Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Maar we hebben wel een voordeel met zijn allen wie in een winkel werken althans. Met kerst en oud en nieuw vrij! whoehoe. sorry moest ik even kwijt. Vind het zelf erg vervelend om op deze dagen te moeten werken en dan 2 dagen na oud en nieuw weer vrolijk op mijn werk te moeten staan. Whoehoeeeee.

Ik heb het woensdag tegen de ass. reg. manager verteld dat ik zwanger ben aangezien ik nog maar net filiaalhoudster ben geworden. leek het mij niet meer dan logisch ze vroegtijdig op de hoogte te stellen. Zo kunnen ze niet achteraf zeggen als ik alles netjes getekend heb, ja maar had ons........maar.....
    Ik was zo zenuwachtig om het te vertellen dat ik een rode kleur kreeg. Maar ze was helemaal wild enthousiast geweldig. Het is eruit. Voor mijn gevoel mag nu de hele wereld het weten.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zoooo Ramona, dat is al een mooi buikje zeg! :) Die zou ik echt niet verborgen kunnen houden haha!

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Derona, sw jij had ook een buik zeg :D
    Wat een lief gedichtje....zal papa vast blij mee zijn geweest.

Iuno, hihi wat lief. Kan niet wachten tot ons zoontje een beetje gaat praten. Alles is nu papa bij hem :rolleyes: Alleen als hij moet huilen is het MAAAAMAAAAAAAA!
    Joh het zal je maar gebeuren zo bij de geboorte...zou niet weten hoe we dat dan allemaal moesten regelen.

Cindy, fijn dat ze zo goed reageerde.
    Ik zou (als ik tot 4 weken voor de uitgerekende datum doorwerk) 25 dec verlof krijgen.
    Ik denk dat er verschillende collega's zijn die dat niet leuk gaan vinden :)

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Iuno...
    pff... komt dus ook echt voor.. wij kennen ook iemand... maar dat is al lang geleden...
    Is alleen al een probleem met mee naar huis nemen... Twee keer rijden.. of stapelen in de maxi-cosi..? hahahaha...

Tja denk dat ik die buikband zo om kan, of niet? Wil echt niet voor schut lopen hoor... te weinig buik voor in de band...

Me rug begint trouwens ook al te protesteren... pfff... maar misschien dat het die spieren zijn, die moeten natuurlijk ook even een spurt maken!

Cindy
    Fijn dat ze zo goed reageerde...
    Valt toch een last van je af!

Derona
    Ook al zo'n flinke buik...
    Ik heb jammer genoeg van mijn eerste zwangerschap niet echte buikfoto's... mijn vriend vond het wat onzin..
    Gelukkig krijg ik hem nu wel zo ver.. en ik weet hoe het toestel (nu een andere) op timer kan.. dus zelf lukt het ook nog wel een beetje...!

xxmona

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona onzin,naja zeg:D dat is toch juis iets hel bijzonders :D:D

6. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Mijn man is altijd al weg als ik 's ochtends opsta en 's avonds zijn we allebei te moe voor dat soort dingen (bovendien is m'n man nou niet bepaald een fotografietalent :-# ). Met timer vond ik teveel gedoe (waar moet je precies staan, steeds heen en weer lopen etc.), dus ik heb de eerste keer gewoon elke week (vanaf zo week 12) de camera vastgehouden, arm goed uitgestrekt en na een paar keer oefenen krijg je zo hele behoorlijke foto's hoor!
    Ken ook vrouwen die gewoon in een spiegel fotograferen. :D
    Alleen zie je op die foto's dus wel dat die foto maakt wordt (dus ook de camera).

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mijn mannetje zei juist elke keer dat het weer tijd was voor foto's :)

Brrrr ik vind het maar vies koud :confused: Zit hier met een blouse daarover een truitje met lange mouw en daarover een dik vest en dan ook nog een fleecedekentje op :oops: en heb het nog steeds koud :)

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    een lekkere warme bak thee nemen :D

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

heeee ja dank je...

*gaat meteen thee zetten*

10. ramona0309

pfff... ik heb juist last van opvliegers.....
    van het ene uiterste naar het andere... heb je slaap?

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    *Lekker zou je ook voor mij willen maken*

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

thee staat klaar voor wie er zin in heeft ;)

Ramona, nee dat valt vandaag eigenlijk wel mee. Normaal lag ik nu al te pitten op de bank :)

13. Female

Female Niet meer actief

@ Chantalk; ook geen bandenpijn, ik denk dat we al uitgelubberd zijn :)
    Over de baby-uitzet vd tweede. Kynan blijft gewoon in de quinny en het kleintje in de draagdoek (Met Kynan heb ik de eerste maanden ook de wagen nauwelijs gebruikt)
    Kynan krijgt voor de baby er is wel een groot bed. Maar mijn vader maakt zelf meubels van steigerhout, dus mss iets met een 'klep' aan de zijkant ofzo die open kan. Moeten we nog ontwerpen. Commode hebben we niet, nooit gebruikt (boven dan) en kast, ja grote inbouwkasten dus ;) (PS kynan en Luca zijn nagenoeg even oud )

@ Nettie
    Thanks voor je tip over internetsites, maar ik hou eerlijk gezegd niet zo van via internet bestellen, wil het liever eerst passen. Hoewel ik die site die Birthe gaf (sonneschijn) nog wel oké vind, maar dan puur omdat ie zo goedkoop is ;)
    iig bedankt!
    PS hoe was het op de camping?

