Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @Yvette
    Ik hoop dat het mooi weer word voor je vrijdag.

@ Patries
    Ik heb het ook koud! Zit op m'n werk met airco. En 's avonds val ik op de bank vaak in slaap met warme plaid over me heen. (val al rond 20 uur in slaap niet normaal meer!)
    Hoe oud is Noel? Zou ook wel willen dat Charlie (mijn dochtertje van 15 mnd) me wegstuurt, maar tot nu toe klampt ze zich elke keer aan me vast als een aapje en moeten ze haar helemaal afleiden als ik weg ga: mijn moederhart breekt soms een beetje hoor...

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ mama jet.....je vroeg of je meerder eitjes kan hebben met clomid,dat kan inderdaad meid maar ze hoeven niet allemaal te springen of bevrucht te worden,ik had zelf 3 eitjes er zijn er 2 gesprongen en er is er maar 1 bevrucht...maar je hoort vaak dat je meer kans op meerlingen hebt met clomid dus het kan meid,spannend hoor......

@ chantalk.................bedankt meid..........maar was wel gemeen metd e vaatwasser hahahahahah,lekker ding ben jij,maar hij mag vandaag weer gebruikt worden ;) .................kan je niet een collega in vertrouwen nemen waar je het tegen kan vertellen,al is het er 1 dan kan je toch lekker kletsen over je zwangerschap meid?...........je vroeg wat te doen met de kinderwagen,wij pakken zelf een opstapje maar noël is ook een stuk ouder natuurlijk die word 3 voordat de kleine geboren is,maar ene moeder bij noël op de psz die vertelde dat ze de kinderwagen bak met dekens vulde omdat de kleine toch hoog lag en de andere kleine boven op de bak liet zitten,maar dat zou ik niet doen,maar goed dat is ieder zijn eigen natuurlijk..................en wat betreft de kinderkamer dat kan gewoon hoor met 20 maanden dat je zoontje naar een groot bed gaat,ik hoor al vaker dat mensen het al doen met 1 jaar maar wij hebben dat niet gedaan maar dat komt ook door Noël zijn schedel.........ik heb je foto's gezien wat een leuk toetje heeft je zoontje zeg en hij kan al lekker zwemmen :) .

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Yvette.............volgens mij lijken wij wel op elkaar wat karakter betreft,en dat laatste daar heb je gelijk in heb vaka mijn neus gestoten met mensen te vlug vertrouwen dat doe ik niet meer zo heel vlug...........soms nog wel en dan merk ik weer dat ik weer op moet letten :evil: ..........inderdaad meid,zaterdag hebbenw e zijn autobed opgehaald,ik was volgens mij blijder als hem hahahaha,heb wat traantjes weg staan te pinken zaterdagnacht toen hij in dat grote bed lag te slapen,hij word nu zo snel groot :cry: .......fijn dat je het hartje weer hebt gehoord meid,en heb net ook bij de echo's gekeken wat is die kleine al gegroeid zeg.......ik begin wel wat te genieten als ik niet bezorgd ben dan kan ik wat genieten vandaag heb ik weer zo'n bezorgde dag :cry: .........nog gefeliciteerd met je zusje meid,hoe was het feestje?
    jeetje wat bespottelijk zeg dat ze dat nog zeggen ook :evil: dan heb je gewoon geluk dat zijn ouders de eigenaar kenne...........en dan nog niet meer dat pak hebben en natuurlijk zie je dan geen ander mooi pak omdat dit je eerste keuze is..ik vind het erg rot voor je ik hoop dat je toch nog een ander pak naar keuze kan vinden meid..........en dat alles dan nog wat goed komt.en geen sorry meer zeggen dat is neregens voor nodig he.........ja en tussen mij en Mart is het alweer goed,dat komt meestal wel goed :) ..............

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ female..............wat de ek had gedaan hahahah ik lag te slapen met Noël erg he hahahahahha............ja inderdaad dat geld wat me bespaart is gebleven heb ik een zaterdag lekker besteed aan nieuwe kleding voor noël :) ...nou nou je bent echt losgegaan met winkelen hahahah dat mag ook wel of niet dan,en dat is niet veel geld dat is mooi toch kan je nog ene keer hahahah...............moest wel lachen om je H&M verhaal hahahah,bij H&M kun je ook veel online kopen erg mooi en makkelijk vind ik.........was je niet geschrokken meid van dat bloed?gelukkig is het nu weg...........

