@ nettie............Nou meid gelukkig heb jij kunnen zeggen wat je dwars zit en ben je wat van je boosheid kwijt meid,geniet lekker van je zomerstop en dan kan je daarna nog kijken wat je doet toch.......... @ iuno...........Oke dan weet ik wat je man doet hahahahah........Nou dan ga hem maar vlug uitlaten wat heb je voor een hond meid? @ merel............Meid wat is dat nu,ik heb dat hier niet gelezen maar ik lees ook niet altijd wat er naar elkaar word geschreven,is dat hier gezegd meid,misschien niet zo bedoeld door degene meid..en meid ik heb het gehad met Zoë* dus ik weet heel goed wat het is meid en ik ben heel blij dat ik dat nu niet zo erg heb.........meid niet huilen joh,jeetje vind het erg rot voor je.........
Nee het is in een ander topic... Ik snap het gewoon niet... Ik ben helemaal geen aansteller en ik snap die verwijten ook niet zo. Ik voel me gewoon echt regelmatig ontzettend kut. En ik vind het echt moeilijk dat anderen zeggen dat wat ik voel, niet echt is ofzo. Dat ik me aanstel, dat het helemaal niet zo erg is. Ik snap het gewoon niet. Ik probeer juist alles gewoon te blijven doen en niet te zeuren. Maar als ik dan mijn ei hierover kwijt wil op dit forum, zit ik niet te wachten op dat soort reacties. Het zullen de hormonen wel zijn dat ik er nu zo heftig op reageer...
hai merel. Jeetje meid,ten eerste wil ik zeggen dat het niet je hormonen zijn ik zou ook boos worden als ze dat tegen mij zouden zeggen en weet je kom eens op wat voor een ander misschien als nisk voelt kan voor jou of mij weer heel zwaar voelen want we zijn allemaal anders,en ik bedoel ik klaag hier toch ook dat ik steeds ziek ben,ja sorry maar ik ben wel een watje als ik verkouden ben en niet lekker,en ik vind dat moet toch kunnen en meid je hebt zelfs in het zkh gelegen dat je zoveel moest overgeven dus wie zijn anderen om daar over te oordelen,en ook al had je dan niet gelegen de een kan er helemaal niet tegen om misselijk te zijn en de ander juist wel,dat is ieder zijn eigen,ik snap niet dat juist zwangeren onder elkaar dan gaan zeggen wat ze moeten voelen..........heb je ook gezegd wat het met je doet als ze zo doen? Anders spreek diegene in een PB aan meid en dat je het niet tof vind dat ze dat doet,of als er meer mensen zijn dan spreek je ze allemaal aan En nogmaals een ander is niet jou en die kan niet zeggen wat jij moet voelen...........hoe zouden ze het andersom ervaren? Meid hier kan je je ei gewoon kwijt en gewoon blijven doen ik zie dat niet als zeuren,misschien omdat ik zelf wel zeur (grapje he misschien moest je nu even lachen)
@merleQ: Meid wat een stelletje nare meiden, heb even gekeken in het topic die je bedoelde maar ik ben het volledig met jou eens. Juist hier moet je kunnen vertellen wat je dwarszit, noem het klagen ,noem het je ei kwijt kunnen het maakt mij niet uit...Juist doordat wij hier klagen of ons ei kwijt kunnen, kunnen we misschien juist beter functioneren. Je bent alles al kwiijt voor je weer met je hubbie of vriend spreekt waardoor hij niet direct de volle laag krijgt en je al een beetje bedaar bent. Tuurlijk kun je nog altijd zeggen thuis wat je dwarszit maar ik denk dat er heel wat ruzies voorkomen worden doordat we hier af en toe eens lekker kunnen klagen! Net als op het werk e.d. het moet gewoon kunnen, even hier vertellen wat je dwarszit en dan weer doorgaan waar je mee bezig was, is zo'n opluchting! En wie bepaald er voor jou nou of je klaagt of waarheid spreekt.....dat doe jij lekker toch zeker zelf wel? Iedereen heeft andere normen en waarden en voelt dingen anders en ik ben ervan overtuigd dat als jij zegt dat je nooit klaagt en juist vaak meer doet als wat gevraagd word, dat jij dan geen klager bent en dat als je het dan wel doet je ook volkomen in je recht staat! Laat je niet gek maken meid, stop met dat topic en blijf op de topics waar je wel normaal behandeld word! Zoals hier bijvoorbeeld....hahaha
Zo! ik ben eindelijk ook weer een dagje vrij! Ik zag dat iemand graag wilde weten wat we als werk doen: ik ben docente schoonheidsverzorging op een MBO en mijn aanstaande heeft een eigen zaak, met winkel erbij. Ik was net even op zoek in ons topic over al die vergoedingen. Ik weet dat er ergens veel over geschreven is, maar het zijn inmiddels zoveel pagina's om door te lezen. Heb het dus nog niet gevonden. Iemand die het zo uit zn hoofd weet? Haha! Hier is de misselijkheid nog wel aanwezig, maar ik denk dat ik er wat beter mee om kan gaan, het is in ieder geval minder hevig heb ik het idee. Ben gewoon de hele dag door aan het eten Maandagavond hebben we voor het eerst zelf het hartje gehoord met een Angelsound. Kreeg hem van mn zus en dacht: kom, laat ik het eens proberen. En ja hoor! daar was ie gelijk! Wat geeft dat een blij gevoel! Nou, ga zo maar weer even wat eten en dan moet ik toch echt even aan de poets ben ik bang.... Groetjes Annelies.
