Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ook ja wil niet lullig over komen nu,maar als het dan hier ook mis zou gaan,kunnen ze ook weinig doen,
    moeilijk is dit he pfff

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mijn vriend werkt opeens verdacht veel over...
    Gister kreeg hij i.p.v. ontbijt op bed.. een ik schreeuw je ff uit bed.... hahaha
    Vind de reden trouwens nog steeds redelijk hoor..
    Hij heeft binnenkort een vrijgezelle feest en had mail gekregen dat ze misschien naar een strip/hoerenclub gaan...
    Hij zou al dat weekend weg zijn in een hotel overnachten en lees je zo'n mailtje... (hij wist er niets van) MAAR HIJ GAAT DUS ECHT NIET MEER!
    Hij heeft trouwens beloofd af te zeggen...
    (of ben ik onredelijk)... vrijgezellefeesten moeten tegenwoordig steeds extremer...

Janken kan ik ook lekker goed... zeker als ik in me uppie thuis ben en er iets 'gevoeligs"op tv is.... lucht wel lekker op!

xxmona

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona,nou sorry als ze echt naar een strip tent zouden gaan,of in dat soort trend,dat zou ik ook absoluut niet pikken,het moet wel leuk blijven

4. ramona0309

Tja ligt eraan wat het zou zijn...

Als het je onzeker maakt, en je zit daar dalijk niet op je gemak, kun je zowiezo beter niet daar naar toe gaan... dan heb je toch niet het vakantie gevoel... en stress is ook niet gezond voor je ukkie...

5. ramona0309

Oooo zo blij om dit te horen...!
    Begon toch echt aan mezelf te twijfelen.. ben ik zo ouderwets...

dikke knuffel,

xxmona

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ach weet je er zijn genoeg mensen die op vakantie gaan,dus ja waarom zou ze niet gaan
    ja of de dokter en de vk zouden het echt moeten afraden

of ze zou nu zelf moeten gaan twijfelen

en ja wat is wel goed voor je ukkie,iedereen heeft wel eens stress haha

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik werd al pissig toen waren we volgens mij nog niet getrouwd,of wel weet niet meer haha,
    gingen ze met het werl naar amsterdam naar de wallen,peepshow,en naar een tent waar ze allemaal naakt liepen

nou je wlt niet weten hoe ik mij gevoeld heb,

en hij kon het maar niet begrijpen

8. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Hier nog een berichtje uit het midden van t land. :D

@Anoniempjuh: Als je gewoon goed oplet met hygiëne (water/eettentjes enz enz.)wat je normaal natuurlijk ook zou doen, moet het toch goed gaan..en je ligt vast heel veel aan het strand (dus weinig in t binnenland enz.)en het is 1 weekje! genieten joh! ps. ik mag 30 juni (nu over 2 wkn..)terugkomen voor de echo en jij as. vrijdag toch?

@Merleq en Yvette, leuk trouwen, komt al heel dichtbij, voor jou helemaal Yvette en dan ook nog die "broek-stress" grrrr.... gaan jullie nog op honeymoon?

@Nettie: arggghhhhh mannen! maar je hebt goed je best gedaan in huis zeg, zo te lezen!

@Ramona0309: discussie? waar dan? wat heb je trouwens mooie foto's van je buik!

@Zen: wanneer kom je terug naar NL? staat vast wel ergens...maar ja...ben jaloers op dat warme weer daar! 8)

@Iuno: salzburger klederdracht? woon je daar of komt je man daar van daan...kortom...dit is vast ook al eens verteld...maar heb ik dan even gemist..Ps. dan spannend vanavond Oostenrijk-Duitsland!

@Mirella: spannend dan morgen echo en jij bent dus ook een Army-Wife..;)!

@IloveAndres: Mooie echo meid, wat fijn!

@Derona: is het gezellig met de loge?

@Mikki: Naar Suriname, jeetje super! snap je bezorgdheid wel...vorig jaar zijn we naar Cuba geweest en we zeiden wel tegen elkaar...stel dat ik nu zwanger was geweest...maar goed...dat kwam mede omdat het een soort survival geworden was..
    maar dat was onze eigen schuld..

@re81: leuk dat je het verteld hebt! Ik durf het nog niet...nog even afwachten..

