Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    He meiden! Nog meer van die lieve reacties! We laten onze dag er zeker niet door verpesten, maar we moeten morgen avond wel terug en waarschijnlijk moeten we morgen nog een nieuw pak gaan uitzoeken! Pfff…..
    Verder had ik de verloskundige vanmiddag aan de lijn en mijn ijzer is inderdaad te laag. Die moet ik met 20 weken opnieuw laten prikken. Nu dus aan de roosvicee ferro ;)

@ Patrieske: Meid, gelukkig is het weer goed tussen jou en Mart. Vervelend alleen voor je dat je vandaag weer een down-dagje hebt… Misschien dat het straks langzaamaan allemaal beter wordt, dat hoop ik in ieder geval voor je!
    En jah, kleine kindjes worden (veel te snel) groot! Wel stoer, een autobed! Leuk hoor ;)
    Verjaardag van mijn zusje was trouwens zeer geslaagd, vind ik altijd wel gezellig. Behalve verjaardagen van ons zelf, dan moet je altijd zo rennen en vliegen!
    Hoe is het trouwens met je moeder nu?
    Nog even een vraagje: Je staat op de lijst op dezelfde dag als mij uitgerekend, maar in je banner staat dat je 10 weken en 4 dagen bent… Is je datum soms verzet en staat dat nog niet in de lijst?

@ MerleQ: Meid, we hebben gelukkig alles al rond, alleen het pak zou Marco dus afgelopen donderdag ophalen en ik mijn jurk komende woensdag. Nu maar kijken of we morgen nog zo’n mooi pak kunnen vinden. Ik vind het gewoon schandalig van zo’n zaak, ze doen notabene alleen maar bruidsmode!
    Wij hebben trouwens inderdaad alles de afgelopen 2 weken nog eens gecheckt en alles was verder goed. Wat leuk dat jij de taart hebt uitgezocht, wat voor één is het geworden? Die van ons wordt door mijn neef gemaakt, wel speciaal vind ik dat! Een met 3 lagen, de bovenste wordt champagne, de tweede met vanille en de derde aardbei. En dan met zo’n marsenpeinen laagje en met marsepeinen roosjes… hmmmm

@ Zen: ach ja meid, ik ga me ook lekker niet meer druk maken na morgenavond, dat kunnen we altijd daarna nog doen. Vrijdag is onze dag en dat laten we door niemand verpesten. We zeggen al 1,5 jaar (vanaf dat hij me gevraagd heeft): “Alles mag fout gaan, als we op het eind van de dag maar getrouwd zijn ;) ”
    Succes met de warmte… dat kunnen wij ons hier in ons kikkerlandje niet zo goed voorstellen, haha!

@ Ramona: Huh? Wat is er gebeurd dan? Ik volg het allemaal niet meer… Ik dacht dat iedereen weer op goede voet stond met elkaar?

@ Nettie: Ach meis, die mannen ook af en toe… Ik hoop maar dat het snel bijtrekt!
    En eh, ik begrijp wel dat je nu zin hebt in een peuk (al heb ik zelf nog nooit gerookt) maar ik ben keitrots op je dat je het voor je kleintje kan laten, dus pak gewoon lekker even iets te snoepen of zo?!

@ Anoniempjuh: Meid, vervelend dat je nu zo twijfelt, vraag het anders eens gewoon aan je vk, die kan je misschien wel geruststellen?

@ Tascha: Hee kop op! Hebben we denk ik allemaal wel last van! Ik kan ook niets hebben, of ik moet huilen… Hij moet er maar even doorheen bijten en af en toe eens iets voor zichzelf gaan doen met vrienden of zo. Nog eventjes en dan ben je de 13 weken voorbij, dan zul je jezelf waarschijnlijk ook beter in je vel voelen!

@ Ramona: Nou, zo’n striptent zou ik ook echt niet pikken! Die van mij zou dan niet eens meegaan. Hij heeft ook direct bij zijn eigen feest gezegd dat hij absoluut zoiets niet wilde. Ik zou trouwens ook helemaal door het lint gaan hoor! Maar hij heeft nu beloofd om niet te gaan zei je he? Dan heb je toch ook gewoon een lief en verstandig mannetje?!

