Ik heb ook nog weinig klachten hoor.. alleen beetje gespannen borsten.. de Vk zei, wat niet is kan nog komen.. geniet er nu maar van Sportse!
Zo heb vanmiddag mezelf opgegeven voor moeders voor moeders.... me vriend was er lichtelijk op tegen (snap ook niet waarom) maar ach... zou toch mooi zijn als ik al maar één iemand zou kunnen helpen..... Ga dus mijn best doen.... ben gelukkig heel de dag thuis dus kan ik zowat alles opvangen! en trouwens.... ik pies me zowiezo een ongeluk... vooral als ik net in bed lig... pffff Ramona
Heel veel sterkte Josien............. Hier ook nog maar heel weinig klachten vandaar dat ik het idd ook nog moeilijk kan bevatten en ook nog niet echt aan het idee gewend ben dat we volgend jaar met zijn drieen zijn
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - ? 4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje Afspraken: 2 mei: Tacha1987 bloedafname ha 2 mei: Mama2801 moeders voor moeders 6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK 14 mei: Sophie intake vk 14 mei: Patrieske16 eerste echo 20 mei: Ramona intake vk 20 mei: lob intake vk 28 mei: Sophie eerste echo 28 mei: Ninja intake vk en eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 3 juni: MerleQ eerste echo 5 juni: Sanne85 eerste echo 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo ik heb gebeld met de vk en kan 20 mei komen voor een intake gesprek. bij ons doen ze dit dus tussen de 8 en de 10 weken. grappig om met iemand anders dan mijn vriend over de zwangerschap te praten.... vrienden en familie verwachten dit nog absoluut niet van ons, dus heb er nog nooit met iemand over gesproken.
hihi... Heb ff mijn "dikke buik" in t album gezet.... gewoon voor de lol... wou meteen ff kijken hoe het werkte.... maar reacties zijn welkom hoor.... Iob spannend, mogen we tegelijk naar de VK
Hai Ramona Dat is ook zo wat je zegt meid,al kan je er maar 1 iemand mee helpen,ik wil het ook gaan doen,maar ik wacht wel eerst mijn eerste echo even af,ik ben niet bijgelovig ofzo hoor,maar het is best moeilijk af te zeggen als het niet goed is en daar heb ik weinig zijn in Hai belly Ik heb ook nergens last van ook niet van mijn borsten dat maakt me wel wat onzeker ben alleen erg moe en dat is ook met vlagen Ik was bij Noël ook helemaal niet ziek,en die loopt hier ook rond dus dat is het enigste waar ik mijzelf mee troost en wat betreft je echo meid,bij mij zag je bij alle 2 mijn zw bij 7 weken pas een kloppend hartje ik wacht daarom nu ook totdat ik 7 weken ben geweest voor een echo anders maak ik mijzelf helemaal bang,maar in Noël zijn fotoalbum kun je bij de echo foto's zien vanaf week 4 tot week 7 hoe dat is gegaan....ik snap dat je wat onzeker bent meid,dat is ook zo,maar het is heel normaal als je zo vroeg een echo krijgt dat er nog weinig te zien is meid Hai tacha Dat doe ik dus ook,ik heb er hier inmiddels een stuk of 7 liggen nu,gisteren heb ik er ook weer 1 gedaan omdat ik dan mijzelf weer even wat zekerder voel.......ze worden nog rijk van ons Hai merelrosie bedankt dat je Zoë* haar verhaal hebt gelezen,sorry dat je moest huilen meid......... hai Joyce Ik had op dag 30 zelfs een negatieve test,ik had dit al verwacht omdat de fertilteits arts dit al had gezegd omdat het niet meer kon maar omdat ik niet ongsteld werd heb ik 3 dagen later nog een test gedaan en die was positief en de andere 4 ook .....dus meid misschien ben je net iets te vroeg met testen...........
Hai Josien Meid ik lees het net,ik ken je niet en jij mij niet maar ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van je zw meid...........