@ nettie.........die link die je laatst neerzette met die zw kleidng die deed het niet bij mij?........niets te danken meid,ik ben blij te lezen dat je je besluit hebt genomen meid..............en super dat je je zo goed voelt meid,ik hoop me snel bij je aan te sluiten..........ik heb hier vanmiddag ook gepoetst en ben dan meteen bekaf :cry:

@ chantal.........is het leuk geweest met de kindjes weg?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Derona............mooi gedicht meid...........jeetje wat had jij met je zoontje een grote buik,ik dacht dat ik een grote had :) ..........nou daar heb je het me egetroffen zet met die vaatwasser van 25 euro en dan 2 jaar plezier,en dan die van 200 euro en nog van geen jaar oud :) ik heb meestal pech al met nieuwe spullen en koop daarom meestal zolang mogelijk garantie erbij,maar nu was het er echt buiten hij is 4 jaar oud en ik had garantie voor 3 jaar,ze hebben hem gelukkig wel kunnen maken,en ik mag hem vandaag weer gebruiken en hij heeft al aangestaan,en doet het weer goed,en op het maken heb ik 1 jaar garantie......nou ik ben van het weekend gana kienen,je vroeg naar mijn plannen en ik had mooi prijs 20 euro net mijn boek eruit het was 60 maar ik was met zijn 3tjes beter iets dan niets toch......en verder wat we zondag hebben gedaan heb je gelezen en zaterdag ben ik weze shoppen met noël,heb leuke kleren gekocht in de sale dus ben tervreden :) .....je vroeg of chocolade mocht,ik denk het wel,te veel is nooit goed maar verder kan het geen kwaad volgens mij,denk ik hoor

@ sanne.........leuk dat je zo'n leuk feest hebt gehad meid....en grappig dat ze dat vargen als je het probeert stil te houden ,hoe was je reactie ;)

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Yvette, wat ontzettend balen zeg! Mijn vriend heeft zijn pak al 3 maanden in huis gelukkig dus dat komt hopelijk wel goed ;) Maar tsjonge wel stom dat ze er eerst niets aan wilden doen zeg! Hoe staat het verder met de voorbereidingen? Alles al rond? Wij hebben vandaag een taart gekocht bij de bakker! :D Ga jij ook een paar dagen van tevoren alles bellen om te checken of ze alles op orde hebben? Ik heb wel heel erg die neiging omdat er van veel adressen dingen moet komen (fotograaf, taart van bakker, boot van een rederij, en dergelijke).

Ik heb net een stukje kersenvlaai op, heeeeeerlijk! Daar had ik al dagen zin in!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ simply me.............ja en dat is het mooiste om te krijgen natuurlijk iets waar Zoë* haar naam ook op staat.............ja vind de kaart ook echt super,moest zelf huilen van het gedicht,het is gewoon oneerlijk...en hij praat niet,en ik kan daar moeilijk mee omgaan nu helemaal( we hebben het al uitgepraat),ik heb wel geleerd niet door te gaan,hij is gewoon zo dat hij niet kan praten,en vroeger werd ik daar erg boos om,gelukkig heb ik dat nu niet meer...............bedankt voor je lieve knuf en je lieve woorden meid............

@ iuno..............Bedankt voor je knuf meid(raar is dat he,dat het juist op die speciale dagen altijd zo moet gaan) :cry: ..............hahahhaah,ik zit echt keihard te lachen nu,ik kreeg ook alleen een kleinigheidje,we hadden gezegd dat we niet meer zo gek zouden doen,maar zijn foon was al stuk,dus mooi excuus van mij,anders was hij hem toch gaan halen,slim he hahahahah.........

@ anoniempjuh..........wat heb je gegeven,ik denk dat ik het over het hoofd heb gelezen maar ben nieuwschierig wat je vrien heeft gehad :oops: sorry als je het ergens hebt neergezet maar kon het zo vlug niet ergens lezen.............Ik zweet inderdaad ook meer en het srinkt ook erger,ik heb nu die nieuwe stick van Rexona ik weet zo de nama niet hij staat boven maar hij is echt goed,ik blijf erg door en ikben echt een zweterd hoor :oops: ............Lieverd ik weet dat iedereen al heeft gereageerd maar ik ben ook zo als jou en wil er daarom nog op regaren meid,dat bedoelen ze niet op jou,tenminste zo haal ik het eruit lieverd.........en jullie hebben het samen uitgesproken en alles is goed lieverd,en wat mij betreft ik heb liever dat je het vraagt hoe iemand iets bedoeld,dan dat je misschien gekke ideen in je hoofd haalt toch :)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ tacha............Wat leuk dat ze gek werden van blijdschap :) .wat lief zeg van die 500 euro echt heel lief en super.en heb je al iets gezien wat je er voor gaat kopen? :oops: hoezo niwschierig

@ Birthe...........dat kan mij ook niets schelen hoor dat iets van vorig seizoen is,want je hebt je kleiding toch normaal ook langer aan als 1 seizoen,toch hahahaha...............wat leuk van die tarat zeg,hoe waren de reacties?