@ Sanne: Jaaaa, we gaan naar Rhodos en vertrekken ongeveer precies volgende week, haha! Vertrekken van maandag op dinsdag om 3 uur :)
    En :oops: oh oh… wat een genante vraag ook dan.. die zal ook wel gedacht hebben ;) Ach meid, we hadden het er vanmiddag al over, bij sommigen zie je niets en bij anderen zie je het al heel goed!

@ Libra: Hahaaaaaaaaaaa, zit hier hardop te lachen! De bruidzilla! Hoe kom je erop?! Haha ;) Geweldig trouwens van je echo, heerlijk he, om je kleintje zo te zien. Meid, lekker op die roze wolk blijven zitten en er niet meer vanaf komen :D

@ Re81: Dat heb ik exact hetzelfde… had zelfs zo weinig klachten dat ik bijna dacht dat ik misschien niet meer zwanger zou zijn! Maar toen een goede echo dus alles ok ;) Maar avondeten gaat hier dus ook niet goed…

@ Cobi: Ik heb bijna zoiets van: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Heb de afgelopen 3 weken 2 kaneelstokken naar binnen gewerkt, ik geloof niet dat het slecht is. Ja kijk, rood vlees enzo, dat is bekend, dus dat laat ik dan ook netjes, maar vaseline of kaneel? Ik kan me er niet druk (meer) over maken, dan mag je straks niets meer eten.

2. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    oh... en nu ga ik slapen, wat een lap tekst weer!

3. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

even snel, want ik moet weg. :)

@Libra: Gefeliciteerd meid met je mooie echo. Je loopt helemaal
    in de wolken na zo'n echo, he? Had ik wel, niks kan de dag meer
    verpesten en alles is mooi. ;) Geniet ervan.

En even over worteltjes.... Ik had bij mijn oudste een wortel-tik en heb
    daar ook kilo's van weggewerkt. Volgens de verloskundige kon het
    absoluut geen kwaad. Ik heb nog even op google gekeken en dit
    gevonden:

En chantalk: Dit is ook een idee: ;)

http://www.kleinedreumes.nl/index.php?p ... &Itemid=26

Ik wist niet eens dat dit bestond. :) :)

Nu snel verder...

Misschien tot later.

Groetjes SimplyMe

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Simply me
    Tis wat al die tegenstrijdige berichten.... ligt er ook net aan welke gyn/ vk je hebt...
    Heb nu een andere en merk nu al verschil met dingen, maar gelukkig is dat dan ook weer duidelijk.....

Yvette
    Ik volg jou ff niet...
    Bedoel je omdat ik het msn gevraagd had van Derona.. nou dat was omdat we de hele tijd op elkaar reageerde (met quotes) over gewone dingen.. (geen ruzie dus) en we wilde jullie t niet aan doen om alles bij te moeten lezen.. hahaha
    Niet dat we veel gekletst hebben meer foto's doorgestuurd van onze kinderen.. hihi..

Heb trouwens een hele vreemde verdrietige droom gehad vannacht.... (mede hier door alle huwelijksverhalen)... Heb in mn slaap zowat de hele nacht liggen janken... en ben nu wakker geworden met dikke ogen....
    Zal niet in details treden, maar zo zie je maar weer dat je alles wat je hoort of leest tot 1 droom kan verwerken.... was pijnlijk...
    Nou voordeel is.... heb ik in iedergeval geslapen vannacht... !

xxmona

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden
    Vanmidag mag ik voor het eert naar de vk,heb ernu al zin in :D
    mijn shoonzusje gaat gezellig mee :D

hoe gaat het met jullie?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: wij hebben ook een taart met 3 lagen met marsepijn en versieringen erop en de smaak chipolata. Ik hou zelf helemaal niet van taart dus deze heb ik echt voor de vorm gekocht ;) Willen wel wat aan te snijden hebben :D
    Jeetje nog 3 dagen en dan ga je trouwen! Spannend! :D Ik ga voor je duimen dat het een beetje mooi weer wordt!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ramona,ik las ergens dat cola ook niet goed is,ik drink soms wel 5 glazen op een dag,maar is het echt slecht slecht?
    zoja dan stop ik dar gelijk mee

8. Female

Female Niet meer actief

@ Chantal,
    Thanks meid, idd voorzichtiger zijn :oops: ;)
    Mooi zeg die nieuwe foto's!

