Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! Had gisteravond zo'n rare gewaarwording... lage broek met riem zit gewoon echt naar! Ik begin ook al een hele kleine welving op mijn buik te voelen. hihi, wat apart is dat zeg...

Morgen mag ik naar de VK. Ben zo benieuwd...

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goedemorgen! Fijne vaderdag voor al jullie mannetjes! Vandaag zijn we alweer 11 weken! JIPPIE :)
    Nog een tip voor buikbanden: www.buikbanden.com GEWELDIG leuke buikbanden, ik heb er al drie besteld, haha! Ik ga mijn best doen om weer even op iedereen te reageren:

@ Libra; Vervelend dat je zo moe bent meid, ik hoop dat het na de 13e week ook voor jou een stuk minder wordt! Veel plezier alvast morgen, hoe laat heb je de echo?

@ Derona: Leuk is dat he, een groot gezin! Ik heb trouwens al behoorlijk wat gekocht voor de baby, heb zo’n enorm sterk gevoel dat dit gewoon goed gaat, ik wil en kan er ook niet mee wachten, haha!

@ MerleQ: Ja, wij hebben dat besef soms ook nog niet echt: “Over 6,5 maand zijn we voor altijd met zijn drieën!”
    Leuke kleding daar he?! Super :)

@ Tascha: Wauw! Dat is nog eens een goede start, haha! Super leuk meid! Heb je er al iets voor gehaald?

@ Birthe: Goh, dat is een goed idee, ik ga van de week ook maar eens op marktplaats kijken!

@ Chantal: Oh wat leuk zeg! Dus jij ook nog zo’n klein zusje! Mijn andere zusje is 19 en mijn broer is 22. Ik ben dus de oudste…
    Hier werd het weer gistermiddag ook slecht, jammer genoeg.. we konden haar verjaardag dus toch niet in de tuin vieren! Maar nu is het hier weer stralend op een paar kleine wolkjes na!

@ LadyInRed: Maar je hebt dus wel al een hoop ideeën opgedaan en je mannetje is dus toch enthousiast geweest he?! Leuk hoor!

@ Goofychick: Meiske, ik denk dat het allemaal niet zo bedoeld is. Ik heb van jou in ieder geval niet begrepen dat je ergens verkeerd op hebt gereageerd… Het zou toch jammer zijn als nu, door waarschijnlijk een misverstand, je niet meer met ons mee zou kletsen? Ik hoop dat je je bedenkt en lekker met ons mee blijft kletsen!

Even over positiekleding en de wagens. Positiekleding heb ik ook nog niet nodig, je ziet helaas nog helemaal niets en ik kom ook niets aan! Sta nog steeds op -1 kg vanaf de zwangerschap… Ik wil ook zo’n welving op mijn buik voelen!
    En de wagen: Ik heb mijn ouders gevraagd of ik de kinderwagen, die zij ooit voor mij hebben hebben gekocht (of eigenlijk gekregen van mijn oma) mocht hebben. Ik vind het zo’n super mooi ding! Hij is donkerblauw met gewoon 4 wielen. Het is een grote bak, dus ons kleintje kan er lang in liggen, als ie dat zelf wil!

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey yvette

ik zie nu dat jij het over buikbanden hebt, en bedenk me ineens dat ik me heb vergist.gister had iemand het hier namelijk over beelyfashion en toen zei ik ja daar heb je leuke en grappige buikbanden, misschien dak er vrijdag na me echo 1 bestel, maar bedoel buikbanden.nl...lekker suf van mij
    ja leuke heb je daar he?die met die handjes en voetjes vond ik erg leuk, en met :don't touch, ze zijn bijna allemaal 18,95 he?was leuk geweest als ze ipv alleen buikbanden met die teksten ook gewoon truitjes hadden, dat zijn er maar 2 ofzo, maja die buikbanden zijn idd echt leuk daar.

liefss

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Zijn alle papa's goed verwend met gedichtjes en ontbijtjes vanochtend? :p
    Er waren een paar meiden die het nieuws vandaag gingen vertellen volgens mij: veel plezier!

@ Ladyinred: Duur he, die kinderwagens. Daar kan je een koop andere leuke dingen voor kopen. Maar goed, daar moeten we niet aan denken, hebben het nodig! Ik ga voor de stokke xplorie. Die kunnen wij tegen inkoopprijs kopen dus dat scheelt weer.

@ Anoniempjuh: Ik heb niets gekocht voor vaderdag, een kusje kan ie krijgen. haha. Dat komt volgend jaar allemaal wel! Was hij er blij mee?

