik heb de afgelopen weken erg veel steun gevonden hier maar hoe er nu wordt gereageerd vind ik niet tof, en doet me ook pijn. Het was alleen maar om een beetje te relativeren, en even te melden dat er ook meiden zijn die nog onwijs in onzekerheid zijn of het uberhaupt wel goed is. Maar tja geen begrip lijkt wel.

Succes iedereen met de zwangerschap iedereen (die wel normaal kan reageren)

x

19. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hey,
    Ik heb een zoon van 15 maanden, ook hier wordt er al eens af en toe gesproken over de buggy.
    Ik denk dat ik mijn buggy zal blijven gebruiken. Met een redelijk opstapje waar grote broer kan op staan en zitten.
    Zo'n duowagen kost ook zoveel geld!

Groetjes

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb ook o.a. op marktplaats naar zwangerschapskleding gekeken, maar weet je waar ik over twijfel...of ik er wel in ga passen als mijn buik dikker word. Ik heb echt geen idee wat voor maat ik moet aanschaffen. Ik heb nu S, moet ik dan kleding in maat S kopen of in maat M? En is een S ook echt een S, of is die veel ruimer dan bij gewone kleding?

Deel Deze Pagina