@ Yvette
    Thanks meid, helemaal geen bloed meer hoor, gelukkig. En vandaag lekker vrij! :D
    Wat een gedoe zeg met dat pak.
    Heel slordig ook, je hebt er echt een bak geld voor betaald!
    We krijgen toch wel foto' s na de bruiloft he? ;)

@ Iloveandres
    Gefeliciteerd met de goede echo.
    PS normaal gezien gaat je boekje/dossier mee naar alle deskundigen dus zien ze toch wel dat je al je echo hebt gehad.

@ Iuno
    Ik ben nu wel heel benieuwd hoe Salzburger Klederdracht eruit ziet. Heb je geen foto? :)

@ Patrieske
    Heerlijk he, winkelen! Ik ga a.s. donderdag of vrijdag weer :oops: :D Met mama. Dan even voor positiekleding kijken in A' foort.
    Ja was rot even bloed, al maakte ik me niet ongerust, weet waar het door kwam.
    En het is nu helemaal weg hoor. Lief van je ;)

@ Zen
    Dankje, ook al zo' n lief bericht van je!
    Ook lekker trouwens dat je je zo goed voelt!
    Echt spannende tijden voor je nu!
    Kan me wel voorstellen dat het fijn is bij dezelfde persoon onder controle te staan ja ;)

@ Ramona
    Bedoel je over de roken-discussie?
    Ik heb het nagelezen maar vond het wel meevallen hoor ;)
    Blijft een forum waar iedereen z' n mening mag geven.
    Oh ja van die hoerenclub zou hier ook niet gebeuren, de groeten, das echt tegen mijn principes! ;)
    Maak je er ergens zorgen over trouwens, omdat je schreef dat je vriend verdacht veel overwerkt? Of heb ik dat verkeerd opgevat?

@ Nettie
    Beetje vermoeiende dag gehad gister lees ik? Voel je je nu beter? Soms lastig he, al een kleintje. Soms verlang ik even naar de zw.schap met Kynan, alleen thuis en nergens rekening mee houden.....
    Ik heb btw ook vaak momenten dat mijn man me niet begrijpt voor mijn gevoel en geen extra moeite doet om dat wel te doen of wat meer rekening met je te houden. Ik herken veel in je stukjes.
    Maar het is vast ook erger dan anders door de hormonen ;)
    Sterkte iig!

@ Anoniempjuh
    Ik kan niet voor jou kiezen, maar in dit geval denk ik dat ik wel gewoon zou gaan hoor op vak. Risico' s loop je overal. En 5 maanden is denk ik goed te doen hoor...

@ Sanne
    Stemmingwisselingen hoort erbij hoor heb ik ook

@ Mikki
    Haha ik had je wel willen zien met die fiets! :oops: :) o ik ga ff wat doen. Heb gisteravond nog geschuurd en de hele keuken is nu sneeuwwit, en het belastingmannetje komt zo. Als die weg is eindelijk samen onze dag vrij! Hij ligt nu alleen nog in bed ;)

Liefs!

9. ramona0309

Female
    hahaha nee bedoelde dat ie verdacht veel overwerkt omdat IK niet te genieten ben......

10. ramona0309

Derona
    Hoe laat moet je bij de vk zijn?
    ikke om 17.30 uur... is mijn tweede keer, maar ben ook nerveus...
    Hoop dat we t hartje kunnen horen!

Maak nu trouwens wel kennis met de ander VK (zitten er 2)....

xxmona

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik mag om 13,45

de vorige keer was ik 7 weken en gingen ze al proberen het hartje te zoeken,

dus hoop dat ze dat nu ook weer gaan doen,

maarja vorige keer zat er niks hihihi

Grappig dat jij vandaag ook moet

jij al voor de tweede keer,snel ofnie?wanneer mog je de eerste keer dan?

bij ons,zijn ze met zijn 4 eren erg gezellig

12. ramona0309

Derona
    Nee valt wel meer hoor... was 20mei de eerste keer... (geloof ik uit me hoofd) dus zit precies 4 weken tussen)..
    Vorige keer was mijn baarmoeder al voelbaar.. gelijk met het schaambot... vraag me ook af hoe hoog hij nu zit!