@Patries: jeetje meid, wat heb jij veel meegemaakt en dat je dan toch altijd zo positief en lief overal hier op reageert, grote klasse hoor!

Ik weet niet mee wie het vroeg maar, mijn jurk van de bruiloft afgelopen vrijdag accentueerde nogal mijn zwangere buikje en er kwam gewoon een wildvreemde meid op me af om te vragen hoever ik al was...5 maanden...? 4 maanden...ehmm..3? ehhh nee..eigenlijk net 2... :oops:

Liefs S.

9. ramona0309

Nee,.. ik bedoel als ze dalijk in Tunesie zit.. en ze zit niet op dr gemak... dan heeft ze niets aan haar vakantie... dat zou zonde zijn...
    Als ze boekt moet ze er wel 100% achterstaan....

Gaan idd wel meer mensen op vakantie... je moet er gewoon vanuit gaan dat alles ok zit... en mochten er tegen die tijd klachten zijn, kun je altijd nog annuleren toch?

xxmona

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @tacha: snap wel wat je bedoeld, ben nu ook echt: grrrrr vooral omdat ik het idee heb dat hubbie me niet begrijpt, en niet naar me luisterd en verder heb ik nogal wat problemen met het koor waarop ik zit. Ik zit in het bestuur maar er gebeuren de laatste tijd echt van allerlei dingen die niet kloppen, en ik heb daar ook het gevoel dat er niet naar me geluisterd word. En aangezien de hormonen mn lichaam eventjes overnemen de laatste tijd ben ik nu echt bloedlink, ben echt veel bozer dan zonder hormonen in mn lichaam. Kan vervelend zijn maar ik word er ook een stuk assertiever van en dat is wel een voordeel. Maar goed zit nu dus wel weer met een gevalletje waarover ik weer goed moet nadenken en dat bevorderd mijn humeur nou niet echt....
    Ach het gaat wel weer over hoor, straks komen er een paar maanden aan waarin je nog haast geen last hebt van een buik en waarin je je hormonen weer onder controle hebt. En dan word het hopelijk weer een stuk gezelliger thuis.....boekjes werken hier niet leest hubbie toch jammer genoeg......
    Succes ermee meid!

11. ramona0309

Nou kan ik me heeeeel goed voorstellen...
    Vorige keer toen ik zwanger was, was mijnheer op voetbal kamp... kreeg ik op een gegeven moment telefoon....
    o bla bla bla maar moet nu ophangen want de politie komt eraan!

Derona Heb je msn... ? Al die berichtjes over en weer :)

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja echt wel,:D

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    JA Heb ik,ik zou wel ff via pb doen :D

14. winter15

Quote Tacha: Pff meiden ik word gek van mn stemmingswisselingen ! Ik sta op als een zonnetje, en een paar uur nadien verander ik in een duivel ! ook huil ik voor het minste Dit kan zo echt niet verder.. Mn vriend houdt het niet langer uit bij mij vrees ik Gelukkig heeft hij een boekje gekregen van me: "Schat, je word papa" & daarin heeft ie gelezen hoe dat ie moet omgaan met zw. hormonen Maar toch.. we hebben veel vaker ruzie & meestal is dat mijn schuld (al geef ik dat niet toe

Hebben jullie dat ook?

JAAAAAAAAAAAAAAA, is echt heel erg! lekker ruzie maken en daarna janken omdat ik mezelf dan zo zielig vind... :evil:

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sanne: juist, heb zoveel gedaan in huis en heb nog niets gehoord over dat ie het fijn vind e.d. of goed van me ofzo......en dan wel mij gaan negeren (Tenminste zo voelt het wel een beetje..hijzelf zal geen flauw idee hebben wat er aan de hand is hoor, als ik het nu tegen hem ga zeggen snap tie het vast niet) omdat ie moe is......grrrrrr

Eigenlijk moet ik even kwijt dat ik op dit moment het meeste trek heb in een peuk....Ik doe het niet hoor, vind het zonde van de bijna 5,5 week zonder en natuurlijk voor mn kindje maar toch heb nu echt even de behoefte eraan.....alles zit tegen!BAH, na zo'n topdag.......nu ben ik boos en kan ik zo gaan janken......echt niet leuk meer.

Zo en dan stop ik nu met klagen, sorry voor dit alles maar moest het ff kwijt....