@ lady in red...............meid ik denk even met je mee,die wagen is inderdaad erg duur maar als je hem echt heel graag wilt hebben,misschien kan je iets anders goedkoops gaan halen zodat je toch die wagen kan kopen :)

@ goofychick..................meid jullie hebben het al helemaal uitgesproken,maar ik wilde toch even zeggen dat niet altijd alles goed over komt op de mail............en dat ik het ook niet nodig vind dat je wegblijft meid,je bent een jan mama en je hoort hier gewoon thuid en helaas komen er vaker discussies en die lossen we dna ook wel op toch meid.............en het is nu uitgesproken dus ik hoop dat je gewoon blijft.....

ik ga nu eten daalijk nog even verder mailen..xxxxxxx

9. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @anoniempjuh: Heeeerlijk, weekje naar Tunesie… Jaloers! Maak je niet teveel zorgen, vraag gewoon de GGD of je dokter en als zij denken dat het ok is is het ok, toch?

@Ramona: Balen dat je niet lekker hebt geslapen, vanavond lekker vroeg naar bed!

@Female: Ik heb wel overal gelezen dat het inderdaad heel normaal is wat bloed te verliezen tijdens het vrijen. Probeer je maar geen zorgen te maken.. Waarschijnlijk een klein bloedvaatje geknapt ofzo, en vanmorgen alleen een beetje oud bloed is toch ook al een beter teken. Lees trouwens nu dat je je al geen zorgen meer maakt; mooi zo! Ik vind het wel leuk om terug te gaan en we waren sowieso ergens deze zomer terug gegaan, maar inderdaad in eens wel veel geregel! Wel vind ik het lekker om de hele vk/gyn toestand nu gewoon in NL te kunnen doen en niet halverwege te hoeven wisselen...

@Yvette1983: wat een verhaal over dat pak! Wat slecht zeg, en kan me voorstellen dat je BAALT zo 4 dagen voor het huwelijk. Maar je moet maar zo denken: er gebeuren altijd wat onverwachte dingetjes op het laatste moment en de kunst is om zo relaxed mogelijk te blijven; want een relaxte bruid is heeeeeeel belangrijk, maakt de dag 20 keer leuker voor jou en iedereen. Dus laat gaan en geniet: hij zal er vast en zeker ook top uitzien in dat andere pak!

@iloveandres: geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

Voel me top de laatste dagen, niet misselijk of wat dan ook. Fijn hoor, want heb mega veel te regelen, deze dagen. En het is hier bloody hot, en vorige week werd ik zo misselijk van de warmte...

Ga weer eens even wat inpakken en opruimen!

Zen

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

pfff... heb een grote foute gemaakt...
    Heb me gemoeid in de grootste discussie op deze site...
    tuurlijk alleen met goede bedoelingen....., maar aaaaaaahhhhhhh

Als jullie me voorlopig niet meer zien... zit ik dus ergens anders.. :)

xxmona

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @patrieske: ik moet m nfitte dag nu ook bezuren hoor....heb vanmiddag nog even door het dorp gelopen, moest luiers hebben maar tegenover de kruidvat (waar ik altijd luiers haal) zit de action en als ik er dan toch ben moet ik gewoon even kijken.....rond half 2 kon ik eindelijk op de bank gaan hangen...weinig geslapen want dochter lief kwam bij me: wakke wolluh mamma.... toen ik daarop niet reageerde gaf ze me een dikke kus op mn mond en daarna ging ze naast me op de bank liggen en dus kon ik echt niet verder slapen....ze vond het ws niet gezellig dat ik sliep... Groot gelijk heeft ze ook want ze heeft na zo'n schoolochtend wel een beetje aandacht van mamma nodig...

Ach ze was erg lief dus dat scheelt echt de helft, heb lekker wel een paar hoofdstukken gelezen. Nu ben ik kapot, heb last van mn heupen en bekken en kan haast geen stap verzetten.....lijkt vervelend en is het ook maar ik kan wel door schone ramen kijken en daar ben ik dan weer enorm trots op! Heb ik wel een heel klein beetje pijn voor over.....echt waar! Maar ga nu heerlijk onderuit al lijkt het erop dat ik dochter naar bed kan brengen want hubbie is ook moe... en dan wil hij niets doen.....alhoewel hij doet gewoon niets......dus heb ik de vaat in de vaatwasser gedaan en opgeruimd en hij heeft dochterlief uitgelegd hoe je een puzzel opruimd....zonder dat hij een hand uitgestoken heeft volgens mij......als ik iets zeg reageerd ie niet want dat hoort ie gewoon niet, sluit zich gewoon af......dus mn humeur is echt gezakt van 100% gezellig en fit naar 0%........Echt stom! Maar daar komen we dan ook wel weer overheen neem ik aan...