Geluisterd hebben ze niet de vorige keer.....

succes...

xxmona

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou spannend weer en leuk :D:D
    4 weken is dan best alweer snel,hier gaat het meestal om de 6 weken,:D:D
    nou ik hou jullie op de hoogte hoe het is gegaan straks :D

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden..

Nou ik zou gisteren nog verder gegaan zijn met reageren,maar ik kreeg zo'n hoofdpijn dat ik naar bed ben gegaan,en vanochtend lekker stront em stront verkouden uit bed gekomen,dus dat verklaart mijn hoofdpijn wel.....maar goed maar wat wil je met dat weer zo kun je in een zomerjurke buiten lopen en dan moet je naar binnen om dikke kleding aan te doen,van mij mag het weer wel een beetje beter gaan worden in ieder geval rond de 23 of 24 graden ben ik al heel tevreden :)

Nou dan ga ik nu maar even verder met reageren,er is weer veel geklets dus ik kan weer tekeergaan ;)

@ seilenna..........dat is toch lekker meid dat je zo'n lol op dat feest hebt gehad..

@ramona.........Mag ik vragen wat jij nu op je buik smeert,ik heb zelf toen met olivia gemseerd maar mijn buik is helemaal gaan scheuren en ik heb met mijn zw van Zoë* met Vichy gesmeerd en toen had ik nergens last van maar dat vind ik eigenlijk wel overdreven duur 22 euro voor een tube..............ik snapte het even niet met je reactie ik heb ergens op gereageerd en ben nu weg,je mag toch altijd je mening geven,tenminste dat vind ik............en wat betreft je mopperen meid gewoon lekker doen als je dat oplucht,en je bent echt niet ouderwets,mijn vent zou ook echt niet mogen gaan,en niet voor het vertrouwen als ze vreemd zouden willen gaan doen ze dat toch wel,maar een beetje ons geld aan die wijven besteden :evil: ..............wat rot dat je zo naar hebt gedroomd meid.....

15. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    @ Ramona: Ik weet niet eens meer wat ik tegen je gezegd heb gisteren, even teruglezen hoor… Oh, het ging over iets dat jij geloof ik zei in een (veel) eerder bericht dat je hier voorlopig even niet meer te vinden bent. Of heb ik dat dan weer zo verkeerd begrepen? En zeker niet over msn hoor, dat had ik wel begrepen ;)
    Wat verdrietig van je droom trouwens… Had ik 2 dagen terug ook, hele nacht in mijn slaap liggen janken… Misschien komt het ook wel door de zwangerschap?
    Vandaag weer naar de VK toch?! Veel plezier meid!

@ Derona: Veel plezier bij de VK! Krijg je ook weer een echo?!

@ MerleQ: Ja, het komt nu heel dichtbij! Alleen zenuwen heb ik totaal niet (misschien hebben we het daar ook veel te druk voor, omdat we ook nu al moeten inpakken voor de verhuizing?) Ach, en wat betreft het weer, het is hier nu weer heel zonnig met hier en daar een wolk, dus als het zo’n weer is als vandaag, ben ik een gelukkig mens! (En met regen zal ik ook vast een gelukkig mens zijn :))
    Ja, leuk is zo’n taart he?! Ik ben zelf ook geen taart-mens, vlaai vind ik wel lekker, maar taart zit me teveel slagroom in ;) En wat je zegt: “Je moet toch wat aan te snijden hebben!”

@ Female: Gelukkig maar meid! Even schrikken dus, maar gelukkig alweer over :)
    En met dat pak, we zullen vanavond wel zien, of het een nieuw pak wordt of dat ze het kunnen oplossen… Ben benieuwd! En zeker komen er foto’s!

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee patrieske! Ook weer hier ;) Wat rot voor je dat je je niet zo lekker voelt... Beterschap meid!

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ cindy.........leuk dat je baas zo enthousiast is meid....