@seilenna: volgens mij was het iloveandres die daaroover info heeft gegeven, misschien handig om bij haar tussen haar berichten te zoeken, dan ben je er misschien wat sneller, ik zou nl echt niet meer weten op welke pagina het staat....
Hi... Zo halve ochtend niet geweest... en wat hebben jullie alweer veel geschreven zeg! Heb vandaag een beetje moeite met lezen, kan me helemaal niet concentreren... zit denk ik nog op die roze wolk... (sorry hoor..)... Merlq.. Heb je een pb gestuurd... Patries Heb de vorige keer (zwangerschap) op suiker laten prikken... 1x prikken na 2 boterhammen jam ofzo... was t... was niets uitgekomen.. Reden dat ik het toen zelf gevraagd had, was omdat ik onderhand constant dorst had...... Ben trouwens tegen de vk vergeten te zeggen dat het lijkt of ik (nu al?) wat vocht vasthoud... Dit kan toch nog niet? Als ik 's-avonds mn sokken uittrek staat er echt heel erg de afdruk in.... Dus maar met de voetjes omhoog slapen.... Bloeddruk was goed trouwens, dus zal wel door het weer komen ofzo.... Was het maar al maandag..... zucht.... hihi xxmona
Hallo allemaal! We hebben maandag de eerste echo gehad en het was helemaal te gek. Alles deed het, hartje klopt, groeit goed. Wat een opluchting zeg! Nu kan het echte genieten beginnen! Ik kan niet wachten totdat mijn buik begint te groeien, dat lijkt me zo leuk. Ik lees hier iets over angelsound, waar kun je dat kopen? lijkt me wel wat om het hartje te horen klopppen. Heeft er ook iemand ervaring met rugpijn in het begin van de zwangerschap? Ik heb lage rugpijn wat uitstraalt naar mijn billen, vooral met lopen is dat vervelend en van rust naar actie. Groetjes maar weer!
Heb dat topic ook ff opgezocht (maar heel wijzelijk NIET gereageerd O - dus doe ik het hier ), maar volgens mij is er daar maar één (of misschien 2 - geheugen is niet meer wat het ooit was 8) ), die zou naar tegen je doet (en ik geloof in meerdere topics). Verder leek me iedereen daar je absoluut geen aansteller te vinden hoor! *knuddel* Vind ik overigens ook niet, hoor! Voel me zelf altijd heel erg beroerd als ik moet overgeven en ben erg blij dat ìk er tijdens de zwangerschap geen last van heb (alleen heel af en toe een klein beetje misselijkheidsgevoel, dus daar hoor je mij dan ook nooit over)! *kus* En ik denk ook dat het vooral aan je situatie ligt, hoe je met evt. klachten om gaat. Ik heb b.v. nu wel al een kleintje rondlopen, maar die is (gelukkig \/ ) heel makkelijk en slaapt ook nog relatief veel overdag. Ik heb verder geen andere verplichtingen, dus ook al zou ik ergens last van hebben/krijgen, kan ik er heel makkelijk aan toegeven. Mijn zus heeft een paar maanden geleden haar 5e gekregen. Geloof niet dat zij ergens last van heeft gehad, behalve heel erg van moeheid, maar ja, met nog 4 kinderen in huis, kùn je daar gewoon nauwelijks aan toe geven, dus moèt je daar wel doorheen. Dat zegt - vind ik iig - echter niet dat die moeheid voor haar een mindere last is geweest dan dat het voor iemand met 1 - of nog geen - kind is, als je snapt wat ik bedoel... Bovendien is je lichaam wat dat betreft nog helemaal niets 'gewend' bij een 1e zwangerschap, dus is alles denk ik zowieso zwaarder, dan bij een volgende zwangerschap (ookal heb je daar misschien andere klachten)... Ik heb m'n vorige zwangerschap nagenoeg helemaal geen klachten gehad (alleen in een later stadium vervelende rugpijn, mar volgens mij geen BI), maar wèl van die 'complicaties' waar in het andere topic over geschreven werd (nl. voortijdige weeën). Toch weet ik heel eerlijk gezegd niet of ik 'liever' een (groot) deel van m'n zwangerschap kotsmisselijk was geweest en dan 'gewoon' met 40 weken bevallen (maar moet wel zeggen dat ons zoontje ook weer niet zòveel te vroeg was en het verder ook heel goed deed)....