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ ramona: over die striptent: JE HEBT ZEKER GELIJK ! meid ik zou raaaaaazend zijn als mijn vriend dat zou (willen) doen! Dus je bent zeker niet ouderwets :D !

@ Nettie: Dat gevoel heb ik ook: dat hij me gewoon niet begrijpt :( Echt heel irritant! Ik hoop dat het binnenkort beter gaat. En euh, blijven volhouden hoor, dat niet-roken! Eet dan lekker iets ofzo ;)

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    HAAAAAAH!

Heb om 4 uur de echo gehad! Zit weer helemaal op m'n roze wolk. Frummeltje was zelfs groter dan verwacht! zwangerschap is op 8w4d ingesteld, ipv 8w rond. Het hartje klopte heel netjes en kleine was echt al een soort van cashewnootje van 1cm89, met van die kleine peddeltjes aan de zijkant waar later de armpjes en beentjes komen. Je zou m'n lief moeten zien, die krijgt de glimlach bijna niet meer van z'n gezicht. wiehihihihi... en ik ook niet :D :D :D Ooooooh, verliefd!...

@ Mikki : Nee, geen reden dat ik vandaag al een echo heb gehad. Eigenlijk vond de VK dat heel logisch. Ook omdat ik na de pil maar 1x ongesteld ben geworden, wilden ze graag vast stellen wat precies mijn uitgerekende datum zou zijn.

@ Yvette : jeetje, nou ik vind dat je best mag zeuren. Laat de bruidzilla in je los en kom voor je recht op meid! jouw dag is perfect :)

18. winter15

@Nettie: daar zijn we hier toch ook voor, ff lekker klagen, maar ik ken dat hoor, mijn vriend is ook zo, kan ik me zo aan irriteren en inderdaad meneer heeft geen idee waar ik me druk over maak...grrrrr! daarom ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb, want als ik het weer te erg heb, ga ik lekker hier lezen!

Ps. dat van zin in een sigaret krijg ik ook steeds meer, ik ben nu zo'n 7 wkn gestopt, maar laatste weekend betrapte ik mijzelf erop dat ik er voor het eerst weer meer aan dacht...zal er ook wel bijhoren denk ik! Maar we gaan het niet doen hoor Nettie!, we zijn heel goed bezig zo! :D

Nou, ik vind het wel super van je hoor!, ik kan me er nu al helemaal niet toe zetten om schoon te maken...! (gelukkig komt bij ons 1x per week een schoonmaakster, maar dat is omdat wij beide full-time werken) de was te doen, boodschapjes tussendoor halen of de strijk..pfff....

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sanne: thanx... ;) Knap van je om al zo lang gestopt te zijn. Op zich hou ik het prima vol hoor maar ik krijg nu klap op klap op klap en dat vreet energie en maakt me boos verdietig enzenzenz....dus dan denk je (als ex-roker) snel aan een peukie want dat zou je voor je gestopt was wel nemen, dus dat is het vooral bij mij. Oh ja die klap op klap op klap zijn niet heel ernstige dingen maar dingen waar ik het net al over had, gebeurtenissen, vooroordelen, mensen die niet luisteren of niet willen luistreren terwijl ik echt een pak vol werk heb gedaan voor het koor, kan het er nu gewoon niet bij hebben is gewoon echt te veel nu ik net zwnager ben...allemaal redenen waar ik normaal gesporken heerlijk een peukie voor opstak....en nu dus niet meer wil doen maar toch stiekum wel zin in heb......maar ik hou het vol hoor echt waar! En dat is wel met jullie steun want houd gewoon de laptop op schoot zodat ik niet aan de wandel ga naar de schuur....haha

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja een survival heb ik nu ook niet zo'n zin in nee :)
    Maar wij zitten dit jaar in een hotel midden in de stad, met airco op de kamer en een goed restaurant erbij. Ik maak me dus eigenlijk ook niet zo druk... in de stad is de kans op besmettelijke ziektes nihil, en ik ben goed ingeënt, dus...
    En wat hier al eerder werd gezegd heb ik ook aan gedacht: stel dat ik daar een miskraam krijg, dan hadden ze er in Nederland ook niet veel aan kunnen veranderen als ik hier was gebleven. Klinkt misschien heel hard, maar zo is het wel.

Deel Deze Pagina