Hai britt Bedankt dat je het verhaal van Zoë* hebt gelezen......en sorry dat je zo moet huilen,dat vind ik juist dan zo rot dat ik anderen verdrietig maak...........maar goed ik ga Zoë* niet verzwijgen het is wel mijn dochtertje natuurlijk............ Het is ook heel moeilijk en na 4 jaar kan ik wel zeggen dat het verdriet en het gemis wat minder word,maar het zal altijd wel een gemis blijven.........ze is en blijft mijn eerste kindje,een prachtig kindje met alles er op en eraan zoals je hebt kunnen zien................maar ik heb gelukkig lieve vriendinnen waar ik altijd terecht kan en dankzij de pc natuurlijk een hoop lotgenoten en dan voel je je niet zo alleen..............maar daarom blijft ook iedere nieuwe zw erg angstig ...................maar noël heeft er ook voor gezorgd dat het vertrouwen wat terug kwam
Hai Iuno Bedankt voor je hele warme welkom meid,ik krijg er tranen van in mijn ogen weet je dat..........................mag ik vragen ben jij Grieks dan dat je dat kan vertalen meid? want Zoë* is een griekse naam en betekent leven....hoe ironisch kan het zijn he? bedankt dat je haar verhaal en haar foto's hebt bekeken en ook Noël zijn site................en dat je je zoontje in hun vriendenboekje hebt gezet,dan kan ik meteen jullie site later even opzoeken......... Mag ik vragen wat dat is wat je zoontje heeft gehad? en ik ken het hoor meid dat ze zeggen dat het domme pech is,we hebben het 3 keer gehoord eerst bij mijn mk en toen bij Zoë* en toen bij Noël en het is inderdaad afwachten want ze kunnen het niet tijdens de echo;s zien,bij jullie ook niet dan? Na de geboorte krijgen we dan die controles en bij 4 maanden of 5 kunnen ze het gaan uitsluiten............ Ik hoop en duim dat het ook allemaal goed komt voor ons allemaal hier......... Bedankt voor je lieve warme woorden die onderin staan,dat doet me echt goed om te lezen
merelrosie ik heb normaal geen buik.. loopt zeg maar recht naar benee.. (jammer heb zo geen foto bij de hand) Mn buik is vanaf mn navel zowat opgezet.... dus me broeken passen niet meer... Kreeg van t weekend al commentaar van een vriendin.. ze meende het te zien bij me... zei ze uit zichzelf... hahaha... xxmona
Ik dacht al dat ik de enige was die nu al 'zo' is! Ik dacht al; het komt omdat het een tweede zwangerschap is in 2 jaar.
misschien komt het daar ook door hoor... Mij ook tweede zwangerschap in net twee jaar.. Heb een zoontje van 10-01-2007.... en vind het nu ook erg vlug gaan... xxmona
patricia, van harte met je zwangerschap! tjeetje wat een wonder zeg! ook heb ik even de mooie vlindersite van jullie dochter zoe gelezen. wat een prachtige meid is het inderdaad! ik vind het heel erg dat jullie dit allemaal hebben moeten meemaken, maar ik heb zoveel bewondering voor de manier waarop jullie hier mee om zijn gegaan en nu nog gaan. en wat is jullie zoon ook een schatje zeg!
Heb dat eens ergens gelezen dat je van de tweede sneller 'boller' wordt!? Heb ook al een zoontje van 28-02-2007! Dan zag men op vier maand nog niet dat ik zwanger was! Zou het wel nog graag wat verzwijgen, hoe zal dat gaan met een boller buikje?
Ramona: schattig hoor, ook al zijn het de darmpjes maar Ik heb nu ook zo'n buik. en smorgens helemaal niet, dan is ie nog plat
Hoi meiden, kom alleen even melden dat ik t/m maandag lekker aan het zeilen ben! Lekker genieten met onze kleine en wennen aan het idee dat er nog een kleintje aan zit te komen. Hoop dat jullie je allemaal goed blijven voelen deze dagen (niet teveel klachten krijgen).... .... tot maandag (of dinsdag) Knuffel
Haha het gaat snel hier. Ik durf op de universiteit niet te checken dus kan pas 's avonds reageren Ramona, wow wat een buik! Dat is echt bizar zo groot al Ik heb net een test met matcare gedaan en jaaaa, de streep is veel donkerder! Alleen met deze testen ga ik nog een paar keer testen de komende paar weken om te kijken of de streep donkerder wordt. Hoezo obsessief? Mijn vriend is overigens nu ijs voor mij aan het halen omdat hij in een vaderboek heeft gelezen dat zwangere vrouwen daar behoefte aan hebben, HOE lief is dat! Ik heb vandaag de hele dag een lichte, zeurende steek gehad in mijn onderbuik. Hebben meer zwangere vrouwen dit?