@ Goofychick: Jammer dat je het forum wilt verlaten. :cry: Hoop echt dat je je bedenkt. Zo niet een hele fijne zwangerschap gewenst.

@ mikki77: Ik heb de kleding gewoon in mijn eigen maat gekocht, M. Bij die kleding zit een hoop extra speling bij de buik. De kans is er natuurlijk altijd dat je ook op andere plaatsen wat aan zal komen. Maar ik gok er hier op van niet. HOOP HET! hahahaha. Ik draag toch voornamelijk jurkjes dus dat is geen probleem.

@ Sanne 78: Het was dus een zeer geslaagd feestje zo te horen. Lastig dat mensen gaan vragen hoe ver je bent. Om te klieren? Of heb je al een mooi buikje? :)

@ Nettie: Wat erg is dat het, die klote verbindingen. Bah bah. Bij jou de zoveelste keer..... Adem in..... Adem uit... hihi. volgende x eerst de tekst kopieren voor je verzend. Scheelt een hoop agressie.

@ Libra: Leuk he, dat je je buikje begint te groeien! Veel plezier bij de VK morgen!

Ik had voor mijn man een grote cake gebakken, met glazuur erop en daarop 1 helft met roze muisjes en 1 helft blauwe muisjes. Voor mee te nemen op zijn werk. kon ie het zo vertellen daar. Was erg leuk!
    MOrgen ga ik met een vriendin naar Maastricht, shoppen en een nachtje hotel. Heb er wel zin in. Hoop dat ze leuke winkels hebben daar.
    Fijne zondag allemaal!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja ij vond het zeker leuk, t was ook maar een kleingiheidje, speentje en rompertje, maar hij vond t heeel leuk.
    goh leuk zeg zo lekker een dachje/nachje weg met je vriendin, veel plezier alvast!

6. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Hey Yvette, denk dat het echt de moeite waard is MP! Ook nieuwe babykleertjes staan erop. Ik heb echt een super leuk jurkje gekocht daar, met kaartjes er nog aan. Kwam uit GB, dus ook nog een uniek jurkje hier in nederland! haha. veel zoek plezier!

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Gisteren gaf je een linkje van sonneschijn.nl...heb 's even daar gekeken, en er stonden écht leuke dingen op zeg! En heel goedkoop ook! :confused:
    Ik heb meteen 6 dingen besteld: 3 rokken, een vestje, een blouse en een feestelijk doorzichtig topje, allemaal nieuw met het kaartje eraan. Allemaal in maat M voor de zekerheid. Ik heb normaal S, maar M kan met topjes en rokken meestal ook wel.
    In totaal heb ik nu 6 dingen voor 50 euro (één ding telt ze niet mee wegens 4 voor 3 actie) plus 6,20 verzendkosten. Dat vind ik dus echt niet duur.

Mijn eerste zwangerschapskleding...jeeejjj! :D Bedankt voor de tip ;)

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat heb ik ook, zo'n welving...ik heb van die skinny jeans, en die zitten dus echt niet lekker meer. Mijn vriend ziet ook echt al een buikje, en mijn schoonmoeder zat me vrijdagavond zo eens op te nemen en toen zei ze tegen me: "je gaat het niet zo lang meer kunnen verbergen hoor!". Ik trots natuurlijk :)

9. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hello ladies,

@Female: Ik had nog niet op jou vraag gereageerd van afgelopen
    woensdag, :oops: maar hier nog even het antwoord.. Mijn man begint
    gelukkig pas om 12 's middags tot een uur of 3 met de voorbereidingen,
    dan komt hij thuis en vertrekt tegen 6-en weer tot een uur of 12. Hij
    werkt als kok in een klein familierestaurantje dat vooral de laatste jaren
    ontzettend goed draait, vandaar dat hij best nog wel veel thuis is. Maar
    overdag is het best druk in huis en heb je weinig tijd voor elkaar,
    vandaar dat ik het heel fijn vind om 's avonds nog even met zijn tweetjes
    te zijn. Dat mis ik de laatste tijd best wel, maar het is voor een goede
    reden. ;)

@Yvette1983: Nog een paar dagen... Ben je al zenuwachtig? Hihi..

@seilenna: Fijn dat je weer gerustgesteld bent. Die kleine doet het dus
    goed in je buikkie, alweer 3 mm groter. Haha.. Ik ben heel blij voor jou
    en je (aanstaande) man natuurlijk. :)

@MerleQ: Gefeliciteerd met jullie huisje. En net wat je zegt, des te meer
    waardeer en geniet je straks van jullie eigen huisje.