Ben vanochtend naar de vk geweest en het was heel emotioneel! Gelukkig was dat van vreugde, we hebben een mooi kloppend hartje gezien en ons beebje is nu 2,8 cm. De foto's van de echo zijn misschien niet zo duidelijk maar voor ons zijn het natuurlijk mega fantastische foto's! Ik ga proberen om ze gauw in mijn fotoalbum te plaatsen. Maar nu eerst nog een middagje werken, bleeeeeeeeeeh kheb totaal gene zin!
@ Female: achja, eigenlijk is 't ook wel schattig. Kan er nu ook wel om lachen hoor. Zal 't maar de hormonen noemen dan he. Ik werk trouwens als trainer op een technische helpdesk. @ ladybug : wat heerlijk he zo'n goede echo! geniet d'r van meid Ik zit mezelf inmiddels op te vreten van de zenuwen... moet bloed laten prikken vandaag en mezelf dus over een diepgewortelde naaldenfobie heen zetten. Brrr.. Ik kijk er echt tegen op als tegen een berg... ben gewoon bang... maar ja, 't is voor een goed doel... toch? ... ohjee.
Mamjet en Ladybug... Fijn he goed nieuws? Libra Hoe kom je aan die naaldenfobie..? Al vaker bloedgeprikt of juist nog nooit? Tja ik kan wel zeggen dat het niet zoveel voorsteld maar als je zo'n fobie hebt is het toch even afzien..... Denk dat je het achteraf wel mee vindt vallen hoor... maar iig sterkte en denk aan je goede doel! Derona Ja, zou dat echt kunnen zo vroeg al? Heb/had jij dat ook dan? Vorige zwangerschap hield ik alleen wat vocht vast tegen het einde meen ik.... toen was ik ook echt een opgeblazen pad... hihi xxmona
@Ramona,ja ik hield toen ook op het laatst vocht vast,maar ik heb het wel eens vaker gehoord, en als je het niet vertrouwd gewoon ff aan de vk vragen
@ ramona: komt van vroeger. Ik had vroeger heel vaak bloedarmoede en mijn dokter was volgens mij sadistisch ingesteld of zo. Op een gegeven moment was 't zelfs zo erg dat mijn bloed werd geprikt als m'n zusje daar was voor een verkoudheid. Sindsdien wordt 't rood voor m'n ogen als mensen met naalden in de buurt komen... eerlijk gezegd is er nog nooit bloed afgenomen uit mijn arm. Voor 't zelfde geld valt 't mee, ik weet 't niet. Maar 't blijft een raar idee. Toen ik op m'n 18e nog een meningitis injectie kreeg ben ik flauwgevallen... en toch viel die prik heel erg mee. Achja, we zullen zien... ben wel nerveus hoor... gelukkig gaat m'n vriend mee.
@Libra,kan me wel voorstellen dat je het naar vind,ik vind het ook niet mijn leukste bezigheid hihihi,ik ga bloedrpikken als ik mijn tweede echo heb gehad,pff zie er nu ook al tegen op hahaha
@ Derona: bofferd... ik had voor mezelf gezegd dat ik 't zo snel mogelijk achter de rug wilde hebben als ik dat formulier een maal had. Ik loop mezelf alleen maar gek te maken nu... en als 't achter de rug is, dan is 't achter de rug. Ik vind ook dat ik mezelf er aan moet houden eigenlijk.... 't is voor een goed doel, goed doel, goed doel... zucht... zen... rust... Aaaah!