Goede middag alweer. Vanmorgen lekker wezen zwemmen met mijn zoontje. Ik heb een paar geweldige fotos die vorige week onderwater zijn gemaakt. Als het lukt scan ik ze straks in en zet ze in mijn album. Alleen mijn bikini deed me pijn aan mijn buik toch maar opzoek naar een andere Ik ga nu ook even aan de poets voor mijn binkie wakker wordt. nettie, ik voel me vandaag ook super fit.
Anoniempje ik zou dat idd wel even navragen van die inentingen. Bel de ggd even die kunnen je wel zeggen of je voor Tuniesie iets nodig hebt. Ik zou zowiezo in zo een land heel erg uitkijken want daar is de hygiene lang niet zoals hier. In Egypte hadden wij allebei last van een bacterie die het ebst te behandelen was met hun medicijnen maar eerlijk gezegd zou ik dat tijdens een zwangerschap niet doen. Wij hebben vorig jaar een maand door vietnam gezworven en konden kiezen voor hepatitus A spuit voor een half jaar geldigheid of een serie van twee en dus voor 25 jaar geldigheid en dan had ik de tweede spuit een half jaar later moeten zetten maar ivm de zwangerschapswens was mij dit zwaar afgeraden. ( achteraf goed ook want ik was met een half jaar zwanger) Maaaaaaaar ik hoop dat het niet nodig gaat zijn voor je en dat je een fantastische vakantie gaat hebben!
@ Female: stelt het je zelf al niet gerust omdat je het met Kynan ook had en dat dat toen ook niets naars betekende? En anders zou ik de vk even bellen
@ anoniempjuh Leuk hoor die buikfoto! Ziet toch al ietsje hoor @ ChantalK Ja zal wat worden, wij hebben ook zo'n klim-aap @ Zen jeetje meid zo snel al! Wat een geregel! Hoe vind je het, zo snel terug? Heel veel succes nu met regelen e.d.! (Kun je iig zéker mee naar de meeting ) @ Nettie, Derona en Ladybug Thanks lieve meiden. Heb helemaal geen bloed meer hoor. Maak me eerlijk gezegd ook niet zo'n zorgen. Het was heel duidelijk door ht vrijen. Ik ga er de gyn ook niet voor bellen. Maar bloed is gewoon nooit fijn he, als je zwanger bent.
Female, gelukkig geen bloedverlies meer...je weet wel dat het daar vanaf (kan) komen, maar logisch dat je je toch zorgen maakt. De volgende keer een beetje voorzichtiger Anoniempje, lekker op vakantie...heerlijk! Hier is een link...staat enige informatie over Tunesie en inentingen: http://www.travelclinic.com/267/tunesie.htm Meestal als je niet van plan bent rond te trekken dan zijn vaccinaties ook niet echt nodig (niet alle) maar dat kun je idd het beste bij het ggd navragen. Verder...lekker genieten van je vakantie.
Dit meen je niet! Mijn mannetje heeft afgelopen week zijn pak opgehaald en er zat een fout in zijn broek (ze hadden hem omgezoomd, met zon zandbakje zal maar zeggen en dat moest niet, waardoor hij hoog water in zijn broek had. Toen hebben ze hem uitgehaald en een normale zoom erin gelegd en nu is het stof beschadigd Wij er vanmiddag in allerijl mee terug, zeggen ze gewoon: We hebben dat netjes gemaakt, je moet niet zeuren ( 1100,- voor een pak en je mag niet zeuren? Gelukkig kennen zijn ouders de baas van die zaak en ze zijn vanmiddag weer terug gegaan met het pak en nu moeten we morgen een nieuw pak uit gaan zoeken Best balen, want we hebben geen mooier pak meer gevonden dan deze en deze hebben ze niet meer Bah en dat 4 dagen voor je bruiloft ik baal . (sorry voor mijn ego berichtje, moest er ff uit ) En nu eens op iedereen reageren, ben alweer even niet hier geweest en loop weer zwaar achter!