@patriesie: Gefeliciteerd meis, met je mooie echo. Leuk om je kleintje
    eens te zien, of niet?

@Mirella28: Bij mij zit de baarmoeder (met lege blaas) ongeveer
    halverwege schaambeen/navel en is zo groot als een suikermeloen. Met
    een volle blaas komt die zelfs tot aan mijn navel. Dat had ik bij de vorige
    zwangerschap ook en had toen ook het gevoel dat het er weleens 2
    konden zijn. Bij de echo bleek het gewoon om 1 kindje te gaan met een
    normale hoeveelheid vruchtwater. Geen verklaring voor de grote
    baarmoeder, maar ik heb het vaker gehoord, dus het zal wel goed zijn.

@iloveandres & Libra & LB22: Jullie zijn aan de beurt! Morgen eindelijk
    even naar binnen gluren... Spannend zeg... Hoe laat hebben jullie de
    afspraken?

@MamaJet: Jij ook morgen een echo? Ben benieuwd hoeveel het er
    zijn! Hihihi.. :D

@chantalk: Ik heb bij de oudste twee (ze schelen 1 jaar en 10 maanden)
    een duo-wagen gehad en zo goed als nooit gebruikt. Ik had de baby
    steeds in de draagzak (tot een maand of 6) en de oudste in zijn eigen
    buggy. Daarna liep hij gewoon goed mee. Hij was een makkelijke loper.
    Bij mijn oudste dochter had dit niet gewerkt, dat was een drama met
    lopen. Dus ik ben niet van plan om een duo-wagen aan te schaffen, tenzij
    mijn jongste dochter net zo'n drama blijkt met lopen als haar grote zus,
    maar dat zien we tegen die tijd wel. Waarschijnlijk zal ik eerder zo'n
    kiddy-board kopen.

Verder weinig nieuws hier. Alles gaat heerlijk zijn gangetje. De zss zijn zo
    goed als weg, af en toe nog wel moe hoor, maar niet zo extreem meer
    gelukkig. Ik verheug mij enorm op de echo volgende week maandag...
    Phoee... Nog 8 nachtjes slapen... :) :)

Groetjes SimplyMe

10. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Leuk is dat he, je eerste positiekleding kopen! En dan ook nog voor zo'n lekker prijsje.. Dat topje heb ik ook besteld! :)

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Als ik een lang verhaal heb getypt kopieer ik het stukje eerst altijd even. Als het dan fout gaat hoef je alleen maar even te plakken, en voila :D

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit is 'm he?

Ik vind hem echt geweldig! Hij is van mamalicious, en dat is volgens mij zeker geen goedkoop merk. Echt geen geld dus.
    Ik weet al wat ik aantrek met kerst 2008 :)

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Was nog aan het bij lezen maar wil even hier op reageren.

Nee hoor was helemaal niet op jou gericht hoor ;)
    Sorry als dat zo over kwam...
    Sluit me aan bij Merleq...zo was het ook van mij uit bedoeld.

Zo nu ga ik weer verder lezen :p

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Nou we hebben vaderdag,die papa erg verblijf,zijn foom was stuk dus heeft hij een nieuwe gehad en die was van ons allemaal ;) en van Noël een tekening die hij heeft getekend uit de nama van zijn zus en de kleine in mijn buik,en we hebben papa een eigen gemaakt kaart gegeven( door mijn vriendin gemaakt hoor,ik ben niet zo handig hahahha)
    Zo'n kaart hebben we ook aan mijn vader gegeven met een mooie plant voor in de tuin,en zijn andere kado moet nog binnen komen.........we zijn vanochtend al bij Zoë* gaan schoonmaken en ook bij mijn schoonvader schoongemaakt en een plant neergezet...en daarna thuisgekomen en zoals vanouds lekker ruzie maken op zo;n dag Mart is gepikeerd en zijn lontje is kort met deze dagen,en ik kan dat met mijn hormonen nu even niet aan :evil: ...............ik zal proberen de creatie in mijn album te zetten.kom later reageren op iedereen..........

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

wil ik gaan reageren wordt zoonlief wakker :rolleyes:
    Nou ja straks poging 2 dan maar...

16. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Ja dat is hem! haha, ik dacht over kerst 2008 net zo.. :p

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nettie, ja kan me wel voorstellen dat die lekker zitten.
    Ons zoontje blijft in ht zelfde kamertje, alleen willen we nieuwe meubeltjes voor hem kopen..stoere meubels ;)
    Peuterbedje wil ik eigenlijk nog een paar maandjes mee wachten...hij is nog zo klein nu.