@ re 81............wat leuk he meid als iedereen zo reageert......wat betreft je vraag over het avondeten,ik eet de hele dag kleine beetjes en een half uurtje voor mijn avond eten eet ik een paar lange vingers en kan dan beter eten,heb ik gemerkt ;)

@ ib 22..je hebt gisteren een echo gehad meid hoe is dat gegaan?

@ mikky.......je vroeg over de echo's en waarom sommige die vroeger krijgen,bij mij is het om mijn verleden............

@ Patricia........de echo is erg mooi,ik heb hem bekeken in je album meid :) .,ik snap dat je opgelucht bent meid,het is en blijft altijd spannend he.......waarom mocht hij niet filmen als ik dat mag vragen?

@ mirella..........ja erg is dat he die kou,ben in staat om een dikke trui aan te doen..........maar goed ben nu ook strontverkouden dus denk dat het wel daaraan ligt........ow ik ook rond die tijd,lijken wel van die oude zemelaars die zo vroeg naar bed gaan hahahahah........................Noël is nu 2.5,en bij hem wa shet zo erg dat hij gewoon moest overgeven en binnen een maandje ofzo was het over,maar goed het is zo weer vakantie en dan krijgen ze het meestal weer terug zeggen ze dan.... :cry:

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai yvette.ja dacht kom maar even verder gaan met reageren he hahahah...........nou ik ben niet ziek ben nu echt allen verkouden en als ik ergens niet tegen kan is het dat mijn neus dicht zit :evil: ,maar goed ze zeggen dat als je eenmaal verkouden bent in je zwangerschap dat je er niet meer vanaf komt..nou dat hoop ik wel ;)

Hoe gaat het met jou meid,nog even en dan ga je trouwen :)

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee Patrieske. Ja, het gaat hier wel goed hoor, geen zenuwen, maar daar hebben we het dan ook veel te druk voor met inpakken ;)
    Ach is wel leuk, heb super zin in de trouwdag, morgen ga ik mijn jurk ophalen!
    Vanavond eerst eens even kijken of we nog een ander mooi pak kunnen vinden voor mijn mannetje...
    En ik heb er nog nooit van gehoord dat je niet van een verkoudheid af komt als je zwanger bent, misschien is dat ook weer zo'n praatje. Gewoon niet te veel de zon in nu :)

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ derona............ja echt fijn dat mijn vaatwasser het weer doet,hij heeft alweer overuren gedraaid hahahah...............dat vind ik ook deed het vroeger veel te veel :)

@ nettie..........ja dat is ook zo meid,en wat ik al eerder zei slapen kan je niet zomaar even doen met zo'n kleintje nog rondhuppelent in huis.........meid rust lekker uit en ga wat dagen anders vroeger naar bed doe ik ook hoor,al slaap je dan niet dan rust je toch wat meer.......hahahah nog grappen maken ook terwijl je je zo voelt ;) ........dat is dna wel stukken minder van je man meid,dan zou mijn humeur ook zakken.......ik las dta je erg trek hebt in een peuk......en geen sorry zeggen omdat je klaagt,je kan beter klagen dan roken toch,maar goed als je echt zo gestresst bent en je denkt dat dat ene sigaretje je wat rust geeft,dan moet je even nadeken wat je wlt meid,mijn gyn zei dat ze liever heeft dat ik 5 sigaretjes rook hopelijk minder maar uiterlijk 5 sigaretjes,dan dat ik sress heb...........nu is mijn geluk dat als ik zwanger ben dat ik walg van een sigaret en dan stop ik ook omdat ik er ziek van word...............

@ anoniemjuh..............ik las dat je twijfelt over op vakantie gaan meid omdat je zw bent..........wanneer ga je dan precies meid?
    Ik heb zelf niets geboekt in ieder geval niet buiten nederland omdat ik zwanger ben en ik ga met Noël en deze kleine ook pas op vakantie buiten nederland als ze ouder zijn omdat ik ook voor de zorg in het buitenland niet zo te spreken ben......maar meid als je eigenlijk zo kort zwanger bent een week of 15 als je dan weggaat en er zou hier iets gebeuren kunnen ze het ook niet tegenhouden meid...........dus informeer anders even goed bij je vk ofzo?

Deel Deze Pagina