Zo nu echt even toe aan rust, wie weet zie je me nog vanavond en anders tot morgen en welterusten! (alvast dan he? ga echt nu nog niet naar bed)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wawaar waar geef link geef link hah

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    al gevonden denk ik hahah

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ik heb me ook een paar keer aan een heftige discussie gewaagd maar altijd later toch weer spijt gekregen. Er zijn altijd mensen die het met je oneens zijn dus "winnen" doe je het toch nooit ;) Ik probeer daar minder energie aan te verspillen maar soms kan ik het toch niet laten ;)

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

pffff voel me best kut...om het maar even grof te zeggen, ben ontzettend aan t twijfelen over me vakantie door jullie reakties, ben blij met de reakties hoor haha maar twijfel nu wel heel erg, ik heb even gekeken en de inentingen die ze aanraden heb ik nog, het gaat mij dus puur om stel er gebeurt wat dan zit je idd in een land met denk ik slechte medische zorg.....ik weet echt niet wat ik moet doen bahhhhh, word r gewoon niet lekker van...
    Tja en ik zal toch zelf moeten kiezen, kijk ik ben dan 5 msn en de kans dat ik in die ene week iets krijg is erg klein,,,maar het KAN ...

ga straks nog wel op jullie reagren

xxxx

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoeveel weken ben je dan als je op vakantie gaat?

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Anoniempje
    Ja vervelend of om in jouw termen te spreken .. KLOTE dat je je nu zo voelt..
    Was natuurlijk niet onze bedoeling...
    Ben in iedergeval blij dat je inentingen nog geldig zijn...
    Tja tis ook rot dat je nu al moet boeken, je weet natuurlijk ook niet hoe een en ander gaat verlopen.... en niemand kan je garanties geven....

Heb je t met je vriend/man over gehad? Wat zegt hij ervan?

xxmona

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    januari mama's 2009

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    2 januari
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    9 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    11 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv
    12 januari
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-?
    20 januari
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv
    21 januari
    Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    22 januari
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    23 januari
    iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv
    24 januari
    Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv
    25 januari
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:(
    26 januari
    Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv
    31 januari
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 54 januari mama's

agenda 2008/2009

16 juni:
    - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo
    17 juni:
    - Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk - Ramona0309 2e afspr. vk
    18 juni:
    - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho
    - Mirella28 1e echo
    19 juni:
    - Peaceful intake vk + 1e echo
    20 juni:
    - Mikki77 intake vk
    23 juni:
    - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo
    24 juni:
    - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting
    25 juni:
    - Goofychick 1e echo
    26 juni:
    - Goofychick intake vk
    - Tacha1987 2de echo: nekplooimeting
    30 juni:
    - Nettie intake vk
    2 juli:
    - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn.
    3 juli:
    - Seilenna intake vk + 4e echo
    7 juli:
    - RiMa81 1e echo -
    8 juli:
    - Re81 intake vk + 1e echo
    9 juli:
    - Female: 12 weken echo gyn.
    10 juli:
    - chantalk: 12 weken echo vk.
    15 juli:
    - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho)
    28 juli:
    - Cobi 2e afspraak vk

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Heb ff de agenda aangepast :D

@ Patrieske: Ja, ik denk dat we met het geld de babykamer gaan kopen, we willen het nl. van bij ikea halen, vinden we mooi & een redelijke prijs ;)

Pff meiden ik word gek van mn stemmingswisselingen :x ! Ik sta op als een zonnetje, en een paar uur nadien verander ik in een duivel :evil: ! ook huil ik voor het minste :( Dit kan zo echt niet verder.. Mn vriend houdt het niet langer uit bij mij vrees ik :oops: Gelukkig heeft hij een boekje gekregen van me: "Schat, je word papa" & daarin heeft ie gelezen hoe dat ie moet omgaan met zw. hormonen :rolleyes: Maar toch.. we hebben veel vaker ruzie & meestal is dat mijn schuld (al geef ik dat niet toe ;)

Hebben jullie dat ook?

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey

@derona:dan ben ik 5 maanden, dus een week of 23

@ramona:ja me vriend zei als eerste en als er dan wat is waarop ik meteen reageerde met ja nou dan hebben ze daar toch ook ziekenhuizen, en nu hebben we dus min of meer geboekt en ga ik twijfelen, is ie natuurlijk niet echt blij mee....

Deel Deze Pagina