Anoniempje, wat verstandig van je vriend...manlief zeurt iedere zomer weer dat hij een motor (en rijbewijs) wil :)

Libra, dat had ik gisteravond in bed ook...manlief legde zijn hand op mijn buik en dat voelde niet fijn...begin het echt al te merken als ik een spijkerbroek met riem aan heb.
    Suc6 morgen bij de vk.

Yvette, moet toch altijd lachen als ik je weer berichtjes zie...hier kwam het weer met bakken uit de hemel en onweerde behoorlijk :)
    En hoever woon je ook al weer van mij af 14/15 km? :)

even poepbroek verschonen...

Zo zijn we weer :D

Yvette, Leuk als je je eigen wagen kunt gaan gebruiken..mijn ouders hebben die van ons weggedaan.
    Tegenwoordig zijn de wagenbakken zo klein...Luca lag met 4 maanden al in de wandelwagen omdat de bak te klein was :confused:
    Mss krijgen we nu wel een klein ukkie ;)

Anoniempje, die buikband met voetjes en met handjes en voetjes (met baby in het midden) heb ik ook..zijn echt heel erg leuk.

Birthe, ik was net aan het bedenken hoe ik het op mijn werk ga vertellen...lees ik jou idee...echt super! mss pik ik dat idee wel van je :oops:
    Veel plezier morgen in Maastricht...is leuk winkelen ;)

Mikki, hihi geniet van je zwangerschapskleding ;)

SimplyMe, dank je voor je gewelidge tip...daar had ik nog niet eens aan gedacht :oops:
    Als we met ons 2en gaan wandelen kan er natuurlijk 1 de buggy en de ander de wandelwagen, maar als ik alleen op pad moet met mijn 2 kindjes (oh wat klinkt dat heerlijk :) ) gaat dat een beetje lastig.

Patrieske, mooie kaart!

Zo dat is mijn krantje weer :)

Papa had van Luca een kado gekregen wat hij zelf had gemaakt op het kdv...klei in de vorm van een peer en dan zelf groen geverfd met een kaartje eraan " lieve papa ik vind je een toffe peer, kusjes Luca"
    Verder doen we niet aan kado's. Ik vind het veel leuker om iets te krijgen wat Luca zelf heet geknutseld dan een kado.
    Gelukkig denkt manlief er hetzelfde over :D

18. SimplyMe

Hallo Chantalk,

Volgens mij begrijp je mij een beetje verkeerd. Hihi.. Misschien niet zo
    duidelijk uitgelegd. :D Wij gingen niet met twee buggy's op pad,
    alleen 1 buggy met de kleinste erin. De oudste liep mee naast de buggy,
    zeg maar. En de 1ste tijd droeg ik de baby in een draagzak mee en kon
    de oudste in de buggy. Maar het is wel een idee idd., ;) had ik zelf
    ook nog niet aan gedacht. Hahaha...

Leuk klinkt dat he? Met je twee kindjes op pad. Wat ik heel leuk vond
    was de periode dat je met zijn drieën op de fiets kan, lekker liedjes
    zingen en de wereld bekijken. Lekker is dat he, dagdromen over straks.
    Zwijmel.. Zwijmel.. :) :)

Groetjes SimplyMe

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik had het wel goed begrepen hoor ;)
    Maar als we samen (manlief en ik) gaan wandelen is het natuurlijk voor Luca fijn als hij ook lekker in de buggy kan zitten. Als ik alleen ga wandelen is de draagzak een goede oplossing.

20. SimplyMe

Hallo patrieske16,

wat lief van je zoon om een kaart uit naam van Zoë en de kleine beeb te
    tekenen. Papa is goed verwend hoor ik al. ;) Mooie kaart trouwens,
    zal hem wel even geraakt hebben. Ik kan mij best voorstellen dat het een
    emotioneel zware dag is voor hem, op vaderdag op bezoek bij je kleine
    meissie en je vader. Dat wil niet zeggen dat hij het op jou mag
    afreageren hoor, maar ik begrijp het wel een beetje. Ik weet niet hoe
    jouw man is met praten over zijn gevoelens, maar de mijne vindt dat
    heel moeilijk. Daar heb ik altijd veel geduld bij nodig om op dat punt te
    komen. Het zal voor jou vandaag ook niet makkelijk zijn. Doe maar
    lekker rustig aan. Sterkte en een dikke knuf.

Veel liefs SimplyMe

Deel Deze Pagina