@Yvette dat is echt vet kut zeg sorry dat ik het zo zeg,maar pfff dit wil je echt niet 4 dagen voor je bruiloft hebben pfff,ik hoop dat jullie snel wat kunnen vinden dikke knuff Female,fijn dat je geen bloed meer hebt knuff
Hey meiden, jeetje jullie kletsen echt veel te veel. Ben sinds zaterdag niet geweest. Het is nu echt te veel voor mij om bij te lezen. Hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen. Vanmorgen om 8.45 uur mijn 1e echo gehad bij de gynaecoloog. En alles was goed. De foto zal ik zo ffies in mijn album zetten. We hebben het hartje zien kloppen en dat was zo hard, dat dat hartstikke goed was. Ik was echt zoooooo opgelucht he? Dat willen jullie echt niet weten. Ik was vanmorgen zo zenuwachtig, dat ik er misselijk van was. HIHIHIHIHIHI. En bij Andres, kun je vandaag de glimlach ook niet meer laten verdwijnen. HAHAHAHAHA, dan moet er echt heel wat gebeuren. LOL. Hij is nu druk opzoek naar een Ooievaarsnest voor in de tuin. HAHAHAHA. Hij vond het wel heel erg jammer dat hij niet mocht filmen, maar ach. 1 juli heb ik de eerste afspraak bij de VK. Ben heel erg benieuwd. Ze vroeg of ik al een echo had gehad. Dus ik: nee, die heb ik nog niet gehad. Krijg ik er lekker nog 1. HIHIHIHIHI. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Yvette Balen zeg....! Weet t : waar gewerkt wordt, worden fouten gemaak, maar begin me toch onderhand af te vragen of ze ergens nog wel iets goed kunnen doen! Iloveandres Super nieuws! gefeliciteerd!
@ Yvette, da's balen zeg! Helemaal zo kort voor de bruiloft. Mijn man is met me getrouwd in zijn mariniersuniform dat scheelde een hoop geld en stond nog stoer en apart ook. Heb je natuurlijk niks aan ten zij hij toevallig ook in het leger werkt of voor brandweer of politie... Succes met het vinden van een ander mooi pak op korte termijn. Het komt vast goed.
iloveandres, geweldig meid... nu lekker genieten. De foto's staan in mijn album...ook van mijn buikkie
Over de fotos gesproken: Mijn mannetje vraagt me ook geregeld of het niet weer eens tijd is voor een foto! Ik denk dat we met 12 weken nog snel een foto maken, net voordat we op vakantie gaan! @ Anoniempjuh: Ja, super leuke site en niet duur. Ze hebben alleen maar buikbanden omdat dat vrouwtje ze zelf maakt. Ze zijn ook allemaal limited edition (die met een dessin) Ach ja en dat motor rijden als je vriend zon waaghals is, is het voor jou ook wel meer een geruststelling dat hij m verkoopt wij rijden ook allebei motor, maar ik rij nooit super hard, niet tot aan de 200 Marco wil dat nog wel eens doen, maar ik heb het idee dat hij zich nu ook wat rustiger houdt @ Birthe: Oh wat een leuk idee! Hoe reageerden ze op het werk van je man?! En veel plezier vandaag in Maastricht! Ik zal van de week (of na de huwlijksreis) eens gaan kijken op MP! Word er nu al blij van, haha @ Mikki77: Goh, dan ga ik ook daar eens kijken, haha! En wat heb je trouwens een leuke banner! @ SimplyMe: Nee, nog geen zenuwen, maar wel een kleine tegenslag nu met dat pak van Marco Oh en ik kan me dan zó boos maken! Leuk he, nog een weekje en dan de echo! Wij hebben dan ook weer een echo, ik vind het ook weer super leuk om even naar ons Hummeltje te kijken @ Patrieske: Meiske, gaat het weer een beetje bij jullie thuis? Ruzie is nooit leuk @ ChantalK: Jah, zoiets ja maar ja, jij woont (nu nog) aan de andere kant van de Maas! Het blijft altijd aan één kant hangen . Straks als wij naar Wessem verhuizen, zal het weer wel hetzelfde zijn Hoe is het nu bij jullie? Hier is het weer super lekker, alleen niet heel warm, zon 20 graden geloof ik. En ja, zon oude kinderwagen heeft gewoon wat, ik heb ook maar geluk dat mijn