@ Yvette
    Zie je nou wel meid, geen zorgen; het hartje gehoord! Super hoor ben je meteen weer gerustgesteld ;)

@ Libra
    Ja zo denk ik ook over angelsound ed ;)

@ tacha
    Wow echt veel geld! Heb je al een kamertje gekocht?

@ Derona
    Ik wacht ook niet met spulletjes kopen tot 12 weken. Positief denken is de spirit :D
    Veel plezier met je broertje!

@ Birthe
    Klaar met de poets ? :)
    Heel veel plezier in maastricht, lekker zeg!

@ Iedereen
    Ik heb nog nooit zw.ondergoed gehad.
    Wat je ook kan dragen is dan die hipsters zeg maar, van die leuke kanten broekjes bijv. (geen string maar ook geen onderbroek) Die zijn heel laag dus zitten gewoon onder je buik

@ Goofychick
    Jammer dat je hierdoor weg gaat... Denk er nog maar es goed over na ;) .
    En vergeet niet dat het hier een bom van vrouwelijke én zw.hormonen zijn, dus probeer het een beetje te relativeren want er was volgens mij niet echt iets ergs aan de hand ;)

@ Iedereen
    Ik wil een hele simpele en goedkope buggy aanschaffen voor erbij, vaak zijn die bij kruidvat oid. Dus als iemand iets ziet, willen jullie even tippen ajb?

@ Sanne
    Wanneer moet je nu terug voor een echo? (door die 2 wk verschil?)

@ Anoniempjuh
    O gaat ie toch zijn motor verkopen hoor?
    Lekker hoor wat extra geld.
    Wij zijn vorig jaar ook een week naar Turkije geweest, alles incl en dat was echt heerlijk!
    Ik denk er hard over nu van mijn salaris (jaja mijn EIGEN salaris :) ) een vast deel p/mnd apart te zetten zodat we dat mss dit jaar weer kunnen doen.

@ SimplyMe
    Geeft niet hoor, je hebt wel meer te doen als alleen forummen met 3 kids :)
    Lekker hoor dat je man break heeft! Die van mij zou dan 80 km moeten rijden dus dat schiet echt niet op :(
    idd wel ongezellig he, maar is maar tijdelijk gelukkig

@ Mikki
    Heeel mooi topje zeg! ;) (*Krijgt bijna het fantastische idee om dat idee van jullie te jatten*)
    @ Patrieske
    Heel lief zeg dat Noel getekend heeft uit naam van Zoe ;)

@ Ramona
    Ik krijg ook al zo'n buikje. En broeken gaan steeds strakker zitten. Zal snel even een foto maken van buik.
    PS mooie buik heb je zeg!

@ Iuno
    Wat een heerlijk verhaal over je zoontje en die film ;)

@ Cindy
    Goed dat je het verteld hebt en dat ze het goed oppakten. Opluchting!

Zo, ik ben weer bij :D , gister overgeslagen dus had weer genoeg te reageren.
    Vandaag weer 8 uur gewerkt, ging goed! ;) .
    Morgen nog van 10 tot 2 (eitje) en dan lekker samen vrij dinsdag.

Liefs!

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy

zo ff bednekn wie wat ook al weer schreef haha:

@ramona:sow jij hebt ceker al een buik, zou idd best s een tweeling kunnen zijn, word spannend volgende echo

@derona:hey meis, goh wat had jij een pukkel zeg, wel mooi!ben benieuwd hoe mijne word..

@female:ja ik ben ook al 3keer naar turkije geweest is ceker lekker daar, echt super!en lekker goedkoop!

we zijn 2 jaar terug naar curacao geweest en daar had ik nog wel een keer heen gewild, maar ja in sept ben ik als t goed gaat toc al zo'n 5 maanden dus dan wil ik niet zo heel ver weg meer.
    Maar we hebben al geboekt!vanmorgen pas het idee op vakantie te gaan en nu al geboekt hahahah!
    moet morgen nog wel even vrijvragen, maar dat zal wel goed zijn, we gaan een weekje naar tunesie!ben zeer benieuwd, 16sept.
    met me schoonouders schoonzusje en vriend en kleine van dan bijna 2.
    ik ben wel een echte zonner, maar dan leg ik wel een handdoek over me buik, en voor me achterkantje bruine kan ik gewoon lekker op me luchtbedje dobberen hahaha,,,heb er zin innn.

Er waren nog een paar die reageerden over me vriend en ze motor, weet ff niet wie dus doe t ff in t algemeen haha:
    hij heeft nu 3 jaar motor gereden(sinds 3maanden net weer een nieuwe) maar hij heeft dus zo'n racer (moet wel toegeven erruggg stoer haha)maar goed dan gaan ze lekker met ze alle rijden, en dan toch een beetje tot de grens gaan he, knietje aan de grond 280km per uur enz enz, en hij zat al te twijfelen om m te verkopen omdat ie zelf ook weet dat t gevaarlijk is, helemaal nu ie over een tijdje papa word, en toen z'n vriend dus gister voor z'n neus in de bocht onderuit ging en ze motor total loss ging besloot ie meteen om m te verkopen, blij toe!stuk meer rust, en meer centjes hahahah

nou ga nu lekker slaapjes doen, morgen weer werken van 9 tot 3

trusten allemaallll
    Ik heb ook een buikfoto in me album, maar is nog niet zo veel..alleen spek hahah

o by the way, ik heb een berichje van goofychick gehad, en alles gaat goed met r, en wij hebben t uitgesproken dus...

15. ramona0309

Anoniempje
    Fijn dat het allemaal uitgesproken is!

Ik ga ff je spekkie bekijken!

Truste,

xxmona

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Female, fijn als je zo'n schoonvader hebt. ;)
    Ze schelen zich maar 2 weekjes.
    Ik ben benieuwd hoe het slapen in een peuterbedje gaat..volgens mij kan ik dan steeds naar boven omdat hij er weer uit is :) en 's nachts stiekem bij papa en mama in bed kruipen 8)

Anoniempje, fijn dat het uitgepraat is. slaap lekker en werkse morgen.

17. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @Iuno: goede tips met betrekking tot de kinderwagen! Thanks!

@Female: Zijn allerlei perikelen in ons leven (vooral rondom de baan van mijn man) die het nodig maken dat we eerder terug gaan. Ik zal dus al vanaf volgende week weer in NL zijn en de eerste controle gewoon in NL hebben!

@Yvette83: Voel me het hele weekend al top! Echt zo relaxed! Dank voor het vragen! Alleen wat stoelgang problematiek, maar ja, what else is new... Leuk dat je nog zo’n klein zusje hebt; maar zij voelt zich waarschijnlijk al heel groot of niet ;) Ik wel, toen ik 15 was!

@Tascha1987: Wat een leuke reactie van je schoonouders! En top dat ze jullie nog wat centjes hebben toegestopt, altijd welkom in deze tijden!

Alle anderen: ga snel weer uitgebreider reageren, maar heb heel weinig tijd doordat we nu dus opeens volgende week al terugverhuizen! Gekkenhuis! Hopelijk snappen jullie ‘t, maar ben snel weer meer aanwezig!

X Zen

18. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

We hebben het gisteren aan familie en vrienden verteld! Iedereen reageert echt superleuk! Jippie! Voel me nu echt op en top zwanger! Alleen op het werk weet nog maar 1 collega het en ik weet nog niet wanneer ik het daar ga vertellen, ik denk over 2 weekjes in de vergadering ofzo. Er is weinig kans dat ze het viavia horen, omdat niemand bij mij uit de buurt komt, dus daarom kan het ook nog even wachten.

Alles goed hier verder?

19. ramona0309

Re81
    Leuk dat de familie zo reageerde...
    Ja is toch ook leuk zo'n kersvers spruitje in de familie...

Chantalk
    Hier hetzelfde idee over het bedje...
    Heb wel bij mijn zoontje op de kamer zo'n kettinkje gemaakt dat hij de deur niet uitkan.. Lijkt me toch veiliger als dat ie 'snachts aan de wandel gaat.

Hier echt een rotnacht achter de rug.. (alweer)..
    Had ik lekker wat slaap ingehaald van het weekend, lig ik nu zowat heel de nacht wakker... en niet omdat ik niet moe was... leek nog wel eerder TE moe...
    Me zoontje is opeens ook zijn tijden aan het verleggen... (altijd als het niet uitkomt he).. eerst sliep hij zeker tot 9 uur.. kon ik ook nog ff blijven liggen, maar nu is hij voor zevenen al echt wakker....

gaap....

xxmona

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

pfff ben kapotttttttt...en nog de hele dag werken bahhhh ben blij als t 3 uur is.

Nou heb net me werk gebeld en me vakantie was goed, dus het is zeker!
    ik ga 16sept lekker een weekje naar tunesie!heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    zo dat moets er even uit hahahaha

nou fijne dag allemaal

kussss

Deel Deze Pagina