ouders hem bewaard hebben hoor En zon antieke wieg hebben wij ook nog! Super gewoon toch?! Ik heb even naar je fotos gekeken, maar ik kan op jou ook al jaloers worden Ik hoop dat die van mij na vrijdag ook zo gaat groeien! @ Ramona: Straks ben ik ook iemand die een buikband draagt zonder buik geloof ik geen gezicht of niet, ik wil graag dat mensen zien dat ik zwanger ben, haha! Jij bent net zo lang zwanger als ik, hoe kan het dat ie bij jou wel al zichtbaar is? Heb je er misschien 2? Ben bijna jaloers @ Iuno: Ik krijg ook nog zon antieke wieg! Super mooi zijn die he!?! Heeft echt wat *zwijmel* @ Seilenna: Hee meid! Ja, dat van die banden (want dat zijn het geloof ik) daar heb ik ook last van. De ene keer meer dan de andere keer, maar het is een goed teken, dan is je baarmoeder aan het groeien! @ Derona: Goh, jij kan er ook wat van inderdaad! Haha, hoe zit het nu met je buikje? @ Nettie: Super is dat toch! Ik vind het ge-wel-dig dat kindertaaltje! En super dat je je zo goed voelt! Ik ga me ook steeds beter voelen, dus ik denk dat het HCG lekker aan het afnemen is @ Female: Hee meid! Je bent alweer klaar met werken, ik moet op dit moment nog 5 paginas bijlezen Hoe was het vandaag? Nu lekker vrij! En hoe is het nog afgelopen met het bloedverlies? Je weet dat het erbij hoort, maar ik ben daar dus ook elke keer weer super bang voor @ Zen: Super dat je je zo goed voelt! En voor de stoelgang: Gebroken lijnzaad, ik vind het een uitvinding! En ja, mijn zusje voelt zich inderdaad al heel groot, voelde ik me op die leeftijd ook! En ze is super trots dat ze tante wordt! @ Re81: Wat super dat ze zo reageerden! Helemaal geweldig meid! @ Patricia: Oh wat leuk , je echo! Ik heb meteen even gekeken!
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ach, het komt ook wel goed, het is alleen even balen Het was zon ontzettend mooi pak Ik denk niet dat we een nog mooiere vinden of een die net zo mooi is, maar jah, niets meer aan te doen! Als we vrijdagmiddag maar getrouwd zijn @ Mirella: Oh meid, dat vind ik altijd mooi! Mannen die een uniform hebben voor hun werk. Mijn oom was rechercheur en is ook in dat pak getrouwd, super hoor! Mijn (bijna) man is systeembeheerder, dus helaas geen uniform! @ ChantalK: wat een leuke fotos! Echt een lachebekkie he!
ey ilove andres. Van harte meid. met je goede echo. zie je gauw weer. Veel liefs Annika en de rest oktobermama
Iloveandres: superecho! Je kunt het dus echt al goed zien in de 9e week! Yvette: balen van die broek zeg...maar laat een belangrijke dag als je trouwdag er niet door verpesten! Ik zou mijn woede nu even inslikken, en dan na de trouwdag op hoge poten teruggaan naar die winkel...hahaha.. het is natuurlijk een onwijs slechte service dit...
hai meiden Nou het gaat er hier hard ana toe aan die klessebesser hier hahahah.......maar goed ik kan nu even gana reageren.vandaag was ik wel weer supermoe en heb het steeds erg koud zeg,ben al een koukleum maar heb toenstraks de verwarming aangezet hoor ........Noël huilt trouwens niet meer als ik hem wegbreng bij de psz hij gata naar binnen en stuurt me gewoon weg hahahaha Nou even gaan reageren nu voor het eten
Ja, vind ook dat je daar voor die 1100 euro bèst over mag klagen hoor! Kom nou...! Wij zijn in Salzburger klederdrachtgetrouwd (dus geen 'Lederhose', dat is meer Tirol ) . Voordeel van klederdracht is dat je het vaker aan kan. Had ik voor mezelf eigenlijk niet gepland (niet zo'n jurk fan, maar wie weet, over 20 jaar ofzo 8) - nog een voordeel van klederdracht: is (leef)tijdloos ), maar manlief draagt z'n pak wel bij bijzondere gelegenheden (bruiloften e.d.). Las ook nog van een paar mooie echo's: